abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44970315
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:27 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Nee, dat heb je niet.
Werken is voor arbeiders
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:27:58 #152
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44970321
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef PeuRac het volgende:

[..]

en je hebt dr geen zak aan, als diegene die boven het team staat er zelf slecht in is.
Ik heb liever gewoon direct contact met degene die boven het team staat. Daar gaan de bedrijven kapot aan. Veel te veel overhead tegenwoordig.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44970346
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:27 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik heb liever gewoon direct contact met degene die boven het team staat. Daar gaan de bedrijven kapot aan. Veel te veel overhead tegenwoordig.
100% waar ondervind ik nu bij mij op de afdeling
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44970373
gezellig hier
pi_44970374
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef Richboy het volgende:

[..]

Of je gaat je de tyfus vervelen van dat simpele werk
Of ik heb je potentie overschat / is reeds afgestorven.
Dat slaat echt helemaal nergens op, waarom zou zoiets per definitie simpel zijn (heb je ook wel eens zelf met een bus gereden) en waarom zou hij zich gaan vervelen?

Ik ben al ruim 2 jaar aan het chauffeuren en dat verveelt me eigenlijk nooit.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:31:39 #156
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44970427
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat slaat echt helemaal nergens op, waarom zou zoiets per definitie simpel zijn (heb je ook wel eens zelf met een bus gereden) en waarom zou hij zich gaan vervelen?

Ik ben al ruim 2 jaar aan het chauffeuren en dat verveelt me eigenlijk nooit.
Jezelf als voorbeeld nemen, het sterkste argument na de oneindige wijsheid van Meester Miyagi.

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44970433
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:21 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Nog naar de kapper geweest?
T plan was vanochtend... maar toen sliep ik

Nee Peu, ik ga geen uitgebreide fotoreportages in een patatakraam maken, ik vind het al erg genoeg dat ik er voor poseer met mn eend.
pi_44970447
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat slaat echt helemaal nergens op, waarom zou zoiets per definitie simpel zijn (heb je ook wel eens zelf met een bus gereden) en waarom zou hij zich gaan vervelen?

Ik ben al ruim 2 jaar aan het chauffeuren en dat verveelt me eigenlijk nooit.
Tijdens m'n VWO kreeg m'n vader het lumineuze idee dat ik maar 'ns een zomerbaantje moest nemen. Heb wat simpel werk gedaan... Nou, als je dat te lang doet wordt je vanzelf simpel.
Buschauffeur is nou niet bepaald moeilijk werk, althans, voor mij niet...

En nee, ik heb niet met een bus gereden, maar wel met een Porsche.... Wat is je punt?
Werken is voor arbeiders
pi_44970460
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:27 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik heb liever gewoon direct contact met degene die boven het team staat. Daar gaan de bedrijven kapot aan. Veel te veel overhead tegenwoordig.
Ik blijf erbij, je bent geen echte SP stemmer
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:33:09 #160
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44970473
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef vlad het volgende:

[..]

100% waar ondervind ik nu bij mij op de afdeling
Halverwege een opname dag met z'n allen een stemming houden en de communicatiegozer friet en kroketten laten halen en ondertussen gewoon zonder gezeik al je shots draaien
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44970497
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

T plan was vanochtend... maar toen sliep ik

Nee Peu, ik ga geen uitgebreide fotoreportages in een patatakraam maken, ik vind het al erg genoeg dat ik er voor poseer met mn eend.
Handige Harry
pi_44970500
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:32 schreef Richboy het volgende:

[..]

Tijdens m'n VWO kreeg m'n vader het lumineuze idee dat ik maar 'ns een zomerbaantje moest nemen. Heb wat simpel werk gedaan... Nou, als je dat te lang doet wordt je vanzelf simpel.
Buschauffeur is nou niet bepaald moeilijk werk, althans, voor mij niet...

En nee, ik heb niet met een bus gereden, maar wel met een Porsche.... Wat is je punt?
met een bus door de binnenstad sturen is stukken moeilijker dan rechtuit blazen met een porsj
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44970501
Mn rijbewijs halen heeft me aardig meer moeite gekost dan mn VWO diploma, dus wat dat betreft is buschauffeur juist een hele grote uitdaging voor me
pi_44970517
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:32 schreef Richboy het volgende:

[..]

Tijdens m'n VWO kreeg m'n vader het lumineuze idee dat ik maar 'ns een zomerbaantje moest nemen. Heb wat simpel werk gedaan... Nou, als je dat te lang doet wordt je vanzelf simpel.
Buschauffeur is nou niet bepaald moeilijk werk, althans, voor mij niet...

En nee, ik heb niet met een bus gereden, maar wel met een Porsche.... Wat is je punt?
Je bent zelf nooit op het idee gekomen een zomerbaantje te zoeken?
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:34:35 #165
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44970519
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:32 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik blijf erbij, je bent geen echte SP stemmer
Jij ziet liever veel overhead en een baas die z'n eigen mensen niet kent? De VVD manier om iedereen zogenaamd aan het werk te krijgen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44970550
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:33 schreef vlad het volgende:

[..]

met een bus door de binnenstad sturen is stukken moeilijker dan rechtuit blazen met een porsj
Een bedrijf in crisis winstgevend krijgen is nog een stukje moeilijker.

Overigens, wie heeft het over rechtuit blazen?
Het niveau van begrijpend lezen, maar vooral van conclusies trekken, is hier een beetje op een LTS niveau...
Werken is voor arbeiders
pi_44970565
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Jij ziet liever veel overhead en een baas die z'n eigen mensen niet kent? De VVD manier om iedereen zogenaamd aan het werk te krijgen.
Nee Harry

Overhead en meer ambtenaren is de SP-shit
pi_44970586
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:31 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Jezelf als voorbeeld nemen, het sterkste argument na de oneindige wijsheid van Meester Miyagi.

[afbeelding]
Mr. Miyago, zo noemde ik een collega altijd van me Toen ik nog in de leer zat enzo
Toen was ik daniel san
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:36:58 #169
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44970587
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:36 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Nee Harry

Overhead en meer ambtenaren is de SP-shit
Ik las een ipv geen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44970589
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je bent zelf nooit op het idee gekomen een zomerbaantje te zoeken?
Waarom zou ik? Veel relaxter om aan het strand te liggen, terras te zitten of een beetje cultureel interessant doen
Werken is voor arbeiders
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:38:04 #171
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44970617
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:36 schreef BaraCuda het volgende:

[..]
Toen ik nog in de leer zat enzo
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44970626
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Jij ziet liever veel overhead en een baas die z'n eigen mensen niet kent? De VVD manier om iedereen zogenaamd aan het werk te krijgen.
Bijna goed, probeer het nog 'ns een keertje zou ik zeggen.
Werken is voor arbeiders
pi_44970660
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:38 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

[afbeelding]
lullo
pi_44970661
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:36 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik las een ipv geen
LTS'ER!
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:39:37 #175
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44970663
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:38 schreef Richboy het volgende:

[..]

Bijna goed, probeer het nog 'ns een keertje zou ik zeggen.
Volgens mij zie ik iemand net een deuk in je porsche trappen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44970674
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:39 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

lullo
En het is HET leer
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:40:41 #177
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44970691
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:39 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

LTS'ER!
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44970725
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:39 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

En het is HET leer
hap

Ik zat helemaal niet in HET leer

/hap
pi_44970743
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:39 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

LTS'ER!
wordt mij ook toegedicht
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44970791
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:42 schreef vlad het volgende:

[..]

wordt mij ook toegedicht
Ken juh een bietje lasseh of wa?
pi_44970812
Ja, ik zoek nog een lasser, mn deur valt er bijna uit
pi_44970947
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:38 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_44970974
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:44 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ken juh een bietje lasseh of wa?
bietje we
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44971215
wat is een goede onlne routeplanner? Die TOmTom zit er voorlopig niet in met al die reparaties i
pi_44971241
anwb.nl?
pi_44971267
ik gebruik altijd www.map24.nl die is wel goed, maar is niet de snelste en kan als je pc/internet niet zo snel is heel frusterend zijn.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44971323
www.map24.nl is imo erg goed, maar zoals Peu zegt, als je pc/internet langzaam is, dan is die site ook langzaam.

www.routenet.nl is ook wel aardig vind ik.
V10
pi_44971697
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:03 schreef M5 het volgende:
www.map24.nl is imo erg goed, maar zoals Peu zegt, als je pc/internet langzaam is, dan is die site ook langzaam.

www.routenet.nl is ook wel aardig vind ik.
map24 heeft onlangs de interface veranderd, ik vind het echt super achteruit gegaan. Maar het blijft de beste route planner of straat/plaats zoeker op het net.
pi_44971775
Werken is voor arbeiders
pi_44972436
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef PeuRac het volgende:

[..]

heb je dr nog meer foto's van? Misschien staat hij er op hij heeft 2 jaar lang er full-time gewerkt.
2 a 3 dagen per week bedoel je.
pi_44972561
En wat is dit: Voor de users...
pi_44972595
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:43 schreef Sjoem het volgende:
En wat is dit: Voor de users...
Ik weet wel dat er morgen iets ZEEEEEEEEEEEEEEER groots op mededelingen gaat gebeuren
pi_44972615
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:44 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ik weet wel dat er morgen iets ZEEEEEEEEEEEEEEER groots op mededelingen gaat gebeuren
. Hou op.

Het was een saai vragenlijstje.
pi_44972679
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:45 schreef Sjoem het volgende:

[..]

. Hou op.

Het was een saai vragenlijstje.
Het is huge man!
pi_44972709
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:47 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Het is huge man!
Ik haal je icoontje offline hoor .
pi_44972755
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:48 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Ik haal je icoontje offline hoor .
Oh die stond op m'n eigen webspace
pi_44972824
Kut .
pi_44973458
wie weet nog een paar goede films?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44973530
imdb.com

Al heb ik eergisteren Little Miss Sunshine gekeken en die was echt grappig.
En op imdb.com heeft ie een 8.1: http://www.imdb.com/title/tt0449059/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')