Die opleiding doe ik nu ook, dus dat komt helemaal goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja moet ik je nu het verschil tussen een beroepsopleiding en een theoretische wetenschappelijke opleiding gaan uitleggen? Lieve Peu, ik werk met zeer grote regelmaat in de mediasector. Waaronder voor enkele grote bedrijven. BNN, MTV, Heineken, CCCP etc. En ik kan je uit ervaring vertellen dat de laatste persoon die je daar wilt gebruiken een zogenaamde communicatie-expert is.
Serieus, je kan veel beter een bredere management/communicatie opleiding pakken als daar je hart ligt![]()
Wow.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:14 schreef vlad het volgende:
[..]
Deze man heeft anders prima geboerd met z'n LTS alleen![]()
Deze ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:14 schreef vlad het volgende:
[..]
Deze man heeft anders prima geboerd met z'n LTS alleen![]()
Iemand met hersens/potentie wordt buschauffeur....quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Transport en Logistiek Management, maar heb ook papiertje van VWO. En binnenkort misschien buschauffeursopleiding
maar een friettent heeft die geen verstand vanquote:
doe eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wow.
Zal ik ook een legertje voorbeelden aanhalen van academici die in de goot zijn beland? Alles wat jij wilt om lekker door te dromen
Klopt, ze bestaan nog, de mensen die nog gewoon doen wat ze LEUK vinden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
Iemand met hersens/potentie wordt buschauffeur....
En die werkervaring moet je IMHO als het om media gaat van binnenuit opdoen, omdat je dan een veel beter beeld hebt van wat er kan en hoeveel tijd dat kost etc.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die opleiding doe ik nu ook, dus dat komt helemaal goeden communicatie expert kan je pas zijn na minimaal een shitload aan werk ervaring bij toch wel meer dan een werk/opdracht gever. Vind ik.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar een friettent heeft die geen verstand van![]()
![]()
(een goede vriend/ex collega) heeft voor hem gewerkt)
Het zal ook eens niet zo zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef PeuRac het volgende:
(een goede vriend/ex collega) heeft voor hem gewerkt)
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, ze bestaan nog, de mensen die nog gewoon doen wat ze LEUK vinden.
heb je dr nog meer foto's van? Misschien staat hij er opquote:
Jammer....quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
kut afgewezen door Land Rover dealer/Carver importeur
EN DAN?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je dr nog meer foto's van? Misschien staat hij er ophij heeft 2 jaar lang er full-time gewerkt.
een medewerker moet toch altijd 3 jaar minimaal bij een bedrijf werken: 1e jaar = het vak leren; 2e jaar = collega's leren kennen/samenwerken; vanaf 3e jaar pas productief zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En die werkervaring moet je IMHO als het om media gaat van binnenuit opdoen, omdat je dan een veel beter beeld hebt van wat er kan en hoeveel tijd dat kost etc.
Terwijl als je dus temaken krijgt met mensen die dat soort dingen uit boekjes geleerd hebben je de hele dag achter je reet aanzitten met dit moet nu en het moet zo laat en zo laat klaar nu nu nu, dat dan de creativiteit vrijsnel uitgemoord wordt en de communicatie-expert trouwens ook
Of je gaat je de tyfus vervelen van dat simpele werkquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, ze bestaan nog, de mensen die nog gewoon doen wat ze LEUK vinden.
samen met IVA driebergen mensenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
Mja in de media wereld heb je nogal veel wisselende opdrachtgevers. Dus je collega's zijn iedere keer anders.
Maar ik blijf bij mn punt.
Communicatie-medewerkers mogen in een teerput.
en je hebt dr geen zak aan, als diegene die boven het team staat er zelf slecht in is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
Mja in de media wereld heb je nogal veel wisselende opdrachtgevers. Dus je collega's zijn iedere keer anders.
Maar ik blijf bij mn punt.
Communicatie-medewerkers mogen in een teerput.
Nee, dat heb je niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef Richboy het volgende:
[..]
Of je gaat je de tyfus vervelen van dat simpele werk
Of ik heb je potentie overschat / is reeds afgestorven.
Jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een medewerker moet toch altijd 3 jaar minimaal bij een bedrijf werken: 1e jaar = het vak leren; 2e jaar = collega's leren kennen/samenwerken; vanaf 3e jaar pas productief zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |