abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44969907
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:12 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Mja moet ik je nu het verschil tussen een beroepsopleiding en een theoretische wetenschappelijke opleiding gaan uitleggen? Lieve Peu, ik werk met zeer grote regelmaat in de mediasector. Waaronder voor enkele grote bedrijven. BNN, MTV, Heineken, CCCP etc. En ik kan je uit ervaring vertellen dat de laatste persoon die je daar wilt gebruiken een zogenaamde communicatie-expert is.

Serieus, je kan veel beter een bredere management/communicatie opleiding pakken als daar je hart ligt
Die opleiding doe ik nu ook, dus dat komt helemaal goed en communicatie expert kan je pas zijn na minimaal een shitload aan werk ervaring bij toch wel meer dan een werk/opdracht gever. Vind ik.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44969929
kut afgewezen door Land Rover dealer/Carver importeur
pi_44969952
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:14 schreef vlad het volgende:

[..]

Deze man heeft anders prima geboerd met z'n LTS alleen
Wow.
Zal ik ook een legertje voorbeelden aanhalen van academici die in de goot zijn beland? Alles wat jij wilt om lekker door te dromen
Werken is voor arbeiders
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:16:41 #129
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44969962
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:14 schreef vlad het volgende:

[..]

Deze man heeft anders prima geboerd met z'n LTS alleen
Deze ook
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44969979
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Transport en Logistiek Management, maar heb ook papiertje van VWO. En binnenkort misschien buschauffeursopleiding
Iemand met hersens/potentie wordt buschauffeur....
Werken is voor arbeiders
pi_44970001
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Deze ook
maar een friettent heeft die geen verstand van

(een goede vriend/ex collega) heeft voor hem gewerkt)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44970002
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef Richboy het volgende:

[..]

Wow.
Zal ik ook een legertje voorbeelden aanhalen van academici die in de goot zijn beland? Alles wat jij wilt om lekker door te dromen
doe eens
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44970023
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef Richboy het volgende:

[..]

Iemand met hersens/potentie wordt buschauffeur....
Klopt, ze bestaan nog, de mensen die nog gewoon doen wat ze LEUK vinden.
pi_44970037
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Deze ook
door van het hek na te bleren
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:19:08 #135
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44970049
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Die opleiding doe ik nu ook, dus dat komt helemaal goed en communicatie expert kan je pas zijn na minimaal een shitload aan werk ervaring bij toch wel meer dan een werk/opdracht gever. Vind ik.
En die werkervaring moet je IMHO als het om media gaat van binnenuit opdoen, omdat je dan een veel beter beeld hebt van wat er kan en hoeveel tijd dat kost etc.
Terwijl als je dus temaken krijgt met mensen die dat soort dingen uit boekjes geleerd hebben je de hele dag achter je reet aanzitten met dit moet nu en het moet zo laat en zo laat klaar nu nu nu, dat dan de creativiteit vrijsnel uitgemoord wordt en de communicatie-expert trouwens ook
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44970064
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef PeuRac het volgende:

[..]

maar een friettent heeft die geen verstand van

(een goede vriend/ex collega) heeft voor hem gewerkt)
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:19:45 #137
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44970068
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef PeuRac het volgende:

(een goede vriend/ex collega) heeft voor hem gewerkt)
Het zal ook eens niet zo zijn
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44970070
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Klopt, ze bestaan nog, de mensen die nog gewoon doen wat ze LEUK vinden.
pi_44970090
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

[afbeelding]
heb je dr nog meer foto's van? Misschien staat hij er op hij heeft 2 jaar lang er full-time gewerkt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44970120
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
kut afgewezen door Land Rover dealer/Carver importeur
Jammer....
pi_44970128
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef PeuRac het volgende:

[..]

heb je dr nog meer foto's van? Misschien staat hij er op hij heeft 2 jaar lang er full-time gewerkt.
EN DAN?
pi_44970142
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG die baard
Nog naar de kapper geweest?
pi_44970172
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

En die werkervaring moet je IMHO als het om media gaat van binnenuit opdoen, omdat je dan een veel beter beeld hebt van wat er kan en hoeveel tijd dat kost etc.
Terwijl als je dus temaken krijgt met mensen die dat soort dingen uit boekjes geleerd hebben je de hele dag achter je reet aanzitten met dit moet nu en het moet zo laat en zo laat klaar nu nu nu, dat dan de creativiteit vrijsnel uitgemoord wordt en de communicatie-expert trouwens ook
een medewerker moet toch altijd 3 jaar minimaal bij een bedrijf werken: 1e jaar = het vak leren; 2e jaar = collega's leren kennen/samenwerken; vanaf 3e jaar pas productief zijn
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:25:00 #145
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44970227
Mja in de media wereld heb je nogal veel wisselende opdrachtgevers. Dus je collega's zijn iedere keer anders.

Maar ik blijf bij mn punt.
Communicatie-medewerkers mogen in een teerput.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44970263
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Klopt, ze bestaan nog, de mensen die nog gewoon doen wat ze LEUK vinden.
Of je gaat je de tyfus vervelen van dat simpele werk
Of ik heb je potentie overschat / is reeds afgestorven.
Werken is voor arbeiders
pi_44970280
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
Mja in de media wereld heb je nogal veel wisselende opdrachtgevers. Dus je collega's zijn iedere keer anders.

Maar ik blijf bij mn punt.
Communicatie-medewerkers mogen in een teerput.
samen met IVA driebergen mensen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44970293
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
Mja in de media wereld heb je nogal veel wisselende opdrachtgevers. Dus je collega's zijn iedere keer anders.

Maar ik blijf bij mn punt.
Communicatie-medewerkers mogen in een teerput.
en je hebt dr geen zak aan, als diegene die boven het team staat er zelf slecht in is.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44970300
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef Richboy het volgende:

[..]

Of je gaat je de tyfus vervelen van dat simpele werk
Of ik heb je potentie overschat / is reeds afgestorven.
Nee, dat heb je niet.
pi_44970310
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

een medewerker moet toch altijd 3 jaar minimaal bij een bedrijf werken: 1e jaar = het vak leren; 2e jaar = collega's leren kennen/samenwerken; vanaf 3e jaar pas productief zijn
Ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')