abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44976397
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:32 schreef Sjoewe het volgende:
Ach wat lief, ga je me nu schizofreen zitten noemen
Dat ben je toch ook blijkbaar?
pi_44976412
Maar ik heb een opdracht . Au revoir.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:35:04 #278
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976433
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:33 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Joh, de vraag van Richyboy raakt kant noch wal.
Ja geef nu de vraag maar de schuld
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:15 schreef Richboy het volgende:
Even checken:

Verschillende mensen mogen Sjoem niet, maar de junk die haar neukt mogen jullie dan weer wel?
Lijkt me eigenlijk een verdomd duidelijke vraag.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976446
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:34 schreef Sjoem het volgende:
Maar ik heb een opdracht . Au revoir.
tot zo
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:35:35 #280
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976449
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:34 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Dat ben je toch ook blijkbaar?
Ach van een borderliner kan ik het hebben, geloof ik
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976471
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ach van een borderliner kan ik het hebben, geloof ik
pas maar op, bordeliners maken het goed met sex
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:37:15 #282
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976513
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:34 schreef Sjoem het volgende:
Maar ik heb een opdracht . Au revoir.
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:32 zei de baas van Anne het volgende:
Godverdomme zit je nu onder werktijd prive te internetten, ga als de wiedeweerga de post rondbrengen!
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:38:10 #283
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976534
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:36 schreef vlad het volgende:

[..]

pas maar op, bordeliners maken het goed met sex
Gelukkig ben ik per vrijdag ondergedoken
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976571
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik per vrijdag ondergedoken
ze heeft tot vrijdag de tijd nodig om uberhaubt je huis te vinden
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44976581
Goddomme, ben ik even weg, gaat zij ook weg

Het werd je te heet onder de voeten zeker Anne?

En daarbij blijf ik het jammer vinden dat de term "schizofreen" altijd verkeerd gebruikt wordt .

In de werkelijke betekenis, is Anne een beter schizofreen dan Sjoewe, "geen relativeringsvermogen" is nl. één van de symptomen .
pi_44976592
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik per vrijdag ondergedoken
Winterferien?
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:40:16 #287
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976609
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
Goddomme, ben ik even weg, gaat zij ook weg

Het werd je te heet onder de voeten zeker Anne?

En daarbij blijf ik het jammer vinden dat de term "schizofreen" altijd verkeerd gebruikt wordt .

In de werkelijke betekenis, is Anne een beter schizofreen dan Sjoewe, "geen relativeringsvermogen" is nl. één van de symptomen .
Had je het tegen ons?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:40:44 #288
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976631
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Winterferien?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976656
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik ben aan het multitasken, en daarbij zeik ik niet dat ik me verveel nadat ik me heb laten bannen.

Hou eens op haar te verdedigen, je krijgt geen kusjes van d'r
Ik verdedig helemaal niemand, maar je moet zo zitten zeiken op anne terwijl je volgende week weer zit te klagen dat je het zo druk hebt
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:43:17 #290
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976711
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:41 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ik verdedig helemaal niemand, maar je moet zo zitten zeiken op anne terwijl je volgende week weer zit te klagen dat je het zo druk hebt
Herman en zeiken dat 'ie het druk heeft?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976757
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:40 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Gers, waarheen?
pi_44976766
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:41 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ik verdedig helemaal niemand, maar je moet zo zitten zeiken op anne terwijl je volgende week weer zit te klagen dat je het zo druk hebt
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:43 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Herman en zeiken dat 'ie het druk heeft?
Wat hij zegt
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:45:19 #293
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44976793
De SC is weer net zo leuk als vroeger
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44976831
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
De SC is weer net zo leuk als vroeger
Idd

Weg
pi_44976855
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Idd

Weg
wordt je te heet onder de voeten he?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44977776
zo. gezellig hier
V10
pi_44977999
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef M5 het volgende:
zo. gezellig hier
pi_44978220
godverdegodver mijn post wordt zeer regelmatig niet goed bezorgd, waardoor ik best belangrijke rekeningen mis steeds
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44978286
Even een psycho-analyse. IEmand detecteerd iets, en gata er op letten. En zodra er dan ook maar een klien dingetje is:

"ZIE JE WEL D: "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')