Er is een Tien Populariteitspoll waarschuwingstopic.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:52 schreef Missy_1974 het volgende:
zou er misschien eens duidelijke uitleg kunnen komen hoe men kan stemmen voor de populariteitpoll, want in de uitzendingen zie je er niks van en ook op de site staat niks vermeld
Ik heb ze gemerged.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
Kan http://forum.fok.nl/topic/962999 gesloten worden.
Er bestaat al een soortgelijk topic inclusief adresvermelding.
Post voor de miljonairs
zolang je het vertaalt zodat de rest het ook kan volgen, vind ik het primaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag je Spaanse teksten zetten, als je ze maar vertaalt?
Brian doet het ook, maar ja, die zit niet op FOK!
OK. Jij hebt ook gelijk dat het niet per se alleen iets voor de mods is. En meestal gebeurt er ook niet zoveel bijzonders in dat huis. Alleen: na zo'n heftige gebeurtenis als vannacht, was de "update" wel érg mager, en had ik dus eigenlijk van een van de mods wat meer initiatief verwacht. Maar je antwoord is helder hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:31 schreef shmoopy het volgende:
Het update-topic is natuurlijk niet per definitie een ding voor de mods, maar ik zal er ook op letten daar te posten, als je me even de kans geeft bij te lezen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:24 schreef shmoopy het volgende:
Christus te paard, Gert, 16 COS-topics in 1 weekend!
*weent*
Eh, ja, ik lees alles, erg, hé?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was me het weekendje ook wel.
Maar je wilt toch niet beweren dat je écht 4800 posts terug wilt gaan lezen hè?![]()
Tnx, nu niet meer.quote:p.s. er is een nepper bezig onder de usernaam DGK_REDACTlE (met een kleine L in plaats van een hoofdletter i.)
DGK_REDACTlE
Goed idee!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:59 schreef demins het volgende:
@ Shmoopy
Kan er niet een berichtje over de briefkaartenactie op de Frontpage komen?
Tuurlijk mag jij dat ook doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:21 schreef shmoopy het volgende:
Dus dan wordt het: Vragen aan (en antwoorden van) DGK-redactie?
Als ik het ook mag doen, that is.
gewoon een kaartje stuuren voor vrijdag ; problem solvedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:33 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
en misschien wat gestructureerder qua verzendwijze, adresserering, mogelijke teksten om het bedoelde karakter (veel post in één keer, tegelijkertijd en eensgezind) goed te laten overkomen?
Vergeet niet om ook het NOS-journaal, RTL-Nieuws en -ach waarom ook niet- CNN in te lichten!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:58 schreef demins het volgende:
Werk aan de winkel voor de afdeling PR!
Verder zou het mooi zijn als de PR-afdeling van Fok! vandaag nog een persbericht stuurt naar de landelijke dagbladen over deze actie en het uitdelen van de eerste doos met kaarten.
Assistentie vereist? Mail me.
Lijkt me echt iets voor Dayquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:49 schreef shmoopy het volgende:
Whe he he.
Verder is de PR op de hoogte van de kaarten-actie uiteraard, misschien dat ze er nog iets leuks mee kunnen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
kan acanman veranderd worden in Scanman?
Pardon????quote:Op maandag 15 januari 2007 20:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
vind je niet dat je al genoeg olie op het vuur hebt gegooid trouwens?
neemt u mij niet verexcuseerquote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Pardon????
Open ik een scanman kom terug en dan nog olie op het vuur?
Sluit dat topic dan maar....
Was goed bedoeld met een garpig ondertoontje.....
zie mijn reactie daarquote:Op maandag 15 januari 2007 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Remember de stalker, wat wel kon als garpje......
Doen we ook nog wat met mijn verzoek?quote:Op maandag 15 januari 2007 07:54 schreef SmeerCaas het volgende:
Misschien een idee om alle berichten te verwijderen die niet vallen in de categorie vragen danwel antwoorden in 'Vragen aan (en antwoorden van) DGK_REDACTIE'. Maakt het weer wat leesbaarder!
Ben een paar dagen weggeweest, en zie dit nu pas.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:21 schreef CartWOman het volgende:
Danny, zou je het gedoe tussen LekkerSimpel en scanman van vannacht even willen teruglezen?
Eenzijdig gedoe moet ik zeggen, scan reageert heel netjes maar LS krijgt het weer voor elkaar om hem weg te krijgen.
Nee, ben geen moraalridder maar dit soort beschuldigingen gaan imo way to far, het is ook niet de eerste keer.
Vanaf hier: [COS #174] wie wint er de villa of de kids/wilgo ?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:02 schreef shmoopy het volgende:
Lieve, ik denk dat je in het verkeerde topic zit.
Hier kun je vragen kwijt aan de mods over moderatie enzo.
Maar wel kapot vet tong-stylo.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef tong80 het volgende:
Verwelkom Gert als nieuwe mod.
Sorry had het over het hoofd gezien
Ach, het gaat al weer.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef tong80 het volgende:
Djeez nee he....ik heb er helemaal geen tijd voor om hier avond aan avond te komen gallen...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef tong80 het volgende:
Net ff een uurtje bijgelezen....quote:
Dit is FB.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Net ff een uurtje bijgelezen.......als ik hier dan toch moet gaan posten dan maar liever met een beetje achtergrondkennis.
Je weet hoe Gert is......die gast is zo serieus...denk je rustig een beetje te dollen maar voor je het weet gaat ie je met feiten om de oren slaan.![]()
Tja, naar omstandigheden etc.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry Peet....Ik moet er weer ff inkomen....![]()
Hoest overigens met je ?
Gaat wel lekker hoor ...beetje druk...zeker rond dit tijdstipquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tja, naar omstandigheden etc.
Blijft aankloten hoor, mijn leventje.
Hoe gaat ie met jou?
Ik las bij de ethisch correcte overburen (die niet zo goed tegen bepaalde vormen van maatschappelijke realiteit kunnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gaat wel lekker hoor ...beetje druk...zeker rond dit tijdstip
Vragen over dit subforum kun je hier stellen. Maar wij hebben geen invloed op welke streams er worden uitgezonden. De mensen die dat wél hebben, geven soms antwoord op gestelde vragen in dit topic: Vragen aan (en antwoorden van) DGK_REDACTIE.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:53 schreef kissy het volgende:
Zit net naar de streama te kijken, zie ik 2 beelden van Nena met Huub, en 2 beelden van NL en Bart, waar is de rest gebleven?
Waarom niet 4 verschillende beelden?
Dank je voor de uitleg, hoopte stiekem dat de redactie mee zou lezen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Vragen over dit subforum kun je hier stellen. Maar wij hebben geen invloed op welke streams er worden uitgezonden. De mensen die dat wél hebben, geven soms antwoord op gestelde vragen in dit topic: Vragen aan (en antwoorden van) DGK_REDACTIE.
Met de edit-knop kun je zelf typfouten verbeteren: [[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_light/i/edit.gif]afbeelding][/url]
Ik ook niet, dat wordt niks zo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:15 schreef Jappie het volgende:
Djeez nee he....ik heb er helemaal geen tijd voor om hier avond aan avond te komen gallen...![]()
Ik ga er iig mijn stinkende best voor doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat wordt niks zo.
Kan je ´s middags wel?
quote:
En dat vraag je aan de mods?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:19 schreef Miraaa het volgende:
Oke, ik heb een vraag.![]()
Waarom zijn Ilona der 10 vlieglessen omgezet cq stopgezet na 3 lessen.........was ze zo slecht ?![]()
Als ik de redactie was zouden er weer veel meer mensen gaan streamen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:30 schreef Miraaa het volgende:
Oeps, ik dacht dat ik daar in zat........![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
Mag deze: [De bewoners] Ilona #? dicht?
Er is gewoon een (slecht)lopend Ilona topic, dus die andere is overbodig.
Shmoopy, wil je ze mergen? (dat kunnen mods niet, Leandra)quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
Hij viel waarschijnlijk tussen de SlowChat niet op, dus nog maar een keer:
[..]
Het is dan misschien wel een tiny sting underwater, maar hij is messcherpquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
Hij viel waarschijnlijk tussen de SlowChat niet op, dus nog maar een keer:
[..]
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef PC eend het volgende:
Mijn verzoek is dan ook of voortaan al die volledig offtopic slowchat gedelete kan worden
Oh, gelukkig, ik schrok alquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Lieve het volgende:
Sorry, verkeerde topic! Het was voor de uitzending van vandaag
En bedankt voor de melding.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef Leandra het volgende:
Kan deze [COS #231] Nagenieten met Huub en Nena gesloten worden, die was gisteravond later dan de andere 231.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Grafkanker nou s een eind op met die rascistische taal die je uitbraakt. Vuile parasiet.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga dan lekker dood. In je ééntje bij voorkeur.
Lees dit topic ff door. Dan zie je dat ik nog mild ben De bewoners] Natasia # 4quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:44 schreef arneaux het volgende:
De grens ligt bij de intentie. Die intentie ligt bij jou omdat ji het zo nodig vindt om tot 2 keer toe een bewoner van DGK uit te maken voor aap. Mijn reactie is misschien fel maar terecht. Dit alles om je bewust te maken van het feit dat wat je zegt niet door de beugel kan.
t Feit dat je aangeeft dat je mild bent suggeert dat je zelf heel goed weet dat je fout bezig bent. Een topic lezen ter bevestiging is dus niet echt nodig. Gewoon ophouden met die onzin.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees dit topic ff door. Dan zie je dat ik nog mild ben De bewoners] Natasia # 4
Daar gaat het niet om. Policy is policy. Ik kreeg ook ban's voor mindere uitspraken. Dus ik snap het niet waarom de ene wel en de andere niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:45 schreef PC eend het volgende:
Kinderachtig gedoe dit![]()
Er was gewoon een mod aanwezig die er al wat van gezegd heeft![]()
Als policy, policy is, weet jij zelf ook heel erg goed dat je niet mag discrimineren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Policy is policy. Ik kreeg ook ban's voor mindere uitspraken. Dus ik snap het niet waarom de ene wel en de andere niet.
Ik heb een vrijbrief om enge ziektes toe te wensen en de dood aan iemand, want ik heb met die bans een krediet opgebouwd.
Ik??? Ophouden???? Jij wenste me de grafkanker en de dood toe.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Feit dat je aangeeft dat je mild bent suggeert dat je zelf heel goed weet dat je fout bezig bent. Een topic lezen ter bevestiging is dus niet echt nodig. Gewoon ophouden met die onzin.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik??? Ophouden???? Jij wenste me de grafkanker en de dood toe.....
Misschien een excuus op z'n plaats????
Zo niet, geef je mij een vrijbrief om iedereen de grafkanker toe te wensen en de dood.....
Ook hiervoor geldt bovenstaande. Bovendien heb ik je al eerder uitgelegd dat het een reactie op een foute intentie is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als policy, policy is, weet jij zelf ook heel erg goed dat je niet mag discrimineren.
Nee, doodverwensingen en kankerverwensingen zijn fris....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
Jullie hebben je punt gemaakt beiden.
Staat genoteerd, Shmoopy moet hier maar even naar kijken, als FA.
Wat mij betreft zijn aap-opmerkingen onfris. Dit is echter geen vrijbrief om vervolgens helemaal los te gaan tegen degene die zo'n opmerking maakt.
Stop nu maar met deze discussie aub
Ik zeg toch ook dat aap-opmerkingen geen vrijbrief zijn om vervolgens zelf ook de policy te overtreden. Kom op, genoeg nu hier. Ik wil weer COS'sen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, doodverwensingen en kankerverwensingen zijn fris....![]()
Laatste opmerking van mijn kant. Ik kreeg voor kanker- en doodverwensing een ban. Ik ben nu benieuwd of dit consequent wordt toegepast.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat aap-opmerkingen geen vrijbrief zijn om vervolgens zelf ook de policy te overtreden. Kom op, genoeg nu hier. Ik wil weer COS'sen.![]()
opgeschoondquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verveel me.
Mogen de laatste 5 één à tweeregelige posts uit het update topic verwijderd worden, of anders worden verplaatst naar het CODU topic.
Met alle plezier.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
Gert, wil hier [COS#253] Een dag DGK, is een dag niet geleefd :)
geleefd van maken? bvbd
Kutjebef man!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:24 schreef Pinball het volgende:
Zijn dat koffertjes?
Ik dacht altijd dat het mapjes waren.
Ja, maar Gert zit alleen maar te COSsen en als er herrie in de tent is, mag Shmoopy het verder uitzoeken....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:13 schreef Pinball het volgende:
Verder doe je het geweldig hoor Gert.
Ik ken modjes die na een week al zeker 3 kollosale fouten hadden gemaakt.![]()
Delegeren is ook een vak.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:06 schreef PC eend het volgende:
Ja, maar Gert zit alleen maar te COSsen en als er herrie in de tent is, mag Shmoopy het verder uitzoeken....
Zo kan ik het ook![]()
Nee, niet echt.quote:
wat mij betreft blijft dat topic dicht. What's next? "post hier als de asbak gebruikt word" ofzo? Als er gedart wordt in huis, en dat is op de streams te volgen, past dat wmb prima binnen de COS-topics.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
Mag het Het dartbord-meldtopic. weer open?
Lijkt me zeker een relevant topic, je zag bijvoorbeeld ook bij dat pokeren dat het op een bepaald moment de COS begon te overheersen, en dat verstoorde de leesbaarheid behoorlijk.
Gezien trendschommelingen is het voorspelbaar dat er ook een dartperiode kan gaan ontstaan in DGK, en om eea alvast in goede banen te leiden, lijkt me dit topic zeer zinvol.
Bovendien is "" een unfair sluitargument (zoals Bart zou zeggen).
Klopt.quote:
Ah, okay.quote:
Uh... ik denk het niet. Plaatje van daarnet, uit de COS.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
LekkerSimpel, weer lang, lang weg. Racistisch, onbeschoft, mensen voor pedofiel uitmaken... FOK! is leuker zonder jou.
Jesus man had je dat niet even eerder kunnen zeggenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Delegeren is ook een vak.
[..]
Nee, niet echt.
Er staat een meet-topic in OO, kom je eens melden!
D'r is nog helemaal geen datum geprikt, mafkees.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef PC eend het volgende:
Jesus man had je dat niet even eerder kunnen zeggen![]()
![]()
Ik weet niet of ik dan al kan![]()
![]()
Wat ik hierboven lees ging het om het woord "aap" ??. Is dat ook al racistisch tegenwoordig ? Raar, ik lees in sommige FOK-topics wel andere benamingen, maar aap kom ik daar niet tegen, dat is iets van de 1e groep basisschool, krijg je daar hier een ban voor ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
LekkerSimpel, weer lang, lang weg. Racistisch, onbeschoft, mensen voor pedofiel uitmaken... FOK! is leuker zonder jou.
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:43 schreef Clik.Hier het volgende:
Waar staat FB voor ?
Ik dacht Feed Back, dat je opheldering kon vragen over bepaalde inhoudelijk zaken over DGK ? Of heb ik het mis?
Aan de merkwaardige berichten hierboven te zien ga ik nu twijfelen.
Ik zou maar op mijn woorden passen als ik jou was , ik laat me niet uitschelden voor kutloon.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Flikker op met die gespeelde naïviteit, kutkloon.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:51 schreef Clik.Hier het volgende:
Aap.
Goed punt, kutkl.. eh Clik.Hier.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:43 schreef Clik.Hier het volgende:
Waar staat FB voor ?
Ik dacht Feed Back, dat je opheldering kon vragen over bepaalde inhoudelijk zaken over DGK ? Of heb ik het mis?
Aan de merkwaardige berichten hierboven te zien ga ik nu twijfelen.
Sir yes SIR! Was HiDiHo je voor?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:35 schreef APK het volgende:
[DGK] Updates #2
Maak die eens sticky ipv een beetje dom in de COS rond te hangen met de rest van het gepeupel.![]()
quote:
wat is het nut van 2 topics met dezelfde inhoud?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
Een topic sluiten omdat je verder moet in de COS, terwijl er op dat moment geen fuck op de streams te zien is![]()
Een one-topic subforum![]()
Op zich lijkt mij een topic over dit incident niet verkeerd, zeker niet als je ziet hoeveel COS topics er nu doorheen draaien.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:35 schreef teamlead het volgende:
wat is het nut van 2 topics met dezelfde inhoud?
COS is een reeks, die niet alle mensen altijd maar volgen bvquote:Op zondag 4 februari 2007 03:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is het nut van 2 topics met dezelfde inhoud?
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
Op zich lijkt mij een topic over dit incident niet verkeerd, zeker niet als je ziet hoeveel COS topics er nu doorheen draaien.
Als je al die shit de volgende dag na gaat lezen ben je zwaar gestoord.
true, maar we hebben ook het update-topic nogquote:Op zondag 4 februari 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
COS is een reeks, die niet alle mensen altijd maar volgen bv
het ruimt zo lekker opquote:Wat is het nut een topic over een opzienbarende gebeurtenis te sluiten
quote:Ik maakte de titel alleen wat algemeen, omdat ik ook een reeks in zie
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
true, maar we hebben ook het update-topic nog
[..]
het ruimt zo lekker op
[..]mwah.... ik ken betere reeksen
niet de reactie waar je op hooptequote:
houd je muil kneusquote:
Eend, bedoel je Fysiek geweldquote:
Een stuk inhoudelijker en vriendelijker van toon dan de uitleg van TL iigquote:
tsja.. kan moeilijk dat topic wel open laten en de rest dichtmikken, alleen omdat de TS toevallig God is...quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. kan moeilijk dat topic wel open laten en de rest dichtmikken, alleen omdat de TS toevallig God is...
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef Pinball het volgende:
Als ie 'm nou weer open doet, ga je dan staken?
[DGK] Updates #2quote:Op maandag 5 februari 2007 00:14 schreef svann het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet hier!
Waar kan ik lezen wat er aan de hand is?
Wat beknopter dan de COS, bedoel ik dan.
Op zich buitengewoon merkwaardig, DGK biedt zoveel meer interactie dan BB, en toch om de een of andere manier loopt het niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:34 schreef Jappie het volgende:
Djeez...we zijn alweer een paar weken verder en jullie zitten nog steeds in hetzelfde topic....wat is er in vredesnaam gebeurd hier op het forum?![]()
![]()
Het forum loopt erg goed, en in dit topic gaat het wat minder hard, dankzij een wat strikter on topic-beleid. Geklier wordt simpelweg verwijderd.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Op zich buitengewoon merkwaardig, DGK biedt zoveel meer interactie dan BB, en toch om de een of andere manier loopt het niet.
ik wilde graag nog even kwijt dat ik niet helemaal zie waaom je referenties naar bolletjesslikkers zo pertintent niet vind kunnen - waarom zou dat zo humorloos zou zijn? wiens humor?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:24 schreef teamlead het volgende:
Sticky lijkt mij persoonlijk niet nodig. Mensen die daar behoefte aan hebben, vinden het topic toch vast wel.
als de term "bolletjesslikker" gebruikt wordt om daar 1 individuele bewoner mee aan te duiden, heb ik daar idd een probleem mee, net zo goed als ik een probleem heb met de term "baviaan" om een bewoner aan te duiden. Het gebruik van vooroordelen om een bewoner te beschrijven voegt niets toe.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik wilde graag nog even kwijt dat ik niet helemaal zie waaom je referenties naar bolletjesslikkers zo pertintent niet vind kunnen - waarom zou dat zo humorloos zou zijn? wiens humor?
ik heb het woord bolletjesslikker zelf niet eens in de mond genomen, maar om nou dat wordt te gaan verbieden op een forum als fok! - beetje vreemd. om iemand te waarschuwen omdat degene je fok!t? mwa. man, doe even niet zo serieus alsjeblieft.
Geeft een geruststellend gevoel, dat in een maatschappij die zich ontwikkelt met supersonische snelheid er ook nog mensen zijn die blijven staan waar ze staan, met hun wortels in het verleden, niet bij machte zich aan te passen aan de wisselende maatschappelijke regels van wat kan en niet kan.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
als de term "bolletjesslikker" gebruikt wordt om daar 1 individuele bewoner mee aan te duiden, heb ik daar idd een probleem mee, net zo goed als ik een probleem heb met de term "baviaan" om een bewoner aan te duiden. Het gebruik van vooroordelen om een bewoner te beschrijven voegt niets toe.
Als daar dan vervolgens op "grappige" wijze op wordt voortgeborduurd, kan ik 3 dingen doen:
1- negeren... Niet echt een optie, aangezien dan het eind echt zoek is
2- alles zonder verder commentaar editten of verwijderen. Ik weet uit ervaring dat daar ook niemand echt blij van wordt
3- aangeven waar de grens ligt en er vanuit gaan dat iedere user hier voor z'n lol komt
vooroordelen? ik dacht altijd al dat Brian een baviaan was, hoe werkt dit? We hebben het hier over asociaties of asocialisaties zo u wilt. niets mis mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
als de term "bolletjesslikker" gebruikt wordt om daar 1 individuele bewoner mee aan te duiden, heb ik daar idd een probleem mee, net zo goed als ik een probleem heb met de term "baviaan" om een bewoner aan te duiden. Het gebruik van vooroordelen om een bewoner te beschrijven voegt niets toe.
Als daar dan vervolgens op "grappige" wijze op wordt voortgeborduurd, kan ik 3 dingen doen:
1- negeren... Niet echt een optie, aangezien dan het eind echt zoek is
2- alles zonder verder commentaar editten of verwijderen. Ik weet uit ervaring dat daar ook niemand echt blij van wordt
3- aangeven waar de grens ligt en er vanuit gaan dat iedere user hier voor z'n lol komt
alles mis meequote:Op maandag 5 februari 2007 16:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
vooroordelen? ik dacht altijd al dat Brian een baviaan was, hoe werkt dit? We hebben het hier over asociaties of asocialisaties zo u wilt. niets mis mee.
ach so, gut herr general.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
alles mis meeen derhalve ongewenst
Begrijp jij die wartaal danquote:Op maandag 5 februari 2007 23:18 schreef Prospera het volgende:
Deze reactie van Lieve![]()
Het Grote Welkom Nathaneal Op Fok!
gaat te ver.
Die doodsverwensing op het laatst gaat wat te ver ja, mee eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:18 schreef Prospera het volgende:
Deze reactie van Lieve![]()
Het Grote Welkom Nathaneal Op Fok!
gaat te ver.
In dat geval ....mag ik jullie dan van harte feliciteren met de uitmuntende moderatie.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het forum loopt erg goed, en in dit topic gaat het wat minder hard, dankzij een wat strikter on topic-beleid. Geklier wordt simpelweg verwijderd.![]()
Dus: on topic maar weer.
Het is idd een heel klinisch gebeuren, chirugische ingrepen incluis. Al met al geen uitnodigende plek voor uitbundig vermaak.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dat geval ....mag ik jullie dan van harte feliciteren met de uitmuntende moderatie.![]()
![]()
T moge dan zonde zijn dat er wat aan literaire vrijheden is ingeboet; maar gelukkig weet iedereen nu wel in welk hokje hij of zij zijn plasje moet doen.![]()
sorry Gert, het is de barricadelook van mij. Change the world. Als ik had geweten dat er na mijn vertrek nog over me ge'praat'quote:Op maandag 5 februari 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Die doodsverwensing op het laatst gaat wat te ver ja, mee eens.
Uh... OK.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:22 schreef Lieve het volgende:
Revolutie is van alle tijden toch? Hier is je weerwoord tegen Talpa, op vreemde en onbegrijpelijke beslissingen. De reden waarom mensen reageren zoals ze reageren.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh... OK.![]()
Maar doe je revolutie-ding toch maar zonder doodsverwensingen.
Vertrutting dus........quote:Op 06/02 schreef Gert ergens op het internet
Waarom ben jij die mening toegedaan, Jappie?
Mijns inziens is dat geenszins het geval hoor.
Staaf dit eens met feiten als je wilt?
quote:
Gebeurt wel vaker bij streamverslagen, geeft niets.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Gert of collega?, kun je mijn update voor die van jou zetten, nu loopt het door elkaar?![]()
vooral niet korter gaan houden ajbquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Goed, overleg het maar .
Ik kan het ook veel korter houden.
Er is nu een apart topic voor streamverslagen, ik heb je bijdrage van vanochtend daarheen verplaatst: [DGK] Streamverslagenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Goed, overleg het maar .
Mijn kloon, wat doe je!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:00 schreef Gert het volgende:
Er is nu een apart topic voor streamverslagen, ik heb je bijdrage van vanochtend daarheen verplaatst: [DGK] Streamverslagen
Kijk nog esquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kunnen die plaatjes van die valse nicht niet uit het DGK_redactie topic? Op deze manier zie je ook daaar de redactie nooit meer terug.
Ik zat te twijfelen, vanwege twee momenteel zeer saaie streams, maar het loopt nu wel wat uit de hand ja. Je mag er trouwens zelf ook best wat van zeggen hoor, in de COS.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:31 schreef Peter6000 het volgende:
De COS is at this very moment aan het ontsporen in een sneeuwmeld slash ik-ga-de-hond-uitlaten topic.
Gaarne keihard ingrijpen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik ben nu net gewend aan mijn rol als goodguy zonder vijanden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen, vanwege twee momenteel zeer saaie streams, maar het loopt nu wel wat uit de hand ja. Je mag er trouwens zelf ook best wat van zeggen hoor, in de COS.![]()
Knip en plak de tekst maar in het streamverslagen-topic. Dan ruim ik de boel daarna wel op hier.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Het verkeerde topic aangeklikt en beschreven,
zal ik het over doen?
kopie is niet zo duidelijk?
De bijdragen van Black King zijn m.i eerder ultrakorte streamverslagen dan updates.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik kom pas kijken in de wereld van forums en computers,
maar het staat er.
Wil je alsjeblieft aan Black King melden ,
dat Black King ons goed op de hoogte houdt maar dat
het in de up-dates mag, of kan jij het verplaatsen ?![]()
Yup; met die intentie waren ze ook daar geplaatst.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
De bijdragen van Black King zijn m.i eerder ultrakorte streamverslagen dan updates.![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
Yup; met die intentie waren ze ook daar geplaatst.![]()
SV's zijn imho belangrijke "kleine" dingen. Ruzies, verstuikingen etc.
Updates zijn naar mijn mening voor de "grote" zaken; nieuwe bewoners, bewoners die weggaan, regelwijzigingen etc.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef SmeerCaas het volgende:
Dubbel Natasia onderwerp. Mag deze dicht?
Die negerin, die is echt eng...
Uh...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:15 schreef kleinzusje het volgende:
Gert: Ik vind het topic van Prospera niks, maar daar ga ik niet over. Wel vind ik het echt heel vervelend dat mijn naam in de OP wordt genoemd zonder dat ik daar van af wist. Ik hou daar niet van. Ik ben geen heilig boontje, hou van een lolletje, maar dit is echt niet ok. Zal tijdens de Cossen ontopic blijven.
Het ontlast de COS wél. En "dat gespam"... zoveel topics zijn er toch ook weer niet open waar alleen maar geouwehoerd wordt over non DGK-zaken? "?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:31 schreef CartWOman het volgende:
Het wordt idd knap vervelend dat gespam.
Neuh, ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ontlast de COS wél. En "dat gespam"... zoveel topics zijn er toch ook weer niet open waar alleen maar geouwehoerd wordt over non DGK-zaken? "?
Niet doen, meis. Je bent toch al wel wat gewend hier? En dit is echt een geintje, wat voortkomt uit de leuke omgang tussen jou en Gert, zoek er verder niks achter.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:41 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt Ger, maar ook al is het niet mn echte naam, ik ken de forumwereld niet zo goed en ben er verdrietig over.
Dank jequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet doen, meis. Je bent toch al wel wat gewend hier? En dit is echt een geintje, wat voortkomt uit de leuke omgang tussen jou en Gert, zoek er verder niks achter.![]()
Ah, OK. Zal d'r op letten dat ze daarmee stopt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:42 schreef CartWOman het volgende:
Ik doel op de 3 laatste COSsen waar de link naar die topics wordt gepost door prospera, en dat irriteert.
Ik neem je totaal niet in de maling, kan het hier niet uitleggen, maar geloof me ben zo integer en betrouwbaar als maar zijnkanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK. Zal d'r op letten dat ze daarmee stopt.
En kleinzusje.. je zet me voor raadselen... ik weet niet of je me nu in de maling zit te nemen, maar voor de zekerheid neem ik het serieus: waarom ben je verdrietig dan? Dat is totaal niet de bedoeling!
Ik stop daarmee, had een Huub-reactie toen al mijn posts werd neergezet door Leandra.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK. Zal d'r op letten dat ze daarmee stopt.
En kleinzusje.. je zet me voor raadselen... ik weet niet of je me nu in de maling zit te nemen, maar voor de zekerheid neem ik het serieus: waarom ben je verdrietig dan? Dat is totaal niet de bedoeling!
Das lief van je. Weet verder niks over wie wie is en wat er speelt. Maar het volede zo raar. Fijn dat je reageert. Kus. Wat mij betreft okquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik stop daarmee, had een Huub-reactie toen al mijn posts werd neergezet door Leandra.
Zo van Kom maar op x4.
Niks over negatiefs over ZusjeHeb ook een issuutje met Eend
En er zijn meer FOK!kers die
wel eens doen wat wij doen![]()
Kus terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Das lief van je. Weet verder niks over wie wie is en wat er speelt. Maar het volede zo raar. Fijn dat je reageert. Kus. Wat mij betreft ok![]()
OK.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik neem je totaal niet in de maling, kan het hier niet uitleggen, maar geloof me ben zo integer en betrouwbaar als maar zijnkan
Het is niks Forum- gerelateerd en niet ernstig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
Dus vanaf nu ben je niet alleen grappig en schattig, maar ook een beetje raar.
Als er écht iets forum-gerelateerds speelt wat je niet kan vertellen hier, kun je ook altijd achter de schermen met een van de mods mailen. Maar hopelijk is het allemaal niet zo ernstig.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:32 schreef Tessa_77 het volgende:
Natasia tegen Huub: er is maar 1 iemand sischofreen (!!) en dat ben jij
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 06:29 schreef Black_king het volgende:
Brian is duidelijk wakker; Hij zat net even op de rand van zijn bed en pakte iets....
Ik vind dat streamverslagentopic vooralsnog niet echt een succes.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:55 schreef Dementor het volgende:
17:54
Amanda: dat ik daar zojuist niet opgekomen ben wat stom.
Dat is niet stom want je bent gewoon fucking dom.
Mail hem nou lief Zusjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
Dus vanaf nu ben je niet alleen grappig en schattig, maar ook een beetje raar.
Als er écht iets forum-gerelateerds speelt wat je niet kan vertellen hier, kun je ook altijd achter de schermen met een van de mods mailen. Maar hopelijk is het allemaal niet zo ernstig.![]()
Maar het update-topic is er een stuk overzichtelijker op geworden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:57 schreef APK het volgende:
Ik vind dat streamverslagentopic vooralsnog niet echt een succes.
Geen slotje hoor. Zodra je tijd hebt, schrijf je maar weer een mooi streamverslag; veel mensen vinden het leuk om te lezen.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Het update-topic is nu zonder lappen tekst ,
en als de streamverslagen niet echt een succes zijn,
kunnen er ook wat andere streamers dit tot een succes maken,
of in het uiterste geval, doe er een slotje op?o
Ik mis de lappen tekst!quote:Op zondag 11 februari 2007 00:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Attent APK, dat jij bedankte dat ik in je UPDATE-TOPIC schreef,
ik wist dat jij dit geopend had en vernam dat jij op reis was ?
ik meldde mij aan bij FOK en leerde hoe je Smiley's kon plaatsen enzo...
Maar echt up-dates schreef ik blijkbaar niet? Dus werd er nog wat anders geopend,
streamverslagen,, maar dat blijkt nu niet een succes te zijn.
Jammer, ik moet de computer thuis delen, zit nu op een 2 de computer, een oudje zonder streams,
ben dus afhankelijk of jullie wat te schrijven hebben.
Ja, het is hier geen V-O-L, daar zijn ze met 4, 5 streamers in de weer , 24 uur.
Het update-topic is nu zonder lappen tekst ,
en als de streamverslagen niet echt een succes zijn,
kunnen er ook wat andere streamers dit tot een succes maken,
of in het uiterste geval, doe er een slotje op?
Dan houdt tuinfluiter het kort en schrijft geen lange lappen tekst
en kan het weer in de up-dates.
Toch blijf ik erbij dat het streamverslagentopic geen succes is en dat het best allemaal in het updatetopic kan.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:39 schreef Gert het volgende:
Geen slotje hoor. Zodra je tijd hebt, schrijf je maar weer een mooi streamverslag; veel mensen vinden het leuk om te lezen.
Het gaat niet zozeer om het "succes" van het streamverslagentopic, als wel om een succesvol update-topic.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:13 schreef APK het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij dat het streamverslagentopic geen succes is en dat het best allemaal in het updatetopic kan.
Persoonlijk vind ik het een nadeel dat ze allebei sticky zijn, op de een of andere manier mis ik die topics.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef Gert het volgende:
Verder zijn er toch geen "nadelen", of zie ik iets over het hoofd?
En als ze niet sticky zijn, mis je ze niet?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:25 schreef APK het volgende:
Persoonlijk vind ik het een nadeel dat ze allebei sticky zijn, op de een of andere manier mis ik die topics.
Nu ook niet.quote:Maar euh, zo snel liepen die topics toch niet?
Ik had geen last van die lappen tekst.
Komt omdat ik onnavolgbaar ben.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
En als ze niet sticky zijn, mis je ze niet?Ik volg je even niet...
Wat heeft dat met al dan niet stickyness te maken, O Onnavolgbare?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:14 schreef APK het volgende:
[..]
Komt omdat ik onnavolgbaar ben.![]()
Nee, als ik in een topic heb gepost -zoals dit topic en het update topic- verschijnt het in mijn AT en valt het dus op.
Zal ik een tvp-tje of een ultradom verslagje in het streamverslagentopic plaatsen?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef Gert het volgende:
Wat heeft dat met al dan niet stickyness te maken, O Onnavolgbare?![]()
Het heeft dus niets met het sticky zijn te maken, dank je.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ik een tvp-tje of een ultradom verslagje in het streamverslagentopic plaatsen?
Ben je van mijn gezeik af.![]()
Gelukkig maar, het is ook een lachwekkende titel.quote:Op maandag 12 februari 2007 04:00 schreef Prospera het volgende:
Deze is te laat [cos#400} waar HiDiHo cursus geeft hoe je msn moet afsluiten
SC-titel.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het is ook een lachwekkende titel.![]()
Dank je, leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:41 schreef Roy_vdm het volgende:
Even hier tussendoor (kan geen relevante thread vinden): Gert ik vind dat je het uitstekend doet als moderator. Je houdt het forum schoon en bent erg actief, mijn complimenten!
Het streamverslagentopic is ivm gebrek aan succes alweer onsticky gemaakt, dus die is aan het zakken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Ben van plan om de komende tijd die hele topic van Palma vol te schrijven
met korte en lange lappen tekst.
![]()
Je bedoelt met COTV neem ik aan Commentaren Op TV.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
De tv is oud nieuws, weet ik, maar ik ben niet de enige die om half acht ook nog even naast de streams kijkt naar hoogtepunten en testimonials die we niet op de streams zien. En het brengt even terug waaromop sommige momenten de COSsen volstroomden. Zou een topic als COTV dagelijks om half acht levensvatbaar zijn? Effe lekker gal spuien over gedane nare zaken.
Of het toestaan in de COS? In feite is het toch een stream die via een ander (zeer vertraagd) kanaaltje binnenkomt.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt met COTV neem ik aan Commentaren Op TV.
Dan heb ik een heugelijke mededeling voor je: dagelijks van maandag t/m vrijdag wordt er 's avonds een topic geopend waarin de uitzending besproken wordt. Die van vandaag vind je hier: De uitzending van woensdag 14 februari
Dankjewel Gert. Zit gewoon zo vastgekluisterd aan de COS dat ik het helemaal niet gezien heb.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dankjewel Gert. Zit gewoon zo vastgekluisterd aan de COS dat ik het helemaal niet gezien heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |