quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
Mag deze: [De bewoners] Ilona #? dicht?
Er is gewoon een (slecht)lopend Ilona topic, dus die andere is overbodig.
Shmoopy, wil je ze mergen? (dat kunnen mods niet, Leandra)quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
Hij viel waarschijnlijk tussen de SlowChat niet op, dus nog maar een keer:
[..]
Het is dan misschien wel een tiny sting underwater, maar hij is messcherpquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
Hij viel waarschijnlijk tussen de SlowChat niet op, dus nog maar een keer:
[..]
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef PC eend het volgende:
Mijn verzoek is dan ook of voortaan al die volledig offtopic slowchat gedelete kan worden
Oh, gelukkig, ik schrok alquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Lieve het volgende:
Sorry, verkeerde topic! Het was voor de uitzending van vandaag
En bedankt voor de melding.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef Leandra het volgende:
Kan deze [COS #231] Nagenieten met Huub en Nena gesloten worden, die was gisteravond later dan de andere 231.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Grafkanker nou s een eind op met die rascistische taal die je uitbraakt. Vuile parasiet.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga dan lekker dood. In je ééntje bij voorkeur.
Lees dit topic ff door. Dan zie je dat ik nog mild ben De bewoners] Natasia # 4quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:44 schreef arneaux het volgende:
De grens ligt bij de intentie. Die intentie ligt bij jou omdat ji het zo nodig vindt om tot 2 keer toe een bewoner van DGK uit te maken voor aap. Mijn reactie is misschien fel maar terecht. Dit alles om je bewust te maken van het feit dat wat je zegt niet door de beugel kan.
t Feit dat je aangeeft dat je mild bent suggeert dat je zelf heel goed weet dat je fout bezig bent. Een topic lezen ter bevestiging is dus niet echt nodig. Gewoon ophouden met die onzin.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees dit topic ff door. Dan zie je dat ik nog mild ben De bewoners] Natasia # 4
Daar gaat het niet om. Policy is policy. Ik kreeg ook ban's voor mindere uitspraken. Dus ik snap het niet waarom de ene wel en de andere niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:45 schreef PC eend het volgende:
Kinderachtig gedoe dit![]()
Er was gewoon een mod aanwezig die er al wat van gezegd heeft![]()
Als policy, policy is, weet jij zelf ook heel erg goed dat je niet mag discrimineren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Policy is policy. Ik kreeg ook ban's voor mindere uitspraken. Dus ik snap het niet waarom de ene wel en de andere niet.
Ik heb een vrijbrief om enge ziektes toe te wensen en de dood aan iemand, want ik heb met die bans een krediet opgebouwd.
Ik??? Ophouden???? Jij wenste me de grafkanker en de dood toe.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Feit dat je aangeeft dat je mild bent suggeert dat je zelf heel goed weet dat je fout bezig bent. Een topic lezen ter bevestiging is dus niet echt nodig. Gewoon ophouden met die onzin.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik??? Ophouden???? Jij wenste me de grafkanker en de dood toe.....
Misschien een excuus op z'n plaats????
Zo niet, geef je mij een vrijbrief om iedereen de grafkanker toe te wensen en de dood.....
Ook hiervoor geldt bovenstaande. Bovendien heb ik je al eerder uitgelegd dat het een reactie op een foute intentie is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als policy, policy is, weet jij zelf ook heel erg goed dat je niet mag discrimineren.
Nee, doodverwensingen en kankerverwensingen zijn fris....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
Jullie hebben je punt gemaakt beiden.
Staat genoteerd, Shmoopy moet hier maar even naar kijken, als FA.
Wat mij betreft zijn aap-opmerkingen onfris. Dit is echter geen vrijbrief om vervolgens helemaal los te gaan tegen degene die zo'n opmerking maakt.
Stop nu maar met deze discussie aub
Ik zeg toch ook dat aap-opmerkingen geen vrijbrief zijn om vervolgens zelf ook de policy te overtreden. Kom op, genoeg nu hier. Ik wil weer COS'sen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, doodverwensingen en kankerverwensingen zijn fris....![]()
Laatste opmerking van mijn kant. Ik kreeg voor kanker- en doodverwensing een ban. Ik ben nu benieuwd of dit consequent wordt toegepast.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat aap-opmerkingen geen vrijbrief zijn om vervolgens zelf ook de policy te overtreden. Kom op, genoeg nu hier. Ik wil weer COS'sen.![]()
opgeschoondquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verveel me.
Mogen de laatste 5 één à tweeregelige posts uit het update topic verwijderd worden, of anders worden verplaatst naar het CODU topic.
Met alle plezier.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
Gert, wil hier [COS#253] Een dag DGK, is een dag niet geleefd :)
geleefd van maken? bvbd
, dan is het topic dicht.
Kutjebef man!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:24 schreef Pinball het volgende:
Zijn dat koffertjes?
Ik dacht altijd dat het mapjes waren.
Ja, maar Gert zit alleen maar te COSsen en als er herrie in de tent is, mag Shmoopy het verder uitzoeken....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:13 schreef Pinball het volgende:
Verder doe je het geweldig hoor Gert.
Ik ken modjes die na een week al zeker 3 kollosale fouten hadden gemaakt.![]()
Delegeren is ook een vak.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:06 schreef PC eend het volgende:
Ja, maar Gert zit alleen maar te COSsen en als er herrie in de tent is, mag Shmoopy het verder uitzoeken....
Zo kan ik het ook![]()
Nee, niet echt.quote:
wat mij betreft blijft dat topic dicht. What's next? "post hier als de asbak gebruikt word" ofzo? Als er gedart wordt in huis, en dat is op de streams te volgen, past dat wmb prima binnen de COS-topics.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
Mag het Het dartbord-meldtopic. weer open?
Lijkt me zeker een relevant topic, je zag bijvoorbeeld ook bij dat pokeren dat het op een bepaald moment de COS begon te overheersen, en dat verstoorde de leesbaarheid behoorlijk.
Gezien trendschommelingen is het voorspelbaar dat er ook een dartperiode kan gaan ontstaan in DGK, en om eea alvast in goede banen te leiden, lijkt me dit topic zeer zinvol.
Bovendien is "" een unfair sluitargument (zoals Bart zou zeggen).
Klopt.quote:
Ah, okay.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |