neemt u mij niet verexcuseerquote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Pardon????
Open ik een scanman kom terug en dan nog olie op het vuur?
Sluit dat topic dan maar....
Was goed bedoeld met een garpig ondertoontje.....
zie mijn reactie daarquote:Op maandag 15 januari 2007 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Remember de stalker, wat wel kon als garpje......
Doen we ook nog wat met mijn verzoek?quote:Op maandag 15 januari 2007 07:54 schreef SmeerCaas het volgende:
Misschien een idee om alle berichten te verwijderen die niet vallen in de categorie vragen danwel antwoorden in 'Vragen aan (en antwoorden van) DGK_REDACTIE'. Maakt het weer wat leesbaarder!
Ben een paar dagen weggeweest, en zie dit nu pas.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:21 schreef CartWOman het volgende:
Danny, zou je het gedoe tussen LekkerSimpel en scanman van vannacht even willen teruglezen?
Eenzijdig gedoe moet ik zeggen, scan reageert heel netjes maar LS krijgt het weer voor elkaar om hem weg te krijgen.
Nee, ben geen moraalridder maar dit soort beschuldigingen gaan imo way to far, het is ook niet de eerste keer.
Vanaf hier: [COS #174] wie wint er de villa of de kids/wilgo ?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:02 schreef shmoopy het volgende:
Lieve, ik denk dat je in het verkeerde topic zit.
Hier kun je vragen kwijt aan de mods over moderatie enzo.
Maar wel kapot vet tong-stylo.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef tong80 het volgende:
Verwelkom Gert als nieuwe mod.
Sorry had het over het hoofd gezien
Ach, het gaat al weer.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef tong80 het volgende:
Djeez nee he....ik heb er helemaal geen tijd voor om hier avond aan avond te komen gallen...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef tong80 het volgende:
Net ff een uurtje bijgelezen....quote:
Dit is FB.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Net ff een uurtje bijgelezen.......als ik hier dan toch moet gaan posten dan maar liever met een beetje achtergrondkennis.
Je weet hoe Gert is......die gast is zo serieus...denk je rustig een beetje te dollen maar voor je het weet gaat ie je met feiten om de oren slaan.![]()
Tja, naar omstandigheden etc.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry Peet....Ik moet er weer ff inkomen....![]()
Hoest overigens met je ?
Gaat wel lekker hoor ...beetje druk...zeker rond dit tijdstipquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tja, naar omstandigheden etc.
Blijft aankloten hoor, mijn leventje.
Hoe gaat ie met jou?
Ik las bij de ethisch correcte overburen (die niet zo goed tegen bepaalde vormen van maatschappelijke realiteit kunnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gaat wel lekker hoor ...beetje druk...zeker rond dit tijdstip
Vragen over dit subforum kun je hier stellen. Maar wij hebben geen invloed op welke streams er worden uitgezonden. De mensen die dat wél hebben, geven soms antwoord op gestelde vragen in dit topic: Vragen aan (en antwoorden van) DGK_REDACTIE.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:53 schreef kissy het volgende:
Zit net naar de streama te kijken, zie ik 2 beelden van Nena met Huub, en 2 beelden van NL en Bart, waar is de rest gebleven?
Waarom niet 4 verschillende beelden?
Dank je voor de uitleg, hoopte stiekem dat de redactie mee zou lezen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Vragen over dit subforum kun je hier stellen. Maar wij hebben geen invloed op welke streams er worden uitgezonden. De mensen die dat wél hebben, geven soms antwoord op gestelde vragen in dit topic: Vragen aan (en antwoorden van) DGK_REDACTIE.
Met de edit-knop kun je zelf typfouten verbeteren: [[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_light/i/edit.gif]afbeelding][/url]
Ik ook niet, dat wordt niks zo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:15 schreef Jappie het volgende:
Djeez nee he....ik heb er helemaal geen tijd voor om hier avond aan avond te komen gallen...![]()
Ik ga er iig mijn stinkende best voor doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat wordt niks zo.
Kan je ´s middags wel?
quote:
En dat vraag je aan de mods?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:19 schreef Miraaa het volgende:
Oke, ik heb een vraag.![]()
Waarom zijn Ilona der 10 vlieglessen omgezet cq stopgezet na 3 lessen.........was ze zo slecht ?![]()
Als ik de redactie was zouden er weer veel meer mensen gaan streamen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:30 schreef Miraaa het volgende:
Oeps, ik dacht dat ik daar in zat........![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |