abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45215721
hoe kunnen ze nu ALLE briefkaarten binnen hebben, er zijn er nog genoeg onderweg
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:30:43 #52
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45215859
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:27 schreef LiisaB het volgende:
hoe kunnen ze nu ALLE briefkaarten binnen hebben, er zijn er nog genoeg onderweg
Ze bedoelen de kaarten die tot nu toe al binnen zijn gekomen denk ik
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_45221564
quote:
Er zat iemand in de jury die bij @Home heeft gewerkt
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_45222630
Veel vragen, weinig antwoorden. Kansloos topic. Bovendien, en dat zal toch niemand ontkennen, de sporadische antwoorden roepen weer andere vragen op of beanwoorden nog niets. Het schiet niet echt op hier. Maar okay dan, tegen beter weten in: hierbij ook een vraag van mij: wat is er op tegen om af en toe een beetje openheid van zaken te geven aan jullie grootste fans? Wat kan er fout gaan of gebeuren als er eens wat vragen beantwoord worden? Zakken de kijkcijfers dan? Enfin, klanten, fans en trouwe bezoekers moet je vertroetelen en respecteren!

[ Bericht 1% gewijzigd door SmeerCaas op 10-01-2007 19:51:55 ]
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:40:46 #55
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45222825
Wees blij dat ze Huuberhaupt posten zou ik zeggen, iets van een gegeven paard niet in de bek kijken etc.. Het mag toch haast vanzelfsprekend zijn dat ze niet overal antwoord op kunnen geven en ook niet 24/7 mee kunnen lezen?
Dus een kansloos topic zou ik het niet willen noemen.. Neemt niet weg dat ik zelf ook graag wat meer posts en antwoorden zou willen zien hoor..
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_45223079
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Wees blij dat ze Huuberhaupt posten zou ik zeggen, iets van een gegeven paard niet in de bek kijken etc.. Het mag toch haast vanzelfsprekend zijn dat ze niet overal antwoord op kunnen geven en ook niet 24/7 mee kunnen lezen?
Dus een kansloos topic zou ik het niet willen noemen.. Neemt niet weg dat ik zelf ook graag wat meer posts en antwoorden zou willen zien hoor..
Zo is het maar wat willen jullie nog weten dan?
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:48:07 #57
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45223170
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

quote:
Jullie onderschatten de invloed die FOK! kan hebben op de populariteit van jullie programma.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_45223214
quote:

[..]

Hoe laat komt Wilgo Natasiaaaaaaaaaaa halen? Het is de 10e vandaag. En dan moest ze eruit van hem.
En hoe laat zien we vuurwerk?
pi_45223276
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:48 schreef Bupatih het volgende:

[..]

[..]

Jullie onderschatten de invloed die FOK! kan hebben op de populariteit van jullie programma.
Ik denk dat ie niet goed genoeg was...
pi_45223278
quote:

[..]

Lees dit, speciaal voor jullie geopende, topic eens. Dat weet je wat 'wij'willen weten.

---

Edit: misschien dat iemand de vragen af en wilt bundelen? Dat maakt beantwoorden idd wel makkelijker.
pi_45223348
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef SmeerCaas het volgende:

[..]

Lees dit, speciaal voor jullie geopende, topic eens. Dat weet je wat 'wij'willen weten.
Ikzie alleen maar vragen die we al hebben beantwoord of die we niet kunnen beantwoorden.
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:52:20 #62
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45223360
Wie doen de beveiliging? Is dat Rep's security? En klopt het dat het huis ernaast bevolkt wordt door de redactie?

Edit; niet dat ik iets van plan ben hoor
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:54:27 #63
32402 s0k
..............................
pi_45223452
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:10 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Er zat iemand in de jury die bij @Home heeft gewerkt
ja, dus?
..................................................................................................................................................
pi_45224249
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:54 schreef s0k het volgende:

[..]

ja, dus?
Bij @Home waren ze al niet onder de indruk van Kwastanovic capaciteiten om het maar eens zo uit te drukken
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:15:10 #65
32402 s0k
..............................
pi_45224422
vertel hun historie dan eens?
..................................................................................................................................................
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:24:26 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45224853
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:11 schreef TranceAction het volgende:
Bij @Home waren ze al niet onder de indruk van Kwastanovic capaciteiten om het maar eens zo uit te drukken
Ja dat was weer zo'n typisch Kasta relletje...... liep alleen een beetje heel lullig af...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45225039
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:15 schreef s0k het volgende:
vertel hun historie dan eens?
Hier is een samenvatting als je alles wil lezen moet je zelf maar op zoek gaan naar een link.

Kwastanovic werkte als call-center-smurf bij @Home en daar kwam men erachter dat hij nog te dom was om zijn veters te strikken. Verder ging hij niet echt vertrouwelijk om met vertrouwelijke gegevens

Dus toen hebben ze Kwastanovic de bijstand in getrapt
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:43:02 #68
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45225693
Is mijn vraag nou zo'n typische no-go voor de redactie? Of hadden jullie nog ff de tijd niet voor dit topic?
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:45:53 #69
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45225812
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:28 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Hier is een samenvatting als je alles wil lezen moet je zelf maar op zoek gaan naar een link.

Kwastanovic werkte als call-center-smurf bij @Home en daar kwam men erachter dat hij nog te dom was om zijn veters te strikken. Verder ging hij niet echt vertrouwelijk om met vertrouwelijke gegevens

Dus toen hebben ze Kwastanovic de bijstand in getrapt
ja dat kwam door die fok nsb ster biancavia... dat doe je toch niet kom op
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_45226042
Ik heb nog een vraagje.
Weten jullie misschien wat er hier zit.

pi_45226190
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:51 schreef F04 het volgende:
Ik heb nog een vraagje.
Weten jullie misschien wat er hier zit.

[afbeelding]
een camerahok...
pi_45226247
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:52 schreef Mr_Baus het volgende:
Wie doen de beveiliging? Is dat Rep's security? En klopt het dat het huis ernaast bevolkt wordt door de redactie?

Edit; niet dat ik iets van plan ben hoor
Redactie zit ook op het terrien in een technisch 'dorp'.

Security kan ik niks over zeggen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:04:14 #73
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45226548
Begrijpelijk, thnxs iig
pi_45226791
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

ja dat kwam door die fok nsb ster biancavia... dat doe je toch niet kom op
Normaal gezien niet maar voor Kwasta-NoWay-vic maak ik graag een uitzondering
pi_45226912
Incidenten zoals die van Nathanael en Huub, vallen die in de categorie acceptabel of ongewenst? Het lijkt me vooraf voorspelbaar geweest dat dit zou moeten gaan gebeuren. En in de toekomst wellicht nog zelfs verder escaleert. Hopen jullie hierop OF wordt getracht dit te voorkomen?
pi_45227061
Maar ik heb ook nog een vraagje voor de redactie: ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat Natasia eigenlijk een gedresseerde aap die van jongs af aan door mensen is opgevoed, waardoor ze heeft leren praten. Klopt dit?
pi_45227170
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:54 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

een camerahok...
Dus daar zit de regie van 24/7 zoals ik van u begrijp?
Want ik zag namelijk zón gast uit dat hok lopen, volgens mij was het een van de camerabediende of deze gast.

woensdag 10 januari 2007 @ 21:19:41 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45227211
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:12 schreef SmeerCaas het volgende:
Incidenten zoals die van Nathanael en Huub, vallen die in de categorie acceptabel of ongewenst? Het lijkt me vooraf voorspelbaar geweest dat dit zou moeten gaan gebeuren. En in de toekomst wellicht nog zelfs verder escaleert. Hopen jullie hierop OF wordt getracht dit te voorkomen?
Wat denk je zelf?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45227341
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef F04 het volgende:

[..]

Dus daar zit de regie van 24/7 zoals ik van u begrijp?
Nee daar staat een camera + cameraman. Er zijn meer van dat soort 'hokken' rond het huis maar dat valt amper op omdat die er bij de verbouwing van het huis meteen bij zijn gebouwd in de lijn van het huis.

De regie is er wel 24/7 maar die zitten samen met allerlei andere afdelingen die nodig zijn om zo'n programma te maken in een soort
pi_45227369
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Nee daar staat een camera + cameraman. Er zijn meer van dat soort 'hokken' rond het huis maar dat valt amper op omdat die er bij de verbouwing van het huis meteen bij zijn gebouwd in de lijn van het huis.

De regie is er wel 24/7 maar die zitten samen met allerlei andere afdelingen die nodig zijn om zo'n programma te maken in een soort
... in een soort technisch dorp...
pi_45227484
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:56 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Redactie zit ook op het terrien in een technisch 'dorp'.

Security kan ik niks over zeggen.
Waarschijnelijk bedoelt hij 't Mediapark in Hilversum. Maar ik denk meer dat de camerabediende's in dat kot ernaast zit. want ze kunnen moeilijk al die 80 camera's door de glasvezel/sateliet laten lopen.

en deze week kwam er ook zón gast met een camera en met zón rode video draad, en dat was weer live op de streams te volgen (geweldig) , dus het kan niet ver zijn.
pi_45227709
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef F04 het volgende:

[..]

Waarschijnelijk bedoelt hij 't Mediapark in Hilversum. Maar ik denk meer dat de camerabediende's in dat kot ernaast zit. want ze kunnen moeilijk al die 80 camera's door de glasvezel/sateliet laten lopen.

en deze week kwam er ook zón gast met een camera en met zón rode video draad, en dat was weer live op de streams te volgen (geweldig) , dus het kan niet ver zijn.
Technisch dorp met alle afdelingen staat gewoon op het terrein van de Villa. Dat draait 24/7 door.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:34:27 #83
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45227861
Eerder gaf je al te kennen dat jullie vrijwel nooit thuis waren.. Hoe is dat dan geregeld? Jullie slapen ook daar? of in een hotel? Lijkt me erg leuk werk om te doen, maar onder dat soort omstandigheden dan ook enorm zwaar.. Vergelijk het zelf dan met een uitzending naar een crisisgebied..
Met andere woorden, hebben jullie een heel groot deel van je sociale leven op moeten geven om dit programma te kunnen maken of valt het allemaal nog wel mee?
pi_45228058
Ik heb trouwens nog één vraag.
Hoe en waarom komt het dat die website van talpa.tv zo vaak er uit ligt, en traag soms loopt?
pi_45228084
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:34 schreef Mr_Baus het volgende:
Eerder gaf je al te kennen dat jullie vrijwel nooit thuis waren.. Hoe is dat dan geregeld? Jullie slapen ook daar? of in een hotel? Lijkt me erg leuk werk om te doen, maar onder dat soort omstandigheden dan ook enorm zwaar.. Vergelijk het zelf dan met een uitzending naar een crisisgebied..
Met andere woorden, hebben jullie een heel groot deel van je sociale leven op moeten geven om dit programma te kunnen maken of valt het allemaal nog wel mee?
Nee, ik denk het niet dat ze daar slapen. Het gaat allemaal in ploegendienst.
Bij de radio hebben ze toch ook programma's die vanaf 1uur s'nachts beginnen en die tot 7uur sóchtends duren, dan slapen die mensen daar ook niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door F04 op 10-01-2007 21:58:43 ]
pi_45228191
Hoe kan het zijn dat de TV uitzendingen totaal anders zijn dan de streams.(verdraaiingen van zaken)Bijv:Uitzending van gisteren:Discussie Brian en Nena aan avondeten waar Brian Nena beschuldigde Lesley uitgemaakt had voor .....In de TV uitzending leek het net of Brian Nena een draai om haar oren gaf,terwijl dit toch echt totaal andersom was Nena maakte kortemetten met Brian ,en dat heeft iedereen kunnen zien op de streams.En vandaag word Nathanael als het slachtoffer neer gezet in het bekende incident met Huub,en iedereen die de streams heeft gezien was het andersom.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:46:44 #87
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45228353
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:43 schreef DvanderW het volgende:
Hoe kan het zijn dat de TV uitzendingen totaal anders zijn dan de streams.(verdraaiingen van zaken)Bijv:Uitzending van gisteren:Discussie Brian en Nena aan avondeten waar Brian Nena beschuldigde Lesley uitgemaakt had voor .....In de TV uitzending leek het net of Brian Nena een draai om haar oren gaf,terwijl dit toch echt totaal andersom was Nena maakte kortemetten met Brian ,en dat heeft iedereen kunnen zien op de streams.En vandaag word Nathanael als het slachtoffer neer gezet in het bekende incident met Huub,en iedereen die de streams heeft gezien was het andersom.
montage = kijkcijfers
Lang leve de streams!!!
pi_45228507
De streams zijn ook echt live, en de reguliere uitzending loopt meestal een weekje achter.
pi_45228615
WELKE KIJKCIJFERS.
pi_45228752
Ik hoop dat de kijkcijfers over een tijdje weer omhoog gaan. Dat programma zit ook een beetje op een ongelukkige tijd, 19.30 dan moet ik meestal kiezen tussen het RTL nieuws of DGK.
pi_45228773
DGK-REDACTIE
Wat is de achternaam van Juffrouw Judith?
Lijkt me goede logopediste!
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:12:25 #92
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_45229491
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

... in een soort technisch dorp...
waarschijnlijk net als bij BB. Om het hus heen staan lege camera-hokjes, waar camera-mensen naar toe worden gedirigeerd als er in die hoek van de tuin iets spannends gebeurt. Of iets gebeurt in het algemeen.
Dan zie je inderdaad mannetjes rondlopen (meestal volledig in zwart, soms met handschoenen, niet bij negers) met een camera op hun nek.

Bij BB zat de regie in een hok ernaast (waar de befaamde "en vast" is opgenomen) - 24 schermen met regisseurs die heel opgewonden doen. Bij DGK staat er dus ook zoiets, hoewel ik voor jullie (redactie) hoop dat de koffie inmiddels beter is geworden.
In een van de eerdere vragen (en antwoorden) werd duidelijk dat DGK op volle sterkte met 150-200 man draait. (ter vergelijking: BB werd in '99 al met 100 man gedaan, HBB ook met 165). Die mensen moet je kunnen voeden, sanitaire stops laten plegen, van parkeerruimte voorzien, rechten toekennen wbt rookvrije werkplekken etc etc.
Komt nog bij dat DGK veeeeele maten groter is dan BB. Wij zaten in een hok (plus tuin) van 15 bij 30 meter, geregistreerd door 24 camera's en zo'n vijftig microfoons. Bij DGK zijn dat er ook alweer veel meer. Ik mis alleen de helicoptercamera zo nu en dan.

Toch heb ik ook een vraagje, ie ik liever aan jullie stel dan dat ik zelf weer op onderzoek uit moet (dat vinden jullie ook fijner, geloof me)
Hoe reageert de Eemnesser omgeving? Spreken jullie de buren weleens? Zijn die ook al zo afgeknapt op demoraal van het verhaal?
Of zal ik toch maar even langsgaan voor een kopje koffie?
pi_45233181
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Daar ben ik over in tweestrijd: Men wilt pittige verbale discussies, lijkt me. Maar het programma duurt lang. Daar kan van alles in gebeuren en dat lijkt me op voorhand voorspelbaar. Dus ik ben/blijf benieuwd naar een mening van de redactie. Maar daar wilt men vermoedelijk geen uitspraak over doen...
pi_45236968
Schrijven julie ook de dagboeken op de tien site?
Als dat zo is complimenten daarvoor en dan vooral de leuke sneren die er af en toe naar de bewoners in zitten, lachen.
En klopt het dat ik dezelfde schrijvers als in BB5 erin herken?
pi_45237319
Gaan jullie bij het inzetten van een nieuwe miljonair de regel invoeren dat die persoon er gedurende 3 maanden niet uitgestemd mag worden anders ligt diegene er al binnen een maand uit?
pi_45245874
Gaan jullie de rest van de kaarten ook geven ???

( nogmaals super bedankt)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:39:53 #97
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45246619
Aan de Voltallige Redactie en Produktie,

1. Mogen de bewoners onbeperkt post ontvangen ?

2. DGK is geen BB7 ! Maar mag via de post alles doorgegeven worden?

Van Natasia weet ik dat zij heeft aangegeven dat zij alleen ''Goed Nieuws'' brieven wilt ontvangen.

Bewoners , vooral Bart en iIona ontvangen regelmatig lange brieven van familie en vrienden
en bevestigen plannen en Info met : ja , dat weet ik al dat schreven mijn vriend en vader ook al.
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:48:25 #98
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45249205
Zouden jullie aan kunnen geven wanneer de volgende lading het huis binnenkomt? Uur of 22.00 weer?
pi_45251422
ja ik zou ook graag een hint willen hebben, want die gezichten wil ik zeker weten niet missen, dus of het nu vandaag, morgen of overmorgen is, graag heads up
pi_45255197
Complimenten redactie voor DGK, eigenlijk had ik gehoopt dat ik er niets aan zou vinden, maar helaas...te veel internet
Hangplek voor vrije gedachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')