Ze bedoelen de kaarten die tot nu toe al binnen zijn gekomen denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:27 schreef LiisaB het volgende:
hoe kunnen ze nu ALLE briefkaarten binnen hebben, er zijn er nog genoeg onderweg
Er zat iemand in de jury die bij @Home heeft gewerktquote:
Zo is het maar wat willen jullie nog weten dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Wees blij dat ze Huuberhaupt posten zou ik zeggen, iets van een gegeven paard niet in de bek kijken etc.. Het mag toch haast vanzelfsprekend zijn dat ze niet overal antwoord op kunnen geven en ook niet 24/7 mee kunnen lezen?
Dus een kansloos topic zou ik het niet willen noemen.. Neemt niet weg dat ik zelf ook graag wat meer posts en antwoorden zou willen zien hoor..
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zo is het maar wat willen jullie nog weten dan?
Jullie onderschatten de invloed die FOK! kan hebben op de populariteit van jullie programma.quote:
Hoe laat komt Wilgo Natasiaaaaaaaaaaa halen? Het is de 10e vandaag. En dan moest ze eruit van hem.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet goed genoeg was...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jullie onderschatten de invloed die FOK! kan hebben op de populariteit van jullie programma.
Lees dit, speciaal voor jullie geopende, topic eens. Dat weet je wat 'wij'willen weten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ikzie alleen maar vragen die we al hebben beantwoord of die we niet kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Lees dit, speciaal voor jullie geopende, topic eens. Dat weet je wat 'wij'willen weten.
ja, dus?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:10 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Er zat iemand in de jury die bij @Home heeft gewerkt
Bij @Home waren ze al niet onder de indruk van Kwastanovic capaciteiten om het maar eens zo uit te drukkenquote:
Ja dat was weer zo'n typisch Kasta relletje...... liep alleen een beetje heel lullig af...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:11 schreef TranceAction het volgende:
Bij @Home waren ze al niet onder de indruk van Kwastanovic capaciteiten om het maar eens zo uit te drukken![]()
Hier is een samenvatting als je alles wil lezen moet je zelf maar op zoek gaan naar een link.quote:
ja dat kwam door die fok nsb ster biancavia... dat doe je toch niet kom opquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:28 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hier is een samenvatting als je alles wil lezen moet je zelf maar op zoek gaan naar een link.
Kwastanovic werkte als call-center-smurf bij @Home en daar kwam men erachter dat hij nog te dom was om zijn veters te strikken. Verder ging hij niet echt vertrouwelijk om met vertrouwelijke gegevens![]()
Dus toen hebben ze Kwastanovic de bijstand in getrapt![]()
een camerahok...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:51 schreef F04 het volgende:
Ik heb nog een vraagje.
Weten jullie misschien wat er hier zit.
[afbeelding]
Redactie zit ook op het terrien in een technisch 'dorp'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:52 schreef Mr_Baus het volgende:
Wie doen de beveiliging? Is dat Rep's security? En klopt het dat het huis ernaast bevolkt wordt door de redactie?
Edit; niet dat ik iets van plan ben hoor
Normaal gezien niet maar voor Kwasta-NoWay-vic maak ik graag een uitzonderingquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja dat kwam door die fok nsb ster biancavia... dat doe je toch niet kom op
Dus daar zit de regie van 24/7 zoals ik van u begrijp?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:12 schreef SmeerCaas het volgende:
Incidenten zoals die van Nathanael en Huub, vallen die in de categorie acceptabel of ongewenst? Het lijkt me vooraf voorspelbaar geweest dat dit zou moeten gaan gebeuren. En in de toekomst wellicht nog zelfs verder escaleert. Hopen jullie hierop OF wordt getracht dit te voorkomen?
Nee daar staat een camera + cameraman. Er zijn meer van dat soort 'hokken' rond het huis maar dat valt amper op omdat die er bij de verbouwing van het huis meteen bij zijn gebouwd in de lijn van het huis.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef F04 het volgende:
[..]
Dus daar zit de regie van 24/7 zoals ik van u begrijp?
... in een soort technisch dorp...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee daar staat een camera + cameraman. Er zijn meer van dat soort 'hokken' rond het huis maar dat valt amper op omdat die er bij de verbouwing van het huis meteen bij zijn gebouwd in de lijn van het huis.
De regie is er wel 24/7 maar die zitten samen met allerlei andere afdelingen die nodig zijn om zo'n programma te maken in een soort
Waarschijnelijk bedoelt hij 't Mediapark in Hilversum. Maar ik denk meer dat de camerabediende's in dat kot ernaast zit. want ze kunnen moeilijk al die 80 camera's door de glasvezel/sateliet laten lopen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:56 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Redactie zit ook op het terrien in een technisch 'dorp'.
Security kan ik niks over zeggen.
Technisch dorp met alle afdelingen staat gewoon op het terrein van de Villa. Dat draait 24/7 door.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef F04 het volgende:
[..]
Waarschijnelijk bedoelt hij 't Mediapark in Hilversum. Maar ik denk meer dat de camerabediende's in dat kot ernaast zit. want ze kunnen moeilijk al die 80 camera's door de glasvezel/sateliet laten lopen.
en deze week kwam er ook zón gast met een camera en met zón rode video draad, en dat was weer live op de streams te volgen (geweldig) , dus het kan niet ver zijn.![]()
Nee, ik denk het niet dat ze daar slapen. Het gaat allemaal in ploegendienst.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:34 schreef Mr_Baus het volgende:
Eerder gaf je al te kennen dat jullie vrijwel nooit thuis waren.. Hoe is dat dan geregeld? Jullie slapen ook daar? of in een hotel? Lijkt me erg leuk werk om te doen, maar onder dat soort omstandigheden dan ook enorm zwaar.. Vergelijk het zelf dan met een uitzending naar een crisisgebied..
Met andere woorden, hebben jullie een heel groot deel van je sociale leven op moeten geven om dit programma te kunnen maken of valt het allemaal nog wel mee?
montage = kijkcijfersquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:43 schreef DvanderW het volgende:
Hoe kan het zijn dat de TV uitzendingen totaal anders zijn dan de streams.(verdraaiingen van zaken)Bijv:Uitzending van gisteren:Discussie Brian en Nena aan avondeten waar Brian Nena beschuldigde Lesley uitgemaakt had voor .....In de TV uitzending leek het net of Brian Nena een draai om haar oren gaf,terwijl dit toch echt totaal andersom was Nena maakte kortemetten met Brian ,en dat heeft iedereen kunnen zien op de streams.En vandaag word Nathanael als het slachtoffer neer gezet in het bekende incident met Huub,en iedereen die de streams heeft gezien was het andersom.
waarschijnlijk net als bij BB. Om het hus heen staan lege camera-hokjes, waar camera-mensen naar toe worden gedirigeerd als er in die hoek van de tuin iets spannends gebeurt. Of iets gebeurt in het algemeen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
... in een soort technisch dorp...
Daar ben ik over in tweestrijd: Men wilt pittige verbale discussies, lijkt me. Maar het programma duurt lang. Daar kan van alles in gebeuren en dat lijkt me op voorhand voorspelbaar. Dus ik ben/blijf benieuwd naar een mening van de redactie. Maar daar wilt men vermoedelijk geen uitspraak over doen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |