Op welke site staat dat?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:59 schreef Tamaartje het volgende:
Jawel, vanavond is het zover. De nieuwe Miljonair in spé, Nathanael, zal vanavond de Villa betreden. Als voorproefje hebben wij hier alvast een uitgebreidt interview met de 34-jarige Amsterdammer.
Oh ja, die mensen die 'Hoe wordt ik een Gooische vrouw' in een aankondiging schreven.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Gewoon op de site van de gouden kooivan Talpa
Het één sluit het ander niet uit, mijn eerste indruk was ook: haske homo.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:15 schreef Day het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat hij homo was, eerlijk gezegd, maar hij heeft een zoontje
Is waar!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit, mijn eerste indruk was ook: haske homo.
Maakt voor Natasia niks uit. Die springt er binnen 3 minuten bovenop.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:41 schreef Day het volgende:
[..]
Is waar!
Misschien is mijn eerste indruk dan toch waar.![]()
en als ie nog geen homo was, wordt ie het dan welquote:Op woensdag 22 november 2006 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt voor Natasia niks uit. Die springt er binnen 3 minuten bovenop.
John de Mol keurt de bewoners persoonlijk. Het zou me verbazen als hij een of andere onbenul in het huis heeft toegelaten. Ik denk dat Nathaanaëal wel voor vuurwerk gaat zorgen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:55 schreef shmoopy het volgende:
Nou, deze jongen gaat het duidelijk niet redden.
Net zo als Nicolaas?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
John de Mol keurt de bewoners persoonlijk. Het zou me verbazen als hij een of andere onbenul in het huis heeft toegelaten. Ik denk dat Nathaanaëal wel voor vuurwerk gaat zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |