Op welke site staat dat?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:59 schreef Tamaartje het volgende:
Jawel, vanavond is het zover. De nieuwe Miljonair in spé, Nathanael, zal vanavond de Villa betreden. Als voorproefje hebben wij hier alvast een uitgebreidt interview met de 34-jarige Amsterdammer.
Oh ja, die mensen die 'Hoe wordt ik een Gooische vrouw' in een aankondiging schreven.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Gewoon op de site van de gouden kooivan Talpa
Het één sluit het ander niet uit, mijn eerste indruk was ook: haske homo.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:15 schreef Day het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat hij homo was, eerlijk gezegd, maar hij heeft een zoontje
Is waar!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit, mijn eerste indruk was ook: haske homo.
Maakt voor Natasia niks uit. Die springt er binnen 3 minuten bovenop.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:41 schreef Day het volgende:
[..]
Is waar!
Misschien is mijn eerste indruk dan toch waar.![]()
en als ie nog geen homo was, wordt ie het dan welquote:Op woensdag 22 november 2006 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt voor Natasia niks uit. Die springt er binnen 3 minuten bovenop.
John de Mol keurt de bewoners persoonlijk. Het zou me verbazen als hij een of andere onbenul in het huis heeft toegelaten. Ik denk dat Nathaanaëal wel voor vuurwerk gaat zorgen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:55 schreef shmoopy het volgende:
Nou, deze jongen gaat het duidelijk niet redden.
Net zo als Nicolaas?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
John de Mol keurt de bewoners persoonlijk. Het zou me verbazen als hij een of andere onbenul in het huis heeft toegelaten. Ik denk dat Nathaanaëal wel voor vuurwerk gaat zorgen.
Dan is het vast een 'valse' nicht!quote:
Op de talpasite wordt daar ook al zijdelings naar verwezen in het gesprek over betaalde "liefde"quote:Op woensdag 22 november 2006 18:15 schreef Day het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat hij homo was, eerlijk gezegd, maar hij heeft een zoontje
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:25 schreef Elounda het volgende:
Ik vind em een beetje eng....
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef tong80 het volgende:
Goed gecast dus.
Ik verwacht, elke keer als hij omkijkt, rode ogen te zienquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:25 schreef Elounda het volgende:
Ik vind em een beetje eng....
Nee mijn god, die moet blijvenquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:12 schreef Bartoli het volgende:
idd goeie keuze hopelijk krijgt die natasia eruit gewerkt
Als je gewoon elke dag een half uurtje TV kijkt kom je al een heel eind, hoor. Maar de hints van de redactie hebben hem zeker ook flink geholpen. Het blijft een goeie zet om het huis weer eens op stelten te zetten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:49 schreef Biancavia het volgende:
Hij heeft van te voren echt per bewoner complete strategieën uitgedacht.
Ik vind dat dat de eerste paar maanden van het verblijf van een nieuweling gewoon niet mag.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:19 schreef Cynix ® het volgende:
Nu maar hopen dat ze hem niet te snel lozen om vervolgens weer terug te zakken naar zelfgenoegzaamheid.
Ja dat was mij opgevallen idd.quote:Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef shmoopy het volgende:
Het valt me trouwens op, en het is heel subtiel, dat zijn uitspraak verandert nav met wie hij in gesprek is.
Praat hij met Natasia of Brian, dan komt er een heel klein Surinaams accentje doorheen, praat hij met Bart, dan wordt het wat meer Amsterdams, en met Stephan praat hij opeens wat netter.
Glad menneke.
Hij is bezig iedereen tegen elkaar uit te spelen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Het vervolgdeel van de ruzie is ook pittig. die blik in zijn ogen...![]()
Wat een smerig mannetje.
Heb je bewijzen?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:52 schreef klootje het volgende:
Dat is weer een kennis van Johny de Mol die daarvoor betaald krijgt,zo langzamerhand zit iedere werkeloze uit de ajax skybox van de Mol in dat huis.
Het is zo'n plaatjesdraaier die ook weer veel engels ertussen door gooit(is dat hip in 020 land?)
Wat een trieste rukkers allemaal maar dat maakt het wel grappig.
Berlusconi achtige trekjes begint die zender te krijgen.
Alleen de facistische politieke partij ontbreekt nog maar dat is een kwestie van tijd.
De Ajax Skybox staat toch in Amsterdam?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:14 schreef Gigageil het volgende:
Heb je bewijzen?
Volgens mij lul jij uit je nek....niet iedere plaatjesdraaier is een kennis van John de Mol
en.....het is 0031-land........020 = Amsterdam
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:58 schreef Silvieja het volgende:
Nathanael doet me denken aan een personage uit de advocaat van de duivel.
Ze doen hard hun best om een zogenaamd vriendschappelijke relatie op te bouwen, er is ook wel wederzijdse waardering, maar ze laten elkaar als een baksteen vallen als het zo uitkomt.quote:Op zondag 3 december 2006 14:59 schreef Sonique het volgende:
De enige waar hij nog niet tegenop kan, omdat hij z'n zwakke punt nog niet heeft gevonden' is Bart.
Tot die tijd zijn die twee één. De rest leest hij als een open boek.
En dat is meteen het lastige, Ze hebben bijde iets wat ze van elkaar willen hebben. Maar zodra ze dat geven zijn ze meteen zelf de lul.quote:Op zondag 3 december 2006 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze doen hard hun best om een zogenaamd vriendschappelijke relatie op te bouwen, er is ook wel wederzijdse waardering, maar ze laten elkaar als een baksteen vallen als het zo uitkomt.
Nena moet er NIET uitquote:Op zondag 3 december 2006 20:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Brengt me bij Brian die te veel met Nena omgaat. Nena moet er ZSM uit, als het langer gaat duren zal Brian z'n gevoelens voor Nena in de weg staan. Wat meteen de zwakke schakel bij Brian naar boven haalt en waarom hij niet de eindstreep haalt. Hij naait zichzelf zeg maar, letterlijk...
Juist omdat hij het bloed onder je nagels vandaan haalt bevestigd dat dat hij met het spel bezig is. Zo goed dat hij de kijker ook mee krijgt in die zin.quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:29 schreef Salsagirl het volgende:
Weet je zoals men zegt dat hij 'het spel speelt' dat zal best zo zijn
Maar ik vind hem gewoon een eikel 1e klas
Die haalt samen met natasia bloed onder mijn nagels vandaan.(en zo nu en dan Brian)
Maar ik vind gewoon dat hij zich in zo korte tijd zo gehaat maakt bij vele medebewoners,
En het is een kwestie van tijd dat Bart bart ook uitgedaagd gaat worden en dan kan het leuk worden
Of nog beter dat hij Natasia gaat aanpakken, die 2 tegen elkaar w0w daar wacht ik graag op
zet ze in een kamer 2 bij 2kan mijn dag niet meer stuk
Nathaneal is gewoon erg asociaal bezig met de bewoners ...zwakke plekken of niet
Het was niet gefaked, het was echt, en de schouder van Natasia ook.quote:Op zondag 10 december 2006 15:27 schreef Gert het volgende:
Het is dus toch een mens.
Of heeft ie dit gefaked?
Een zwakke plek
Het is half vijf ’s nachts als Nathanael de grote slaapkamer binnenloopt. Niet met de intentie om iemand wakker te maken, maar opeens staat Natasia naast hem.
“Hé sweety! How are you!”, fluistert Nathanael. “Ik moet plassen!”, fluistert Natasia terug. Net als Natasia aanstalten wil maken om naar het toilet te gaan, wenkt Nathanael haar naar boven. De Surinaamse ziet dat hij dit niet zomaar doet als hij spontaan begint te snikken. Nou ja, spontaan. Eerder die nacht zagen we Nathanael ook al huilend op de bank in de woonkamer zitten. “Wat is er?”, fluistert Natasia troostend, “Is het je kind?” “Ja!”, laat Nathanael weten. “Je mist ‘m hè?”, merkt Natasia terecht op.
Samen lopen ze de slaapkamer uit en eenmaal op de gang veranderen de 'krokodillentranen' van Nathanael in een stevige huilbui. Natasia twijfelt geen seconde en omhelst de kersverse Miljonair. Was er eerder die dag nog sprake van een kleine vete tussen de twee, lijkt dit hele voorval de lucht te klaren.
Natasia, zelf moeder van twee kleine kinderen, snapt natuurlijk als geen ander, hoe erg het is om je kinderen te moeten missen.
De twee blijven nog een tijd lang in de gang staan voor ze besluiten dat het waarschijnlijk maar goed is om even naar bed te gaan. Inmiddels is het al heel erg laat. De ijzerharde Nathanael heeft deze nacht zijn zwakke kant laten zien. Deed hij dit bewust of hebben de overige Miljonairs nu iets om hem mee te pakken? De tijd zal het leren.
(talpa.tv)
Hier spreek je jezelf tegen. Enerzijds zeg je dat hij Lesley niet zal gebruiken, anderzijds WIL hij dat die date doorgaat om speltechnische redenen.quote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Juist omdat hij het bloed onder je nagels vandaan haalt bevestigd dat dat hij met het spel bezig is. Zo goed dat hij de kijker ook mee krijgt in die zin.
Hij zei gisteren ook dat het gros van de kijkers zelfs niet kan zien waar hij mee bezig is en spel en realiteit door elkaar zullen halen.
En dat is in mijn ogen ook zo. Het spel speelt hij heel goed!
Ik vind het alleen zo naief om te denken dat een spel alleen maar aardig en leuk gespeelt mag worden.
Je geeft als speler zoveel op om te winnen, en dat vind ik dat je van een speler ook mag verwachten dat er een spel gespeelt gaat worden. Dat de andere spelers dit spel persoonlijk opvatten is alleen maar een zwakte aan hun kant, en niet aan NL z'n kant. Maar ze beoordelen z'n persoon wel op het spel wat hij speelt. Dus eigenlijk zijn de andere spelers erger omdat ze hem persoonlijk aanvallen. Nathanael valt hem alleen maar als speler aan, en zal nooit persoonlijke of thuis situaties gebruiken voor z'n gewin. Hij zal bijvoorbeeld nooit Natasia pakken via haar kinderen, of Lesley tegen bart gebruiken (tenzij Bart lesley zelf in het spel betrekt en tegen Nathanael gaat gebruiken. Daarom is het zo gevaarlijk om een relatie te beginnen in deze situatie, en al helemaal als de ander ook in het huis zit (personeel). Het is niet voor niets zo dat NL tot laat in de nacht op bleef om Bart uit te horen na de date met Leslie. Zodra NL merkt dat Bart informatie via Leslie krijgt die tegen hem gebruit zal worden, dan hangt bart. Dat heeft NL ook zeer duidelijk te kennen gegeven die nacht (niet letterlijk, maar Bart wist zeer goed wat hij bedoelde).
Het mooie van Bart is dat hij zelf heel erg loopt te roepen (oa tegen Natasia) dat zij realiteit en spel net uit elkaar kan houden, maar hijzelf hangt letterlijk op het randje. Leslie is degene die Bart in dat opzicht zal maken of breken. Ze hoeft maar één ding tegen bart te zeggen, en hij zal de afgrond invallen. Ik hoop voor Bart dat Lelsie slim genoeg is om dat in te zien, en ik hoop ook voor Bart dat hij zichzelf niet zal laten verblinden door verliefdheid.
ALs je dit weet, weet je ook waarom NL donderdag zo bezig was om Bart die 4 uur te laten krijgen en Sylvia zowat aan het brainwashen was om de stemming unaniem te krijgen. En het frapante is dat Bart daar indirect gewoon aan meewerkte. Liefde maakt dus toch blind, en Bart dus ook. Het is een kwestie van wachten...
Maar goed. Je kan altijd op een BB niveau blijven kijken natuurlijk...![]()
HOERENFEEST!!!!![]()
![]()
Ik zie het aansturen op situaties die een voordeel kunnen betekenen voor NL zelf niet als het gebruiken van externe factoren zoals Leslie of de kinderen van Natasia. In deze twee situaties was het ook niet NL die de touwtjes letterlijk in handen had, maar een situatie creerde waarbij toch nog steeds de andere een keuze maakten (in deze gevallen Sylvia). Sylvia had ook gewoon tegen kunnen stemmen. Ik ben het eens dat je sterk in je schoenen moet staan in dat geval, maar niemand heeft ooit gezegt dat het makkelijk zou worden in DGK.quote:Op zondag 10 december 2006 18:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Hier spreek je jezelf tegen. Enerzijds zeg je dat hij Lesley niet zal gebruiken, anderzijds WIL hij dat die date doorgaat om speltechnische redenen. Enerzijds zeg je dat hij Natasia's kinderen niet zal gebruiken, anderzijds weet je dat hij er alles aan gedaan heeft om Natasia het bezoek te onthouden (Sylvia bewerken) en haar boos te laten worden daarover, zodat zij voor gek staat (de God-opmerking is door hem volledig uitgemolken).
De scheidingslijn is niet het leven buiten en het leven binnen. het leven binnen is net zo realistisch als het leven buiten, alleen zijn er elementen waar bewoners mee in oog komen te staan wat duidelijk spelelementen zijn. Als je deze elementen niet herkent ben je bij voorbaat ten dode opgeschreven als er spelers zijn die deze elementen creeren. De scheidingslijn is overschreden als je spelelementen persoonlijk gaat opvatten. Zie het als een potje tennis... Er kan er maar één de winnaar zijn, en ze zullen allebij er alles aan doen om de partij te winnen. Ze hebben allebij hun eigen manier om hun winkans te vergroten; schijnbewegingen, goed schoeisel goed materiaal. ze spelen allebij een spel. Het spel wordt gespeel;t en er komt een winnaar. Pech voor de ene, leuk voor de ander, want de winnar wist dat de verliezer een slechte backhand had door resurch te doen, en paste z'n spel daarop aan. JE kan als verliezer de winnaar daar niet persoonlijk op aanvallen, hij heeft gewoon het spel gespeelt, en jij hebt gewoon je training niet aangepast om je backhand sterker te maken.quote:Wat mij betreft is er geen scheiding tussen spel en realiteit. De realiteit is dat ze midden in het spel zitten. Ze kunnen hieruit weggaan door het huis te verlaten. Dan komen ze weer in een andere realiteit. Binnen het huis moeten ze leven met een aantal zaken die ze niet gewend zijn. Stemmingen, punten en censuur. Ze moeten wennen aan wantrouwen en achterbaksheid. En ze moeten er mee leven.
Sommigen kunnen er goed mee leven, door er het beste van te maken (Sylvia, Nena en Ilona).
Anderen proberen onderscheid te maken tussen spel en "realiteit" (waarbij ze met "realiteit" het oude vertrouwde leven bedoelen, dat in feite niet bestaat). Door zo vast te houden aan een onderscheid ga je in feite een dubbelleven leiden.
De "ik-binnen" en de "ik-buiten". Dat is eigenlijk zo goed als onmogelijk.
[/quote]quote:Naar mijn mening zijn spel en realiteit één. Hun realiteit is dat ze leven in een andere wereld, met andere regels.
Je komt daar binnen met je eigen bagage en emoties, en die moeten ook een plekje krijgen.
Een dubbelleven leiden kan gewoon niet, je komt dan toch in botsing. Je moet alles wat jou aangaat een plekje geven.
Ik denk niet dat NL zich zal laten inpakken doordat er geen alcohol meer zou zijn. Als dat wel zo is, dan heeft hij idd een probleem.quote:Op zondag 10 december 2006 18:59 schreef happyme28 het volgende:
Ilona en Sylvia is het opgevallen dat Natanael dagelijks een behoorlijke hoeveelheid alcohol naar binnen werkt. Ze zien dit als zwakke plek. Ook de huilbui over zijn zoontje bespreken ze. Sylvia: 'Hij lijkt meer op Nicolaas dan je denkt'
Hier hebben Bart en Nel op aangestuurd. Niet alleen om Bart de 4 uur te gunnen, maar OOK dat ze zich persoonlijk zo klote voelde dat ze uit haar dak zou gaan. Ze hebben dus imo met haar gevoelens voor de kinderen gespeeld om Natasia te treffen, ter voorbereiding van haar exit.quote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natasia is een mooi voorbeeld hiervan. Ze vat het spelelement persoonlijk op (de 4 uur gaan aan haar neus voorbij). Ze roept dat ze altijd voor iedereen klaar staat etc etc, en als zij iets wilt, dan is het nul op het recest. Ze valt Sylvia er ook nog eens persoonlijk op aan.
Aldus verschillen we hier van mening over de scheidslijn tussen "persoonlijk worden" en "niet persoonlijk worden".quote:Het aansturen op die situaties dan ook niet persoonlijk, maar spel. Natasia had de keuze om te zeggen 'dit is een spel, dit is klote, maar so be it' Het zijn niet de andere die haar kinderen gebruiken tegen haar, ze gebruikt haar eigen kinderen tegen zichzelf, en laat zien dat ze zwak in het spel staat.
Ook hier geldt: aanvallen komen toch wel. Of het nou volgens de regels van het spel is of niet.quote:Bart laat zichzelf verlieft woorden op leslie, en maakt de scheidingslijn alleen maar moeilijker voor hemzelf. Het enige wat NL doet, en ook zal blijven doen, is hem voor die keuze te zetten totdat hij de verkeerde keuze maakt, wat een kwestie van tijd is eigenlijk. (...) hij gaat persoonlijke dingen met het spel mixen.
quote:Op maandag 11 december 2006 19:41 schreef Lápiz het volgende:
Nú weet ik op wie hij lijkt:
[afbeelding]
Was goed inderdaad. Het valt me op dat niemand haar gewoon kan negeren, maar zoals Nathanael tegen haar in ging is ook leuker voor tv.quote:Op maandag 11 december 2006 20:30 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk hoe ie tegen Natasia inging. Zo Cool
Issues, reminder, anyways (o, nee die is van Brianquote:Op maandag 11 december 2006 00:39 schreef Hanekrooi het volgende:
Dude, big ups, fair enough, long time, it rocks, playing higher, complicated, around, scene, think about it, pitfall, force field, no matter what, intermediate. Allemaal uit de mond van Nathanael. Wie weet er meer?![]()
Nee hoor. Ik vind eerder dat jij overdrijft door hem steeds een alcoholist te noemen, dan weet je niet helemaal waar je het over hebt m.i. En dat blijkt ook wel uit de analyse van de huisarts. Ik ben het er wel mee eens dat hij behoorlijk fors drinkt hoor, maar het is daar toch een soort vakantie; kan me voorstellen dat hij het er lekker van neemt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef avonne het volgende:
De leverfunctie is verhoogd, maar de huisarts ziet geen reden tot zorg. "Deze waarde komt niet door alcoholgebruik"
(beste dokter, ik denk dat alle streamers het met U oneens zullen zijn).
Misschien is ie er wel 2 jaar op vakantie.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:20 schreef Gert het volgende:
Uit het update-topic:
Ik ben het er wel mee eens dat hij behoorlijk fors drinkt hoor, maar het is daar toch een soort vakantie; kan me voorstellen dat hij het er lekker van neemt.
Misschien is-ie dan over twee jaar wel alcoholist.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien is ie er wel 2 jaar op vakantie.
Was de DGK-variant niet: " What goes around, goes around"quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:15 schreef Elounda het volgende:
[..]
Issues, reminder, anyways (o, nee die is van Brian), whatever, what comes around, go's around, by the way
shit, i don't care....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |