Op welke site staat dat?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:59 schreef Tamaartje het volgende:
Jawel, vanavond is het zover. De nieuwe Miljonair in spé, Nathanael, zal vanavond de Villa betreden. Als voorproefje hebben wij hier alvast een uitgebreidt interview met de 34-jarige Amsterdammer.
Oh ja, die mensen die 'Hoe wordt ik een Gooische vrouw' in een aankondiging schreven.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Gewoon op de site van de gouden kooivan Talpa
Het één sluit het ander niet uit, mijn eerste indruk was ook: haske homo.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:15 schreef Day het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat hij homo was, eerlijk gezegd, maar hij heeft een zoontje
Is waar!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit, mijn eerste indruk was ook: haske homo.
Maakt voor Natasia niks uit. Die springt er binnen 3 minuten bovenop.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:41 schreef Day het volgende:
[..]
Is waar!
Misschien is mijn eerste indruk dan toch waar.![]()
en als ie nog geen homo was, wordt ie het dan welquote:Op woensdag 22 november 2006 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt voor Natasia niks uit. Die springt er binnen 3 minuten bovenop.
John de Mol keurt de bewoners persoonlijk. Het zou me verbazen als hij een of andere onbenul in het huis heeft toegelaten. Ik denk dat Nathaanaëal wel voor vuurwerk gaat zorgen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:55 schreef shmoopy het volgende:
Nou, deze jongen gaat het duidelijk niet redden.
Net zo als Nicolaas?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
John de Mol keurt de bewoners persoonlijk. Het zou me verbazen als hij een of andere onbenul in het huis heeft toegelaten. Ik denk dat Nathaanaëal wel voor vuurwerk gaat zorgen.
Dan is het vast een 'valse' nicht!quote:
Op de talpasite wordt daar ook al zijdelings naar verwezen in het gesprek over betaalde "liefde"quote:Op woensdag 22 november 2006 18:15 schreef Day het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat hij homo was, eerlijk gezegd, maar hij heeft een zoontje
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:25 schreef Elounda het volgende:
Ik vind em een beetje eng....
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef tong80 het volgende:
Goed gecast dus.
Ik verwacht, elke keer als hij omkijkt, rode ogen te zienquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:25 schreef Elounda het volgende:
Ik vind em een beetje eng....
Nee mijn god, die moet blijvenquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:12 schreef Bartoli het volgende:
idd goeie keuze hopelijk krijgt die natasia eruit gewerkt
Als je gewoon elke dag een half uurtje TV kijkt kom je al een heel eind, hoor. Maar de hints van de redactie hebben hem zeker ook flink geholpen. Het blijft een goeie zet om het huis weer eens op stelten te zetten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:49 schreef Biancavia het volgende:
Hij heeft van te voren echt per bewoner complete strategieën uitgedacht.
Ik vind dat dat de eerste paar maanden van het verblijf van een nieuweling gewoon niet mag.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:19 schreef Cynix ® het volgende:
Nu maar hopen dat ze hem niet te snel lozen om vervolgens weer terug te zakken naar zelfgenoegzaamheid.
Ja dat was mij opgevallen idd.quote:Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef shmoopy het volgende:
Het valt me trouwens op, en het is heel subtiel, dat zijn uitspraak verandert nav met wie hij in gesprek is.
Praat hij met Natasia of Brian, dan komt er een heel klein Surinaams accentje doorheen, praat hij met Bart, dan wordt het wat meer Amsterdams, en met Stephan praat hij opeens wat netter.
Glad menneke.
Hij is bezig iedereen tegen elkaar uit te spelen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Het vervolgdeel van de ruzie is ook pittig. die blik in zijn ogen...![]()
Wat een smerig mannetje.
Heb je bewijzen?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:52 schreef klootje het volgende:
Dat is weer een kennis van Johny de Mol die daarvoor betaald krijgt,zo langzamerhand zit iedere werkeloze uit de ajax skybox van de Mol in dat huis.
Het is zo'n plaatjesdraaier die ook weer veel engels ertussen door gooit(is dat hip in 020 land?)
Wat een trieste rukkers allemaal maar dat maakt het wel grappig.
Berlusconi achtige trekjes begint die zender te krijgen.
Alleen de facistische politieke partij ontbreekt nog maar dat is een kwestie van tijd.
De Ajax Skybox staat toch in Amsterdam?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:14 schreef Gigageil het volgende:
Heb je bewijzen?
Volgens mij lul jij uit je nek....niet iedere plaatjesdraaier is een kennis van John de Mol
en.....het is 0031-land........020 = Amsterdam
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:58 schreef Silvieja het volgende:
Nathanael doet me denken aan een personage uit de advocaat van de duivel.
Ze doen hard hun best om een zogenaamd vriendschappelijke relatie op te bouwen, er is ook wel wederzijdse waardering, maar ze laten elkaar als een baksteen vallen als het zo uitkomt.quote:Op zondag 3 december 2006 14:59 schreef Sonique het volgende:
De enige waar hij nog niet tegenop kan, omdat hij z'n zwakke punt nog niet heeft gevonden' is Bart.
Tot die tijd zijn die twee één. De rest leest hij als een open boek.
En dat is meteen het lastige, Ze hebben bijde iets wat ze van elkaar willen hebben. Maar zodra ze dat geven zijn ze meteen zelf de lul.quote:Op zondag 3 december 2006 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze doen hard hun best om een zogenaamd vriendschappelijke relatie op te bouwen, er is ook wel wederzijdse waardering, maar ze laten elkaar als een baksteen vallen als het zo uitkomt.
Nena moet er NIET uitquote:Op zondag 3 december 2006 20:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Brengt me bij Brian die te veel met Nena omgaat. Nena moet er ZSM uit, als het langer gaat duren zal Brian z'n gevoelens voor Nena in de weg staan. Wat meteen de zwakke schakel bij Brian naar boven haalt en waarom hij niet de eindstreep haalt. Hij naait zichzelf zeg maar, letterlijk...
Juist omdat hij het bloed onder je nagels vandaan haalt bevestigd dat dat hij met het spel bezig is. Zo goed dat hij de kijker ook mee krijgt in die zin.quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:29 schreef Salsagirl het volgende:
Weet je zoals men zegt dat hij 'het spel speelt' dat zal best zo zijn
Maar ik vind hem gewoon een eikel 1e klas
Die haalt samen met natasia bloed onder mijn nagels vandaan.(en zo nu en dan Brian)
Maar ik vind gewoon dat hij zich in zo korte tijd zo gehaat maakt bij vele medebewoners,
En het is een kwestie van tijd dat Bart bart ook uitgedaagd gaat worden en dan kan het leuk worden
Of nog beter dat hij Natasia gaat aanpakken, die 2 tegen elkaar w0w daar wacht ik graag op
zet ze in een kamer 2 bij 2kan mijn dag niet meer stuk
Nathaneal is gewoon erg asociaal bezig met de bewoners ...zwakke plekken of niet
Het was niet gefaked, het was echt, en de schouder van Natasia ook.quote:Op zondag 10 december 2006 15:27 schreef Gert het volgende:
Het is dus toch een mens.
Of heeft ie dit gefaked?
Een zwakke plek
Het is half vijf ’s nachts als Nathanael de grote slaapkamer binnenloopt. Niet met de intentie om iemand wakker te maken, maar opeens staat Natasia naast hem.
“Hé sweety! How are you!”, fluistert Nathanael. “Ik moet plassen!”, fluistert Natasia terug. Net als Natasia aanstalten wil maken om naar het toilet te gaan, wenkt Nathanael haar naar boven. De Surinaamse ziet dat hij dit niet zomaar doet als hij spontaan begint te snikken. Nou ja, spontaan. Eerder die nacht zagen we Nathanael ook al huilend op de bank in de woonkamer zitten. “Wat is er?”, fluistert Natasia troostend, “Is het je kind?” “Ja!”, laat Nathanael weten. “Je mist ‘m hè?”, merkt Natasia terecht op.
Samen lopen ze de slaapkamer uit en eenmaal op de gang veranderen de 'krokodillentranen' van Nathanael in een stevige huilbui. Natasia twijfelt geen seconde en omhelst de kersverse Miljonair. Was er eerder die dag nog sprake van een kleine vete tussen de twee, lijkt dit hele voorval de lucht te klaren.
Natasia, zelf moeder van twee kleine kinderen, snapt natuurlijk als geen ander, hoe erg het is om je kinderen te moeten missen.
De twee blijven nog een tijd lang in de gang staan voor ze besluiten dat het waarschijnlijk maar goed is om even naar bed te gaan. Inmiddels is het al heel erg laat. De ijzerharde Nathanael heeft deze nacht zijn zwakke kant laten zien. Deed hij dit bewust of hebben de overige Miljonairs nu iets om hem mee te pakken? De tijd zal het leren.
(talpa.tv)
Hier spreek je jezelf tegen. Enerzijds zeg je dat hij Lesley niet zal gebruiken, anderzijds WIL hij dat die date doorgaat om speltechnische redenen.quote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Juist omdat hij het bloed onder je nagels vandaan haalt bevestigd dat dat hij met het spel bezig is. Zo goed dat hij de kijker ook mee krijgt in die zin.
Hij zei gisteren ook dat het gros van de kijkers zelfs niet kan zien waar hij mee bezig is en spel en realiteit door elkaar zullen halen.
En dat is in mijn ogen ook zo. Het spel speelt hij heel goed!
Ik vind het alleen zo naief om te denken dat een spel alleen maar aardig en leuk gespeelt mag worden.
Je geeft als speler zoveel op om te winnen, en dat vind ik dat je van een speler ook mag verwachten dat er een spel gespeelt gaat worden. Dat de andere spelers dit spel persoonlijk opvatten is alleen maar een zwakte aan hun kant, en niet aan NL z'n kant. Maar ze beoordelen z'n persoon wel op het spel wat hij speelt. Dus eigenlijk zijn de andere spelers erger omdat ze hem persoonlijk aanvallen. Nathanael valt hem alleen maar als speler aan, en zal nooit persoonlijke of thuis situaties gebruiken voor z'n gewin. Hij zal bijvoorbeeld nooit Natasia pakken via haar kinderen, of Lesley tegen bart gebruiken (tenzij Bart lesley zelf in het spel betrekt en tegen Nathanael gaat gebruiken. Daarom is het zo gevaarlijk om een relatie te beginnen in deze situatie, en al helemaal als de ander ook in het huis zit (personeel). Het is niet voor niets zo dat NL tot laat in de nacht op bleef om Bart uit te horen na de date met Leslie. Zodra NL merkt dat Bart informatie via Leslie krijgt die tegen hem gebruit zal worden, dan hangt bart. Dat heeft NL ook zeer duidelijk te kennen gegeven die nacht (niet letterlijk, maar Bart wist zeer goed wat hij bedoelde).
Het mooie van Bart is dat hij zelf heel erg loopt te roepen (oa tegen Natasia) dat zij realiteit en spel net uit elkaar kan houden, maar hijzelf hangt letterlijk op het randje. Leslie is degene die Bart in dat opzicht zal maken of breken. Ze hoeft maar één ding tegen bart te zeggen, en hij zal de afgrond invallen. Ik hoop voor Bart dat Lelsie slim genoeg is om dat in te zien, en ik hoop ook voor Bart dat hij zichzelf niet zal laten verblinden door verliefdheid.
ALs je dit weet, weet je ook waarom NL donderdag zo bezig was om Bart die 4 uur te laten krijgen en Sylvia zowat aan het brainwashen was om de stemming unaniem te krijgen. En het frapante is dat Bart daar indirect gewoon aan meewerkte. Liefde maakt dus toch blind, en Bart dus ook. Het is een kwestie van wachten...
Maar goed. Je kan altijd op een BB niveau blijven kijken natuurlijk...![]()
HOERENFEEST!!!!![]()
![]()
Ik zie het aansturen op situaties die een voordeel kunnen betekenen voor NL zelf niet als het gebruiken van externe factoren zoals Leslie of de kinderen van Natasia. In deze twee situaties was het ook niet NL die de touwtjes letterlijk in handen had, maar een situatie creerde waarbij toch nog steeds de andere een keuze maakten (in deze gevallen Sylvia). Sylvia had ook gewoon tegen kunnen stemmen. Ik ben het eens dat je sterk in je schoenen moet staan in dat geval, maar niemand heeft ooit gezegt dat het makkelijk zou worden in DGK.quote:Op zondag 10 december 2006 18:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Hier spreek je jezelf tegen. Enerzijds zeg je dat hij Lesley niet zal gebruiken, anderzijds WIL hij dat die date doorgaat om speltechnische redenen. Enerzijds zeg je dat hij Natasia's kinderen niet zal gebruiken, anderzijds weet je dat hij er alles aan gedaan heeft om Natasia het bezoek te onthouden (Sylvia bewerken) en haar boos te laten worden daarover, zodat zij voor gek staat (de God-opmerking is door hem volledig uitgemolken).
De scheidingslijn is niet het leven buiten en het leven binnen. het leven binnen is net zo realistisch als het leven buiten, alleen zijn er elementen waar bewoners mee in oog komen te staan wat duidelijk spelelementen zijn. Als je deze elementen niet herkent ben je bij voorbaat ten dode opgeschreven als er spelers zijn die deze elementen creeren. De scheidingslijn is overschreden als je spelelementen persoonlijk gaat opvatten. Zie het als een potje tennis... Er kan er maar één de winnaar zijn, en ze zullen allebij er alles aan doen om de partij te winnen. Ze hebben allebij hun eigen manier om hun winkans te vergroten; schijnbewegingen, goed schoeisel goed materiaal. ze spelen allebij een spel. Het spel wordt gespeel;t en er komt een winnaar. Pech voor de ene, leuk voor de ander, want de winnar wist dat de verliezer een slechte backhand had door resurch te doen, en paste z'n spel daarop aan. JE kan als verliezer de winnaar daar niet persoonlijk op aanvallen, hij heeft gewoon het spel gespeelt, en jij hebt gewoon je training niet aangepast om je backhand sterker te maken.quote:Wat mij betreft is er geen scheiding tussen spel en realiteit. De realiteit is dat ze midden in het spel zitten. Ze kunnen hieruit weggaan door het huis te verlaten. Dan komen ze weer in een andere realiteit. Binnen het huis moeten ze leven met een aantal zaken die ze niet gewend zijn. Stemmingen, punten en censuur. Ze moeten wennen aan wantrouwen en achterbaksheid. En ze moeten er mee leven.
Sommigen kunnen er goed mee leven, door er het beste van te maken (Sylvia, Nena en Ilona).
Anderen proberen onderscheid te maken tussen spel en "realiteit" (waarbij ze met "realiteit" het oude vertrouwde leven bedoelen, dat in feite niet bestaat). Door zo vast te houden aan een onderscheid ga je in feite een dubbelleven leiden.
De "ik-binnen" en de "ik-buiten". Dat is eigenlijk zo goed als onmogelijk.
[/quote]quote:Naar mijn mening zijn spel en realiteit één. Hun realiteit is dat ze leven in een andere wereld, met andere regels.
Je komt daar binnen met je eigen bagage en emoties, en die moeten ook een plekje krijgen.
Een dubbelleven leiden kan gewoon niet, je komt dan toch in botsing. Je moet alles wat jou aangaat een plekje geven.
Ik denk niet dat NL zich zal laten inpakken doordat er geen alcohol meer zou zijn. Als dat wel zo is, dan heeft hij idd een probleem.quote:Op zondag 10 december 2006 18:59 schreef happyme28 het volgende:
Ilona en Sylvia is het opgevallen dat Natanael dagelijks een behoorlijke hoeveelheid alcohol naar binnen werkt. Ze zien dit als zwakke plek. Ook de huilbui over zijn zoontje bespreken ze. Sylvia: 'Hij lijkt meer op Nicolaas dan je denkt'
Hier hebben Bart en Nel op aangestuurd. Niet alleen om Bart de 4 uur te gunnen, maar OOK dat ze zich persoonlijk zo klote voelde dat ze uit haar dak zou gaan. Ze hebben dus imo met haar gevoelens voor de kinderen gespeeld om Natasia te treffen, ter voorbereiding van haar exit.quote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natasia is een mooi voorbeeld hiervan. Ze vat het spelelement persoonlijk op (de 4 uur gaan aan haar neus voorbij). Ze roept dat ze altijd voor iedereen klaar staat etc etc, en als zij iets wilt, dan is het nul op het recest. Ze valt Sylvia er ook nog eens persoonlijk op aan.
Aldus verschillen we hier van mening over de scheidslijn tussen "persoonlijk worden" en "niet persoonlijk worden".quote:Het aansturen op die situaties dan ook niet persoonlijk, maar spel. Natasia had de keuze om te zeggen 'dit is een spel, dit is klote, maar so be it' Het zijn niet de andere die haar kinderen gebruiken tegen haar, ze gebruikt haar eigen kinderen tegen zichzelf, en laat zien dat ze zwak in het spel staat.
Ook hier geldt: aanvallen komen toch wel. Of het nou volgens de regels van het spel is of niet.quote:Bart laat zichzelf verlieft woorden op leslie, en maakt de scheidingslijn alleen maar moeilijker voor hemzelf. Het enige wat NL doet, en ook zal blijven doen, is hem voor die keuze te zetten totdat hij de verkeerde keuze maakt, wat een kwestie van tijd is eigenlijk. (...) hij gaat persoonlijke dingen met het spel mixen.
quote:Op maandag 11 december 2006 19:41 schreef Lápiz het volgende:
Nú weet ik op wie hij lijkt:
[afbeelding]
Was goed inderdaad. Het valt me op dat niemand haar gewoon kan negeren, maar zoals Nathanael tegen haar in ging is ook leuker voor tv.quote:Op maandag 11 december 2006 20:30 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk hoe ie tegen Natasia inging. Zo Cool
Issues, reminder, anyways (o, nee die is van Brianquote:Op maandag 11 december 2006 00:39 schreef Hanekrooi het volgende:
Dude, big ups, fair enough, long time, it rocks, playing higher, complicated, around, scene, think about it, pitfall, force field, no matter what, intermediate. Allemaal uit de mond van Nathanael. Wie weet er meer?![]()
Nee hoor. Ik vind eerder dat jij overdrijft door hem steeds een alcoholist te noemen, dan weet je niet helemaal waar je het over hebt m.i. En dat blijkt ook wel uit de analyse van de huisarts. Ik ben het er wel mee eens dat hij behoorlijk fors drinkt hoor, maar het is daar toch een soort vakantie; kan me voorstellen dat hij het er lekker van neemt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef avonne het volgende:
De leverfunctie is verhoogd, maar de huisarts ziet geen reden tot zorg. "Deze waarde komt niet door alcoholgebruik"
(beste dokter, ik denk dat alle streamers het met U oneens zullen zijn).
Misschien is ie er wel 2 jaar op vakantie.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:20 schreef Gert het volgende:
Uit het update-topic:
Ik ben het er wel mee eens dat hij behoorlijk fors drinkt hoor, maar het is daar toch een soort vakantie; kan me voorstellen dat hij het er lekker van neemt.
Misschien is-ie dan over twee jaar wel alcoholist.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien is ie er wel 2 jaar op vakantie.
Was de DGK-variant niet: " What goes around, goes around"quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:15 schreef Elounda het volgende:
[..]
Issues, reminder, anyways (o, nee die is van Brian), whatever, what comes around, go's around, by the way
shit, i don't care....
![]()
Ik merk dat je alleen de tv uitzending volgt. Daar is die paar minuten Nathanael leuk inderdaad. Op de streams is hij wat mij betreft enorm vervelend en een reden om de streams uit te zetten. Wat een in en in walgelijk mannetje. Hij komt echt in de buurt van Natasia.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De man die DGK naar een hoger level tilt.![]()
Wie dacht dat Nicolaas niet overtroffen kon worden, meet NL.
Dat is een pré om hem er lang in te houdenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik merk dat je alleen de tv uitzending volgt. Daar is die paar minuten Nathanael leuk inderdaad. Op de streams is hij wat mij betreft enorm vervelend en een reden om de streams uit te zetten. Wat een in en in walgelijk mannetje. Hij komt echt in de buurt van Natasia.
Zo zijn alle dingen subjectief. Ik geniet van hem in positieve zin, whereas van Asociasia in negatieve zin.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik merk dat je alleen de tv uitzending volgt. Daar is die paar minuten Nathanael leuk inderdaad. Op de streams is hij wat mij betreft enorm vervelend en een reden om de streams uit te zetten. Wat een in en in walgelijk mannetje. Hij komt echt in de buurt van Natasia.
Exact!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een pré om hem er lang in te houden
Natasia op de streams zou ik ook niet trekken, dus kan er me wat bij voorstellen. In de tv uitzendingen is het goed te doen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
YEP, hij zit te intrigeren maar niet op een open manier. Dat had Nicolaas wel ! Hij praat automatisch met iedereen mee. Hij verziekt de sfeer omdat hij niet te peilen is. Hij zal het hopelijk dan ook niet lang redden; de medebewoners worden het volgens mij snel zat.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totzover nog zeker niet, maar wie weet wat de toekomst brengt.quote:Op zondag 17 december 2006 20:42 schreef ruby het volgende:
Je was me al voor, ik heb het ff gauw gelezen bij "updates".
Maar hij is dus nog geen vrienden met Huub begrijp ik.
natasia? nathanael?quote:Op zondag 17 december 2006 21:05 schreef JohnDope het volgende:
Wie waren dat nou ook al weer in die soapseries, die op straat gewoon in elkaar geslagen werden, omdat ze een badguy in een soapserie speelden?
Je moet maar zo denken, sommige mensen hebben met hem gewerkt.....quote:Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee dat is die zeker niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:13 schreef bloodymary het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Natte Nel een soort van acteur is die instructies krijgt van JdM!
Project manager. Wat neerkomt op mensjes aansturen om iets af te krijgen.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:36 schreef Tamaartje het volgende:
Hij zit in de ICT maar wat hij precies deed weet ik niet
Die vrouw is hilarisch, die gaat straks de concurrentie met een mooi jong grietje aan door Brian in bed te sleuren als ze erachter komt dat haar 'ventje' daadwerkelijk een andere vriendin heeft...quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:51 schreef koppiesoep het volgende:
Op iedereen valt wel iets aan te merken in het huis, maar ze zijn stuk voor stuk heilig vergeleken bij die hysterische zwarte graftak!
De meesten die het live hebben gezien vonden hem walgelijk bezig en zéér uit de hoogte. Dus thumbs down zou ik zeggen. Maar ik merk dat jij intussen al wel van hem zult dromen, want je schijnt het een gewéldige vent te vinden ofzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:33 schreef Suikeroom het volgende:
Het filmpje van de puntenverdeling staat inmiddels op DGK site.. als je het hebt gemist zou ik het zeker gaan checken.. .NL is verbaal echt sterk en in een groep weet hij zich echt te positioneren als leider
big ups!
Die Nathanael is beter te pruimen dan die hysterische zwarte graftak of die uit de frituur olie getrokken Brain. Die twee moeten ze in de bezemkast opsluiten. Te erg voor woorden die lui.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meesten die het live hebben gezien vonden hem walgelijk bezig en zéér uit de hoogte. Dus thumbs down zou ik zeggen. Maar ik merk dat jij intussen al wel van hem zult dromen, want je schijnt het een gewéldige vent te vinden ofzo.
Ik vond het op zich wel mee vallen, iedereen weet dat je aan NL een harde dobber hebt als het om discuseren gaat, das als je dat an wilt gaan weet je dat je de wind van voren krijgt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meesten die het live hebben gezien vonden hem walgelijk bezig en zéér uit de hoogte. Dus thumbs down zou ik zeggen. Maar ik merk dat jij intussen al wel van hem zult dromen, want je schijnt het een gewéldige vent te vinden ofzo.
Nee, Microsoft heeft de stekker eruit getrokken. Te veel bloot op zijn site.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:11 schreef HiDiHo het volgende:
Live space van nathanael is niet meer beschikbaar ??
Heeft ie zelf de stekker eruit getrokken ?
Dan kan ie dat toch gewoon verwijderen en weer beschikbaar maken ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Microsoft heeft de stekker eruit getrokken. Te veel bloot op zijn site.
Zo werkt dat niet. In de vooraarden staat dat er geen bloot op de site mag. Doe je dat dan wel, dan gaat de boel op slot. Zo werkt het tenminste meestal. Zal dus ook zo gegaan zijn bij microsoft.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan kan ie dat toch gewoon verwijderen en weer beschikbaar maken ?
Blijkbaar had het toch niets met de blootfoto te maken, want de site is weer online.... inclusief foto's.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. In de vooraarden staat dat er geen bloot op de site mag. Doe je dat dan wel, dan gaat de boel op slot. Zo werkt het tenminste meestal. Zal dus ook zo gegaan zijn bij microsoft.
Jammer dat je niet kan reageren.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:43 schreef Maraca het volgende:
Hij heeft al een nieuwe: http://goudennathanael.web-log.nl/
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan reageren.
Mits je de site hacked en subtiel wat tekstjes aanpast die hij later zelf nog eens naleest.![]()
Kan wel hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 12:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Op maandag 8 januari 2007 02:43 schreef Maraca het volgende:
Hij heeft al een nieuwe: http://goudennathanael.web-log.nl
Jammer dat je niet kan reageren.
Mits je de site hacked en subtiel wat tekstjes aanpast die hij later zelf nog eens naleest.![]()
hhahahahahahahaaha echt he!? Ik hoop zooooooooo dat ie de moeite neemt om alles te lezen, zodat ie ziet hoe Nederland echt over hem denkt!!!!quote:
Oftewel, je kan dus niet reageren. Wat me ook logisch lijkt anders krijgt hij allemaal berichten van buitenaf.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:13 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat is die nep weblog.... die zonder de H in de url
Ik quote je bericht (en verander het)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:22 schreef Maraca het volgende:
Ha.. krijg nou wat![]()
http://goudennathanael.web-log.nl/ dus
edit: IkweetNiks.. zeg het er wel even bij als je mijn bericht quote en iets veranderd![]()
Is dus wel de nepsite. Hier is een reactie van iemand die hem heeft gekend:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:25 schreef Grimm het volgende:
haha die reacties op z'n weblog, prachtig
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:18 schreef tong80 het volgende:
Nathaneal doet heel geleerd met moeilijke woorden en Engelse termen. Maar 'I think you came over the bridge' zal toch anders geïnterpreteerd worden in Engeland.
Pff.. make that the cat wisequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:18 schreef tong80 het volgende:
Nathaneal doet heel geleerd met moeilijke woorden en Engelse termen. Maar 'I think you came over the bridge' zal toch anders geïnterpreteerd worden in Engeland.
Nou wat een held, iemand anders dagen lang de grond in borenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:57 schreef Patries86 het volgende:
echt zo'n lachje van ik wist al dat je me dit ging vertellen,wachten was alleen tot je de grote stap durfte te nemen!
Ja was en kudt actie,maar Dat zielige gedoe samen met Bart en Brian..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef izzypizzy het volgende:
arghhhhhhhhhhh ik maak me echt boos om het lef van Nathanael!!!!!!Eerst doet ie alles om Huub zo ver te krijgen, om m helemaal op te breken en dan gaat ie erna een potje zielig lopen doen bij Bart en Brian!?!?!?!?!?!
![]()
![]()
MY GODDDDDDDDD!!!!!!!!!! Wat een teringsmiecht zeg...om opeens de slachtoffer rol aan te nemen...dit was alles wat ie wou!!!![]()
Zo k heb mn frustraties ff geuit...
iddquote:
serieus?!?!!? hahahahaha dacht niet dat ie die zou kunnen lezen, maar mooizo dan heeft ie de mijne ook gelezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef Darklight het volgende:
hij heeft de reacties gelezen op die fakelog, en die waren niet echt positief
Laten we het maar houden op "conjo bo mama" en dat betekent "kut van je moeder".quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:41 schreef Bagheera het volgende:
...Huub zei 'conjo do mama' tegen je, dat betekent niet meer en niet minder dan 'motherfucker' ofwel 'klootzak'. En heeft helemaal niets met jouw moeder te maken. Dat wist je best. Je hebt hem de woorden dat het om jouw moeder ging echt in de mond gelegd...
I second thatquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Hierbij heeft hij de mazzel dat hij dan telkens weer omringt wordt door nog dommere gasten als Brian..
je haalt spel en realiteit door elkaar.. wake up dude!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef Taurus het volgende:
Brrr, zag net pas die ruzie tussen hem en Huub, je moet er toch niet bij stil staan dat die man 'n kindje heeft.. Ik bedoel die Huub is ook niet helemaal lekker volgens mij met de dingen die hij zegt, maar die is ook 'n stuk jonger toch? Wat zijn dit in vredesnaam voor mensen, wat 'n ongepaste praatjes zeg, zo'n 'gouden kooi' moet je wel heel erg gek maken, ik kan me niet voorstellen dat zowel Nathanael als Huub zo ook in 't 'echte leven' zijn. Hoe erg moet je iemand haten om aan zulke gewelddadige dingen te denken.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je haalt spel en realiteit door elkaar.. wake up dude!
Achter elke actie kan een verdere tactiek of gedachte liggen. Veel is erop gericht jezelf naar een hogere positie te tillen. En dat acteren van je: ja, dat komt er redelijk veel in voor ja. Men neemt vaak een bepaalde rol in die voor hun op dat moment het meest gunstig is voor hun maatschappelijke positie in de villa. Neem nu dat gejank van Nathanael. Hij moet heus niet echt zo hard janken, maar nu krijgt iedereen medelijden met hem, waardoor zijn positie versterkt en die van Huub verslechterd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen dude en ten tweede: leg uit!
![]()
Je maakt mij niet wijs dat dat 'n sterk potje acteren is.
Ik zou graag reageren, maar ik heb teveel tranen in mijn ogen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef Taurus het volgende:
Brrr, zag net pas die ruzie tussen hem en Huub, je moet er toch niet bij stil staan dat die man 'n kindje heeft.. Ik bedoel die Huub is ook niet helemaal lekker volgens mij met de dingen die hij zegt, maar die is ook 'n stuk jonger toch? Wat zijn dit in vredesnaam voor mensen, wat 'n ongepaste praatjes zeg, zo'n 'gouden kooi' moet je wel heel erg gek maken, ik kan me niet voorstellen dat zowel Nathanael als Huub zo ook in 't 'echte leven' zijn. Hoe erg moet je iemand haten om aan zulke gewelddadige dingen te denken.
Doe normaal man! Op welke BLO heb jij uit je neus lopen vreten? Tactiek...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:42 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Achter elke actie kan een verdere tactiek of gedachte liggen. Veel is erop gericht jezelf naar een hogere positie te tillen. En dat acteren van je: ja, dat komt er redelijk veel in voor ja. Men neemt vaak een bepaalde rol in die voor hun op dat moment het meest gunstig is voor hun maatschappelijke positie in de villa. Neem nu dat gejank van Nathanael. Hij moet heus niet echt zo hard janken, maar nu krijgt iedereen medelijden met hem, waardoor zijn positie versterkt en die van Huub verslechterd.
Zeg, smartypants, kun je ook even uitleggen waarom jij het stiekeme concept achter het programma helemaal begrijpt? Ik bedoel als je er werkt of op een of andere manier iets met de achtergrond te maken hebt dan zal 't wel, maar ik ging er van uit dat er gewoon 10 mensen bij elkaar in 'n huis worden gegooid en 't maar uit moesten zoeken. Gescript?? Het zijn toch geen acteurs? Het zijn toch gewoon 'n stel simpele zielen bij elkaar of zie ik dat nou verkeerd? Ik kan me niet voorstellen dat ze als ze dág en nacht met elkaar opgescheept zitten, dat ze dan maar gewoon even vrijwillig 'nep-ruzie' gaan zitten maken. Dat spelelement vergeten ze volgens mij binnen no time, ze meten zich misschien wel 'n houding aan maar ik geloof echt niet dat dat agressieve gesprek zó bewust is gevoerd dat Nathanael en Huub continu in hun achterhoofd aan 't bedenken waren wat ze voor 't spel nu 't beste konden zeggen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
Lieve je ziet duidelijk de bigger picture niet.. sommige dingen worden ook gestuurd cq gescript.. en .NL is gewoon wat meer bezig met het psychologische aspect.. het is toch schitterend om te zien hoe ver die Joep heeft gekregen.. puur en alleen met zuignap opmerkingen![]()
hehe hoe naifquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zeg, smartypants, kun je ook even uitleggen waarom jij het stiekeme concept achter het programma helemaal begrijpt? Ik bedoel als je er werkt of op een of andere manier iets met de achtergrond te maken hebt dan zal 't wel, maar ik ging er van uit dat er gewoon 10 mensen bij elkaar in 'n huis worden gegooid en 't maar uit moesten zoeken. Gescript?? Het zijn toch geen acteurs? Het zijn toch gewoon 'n stel simpele zielen bij elkaar of zie ik dat nou verkeerd? Ik kan me niet voorstellen dat ze als ze dág en nacht met elkaar opgescheept zitten, dat ze dan maar gewoon even vrijwillig 'nep-ruzie' gaan zitten maken. Dat spelelement vergeten ze volgens mij binnen no time, ze meten zich misschien wel 'n houding aan maar ik geloof echt niet dat dat agressieve gesprek zó bewust is gevoerd dat Nathanael en Huub continu in hun achterhoofd aan 't bedenken waren wat ze voor 't spel nu 't beste konden zeggen.
Niks naief, want we begrijpen elkaar volgens mij gewoon verkeerd. Ze worden allemaal geplayed, worden gestimuleerd in een bepaalde setting tot uiting gebracht, lekker vaag, wie is de puppetmaster? Als je gewoon bedoeld dat ze zich aanstellen of ze gewoon overdrijven in hun emoties of bepaalde ruzietjes uitlokken omdat ze dat lekker vinden, vind ik dat al 'n logischer verhaal dan dat 't 'gescript' wordt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe hoe naifbepaalde dingen worden nou eenmaal gestuurd of een richting op geduwd.. de enige die eigenlijk niet met dat circus mee wilt gaan is Bart..
Huub Sylvia .NL Brian etc.. ze worden allemaal geplayed.. denk aan stemmingsrondes waar ze dwars gaan liggen of hoe Brian aan tafel opeens over Lesley begint etc.. bepaalde emoties worden gestimuleerd en in een bepaalde setting tot uiting gebracht
Joh mierzoete oom,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:38 schreef Suikeroom het volgende:
Wat ik zeg is dat ze het juiste duwtje krijgen.. bewoners worden tegen elkaar uitgespeeld en de enige die dat doorheeft is Bart.. waarom denk je dat hij niet boos werd toen ie hoorde dat Nena Lesley een snol noemde?? juist omdat hij weet hoe het tegen elkaar is uitgespeeld
maar om bij .NL te blijven.. hij moest zichzelf aanbieden als puntenverdeler.. en Sylvia moest daar niet mee akkoord gaan.. ze wisten dit alleen niet van elkaar dat het zo opgezet was.. .NL moest ook duidelijk maken wat ie nou echt van Huub vond en na afloop kreeg Huub te horen dat ie maar is voor zichzelf moest opkomen en niet over zich heen moest laten lopen (al dit is niet suggestief maar is naar voren gekomen in gesprekken op de streams) ... gooi er wat whisky in .. zuig opmerking hier en daar en je hebt een bitchfight
Ik denk dat dat echt allemaal show was hoor, zodat ie zichzelf in de slachtofferrol kon zetten...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef Almere het volgende:
Nathanael Als jij dit leest. Wat ben jij een meeloper zeg. Ik dacht dat jij iedereen eruit wou krijgen en als enige over wou blijven. Huub had niet het recht om over je moeder te beginnen, maar ook jij bent ver gegaan. Soms ben je net een klein kind. De goudenkooi lijkt wel een middelbare school. (Goudenkooicollege) allemaal pubers. wordt toch eens volwassen man. Waar 2 vechten hebben 2 schuld. En vergeet nu eens dat incident. Heb jij eigenlijk wel een eigen mening? Of laat jij dit afhankelijk worden van de andere bewoners. Jij bent geen slechte jongen anders had jij iet om de situatie staan te huilen. Doe zoals jij bent en niet vijandig. Leer de mensen te accepteren zoals ze zijn. Vecht je probleem uit op het moment dat het daar is en niet elke dag weer.
En dan vind jij het gek dat jij geen fanmail krijgt. Onthoudt 1 ding ooit krijg jij het zelfde voor je kiezen..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wedden dat ie na z'n vertrek hier niet vandaan te slaan is?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:52 schreef vinkje het volgende:
Satanael vindt Fok de grootste fucksite die er is,
dat zei hij net tegen de anderen.
Gaat hij daar een beetje Fok zitten beledigen.
Oepsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef Almere het volgende:
Nathanael Als jij dit leest. Wat ben jij een meeloper zeg. Ik dacht dat jij iedereen eruit wou krijgen en als enige over wou blijven. Huub had niet het recht om over je moeder te beginnen, maar ook jij bent ver gegaan. Soms ben je net een klein kind. De goudenkooi lijkt wel een middelbare school. (Goudenkooicollege) allemaal pubers. wordt toch eens volwassen man. Waar 2 vechten hebben 2 schuld. En vergeet nu eens dat incident. Heb jij eigenlijk wel een eigen mening? Of laat jij dit afhankelijk worden van de andere bewoners. Jij bent geen slechte jongen anders had jij iet om de situatie staan te huilen. Doe zoals jij bent en niet vijandig. Leer de mensen te accepteren zoals ze zijn. Vecht je probleem uit op het moment dat het daar is en niet elke dag weer.
En dan vind jij het gek dat jij geen fanmail krijgt. Onthoudt 1 ding ooit krijg jij het zelfde voor je kiezen..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe zielig ben jij om zo'n kinderachtige reactie te plaatsten.. echt in en in triest.. en als ze al herkent worden denk je dan echt dat mensen hun willen slaanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:43 schreef vinkje het volgende:
IK hoop dat ze morgenavond in Scheveningen een paar van die kleerkasten tegen komen, en een flink pak rammel krijgen, maar die twee zullen wel lijfwachten mee krijgen, hebben ze denk ik ook wel nodig.
Ja gister zei hij dat weer, hij zei dat het een site was die je net zo goed zuignap kunt noemen, de fok site is niks zei hij. Satanael heeft denk ik toch echt wel problemen straks in de echte wereldquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:52 schreef vinkje het volgende:
Satanael vindt Fok de grootste fucksite die er is,
dat zei hij net tegen de anderen.
Gaat hij daar een beetje Fok zitten beledigen.
Precies, ff met de neus op de feiten drukken, nee ff met de neus op de stoeptegels drukken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:43 schreef vinkje het volgende:
IK hoop dat ze morgenavond in Scheveningen een paar van die kleerkasten tegen komen, en een flink pak rammel krijgen, maar die twee zullen wel lijfwachten mee krijgen, hebben ze denk ik ook wel nodig.
want dit is de echte wereldquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:45 schreef Slyboy het volgende:
[..]
Ja gister zei hij dat weer, hij zei dat het een site was die je net zo goed zuignap kunt noemen, de fok site is niks zei hij. Satanael heeft denk ik toch echt wel problemen straks in de echte wereld![]()
![]()
Mwah, ik denk dat NL het onderschatquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
want dit is de echte wereldjullie overschatten echt het effect van dit programma
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
Doe normaal man! Op welke BLO heb jij uit je neus lopen vreten? Tactiek...
en daar wil ik Brian, Natasia, Bart en Nena graag aan toevoegenquote:
Is uitgebreid besproken met Bart:quote:Op zondag 14 januari 2007 21:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Potverdikkie ... het lijkt bijna alsof Nathanael het een beetje gezellig heeft met Nena en Ilona. Hoe gaat hij dat uitleggen aan Brian en Bart?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:38 schreef tuinfluiter het volgende:
.
(Nena helpt met koken)
Ik kan heel goed koken, mijn specialiteit is Makne Teron.
Nathanael: is dat Indisch?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
Laat de mensen die niet in Satan geloofden eeuwig zwijgen. Hij is de hele dag te bezichtigen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
Laat de mensen die niet in Satan geloofden eeuwig zwijgen. Hij is de hele dag te bezichtigen.
Yup, zeker. Ik kan me niet voorstellen dat het me uberhaubt zou kunnen schelen wat iemand, waarmee ik in conclaaf ben, over mijn moeder denkt. Rationeel gezien is het dan iemand die niets weet over je moeder, dus wat gaat het je uitmaken, ik ben heel erg sterk er van overtuigd dat hij dit wilde uitbuiten, NL als slachtoffer, helaas mannetje, it ain't gonna happen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:19 schreef majerlique het volgende:maar om nou als volwassen man en vader van een kind daar om te gaan staan janken, vind ik wel héééééééélllll zielig!
Ik dacht dat het Natas was... toch? Natas is niet voor niets het omgekeerde van.... juist.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:26 schreef Brillies het volgende:
Ik ben helemaal FAN van Nathanael. Dat is de enigste die een beetje hersenen heeft. En Bart natuurlijk. Die huub is maar een hoerenloper en denkt alleen maar met zijn pikje.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:44 schreef DainBramage het volgende:
Ik hoop dat Nathanael wint, kan hij van dat geld een ruggegraat kopen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:26 schreef Brillies het volgende:
Ik ben helemaal FAN van Nathanael. Dat is de enigste die een beetje hersenen heeft.
Zie je, ik wist wel dat Nathanael onzijdig wasquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:26 schreef Brillies het volgende:
Ik ben helemaal FAN van Nathanael. Dat is de enigste die een beetje hersenen heeft. En Bart natuurlijk. Die huub is maar een hoerenloper en denkt alleen maar met zijn pikje.
Nog nooit zo'n irritant mannetje gezien als nathanael!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:26 schreef Brillies het volgende:
Replicant van de Intrigantquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaarggghhhhhhhhhhhhh........... ik ben een dottennel replicant.
LOL....... ben je klaar mee dat Nathanael met je wil gaan brianwavenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaarggghhhhhhhhhhhhh........... ik ben een dottennel replicant.
Wel grappig dat er kennelijk (van zijn kant) eerst contact is geweest met web-log.nl omdat hij pissig was dat zijn blog strak gekopieerd werd. Ik ga er tenminste vanuit dat dit op zijn initiatief is geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hij wil me waarschijnlijk vragen of ik de reacties wat wil "tunen".
inderdaadquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel grappig dat er kennelijk (van zijn kant) eerst contact is geweest met web-log.nl omdat hij pissig was dat zijn blog strak gekopieerd werd. Ik ga er tenminste vanuit dat dit op zijn initiatief is geweest.
En dat hij zich nu realiseert (beetje laat) dat je door in zijn stijl te schrijven, hem daarmee voor schut kunt zetten en dus nog meer schade kunt toebrengen ......
Het zal idd wel een poging zijn tot het aanpassen van de ongenuaceerde reacties op het fake-blog.
Nathanael blijkt toch het "met stroop vang je meer vliegen dan met azijn" principe te begrijpen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit is wat er na 10 minuten op zijn weblog verschijnt als hij 'm gaat gebruiken:
maar hij refresht toch wel in de 10 min. dus hoezo zinloos? tenzij hij het een aparte frame heeft gegeven?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:29 schreef tuinfluiter het volgende:
(3 meisjes voor Huub)
Nathanael: echt het niveau Albert Cuyp.
Natasia: hoe vaak ben je gekomen?
Huub : als ik bijna kwam dacht ik aan Nathanael.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:29 schreef tuinfluiter het volgende:
(3 meisjes voor Huub)
Nathanael: echt het niveau Albert Cuyp.
Natasia: hoe vaak ben je gekomen?
Huub : als ik bijna kwam dacht ik aan Nathanael.
Valt mij ook op Gert. Redelijk onnatuurlijk gedrag voor een man. Hij reageert ook erg sterk negatief op Huub die zich overduidelijk niet als bi profileert.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:31 schreef Gert het volgende:
Vraag me af of hij niet gewoon homo is, ipv bi.
Dat gedoe met Petries komt super-gekunsteld over, en verder zie je hem helemaal nooit ook maar eniigszins geïnteresseerd naar een van de vrouwen kijken.
Het is idd wel een goede persoonlijkheid voor in de kooi. De leeftijd mag nu wel een beetje omhoog worden geschroefd tov de pubers die er nu rondlopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |