Op welke site staat dat?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:59 schreef Tamaartje het volgende:
Jawel, vanavond is het zover. De nieuwe Miljonair in spé, Nathanael, zal vanavond de Villa betreden. Als voorproefje hebben wij hier alvast een uitgebreidt interview met de 34-jarige Amsterdammer.
Oh ja, die mensen die 'Hoe wordt ik een Gooische vrouw' in een aankondiging schreven.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Gewoon op de site van de gouden kooivan Talpa
Het één sluit het ander niet uit, mijn eerste indruk was ook: haske homo.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:15 schreef Day het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat hij homo was, eerlijk gezegd, maar hij heeft een zoontje
Is waar!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit, mijn eerste indruk was ook: haske homo.
Maakt voor Natasia niks uit. Die springt er binnen 3 minuten bovenop.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:41 schreef Day het volgende:
[..]
Is waar!
Misschien is mijn eerste indruk dan toch waar.![]()
en als ie nog geen homo was, wordt ie het dan welquote:Op woensdag 22 november 2006 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt voor Natasia niks uit. Die springt er binnen 3 minuten bovenop.
John de Mol keurt de bewoners persoonlijk. Het zou me verbazen als hij een of andere onbenul in het huis heeft toegelaten. Ik denk dat Nathaanaëal wel voor vuurwerk gaat zorgen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:55 schreef shmoopy het volgende:
Nou, deze jongen gaat het duidelijk niet redden.
Net zo als Nicolaas?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
John de Mol keurt de bewoners persoonlijk. Het zou me verbazen als hij een of andere onbenul in het huis heeft toegelaten. Ik denk dat Nathaanaëal wel voor vuurwerk gaat zorgen.
Dan is het vast een 'valse' nicht!quote:
Op de talpasite wordt daar ook al zijdelings naar verwezen in het gesprek over betaalde "liefde"quote:Op woensdag 22 november 2006 18:15 schreef Day het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat hij homo was, eerlijk gezegd, maar hij heeft een zoontje
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:25 schreef Elounda het volgende:
Ik vind em een beetje eng....
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef tong80 het volgende:
Goed gecast dus.
Ik verwacht, elke keer als hij omkijkt, rode ogen te zienquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:25 schreef Elounda het volgende:
Ik vind em een beetje eng....
Nee mijn god, die moet blijvenquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:12 schreef Bartoli het volgende:
idd goeie keuze hopelijk krijgt die natasia eruit gewerkt
Als je gewoon elke dag een half uurtje TV kijkt kom je al een heel eind, hoor. Maar de hints van de redactie hebben hem zeker ook flink geholpen. Het blijft een goeie zet om het huis weer eens op stelten te zetten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:49 schreef Biancavia het volgende:
Hij heeft van te voren echt per bewoner complete strategieën uitgedacht.
Ik vind dat dat de eerste paar maanden van het verblijf van een nieuweling gewoon niet mag.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:19 schreef Cynix ® het volgende:
Nu maar hopen dat ze hem niet te snel lozen om vervolgens weer terug te zakken naar zelfgenoegzaamheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |