abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44812231
Wel een huillie hoor

Ze moeten bij de volgende BigBrother en GoudenKooi ook een tonnetje (bonusprijs) weggeven aan die persoon die niet 1 keer heeft zitten (toneel) janken voor de Camera.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44822539
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik merk dat je alleen de tv uitzending volgt. Daar is die paar minuten Nathanael leuk inderdaad. Op de streams is hij wat mij betreft enorm vervelend en een reden om de streams uit te zetten. Wat een in en in walgelijk mannetje. Hij komt echt in de buurt van Natasia.
Je moet maar zo denken, sommige mensen hebben met hem gewerkt.....
pi_44822568
quote:
Op donderdag 30 november 2006 02:13 schreef bloodymary het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Natte Nel een soort van acteur is die instructies krijgt van JdM!
Nee dat is die zeker niet.
pi_44822637
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:36 schreef Tamaartje het volgende:
Hij zit in de ICT maar wat hij precies deed weet ik niet
Project manager. Wat neerkomt op mensjes aansturen om iets af te krijgen.

Waar die heeft gewerkt is wellicht een beetje te privacy (zover je die hebt in dit programma) hoo het vooralsnog maar op een paar grote IT dienstverleners.

[edit]
laat maar het staat hier gewoon:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi

[ Bericht 13% gewijzigd door gargamel op 29-12-2006 13:08:14 ]
pi_44822759
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:21 schreef ruby het volgende:
Satanael.
gecombineerd met zijn achternaam is dat altijd een goede combi gebleken
  dinsdag 2 januari 2007 @ 00:39:50 #126
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44932036
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_44933366
zeikhuub af blog NL spoort gewoon niet
pi_44961852
Zou Nathanael in de kooi zijn gezet omdat ie zo vaak fluit?
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:42:26 #129
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44962337
die stemming deed hij echt fantastisch.. hij had de hele groep in zn zak.. iedereen luisterde ademloos.. zn kritiek verwoorde hij ook perfect.. de 3 saaie hadden het er daarna de hele tijd nog over.
pi_44963250
Op iedereen valt wel iets aan te merken in het huis, maar ze zijn stuk voor stuk heilig vergeleken bij die hysterische zwarte graftak!
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_44963328
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:51 schreef koppiesoep het volgende:
Op iedereen valt wel iets aan te merken in het huis, maar ze zijn stuk voor stuk heilig vergeleken bij die hysterische zwarte graftak!
Die vrouw is hilarisch, die gaat straks de concurrentie met een mooi jong grietje aan door Brian in bed te sleuren als ze erachter komt dat haar 'ventje' daadwerkelijk een andere vriendin heeft...
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:33:23 #132
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44978314
Het filmpje van de puntenverdeling staat inmiddels op DGK site.. als je het hebt gemist zou ik het zeker gaan checken.. .NL is verbaal echt sterk en in een groep weet hij zich echt te positioneren als leider

big ups!
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:41:19 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44978569
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:33 schreef Suikeroom het volgende:
Het filmpje van de puntenverdeling staat inmiddels op DGK site.. als je het hebt gemist zou ik het zeker gaan checken.. .NL is verbaal echt sterk en in een groep weet hij zich echt te positioneren als leider

big ups!
De meesten die het live hebben gezien vonden hem walgelijk bezig en zéér uit de hoogte. Dus thumbs down zou ik zeggen. Maar ik merk dat jij intussen al wel van hem zult dromen, want je schijnt het een gewéldige vent te vinden ofzo.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_44981330
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De meesten die het live hebben gezien vonden hem walgelijk bezig en zéér uit de hoogte. Dus thumbs down zou ik zeggen. Maar ik merk dat jij intussen al wel van hem zult dromen, want je schijnt het een gewéldige vent te vinden ofzo.
Die Nathanael is beter te pruimen dan die hysterische zwarte graftak of die uit de frituur olie getrokken Brain. Die twee moeten ze in de bezemkast opsluiten. Te erg voor woorden die lui.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:30:11 #135
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44984386
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vond het op zich wel mee vallen, iedereen weet dat je aan NL een harde dobber hebt als het om discuseren gaat, das als je dat an wilt gaan weet je dat je de wind van voren krijgt.

Anyway. Wat ik veel erger vond was hoe mert name Natasia, Brian en Bart deze discussie aanpakte om Sylvia en Huub gewoon neer te halen en uit te lachen. Vooral Brian viel me zeer tegen door hen gewoon keihard uit te lachen. Natasia trok alles natuurlijk weer op zichzelf en begon Sylvia uit te kafferen. Bart was zoals altijd het retejong van NL die toen NL wegliep zogenaamt probeerde te bemiddelen om ze vervolgens met de info bij NL z'n terugzijn af te slachten.

Maar goed, wat NL deed was niet netjes, das waar, maar soms moet je vieze spelletjes spelen om dingen op gang te brengen. En achteraf gezien viel het NL deel van dit geheel reuze mee, en zou zodat nihil zijn in vergelijking met wat vooral Natasia gedaan heeft.

Wat iedereen schijnt te missen is dat NL hiermee wel het hele huis open en blood legt. Hij zet hiermee iedereen letterlijk en figuurlijk op z'n plek in waar deze op dit moment staat, bewust voor sommige mensen (Huub en Sylvia) en onbewust voor de rest.

De puntenverdeling bevat ook zeker informatie die van belang kan zijn. Hij had gezegt rationeel te verdelen, maar uiteindelijk verdeelde hij de punten uit emotionele overwegingen. Hiermee geeft NL zich bloot, maar niemand ziet dat of wil dat zien...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 08:11:05 #136
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45030167
Live space van nathanael is niet meer beschikbaar ??

Heeft ie zelf de stekker eruit getrokken ?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45032082
Nathaneal ontdekt remsporen in de wc, en beschuldigt meteen Huub........maar Huub ontkent! Hij is nog niet naar de wc geweest.......reactie van Nathaneal: "ik trek jouw kop nog eens door de stront" Huub gaat verder met sporten ...... haha. Conclusie van de rest (Bart en Ilona) is dat Natasia het dan moet zijn geweest, maar nathaneal durft niet alleen naar haar toe te gaan, hij wil Huub mee hebben, maar Huub gaat lekker niet, hij zegt "Ik ben een grote jongen en heb geen vader hier nodig, maak lekker een fotootje en doe je ding".......
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 januari 2007 @ 11:04:44 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_45032577

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:28:41 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45033268
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 08:11 schreef HiDiHo het volgende:
Live space van nathanael is niet meer beschikbaar ??

Heeft ie zelf de stekker eruit getrokken ?
Nee, Microsoft heeft de stekker eruit getrokken. Te veel bloot op zijn site.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:50:41 #140
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45033891
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, Microsoft heeft de stekker eruit getrokken. Te veel bloot op zijn site.
Dan kan ie dat toch gewoon verwijderen en weer beschikbaar maken ?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')