Ik wou net zeggenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan reageren.
Mits je de site hacked en subtiel wat tekstjes aanpast die hij later zelf nog eens naleest.![]()
Kan wel hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 12:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Op maandag 8 januari 2007 02:43 schreef Maraca het volgende:
Hij heeft al een nieuwe: http://goudennathanael.web-log.nl
Jammer dat je niet kan reageren.
Mits je de site hacked en subtiel wat tekstjes aanpast die hij later zelf nog eens naleest.![]()
hhahahahahahahaaha echt he!? Ik hoop zooooooooo dat ie de moeite neemt om alles te lezen, zodat ie ziet hoe Nederland echt over hem denkt!!!!quote:
Oftewel, je kan dus niet reageren. Wat me ook logisch lijkt anders krijgt hij allemaal berichten van buitenaf.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:13 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat is die nep weblog.... die zonder de H in de url
Ik quote je bericht (en verander het)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:22 schreef Maraca het volgende:
Ha.. krijg nou wat![]()
http://goudennathanael.web-log.nl/ dus
edit: IkweetNiks.. zeg het er wel even bij als je mijn bericht quote en iets veranderd![]()
Is dus wel de nepsite. Hier is een reactie van iemand die hem heeft gekend:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:25 schreef Grimm het volgende:
haha die reacties op z'n weblog, prachtig
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:18 schreef tong80 het volgende:
Nathaneal doet heel geleerd met moeilijke woorden en Engelse termen. Maar 'I think you came over the bridge' zal toch anders geïnterpreteerd worden in Engeland.
Pff.. make that the cat wisequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:18 schreef tong80 het volgende:
Nathaneal doet heel geleerd met moeilijke woorden en Engelse termen. Maar 'I think you came over the bridge' zal toch anders geïnterpreteerd worden in Engeland.
Nou wat een held, iemand anders dagen lang de grond in borenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:57 schreef Patries86 het volgende:
echt zo'n lachje van ik wist al dat je me dit ging vertellen,wachten was alleen tot je de grote stap durfte te nemen!
Ja was en kudt actie,maar Dat zielige gedoe samen met Bart en Brian..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef izzypizzy het volgende:
arghhhhhhhhhhh ik maak me echt boos om het lef van Nathanael!!!!!!Eerst doet ie alles om Huub zo ver te krijgen, om m helemaal op te breken en dan gaat ie erna een potje zielig lopen doen bij Bart en Brian!?!?!?!?!?!
![]()
![]()
MY GODDDDDDDDD!!!!!!!!!! Wat een teringsmiecht zeg...om opeens de slachtoffer rol aan te nemen...dit was alles wat ie wou!!!![]()
Zo k heb mn frustraties ff geuit...
iddquote:
serieus?!?!!? hahahahaha dacht niet dat ie die zou kunnen lezen, maar mooizo dan heeft ie de mijne ook gelezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef Darklight het volgende:
hij heeft de reacties gelezen op die fakelog, en die waren niet echt positief
Laten we het maar houden op "conjo bo mama" en dat betekent "kut van je moeder".quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:41 schreef Bagheera het volgende:
...Huub zei 'conjo do mama' tegen je, dat betekent niet meer en niet minder dan 'motherfucker' ofwel 'klootzak'. En heeft helemaal niets met jouw moeder te maken. Dat wist je best. Je hebt hem de woorden dat het om jouw moeder ging echt in de mond gelegd...
I second thatquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Hierbij heeft hij de mazzel dat hij dan telkens weer omringt wordt door nog dommere gasten als Brian..
je haalt spel en realiteit door elkaar.. wake up dude!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef Taurus het volgende:
Brrr, zag net pas die ruzie tussen hem en Huub, je moet er toch niet bij stil staan dat die man 'n kindje heeft.. Ik bedoel die Huub is ook niet helemaal lekker volgens mij met de dingen die hij zegt, maar die is ook 'n stuk jonger toch? Wat zijn dit in vredesnaam voor mensen, wat 'n ongepaste praatjes zeg, zo'n 'gouden kooi' moet je wel heel erg gek maken, ik kan me niet voorstellen dat zowel Nathanael als Huub zo ook in 't 'echte leven' zijn. Hoe erg moet je iemand haten om aan zulke gewelddadige dingen te denken.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je haalt spel en realiteit door elkaar.. wake up dude!
Achter elke actie kan een verdere tactiek of gedachte liggen. Veel is erop gericht jezelf naar een hogere positie te tillen. En dat acteren van je: ja, dat komt er redelijk veel in voor ja. Men neemt vaak een bepaalde rol in die voor hun op dat moment het meest gunstig is voor hun maatschappelijke positie in de villa. Neem nu dat gejank van Nathanael. Hij moet heus niet echt zo hard janken, maar nu krijgt iedereen medelijden met hem, waardoor zijn positie versterkt en die van Huub verslechterd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen dude en ten tweede: leg uit!
![]()
Je maakt mij niet wijs dat dat 'n sterk potje acteren is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |