DGK is toch een soort van pest-programma?quote:
Weet ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Thieske het volgende:
Kon dit niet in een van deze topics
Het grote "Scanman moet blijven" topic
Scanman kom terug deel 1
Het grote Scanman kom terug-topic deel 2a
Kijk eens naar de TT.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar door mij blijft hij weg. Vandaar mijn topic.
On-topic:
Natasiaaaa moet blijven, want ze verpraat haar telkens weer, zoals daarnet. Ze kan gewoon haar mond niet houden en zo komen we achter de geheimen van achter. Want De DIVA zegt het meteen als ze de kans heeft.
Goh.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ooop ik zit in verkeerde topic![]()
wat zou je er van vinden om in je eigen topic ontopic te blijven?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu gaan ze teren op een opmerking van Nena. Want die zei meteen: "De verpakking gooien ze meteen weg"
En boerbart en sataneal gaan met die eer strijken.
Wat zou je ervan vinden om mijn eigen verbeteringen eerst na te lezen... Mr. Bijzettafeltjequote:Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat zou je er van vinden om in je eigen topic ontopic te blijven?
ik was nog aan het typen krullenbol.....quote:Op maandag 15 januari 2007 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden om mijn eigen verbeteringen eerst na te lezen... Mr. Bijzettafeltje![]()
Off-topic: Beledig mijn Barend&vanDorp-kapsel ff niet he?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik was nog aan het typen krullenbol.....![]()
Ergere zaken dan 80's-snorren??quote:Op maandag 15 januari 2007 21:06 schreef teamlead het volgende:
geen flauwe "geintjes" over bankstellen, 80's-snorren of ergere zaken?
Je doet 't expres.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Off-topic: Beledig mijn Barend&vanDorp-kapsel ff niet he?
On-topic:
Nena is lacherig. En de de groep is ineens weer heel anders verdeeld.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Off-topic: Beledig mijn Barend&vanDorp-kapsel ff niet he?
Hoe is dit ontopicquote:On-topic:
Nena is lacherig. En de de groep is ineens weer heel anders verdeeld.
1. Ik was nog nooit kaal geweest. Dus was pluizige aangroei (je zou je nu moeten zien)quote:Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]zelfs de toupet van frits zag er beter uit..
[..]
Hoe is dit ontopic
Je hebt een username genomen die bij je past he?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Ik was nog nooit kaal geweest. Dus was pluizige aangroei (je zou je nu moeten zien)
2. Op één of andere manier ging het hier fout dat berichtjes fout gingen. (soort van merge)
Maar on-topic:
Scanman moet gewoon terugkomen en zich om mijn opmerking niet laten kennen.
Hij kan een voorbeeld nemen aan BB5 waarbij HIJZELF zoveel lol had om de stalker-garpjes over mij en ik gewoon bleef. Wees ook een kerel. En kom lekker terug. (Tenzij je je tijd liever besteedt aan 14-jarige meisjes op de cam te hebben)(GARPJE!!!!!!)
![]()
Je bent een watje als jij om één garpje weg blijft. Laat je niet kennen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |