abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2451059
Ik weet niet of dit mag van de moderator/Forum admin. maar ik zie het vanzelf als er een slotje op dit topic komt.

Scanman, met al duizenden posts sinds het begin van BB3, geeft de brui aan het schrijven van streamverslagen. Ik persoonlijk vind dit zeer jammer, omdat Scanman heel veel tijd en moeite heeft gestoken in dit forum. Ik wil hem dan ook een hart onder de riem steken, met dit topic.

Helaas wordt er op dit forum niet alleen over BB3 en zijn bewoners gesproken, het komt steeds vaker voor dat er een soort "oorlog" uitbreekt tussen de posters onderling. Vooral Scanman heeft het moeten ontgelden, de laatste dagen.

Ik hoop dat er vele reacties in dit topic volgen, en dat Scanman zijn hobby toch weer op zal pakken.

Scanman: slaap er een nachtje over, en ga dan alsjeblieft weer verder waar je mee bezig was: het typen van uitstekende streamverslagen, en het in andere topics discussiėren over de bewoners.

I've spoken!

dinsdag 11 december 2001 @ 14:24:51 #2
18617 sam_the_man
is on it again.....
pi_2451072
Ik luit me hier volledig bij aan!
Scanman kom terug!
Ennnnn Vast!
  dinsdag 11 december 2001 @ 14:26:09 #3
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_2451082
Scanman kom terug!
pi_2451090
Wie is Scanman......
pi_2451095
Femalehunter, waar, wat en wanneer is dit alles gebeurd?
Welk topic? Eventjes inlezen voordat ik mij ermee ga bemoeien...
...
pi_2451125
Sacha: Topic over de uitzending van zondag (is al gesloten, even naar beneden scrollen), topics over Kelly...
  Moderator dinsdag 11 december 2001 @ 14:37:33 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2451196
Scanman stopt echt niet met streamen. Misschien is het een paar dagen, al is het alleen om mijn woorden te logenstraffen, daarna gaat-ie weer lekker aan de gang met waar-ie goed in is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_2451212
Gaat Scanman soms op zijn idool Diane lijken? Zeggen dat-ie weggaat?(hele vette knipoog!)

Maar: ik waardeer de streamverslagen en bovendien houden fokkers als scanman het forum levendig, ook al ben ik vaak een heel andere mening toegedaan.

De groeten van Ben
pi_2451215
Scanman,laat ons niet in de steek!Je schrijft zo mooi!
  dinsdag 11 december 2001 @ 14:40:32 #10
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2451229
Dit kan natuurlijk niet. Dat je het niet eens bent met iemand's manier van streamen, alla, maar om daar een flame-war over te beginnen is natuurlijk belachelijk!

ScanMan, kom op, ik lees je streamverslagen altijd erg graag, en met mij velen. Dus laat je niet wegpesten!

Nou doe je het weer!
pi_2451236

Scanman moet blijven!!! Hij schrijft erg leuke stukjes ondanks dat ie Kelly hoog heeft zitten
I don't have enough middle fingers to tell you exactly how I feel.
  dinsdag 11 december 2001 @ 14:43:14 #12
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_2451248
Ik kan maar een ding uitbrengen:
Scanman, waarom????????:'(
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  dinsdag 11 december 2001 @ 14:44:46 #13
545 dop
:copyright: dop
pi_2451260
scanman moet doen wat hij niet laten kan

als hij zich er niet prettig bij voeld
en het idee heeft dat hij stank voor dank krijgt
dan moet hij inderdaat gewoon een poosje niet schrijven

we komen hier voor onze lol
en er is voor mij maar 1 ding van belang
en dat is dat je er lol in hebt

scanman succes

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 11 december 2001 @ 14:45:51 #14
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_2451269
Scanman, ik lees je streamverslagen altijd met veel plezier. Ze zijn duidelijk, to the point en ze geven de sfeer in het huis heel goed weer. Ik zou het jammer vinden als je zou stoppen.
(Overigens, de andere streamers vind ik ook top!)
Money talks, Bullshit walks!
  dinsdag 11 december 2001 @ 14:52:11 #15
19012 Caresse
Senang,senang...
pi_2451335
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt Scanman,maar dat mensen jouw persoonlijk "aanvallen"op dit forum,zegt toch meer over hun dan over jou........come on .........anders haal ik en mijn buurvrouw jouw persoonlijk over om door te gaan met streamen......stadsgenoot......
pi_2451343
Scanman, je MOET blijven hoor.(aub als je wilt...)

Ik heb gister voor het eerst zelf 2 uurtjes gestreamd en hoewel ik het onwijs leuk vond om te doen, vond ik het ook waanzinnig moeilijk.

De manier waarop jouw verslagen te lezen zijn duid er volgens mij op dat
1. je het met veel plezier doet.
2. je er een gave voor hebt.

Dat ik het niet met je eens ben over Kelly , wil niet zeggen dat ik je verslagen niet absoluut waardeer.

pi_2451348
Scanman, kom teruuuuug!!
Ik geniet van je verslagen en moet er soms hartelijk om lachen. Het leest heerlijk weg.
Kom op joh, laat je niet kennen en kom gewoon weer gezellig streamen. Er zijn genoeg mensen die het wel waarderen. Laat dat voldoende voor je zijn. Zo, genoeg veren in je kont.
Aan het werk kreng!
I'm not nuts. I just have guts!!
  dinsdag 11 december 2001 @ 14:53:19 #18
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2451355
Komop Scanman, je laat je toch niet zo op de kast jagen door die Rica, iemand die het ook heel erg vaak bij het verkeerde eind heeft en alleen maar goed is in fake-pics?

En jij bent goed in streamverslagen dus daar moet je gewoon mee verder gaan!

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  dinsdag 11 december 2001 @ 14:56:59 #19
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2451398
Ik vind dat Scanman onwijs leuke streamverslagen maakt en zijn enthousiasme is te loven.

Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat mensen elkaar persoonlijk gaan aanvallen op hun favo BB bewoner, dat is zieliger dan Diane en Kelly bij elkaar.

Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
  dinsdag 11 december 2001 @ 14:59:17 #20
10152 Buffie
There is only one
pi_2451432
Scanman! Please don't go!

Heb zelf ook wel eens een discussie met je gehad (zijn Nederlandse vrouwen in BB preuts? ), maar daar zijn we toch mooi uitgekomen. Discussies houden dit forum levend, net als jouw geweldige streamverslagen (vooral met de kleine opmerkingen tussendoor).

Laat je niet gek maken door mensen die hier soms iets te hard van leer trekken tegen jou of anderen met wie ze het niet eens zijn. Frusten die geen gelijk kunnen krijgen, zal je altijd houden. Please, hou nog ff vol, je bent er bijna!

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_2451463
Ik sluit me aan bij FH!!!
En vast!
  dinsdag 11 december 2001 @ 15:03:02 #22
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2451472
Ik kan mij goed voorstellen dat scanman zich flink in zijn kuif gepikt voelt. Ik schreef destijds ook nog wel eens een streamverslag, maar ben daar ook mee opgehouden. De oeverloze discussies op dit forum, het regelmatig op de man/vrouw spelen en het eindeloos ge-OH van sommigen om per se hun gelijk te halen, heeft het er allemaal niet gezelliger op gemaakt. Streamverslaggevers hoeven echt geen aureooltje te krijgen (zij kicken er ook zelf op), maar zo'n flauwe aanval van Rica is over het randje.

Maar ik heb alle vertrouwen dat we scanman hier weer terugzien. Alleen al dit topic streelt zijn ijdelheid, nietwaar scan?

dinsdag 11 december 2001 @ 15:03:38 #23
18570 Dajon
Wat zegt ze?
pi_2451479
Scanman rules !!!!!
You learn more about a man in an hour of play than in a year of talk
  dinsdag 11 december 2001 @ 15:08:25 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_2451535
Scanman,

Hier een berichtje van een voornamelijk lurker.
Kom alsjeblieft weer terug, jij ben een van de meest waardevolle streamers.
Onze redder in nood, onze held in bange dagen.

Nu kan je je misschien afvragen waar al deze mensen (die je nu steunen) waren toen je 'aangevallen' werd. Ik van mijn kant kan dat uitleggen, want ik deel je standpunt m.b.t. Diane/Kelly niet, dus heb me niet in de discussie gemengd, maar ik denk dat er heel wat meer mensen zijn die je wel waarderen, dan degenen die bij jou langzaam maar zeker de emmer hebben gevuld.
Ja en dan in eens is de druppel over de emmer gelopen en en en en....

Nou ja, kom a.u.b. terug.
Ik mis je!

pi_2451656
Scanman...je ziet het....heel veel mensen zijn wel gek met je......
so please??????...kom terug..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')