Scanman, met al duizenden posts sinds het begin van BB3, geeft de brui aan het schrijven van streamverslagen. Ik persoonlijk vind dit zeer jammer, omdat Scanman heel veel tijd en moeite heeft gestoken in dit forum. Ik wil hem dan ook een hart onder de riem steken, met dit topic.
Helaas wordt er op dit forum niet alleen over BB3 en zijn bewoners gesproken, het komt steeds vaker voor dat er een soort "oorlog" uitbreekt tussen de posters onderling. Vooral Scanman heeft het moeten ontgelden, de laatste dagen.
Ik hoop dat er vele reacties in dit topic volgen, en dat Scanman zijn hobby toch weer op zal pakken.
Scanman: slaap er een nachtje over, en ga dan alsjeblieft weer verder waar je mee bezig was: het typen van uitstekende streamverslagen, en het in andere topics discussiėren over de bewoners.
I've spoken!
Maar: ik waardeer de streamverslagen en bovendien houden fokkers als scanman het forum levendig, ook al ben ik vaak een heel andere mening toegedaan.
ScanMan, kom op, ik lees je streamverslagen altijd erg graag, en met mij velen. Dus laat je niet wegpesten!
als hij zich er niet prettig bij voeld
en het idee heeft dat hij stank voor dank krijgt
dan moet hij inderdaat gewoon een poosje niet schrijven
we komen hier voor onze lol
en er is voor mij maar 1 ding van belang
en dat is dat je er lol in hebt
scanman succes
Ik heb gister voor het eerst zelf 2 uurtjes gestreamd en hoewel ik het onwijs leuk vond om te doen, vond ik het ook waanzinnig moeilijk.
De manier waarop jouw verslagen te lezen zijn duid er volgens mij op dat
1. je het met veel plezier doet.
2. je er een gave voor hebt.
Dat ik het niet met je eens ben over Kelly , wil niet zeggen dat ik je verslagen niet absoluut waardeer.
En jij bent goed in streamverslagen dus daar moet je gewoon mee verder gaan!
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat mensen elkaar persoonlijk gaan aanvallen op hun favo BB bewoner, dat is zieliger dan Diane en Kelly bij elkaar.
Heb zelf ook wel eens een discussie met je gehad (zijn Nederlandse vrouwen in BB preuts? ), maar daar zijn we toch mooi uitgekomen. Discussies houden dit forum levend, net als jouw geweldige streamverslagen (vooral met de kleine opmerkingen tussendoor).
Laat je niet gek maken door mensen die hier soms iets te hard van leer trekken tegen jou of anderen met wie ze het niet eens zijn. Frusten die geen gelijk kunnen krijgen, zal je altijd houden. Please, hou nog ff vol, je bent er bijna!
Maar ik heb alle vertrouwen dat we scanman hier weer terugzien. Alleen al dit topic streelt zijn ijdelheid, nietwaar scan?
Hier een berichtje van een voornamelijk lurker.
Kom alsjeblieft weer terug, jij ben een van de meest waardevolle streamers.
Onze redder in nood, onze held in bange dagen.
Nu kan je je misschien afvragen waar al deze mensen (die je nu steunen) waren toen je 'aangevallen' werd. Ik van mijn kant kan dat uitleggen, want ik deel je standpunt m.b.t. Diane/Kelly niet, dus heb me niet in de discussie gemengd, maar ik denk dat er heel wat meer mensen zijn die je wel waarderen, dan degenen die bij jou langzaam maar zeker de emmer hebben gevuld.
Ja en dan in eens is de druppel over de emmer gelopen en en en en....
Nou ja, kom a.u.b. terug.
Ik mis je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |