quote:Op zondag 27 november 2005 17:27 schreef Jappie het volgende:
Gepost door scanman01 @ 27-11-2005 - 15:30
Hmmm...hoe lang nog voordat we hem weer jankend in onze armen kunnen sluiten![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Morgen gok ik....ik vind het vreemd zonder zijn caps en zijn commentaren...
quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik mis hem ook. Heb het allemaal niet gevolgd waarom ie weg is, maar ik weet wel dat ie hier in het BB forum hoort....
quote:Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef Falco het volgende:
Van mij kan Scanman ook wel weer terugkomen hoor
Prima hoorquote:Op zondag 27 november 2005 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Ow shit, vergeten het andere te heropenen![]()
Had ik op verzoek van Falco gesloten omdat er wat users aan het vervelen waren die Scan totaal niet kennen en nog niet één keer eerder in BB gesignaleerd zijn. Vandaar dus
Maar goed, nu laat deze maar open...
Ik gok op vanavond zo ergens rond de klok van tienquote:Op zondag 27 november 2005 18:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Prima hoor
Oke, morgen is Scanman vast terug!
APK & Milagro vs Scanman01quote:
Denk je echt ?quote:Op zondag 27 november 2005 18:09 schreef Mike1964 het volgende:
Ik hoop gewoon dat er twee "bepaalde mensen" zo grootmoedig willen zijn hem even een mailtje te sturen. Ook al zijn ze er beiden van overtuigd dat ze o zo onschuldig zijn....
Uiteraard is er van hun verhaal ook wel wat te zeggen, neemt niet weg dat, in mijn ogen, ze willens en wetens die opmerkingen hebben gemaakt waarvan ze wisten dat ze hem ermee raakten. Als oldbies moeten ze geweten hebben dat hij daarvan volkomen over zijn zeik zou gaan...
jij niet?quote:
Met excuus zeker?quote:Op zondag 27 november 2005 18:09 schreef Mike1964 het volgende:
Ik hoop gewoon dat er twee "bepaalde mensen" zo grootmoedig willen zijn hem even een mailtje te sturen.
I'm with you!quote:Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef Gert het volgende:
Maar áls er excuus komt, dan graag in het openbaar.![]()
Grappig dat APK en Milagro een woordvoerder hebben...quote:Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Met excuus zeker?![]()
Dat lijkt me niet alleen schromelijk overdreven, maar bovendien uitgesloten dat dit gaat gebeuren.
Scanman kan gewoon fijn weer terugkomen zodra de boosheid wat gezakt is, en dan APK en Milagro negeren.
Maar áls er excuus komt, dan graag in het openbaar.![]()
Kom op Mike, Scanman flikt ieder jaar dit kunstje, en ik moet zeggen dat ik het steeds kleinzieliger vind worden.quote:Op zondag 27 november 2005 18:09 schreef Mike1964 het volgende:
Ik hoop gewoon dat er twee "bepaalde mensen" zo grootmoedig willen zijn hem even een mailtje te sturen. Ook al zijn ze er beiden van overtuigd dat ze o zo onschuldig zijn....
Uiteraard is er van hun verhaal ook wel wat te zeggen, neemt niet weg dat, in mijn ogen, ze willens en wetens die opmerkingen hebben gemaakt waarvan ze wisten dat ze hem ermee raakten. Als oldbies moeten ze geweten hebben dat hij daarvan volkomen over zijn zeik zou gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |