quote:Op zondag 27 november 2005 17:27 schreef Jappie het volgende:
Gepost door scanman01 @ 27-11-2005 - 15:30
Hmmm...hoe lang nog voordat we hem weer jankend in onze armen kunnen sluiten![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Morgen gok ik....ik vind het vreemd zonder zijn caps en zijn commentaren...
quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik mis hem ook. Heb het allemaal niet gevolgd waarom ie weg is, maar ik weet wel dat ie hier in het BB forum hoort....
quote:Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef Falco het volgende:
Van mij kan Scanman ook wel weer terugkomen hoor
Prima hoorquote:Op zondag 27 november 2005 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Ow shit, vergeten het andere te heropenen![]()
Had ik op verzoek van Falco gesloten omdat er wat users aan het vervelen waren die Scan totaal niet kennen en nog niet één keer eerder in BB gesignaleerd zijn. Vandaar dus
Maar goed, nu laat deze maar open...
Ik gok op vanavond zo ergens rond de klok van tienquote:Op zondag 27 november 2005 18:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Prima hoor
Oke, morgen is Scanman vast terug!
APK & Milagro vs Scanman01quote:
Denk je echt ?quote:Op zondag 27 november 2005 18:09 schreef Mike1964 het volgende:
Ik hoop gewoon dat er twee "bepaalde mensen" zo grootmoedig willen zijn hem even een mailtje te sturen. Ook al zijn ze er beiden van overtuigd dat ze o zo onschuldig zijn....
Uiteraard is er van hun verhaal ook wel wat te zeggen, neemt niet weg dat, in mijn ogen, ze willens en wetens die opmerkingen hebben gemaakt waarvan ze wisten dat ze hem ermee raakten. Als oldbies moeten ze geweten hebben dat hij daarvan volkomen over zijn zeik zou gaan...
jij niet?quote:
Met excuus zeker?quote:Op zondag 27 november 2005 18:09 schreef Mike1964 het volgende:
Ik hoop gewoon dat er twee "bepaalde mensen" zo grootmoedig willen zijn hem even een mailtje te sturen.
I'm with you!quote:Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef Gert het volgende:
Maar áls er excuus komt, dan graag in het openbaar.![]()
Grappig dat APK en Milagro een woordvoerder hebben...quote:Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Met excuus zeker?![]()
Dat lijkt me niet alleen schromelijk overdreven, maar bovendien uitgesloten dat dit gaat gebeuren.
Scanman kan gewoon fijn weer terugkomen zodra de boosheid wat gezakt is, en dan APK en Milagro negeren.
Maar áls er excuus komt, dan graag in het openbaar.![]()
Kom op Mike, Scanman flikt ieder jaar dit kunstje, en ik moet zeggen dat ik het steeds kleinzieliger vind worden.quote:Op zondag 27 november 2005 18:09 schreef Mike1964 het volgende:
Ik hoop gewoon dat er twee "bepaalde mensen" zo grootmoedig willen zijn hem even een mailtje te sturen. Ook al zijn ze er beiden van overtuigd dat ze o zo onschuldig zijn....
Uiteraard is er van hun verhaal ook wel wat te zeggen, neemt niet weg dat, in mijn ogen, ze willens en wetens die opmerkingen hebben gemaakt waarvan ze wisten dat ze hem ermee raakten. Als oldbies moeten ze geweten hebben dat hij daarvan volkomen over zijn zeik zou gaan...
Helemaal niks over zijn snor.quote:Op zondag 27 november 2005 18:07 schreef Jappie het volgende:
APK & Milagro vs Scanman01![]()
iets over zijn snor....![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het bankstel van zijn buurman beledigd.![]()
Wat heet, een stuk is het!!quote:Op zondag 27 november 2005 18:36 schreef Minouishere het volgende:
[quote]Op zondag 27 november 2005 18:29 schreef woestijnroos het volgende:
Scanman kom terug, ik ben gek op snorren! [met een man eraan]
[/quote
als het 'm echt was op die foto, vind ik het best een lekker ding![]()
Dat denk jij jaquote:Op zondag 27 november 2005 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal niks over zijn snor.![]()
Ik heb het bankstel van zijn buurman beledigd.![]()
Impliceer jij met deze post dat hij een leugenaar is?quote:
*bling*quote:Op zondag 27 november 2005 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Impliceer jij met deze post dat hij een leugenaar is?![]()
Mijn idee, start ik eindelijk eens een succevolle reeks, sluit iemand hemquote:Op zondag 27 november 2005 17:44 schreef Gert het volgende:
Geen idee waarom Falco deel 2 heeft laten sluiten gisteren. Maar ik open er weer eentje:
er is duidelijk nog behoefte aan, zie hieronder, en een Scanman kom terug-topic hoort gewoon thuis op het BB-forum, als onderdeel van de rijke Fok-traditie.
[..]
Als je nu ff verder leest zie je ook waaróm deeltje 2 op slot ging...quote:Op zondag 27 november 2005 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn idee, start ik eindelijk eens een succevolle reeks, sluit iemand hem![]()
Op verzoek van de TS tochquote:Op zondag 27 november 2005 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je nu ff verder leest zie je ook waaróm deeltje 2 op slot ging...![]()
Blijkbaarquote:Op zondag 27 november 2005 19:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op verzoek van de TS toch
Kan die zomaar de reeks starter overrulen dan![]()
![]()
Het had meer te maken met de weinig constructieve bijdrage van een aantal users....quote:Op zondag 27 november 2005 19:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Blijkbaar
Maar deze kan wel openblijven denk ik zo!
Ok ik vergeef voor deze keerquote:Op zondag 27 november 2005 19:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Blijkbaar
Maar deze kan wel openblijven denk ik zo!
Constructief? Echt?quote:Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het had meer te maken met de weinig constructieve bijdrage van een aantal users....
Maar goed, hier gaat het al beter....
Jou ookquote:Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het had meer te maken met de weinig constructieve bijdrage van een aantal users....
Maar goed, hier gaat het al beter....
Nee johquote:
Hmmm interessant. Heb je vandaag nog wat leuks gedaan trouwens?quote:Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Maar jullie ken ik, das anders...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |