Een link? man waar heb je het oevrquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Opnieuw een vroegtijdige exit van fok voor mij. Ik dacht even dat het dit jaar beter zou gaan , maar is helaas niet zo. Het blijft een trieste bedoeling hier. Helaas kan het blijkbaar echt niet zonder over users zelf te ouwehoeren op een vervelende manier.
En die topics kun je je besparen. Wie weet tot volgend jaar, maar zal wel niet.
Half topic later: "Maar nu ben ik gekwetst en ik kom ik hier nooit meer terug, boehoehoe.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Maar kom maar op met die reacties. Ik heb wel zin om lekker te gaan bashen vannacht.
Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb begrepen dat dit een soort traditie is
Dat is helemaal waar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:27 schreef Maerycke het volgende:
Traditie of niet. Het is natuurlijk wel ongelovelijk ranzig om om iemands foto te vragen en 'm daarna af te zeiken op z'n uiterlijk![]()
Wees maar niet bang Scanman is toch niet in te halen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:43 schreef Pinball het volgende:
Scanman, laat je niet zo kennen en kom gewoon terug.
Anders staat die regenworm straks bovenaan op alle lijstjes, en dan heb ik toch liever jou als BB-topposter.
En ik ben ook niet echt tevreden over de manier waarop dit vannacht allemaal is gelopen, vooral omdat ik er niet bij was.
Ik weet dat ik met pas 2 (anderhalf eigenlijk) actieve BB's op Fok! niet echt recht van spreken heb maar ik had toch gehoopt dat ik het ondertussen wel verdiend had om bij jouw -in mijn fantasieën véél dramatischere- afscheid een wat actievere rol te vervullen.
Dus laten we dit maar als een goede generale beschouwen, en dan doen we het begin december nog even dunnetjes over.![]()
Weet je meteen hoe Liekse zich voelt zonder Chantal.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:50 schreef regenworm het volgende:
<..>
Want dan ga ik zijn goede analyses missen en gevoel voor humor heeft hij ook.
<..>
Vind het nog vrij tam eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:51 schreef Sanne het volgende:
Maar goed, het hoort er kennelijk bij een exit met een drama.
Wat zij zegt....quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:51 schreef CartWOman het volgende:
Triest, hoor. Volwassen mensen? Right.![]()
Ik ga hierin geen partij trekken of verdere stappen ondernemen om ook maar iéts recht te breien.
Enige wat ik kwijt wil: Scan had zich niet zo uit de tent moeten lokken, maar dan nog: bepaalde personen weten donders goed hoe Scan in elkaar zit en gaan toch bewust grenzen over.
Erg jammer dit.
Hier een van die 'bepaalde personen' .quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:51 schreef CartWOman het volgende:
Triest, hoor. Volwassen mensen? Right.![]()
Ik ga hierin geen partij trekken of verdere stappen ondernemen om ook maar iéts recht te breien.
Enige wat ik kwijt wil: Scan had zich niet zo uit de tent moeten lokken, maar dan nog: bepaalde personen weten donders goed hoe Scan in elkaar zit en gaan toch bewust grenzen over.
Erg jammer dit.
APK dus weer....quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:42 schreef APK het volgende:
[..]
Hier een van die 'bepaalde personen' .
Hij vroeg er zelf om, dan moet hij niet gaan zeuren. Hij schijnt namelijk ook -meer dan- volwassen te zijn.
Zoals CW al aangaf, Scan had zich inderdaad niet uit de tent moeten laten lokken... Aan de andere kant weten een aantal users hier (waaronder jij) inmiddels ook wel waar Scan z'n grenzen liggen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:42 schreef APK het volgende:
[..]
Hier een van die 'bepaalde personen' .
Hij vroeg er zelf om, dan moet hij niet gaan zeuren. Hij schijnt namelijk ook -meer dan- volwassen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |