Wat zij zegt....quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:51 schreef CartWOman het volgende:
Triest, hoor. Volwassen mensen? Right.![]()
Ik ga hierin geen partij trekken of verdere stappen ondernemen om ook maar iéts recht te breien.
Enige wat ik kwijt wil: Scan had zich niet zo uit de tent moeten lokken, maar dan nog: bepaalde personen weten donders goed hoe Scan in elkaar zit en gaan toch bewust grenzen over.
Erg jammer dit.
Hier een van die 'bepaalde personen' .quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:51 schreef CartWOman het volgende:
Ik ga hierin geen partij trekken of verdere stappen ondernemen om ook maar iéts recht te breien.
Enige wat ik kwijt wil: Scan had zich niet zo uit de tent moeten lokken, maar dan nog: bepaalde personen weten donders goed hoe Scan in elkaar zit en gaan toch bewust grenzen over.
Erg jammer dit.
APK dus weer....quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:42 schreef APK het volgende:
[..]
Hier een van die 'bepaalde personen' .
Hij vroeg er zelf om, dan moet hij niet gaan zeuren. Hij schijnt namelijk ook -meer dan- volwassen te zijn.
Zoals CW al aangaf, Scan had zich inderdaad niet uit de tent moeten laten lokken... Aan de andere kant weten een aantal users hier (waaronder jij) inmiddels ook wel waar Scan z'n grenzen liggen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:42 schreef APK het volgende:
[..]
Hier een van die 'bepaalde personen' .
Hij vroeg er zelf om, dan moet hij niet gaan zeuren. Hij schijnt namelijk ook -meer dan- volwassen te zijn.
Inmiddels ook het smoelenboek bekeken, maar ik weet nog steeds niet waar het nou precies over gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:44 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp er niets van. Vanuit het SC topic werd ik hier naartoe verwezen, maar nog begrijp ik het niet.
Heeft scan zijn foto laten zien en is ie toen afgekraakt? Of was het een ander die zijn foto heeft laten zien en is die toen afgekraakt waar scan zich aan ergerde?
Wat is er nu helemaal gezegd, Cartwoman.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:51 schreef CartWOman het volgende:
Erg jammer dit.
Stats!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:50 schreef Bocaj het volgende:
Nou de Fok! eigenaar kan de supercomputer wel weer weghalen... een 486... volstaat nu!
Dit was de eerste keer dat ik het live mee heb mogen maken dus ik weet het ook niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:48 schreef flugeltje het volgende:
Nog wel een vraagje, is Scan na de andere dramatische vertrekken eigenlijk weer teruggekomen?
Hij is niet afgekraakt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:44 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp er niets van. Vanuit het SC topic werd ik hier naartoe verwezen, maar nog begrijp ik het niet.
Heeft scan zijn foto laten zien en is ie toen afgekraakt? Of was het een ander die zijn foto heeft laten zien en is die toen afgekraakt waar scan zich aan ergerde?
nee, dat was het bankstel van de burenquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:58 schreef APK het volgende:
Oh toch wel, zijn bankstel werd beledigd.![]()
Bankstel van de buren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik het live mee heb mogen maken dus ik weet het ook niet.
Zal allemaal wel goed komen, want het ging allemaal nergens over.
Oh toch wel, zijn bankstel werd beledigd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |