Of huub Stapelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:47 schreef CartWOman het volgende:
Waarom niet 'Huub Hefner' als TT?
Voor het lopende COS-topic vol is, is Huub vast al leeg.![]()
Stel je niet aan joh.....quote:
Ben ik echt niet zo zeker van. Team Huub moet nu gewoon tijdens iedere stemronde een stemming aanvragen voor alle overige bewoners, dan zeilt er vanzelf wel weer iemand uit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Zdngmw en Brainless gaan elkaar nooit laten vallen/
die wil je niet zien.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:59 schreef w00h00 het volgende:
ZIjn er foto's van die hoertjes die hij onlangs geneukt heeft?
Jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:49 schreef ik_ik het volgende:
Huub... *zucht*
Ik ebn verliefd! Maar en beetje jammer dat hij dan van die callgirls langs laat komen...
Gek he dat je verliefd op iemand kan worden die je niet kent!!!
Sorry, ik ben al bezetquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:49 schreef ik_ik het volgende:
Gek he dat je verliefd op iemand kan worden die je niet kent!!!
Daar is toch helemaal niks mis mee als je jonger lijkt! Dan ben je 30 dan word je gewoon 24 geschat! Mooi toch!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Huub je bent 25 en je lijkt 19 jaar.
.
Nee, volgens mij vindt Bart Huub echt hélemaal niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:16 schreef One_conundrum het volgende:
Bart kan Huub stiekem wel waarderen volgens mij.
Ik vind Huub wel relaxed. Ik zag vanmiddag dat stemgedoe tegen Nena nog. Vet hoe hij zich daar manifesteerde
Die blijft droog.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Huub weet jij waar ik batterijen kan vinden?
Huub: bij de B van batterijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |