Laatste opmerking van mijn kant. Ik kreeg voor kanker- en doodverwensing een ban. Ik ben nu benieuwd of dit consequent wordt toegepast.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat aap-opmerkingen geen vrijbrief zijn om vervolgens zelf ook de policy te overtreden. Kom op, genoeg nu hier. Ik wil weer COS'sen.![]()
opgeschoondquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verveel me.
Mogen de laatste 5 één à tweeregelige posts uit het update topic verwijderd worden, of anders worden verplaatst naar het CODU topic.
Met alle plezier.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
Gert, wil hier [COS#253] Een dag DGK, is een dag niet geleefd :)
geleefd van maken? bvbd
, dan is het topic dicht.
Kutjebef man!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:24 schreef Pinball het volgende:
Zijn dat koffertjes?
Ik dacht altijd dat het mapjes waren.
Ja, maar Gert zit alleen maar te COSsen en als er herrie in de tent is, mag Shmoopy het verder uitzoeken....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:13 schreef Pinball het volgende:
Verder doe je het geweldig hoor Gert.
Ik ken modjes die na een week al zeker 3 kollosale fouten hadden gemaakt.![]()
Delegeren is ook een vak.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:06 schreef PC eend het volgende:
Ja, maar Gert zit alleen maar te COSsen en als er herrie in de tent is, mag Shmoopy het verder uitzoeken....
Zo kan ik het ook![]()
Nee, niet echt.quote:
wat mij betreft blijft dat topic dicht. What's next? "post hier als de asbak gebruikt word" ofzo? Als er gedart wordt in huis, en dat is op de streams te volgen, past dat wmb prima binnen de COS-topics.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
Mag het Het dartbord-meldtopic. weer open?
Lijkt me zeker een relevant topic, je zag bijvoorbeeld ook bij dat pokeren dat het op een bepaald moment de COS begon te overheersen, en dat verstoorde de leesbaarheid behoorlijk.
Gezien trendschommelingen is het voorspelbaar dat er ook een dartperiode kan gaan ontstaan in DGK, en om eea alvast in goede banen te leiden, lijkt me dit topic zeer zinvol.
Bovendien is "" een unfair sluitargument (zoals Bart zou zeggen).
Klopt.quote:
Ah, okay.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |