Uh...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:15 schreef kleinzusje het volgende:
Gert: Ik vind het topic van Prospera niks, maar daar ga ik niet over. Wel vind ik het echt heel vervelend dat mijn naam in de OP wordt genoemd zonder dat ik daar van af wist. Ik hou daar niet van. Ik ben geen heilig boontje, hou van een lolletje, maar dit is echt niet ok. Zal tijdens de Cossen ontopic blijven.
Het ontlast de COS wél. En "dat gespam"... zoveel topics zijn er toch ook weer niet open waar alleen maar geouwehoerd wordt over non DGK-zaken? "?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:31 schreef CartWOman het volgende:
Het wordt idd knap vervelend dat gespam.
Neuh, ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ontlast de COS wél. En "dat gespam"... zoveel topics zijn er toch ook weer niet open waar alleen maar geouwehoerd wordt over non DGK-zaken? "?
Niet doen, meis. Je bent toch al wel wat gewend hier? En dit is echt een geintje, wat voortkomt uit de leuke omgang tussen jou en Gert, zoek er verder niks achter.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:41 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt Ger, maar ook al is het niet mn echte naam, ik ken de forumwereld niet zo goed en ben er verdrietig over.
Dank jequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet doen, meis. Je bent toch al wel wat gewend hier? En dit is echt een geintje, wat voortkomt uit de leuke omgang tussen jou en Gert, zoek er verder niks achter.![]()
Ah, OK. Zal d'r op letten dat ze daarmee stopt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:42 schreef CartWOman het volgende:
Ik doel op de 3 laatste COSsen waar de link naar die topics wordt gepost door prospera, en dat irriteert.
Ik neem je totaal niet in de maling, kan het hier niet uitleggen, maar geloof me ben zo integer en betrouwbaar als maar zijnkanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK. Zal d'r op letten dat ze daarmee stopt.
En kleinzusje.. je zet me voor raadselen... ik weet niet of je me nu in de maling zit te nemen, maar voor de zekerheid neem ik het serieus: waarom ben je verdrietig dan? Dat is totaal niet de bedoeling!
Ik stop daarmee, had een Huub-reactie toen al mijn posts werd neergezet door Leandra.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK. Zal d'r op letten dat ze daarmee stopt.
En kleinzusje.. je zet me voor raadselen... ik weet niet of je me nu in de maling zit te nemen, maar voor de zekerheid neem ik het serieus: waarom ben je verdrietig dan? Dat is totaal niet de bedoeling!
Das lief van je. Weet verder niks over wie wie is en wat er speelt. Maar het volede zo raar. Fijn dat je reageert. Kus. Wat mij betreft okquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik stop daarmee, had een Huub-reactie toen al mijn posts werd neergezet door Leandra.
Zo van Kom maar op x4.
Niks over negatiefs over ZusjeHeb ook een issuutje met Eend
En er zijn meer FOK!kers die
wel eens doen wat wij doen![]()
Kus terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Das lief van je. Weet verder niks over wie wie is en wat er speelt. Maar het volede zo raar. Fijn dat je reageert. Kus. Wat mij betreft ok![]()
OK.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik neem je totaal niet in de maling, kan het hier niet uitleggen, maar geloof me ben zo integer en betrouwbaar als maar zijnkan
Het is niks Forum- gerelateerd en niet ernstig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
Dus vanaf nu ben je niet alleen grappig en schattig, maar ook een beetje raar.
Als er écht iets forum-gerelateerds speelt wat je niet kan vertellen hier, kun je ook altijd achter de schermen met een van de mods mailen. Maar hopelijk is het allemaal niet zo ernstig.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:32 schreef Tessa_77 het volgende:
Natasia tegen Huub: er is maar 1 iemand sischofreen (!!) en dat ben jij
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 06:29 schreef Black_king het volgende:
Brian is duidelijk wakker; Hij zat net even op de rand van zijn bed en pakte iets....
Ik vind dat streamverslagentopic vooralsnog niet echt een succes.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:55 schreef Dementor het volgende:
17:54
Amanda: dat ik daar zojuist niet opgekomen ben wat stom.
Dat is niet stom want je bent gewoon fucking dom.
Mail hem nou lief Zusjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
Dus vanaf nu ben je niet alleen grappig en schattig, maar ook een beetje raar.
Als er écht iets forum-gerelateerds speelt wat je niet kan vertellen hier, kun je ook altijd achter de schermen met een van de mods mailen. Maar hopelijk is het allemaal niet zo ernstig.![]()
Maar het update-topic is er een stuk overzichtelijker op geworden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:57 schreef APK het volgende:
Ik vind dat streamverslagentopic vooralsnog niet echt een succes.
Geen slotje hoor. Zodra je tijd hebt, schrijf je maar weer een mooi streamverslag; veel mensen vinden het leuk om te lezen.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Het update-topic is nu zonder lappen tekst ,
en als de streamverslagen niet echt een succes zijn,
kunnen er ook wat andere streamers dit tot een succes maken,
of in het uiterste geval, doe er een slotje op?o
Ik mis de lappen tekst!quote:Op zondag 11 februari 2007 00:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Attent APK, dat jij bedankte dat ik in je UPDATE-TOPIC schreef,
ik wist dat jij dit geopend had en vernam dat jij op reis was ?
ik meldde mij aan bij FOK en leerde hoe je Smiley's kon plaatsen enzo...
Maar echt up-dates schreef ik blijkbaar niet? Dus werd er nog wat anders geopend,
streamverslagen,, maar dat blijkt nu niet een succes te zijn.
Jammer, ik moet de computer thuis delen, zit nu op een 2 de computer, een oudje zonder streams,
ben dus afhankelijk of jullie wat te schrijven hebben.
Ja, het is hier geen V-O-L, daar zijn ze met 4, 5 streamers in de weer , 24 uur.
Het update-topic is nu zonder lappen tekst ,
en als de streamverslagen niet echt een succes zijn,
kunnen er ook wat andere streamers dit tot een succes maken,
of in het uiterste geval, doe er een slotje op?
Dan houdt tuinfluiter het kort en schrijft geen lange lappen tekst
en kan het weer in de up-dates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |