Tuurlijk, als je een lover in de corner hebtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:56 schreef itsme het volgende:
mag ik ook meedoen?
Of wordt klein zusje dan boos.![]()
Gelukkig. Maar minder goed is dat het door een GK filmpje kwam. (en door een vrouw waar ik een bloed hekel aan hebquote:
Dat je daar nu nog achter moet komen itsme... meestal hebben mensen dat op hun 14e al wel door.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar minder goed is dat het door een GK filmpje kwam. (en door een vrouw waar ik een bloed hekel aan heb![]()
![]()
)
Moraal ridderquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je daar nu nog achter moet komen itsme... meestal hebben mensen dat op hun 14e al wel door.
Loop ik te hard van Huub Stapel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:33 schreef Prospera het volgende:
We willen wel weten wat je doet met je kleinzusje,
maar laat ons ook even de kans![]()
Ach Beter laat dan nooit. Vind het nu wel veel spannender.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je daar nu nog achter moet komen itsme... meestal hebben mensen dat op hun 14e al wel door.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach Beter laat dan nooit. Vind het nu wel veel spannender.
Ik ben bi. Wat een revelatie en dat op mijn leeftijd.![]()
![]()
IK ?????? ik ben onschuldig,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:31 schreef Gert het volgende:
O ja: teamlead en petraa zijn ook gespot, met licht erotische postwisselingen.
Al háált het 't niet bij wat kleinzusje en ik allemaal gaan doen, zodra ze met een kussentje terug is van Beter Bed. Eerst die offtopic-posterij maar eens afhandelen.![]()
niet echt neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al loopt het nog geen storm in de corner.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:31 schreef Gert het volgende:
O ja: teamlead en petraa zijn ook gespot, met licht erotische postwisselingen.
Al háált het 't niet bij wat kleinzusje en ik allemaal gaan doen, zodra ze met een kussentje terug is van Beter Bed. Eerst die offtopic-posterij maar eens afhandelen.![]()
Sjpassemig Alaafquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:46 schreef Cinply-the-best het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeej......... Ich bin och inne winkbuul!
![]()
Ohhh mag jij liegen lekker ding, enne heb je die massage nog nodig ?????quote:
Tja dat arme mannetje moest de hele dag helpen met verhuizen, dat kost je toch je rug he.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:15 schreef Prospera het volgende:
Hou hem dan maar open TL, een massage is nooit weg![]()
Ik hoor net dat Eend bij Leandra op de koffie isquote:Op zondag 11 februari 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
Als Eendje langskomt, waarschuw me dan![]()
en jij bij mij op de koffiequote:Op zondag 11 februari 2007 04:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Eend bij Leandra op de koffie is![]()
Nuh ik drink thee en zet alleen instant koffiequote:Op zondag 11 februari 2007 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet jij net zulke lekkere koffie als ik??![]()
Jou koffie is heerlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou net het verschil tussen het echte werk en een slap aftrekselquote:Op zondag 11 februari 2007 04:34 schreef Prospera het volgende:
Nuh ik drink thee en zet alleen instant koffie![]()
Kan ik het nog goedmakenquote:Op zondag 11 februari 2007 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb zo'n instant capuchino-ding, maar meestal zeg ik dat ik geen koffie hebquote:Op zondag 11 februari 2007 04:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je koffie wilt leren zetten??![]()
Wat jammer, ik had het je graag geleerdquote:Op zondag 11 februari 2007 04:40 schreef Prospera het volgende:
Heb zo'n instant capuchino-ding, maar meestal zeg ik dat ik geen koffie heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |