Toch blijf ik erbij dat het streamverslagentopic geen succes is en dat het best allemaal in het updatetopic kan.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:39 schreef Gert het volgende:
Geen slotje hoor. Zodra je tijd hebt, schrijf je maar weer een mooi streamverslag; veel mensen vinden het leuk om te lezen.
Het gaat niet zozeer om het "succes" van het streamverslagentopic, als wel om een succesvol update-topic.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:13 schreef APK het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij dat het streamverslagentopic geen succes is en dat het best allemaal in het updatetopic kan.
Persoonlijk vind ik het een nadeel dat ze allebei sticky zijn, op de een of andere manier mis ik die topics.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef Gert het volgende:
Verder zijn er toch geen "nadelen", of zie ik iets over het hoofd?
En als ze niet sticky zijn, mis je ze niet?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:25 schreef APK het volgende:
Persoonlijk vind ik het een nadeel dat ze allebei sticky zijn, op de een of andere manier mis ik die topics.
Nu ook niet.quote:Maar euh, zo snel liepen die topics toch niet?
Ik had geen last van die lappen tekst.
Komt omdat ik onnavolgbaar ben.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
En als ze niet sticky zijn, mis je ze niet?Ik volg je even niet...
Wat heeft dat met al dan niet stickyness te maken, O Onnavolgbare?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:14 schreef APK het volgende:
[..]
Komt omdat ik onnavolgbaar ben.![]()
Nee, als ik in een topic heb gepost -zoals dit topic en het update topic- verschijnt het in mijn AT en valt het dus op.
Zal ik een tvp-tje of een ultradom verslagje in het streamverslagentopic plaatsen?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef Gert het volgende:
Wat heeft dat met al dan niet stickyness te maken, O Onnavolgbare?![]()
Het heeft dus niets met het sticky zijn te maken, dank je.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ik een tvp-tje of een ultradom verslagje in het streamverslagentopic plaatsen?
Ben je van mijn gezeik af.![]()
Gelukkig maar, het is ook een lachwekkende titel.quote:Op maandag 12 februari 2007 04:00 schreef Prospera het volgende:
Deze is te laat [cos#400} waar HiDiHo cursus geeft hoe je msn moet afsluiten
SC-titel.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het is ook een lachwekkende titel.![]()
Dank je, leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:41 schreef Roy_vdm het volgende:
Even hier tussendoor (kan geen relevante thread vinden): Gert ik vind dat je het uitstekend doet als moderator. Je houdt het forum schoon en bent erg actief, mijn complimenten!
Het streamverslagentopic is ivm gebrek aan succes alweer onsticky gemaakt, dus die is aan het zakken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Ben van plan om de komende tijd die hele topic van Palma vol te schrijven
met korte en lange lappen tekst.
![]()
Je bedoelt met COTV neem ik aan Commentaren Op TV.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
De tv is oud nieuws, weet ik, maar ik ben niet de enige die om half acht ook nog even naast de streams kijkt naar hoogtepunten en testimonials die we niet op de streams zien. En het brengt even terug waaromop sommige momenten de COSsen volstroomden. Zou een topic als COTV dagelijks om half acht levensvatbaar zijn? Effe lekker gal spuien over gedane nare zaken.
Of het toestaan in de COS? In feite is het toch een stream die via een ander (zeer vertraagd) kanaaltje binnenkomt.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt met COTV neem ik aan Commentaren Op TV.
Dan heb ik een heugelijke mededeling voor je: dagelijks van maandag t/m vrijdag wordt er 's avonds een topic geopend waarin de uitzending besproken wordt. Die van vandaag vind je hier: De uitzending van woensdag 14 februari
Dankjewel Gert. Zit gewoon zo vastgekluisterd aan de COS dat ik het helemaal niet gezien heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |