JdMquote:Op zondag 4 februari 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
Wie begon?
Ik zag alleen maar dat Huub dreigend naar Nathanael liep en dat Nathanael hem daarna een schop gaf en hem even later in een wurggreep nam.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
Wie begon?
Volgens mij pakte huub NL bij zijn strot waarna NL hem een schop gaf?
En daarna kon huub zich ook niet echt beheersen, agressief mannetje
de link tussen camera's en kijkers en kijkcijfers en shit of wat?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is link van camera's eigenlijk?
Dat ook jaquote:Op zondag 4 februari 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
en hem even later in een wurggreep nam.![]()
Die doen het nog nietquote:Op zondag 4 februari 2007 02:52 schreef soylent het volgende:
Filmpje!!
Diegene die de eerste klap geeft, natuurlijk. Je mag gewoon treiteren en beledigen, maar fysiek geweld is een harde grens en als je die duidelijk overschrijdt, ben je gewoon weg.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:56 schreef deechte het volgende:
Ja en wie is nou de schuldige.....diegeen die het steeds uitlokt en je vriendin een hoer noemt...of diegeen die de eerste klap geeft !!!!
Flikker op met je moraalverhaal, ik wil caps!quote:Op zondag 4 februari 2007 02:56 schreef deechte het volgende:
Ja en wie is nou de schuldige.....diegeen die het steeds uitlokt en je vriendin een hoer noemt...of diegeen die de eerste klap geeft !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |