Twee hele maanden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:28 schreef zaadjuh het volgende:
ooo hoorde amandel zeggen dat ze al 2 jaar met die rogier ging of heb ik het nu echt verkeerd gehoort
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef APK het volgende:
Gert, kun je deze sticky maken onder aan het forum?
Ongeschreven regel......dat zou lekker wezen zeg dat je niets met een ex van een vriend(in) zou mogen beginnen......quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:24 schreef wiebenik het volgende:
Aman-delletje heeft aan Sylvia verteld dat Rogier de ex is van een vriendin van haar. Haar vriendin is not so amused met het feit dat ze hem nu date en ze zijn daardoor niet meer on speaking terms.
Maar, zegt ze het is al 1 jaar uit dus waarom zou ik er dan niks mee mogen beginnen![]()
Inmiddels hebben we van Aman-delletje geleerd dat ze met gevoelens van vriendinnen géén rekening houdt en ze graag een mes in de rug steekt. Maar een ongeschreven regel leert dat je afblijft van de vriendjes van je vriendinnen ook al hebben ze niks meer met elkaar. Heeft blijkbaar niet door dat ze zich met zulke onthullingen niet echt populairder maakt. En dan nog er achteraan zeggen ik weet niet wat het is met die vriendinnen van mij. Wake up and smell the coffee.
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:49 schreef Bontekoe het volgende:
Ik vind APK een vervelend persoon.
Waarvan akte.
Die techniek beheers ik nog niet, gewoon maar op slot dus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef APK het volgende:
Gert, kun je deze sticky maken onder aan het forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |