Uh... ik denk het niet. Plaatje van daarnet, uit de COS.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
LekkerSimpel, weer lang, lang weg. Racistisch, onbeschoft, mensen voor pedofiel uitmaken... FOK! is leuker zonder jou.
Jesus man had je dat niet even eerder kunnen zeggenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Delegeren is ook een vak.
[..]
Nee, niet echt.
Er staat een meet-topic in OO, kom je eens melden!
D'r is nog helemaal geen datum geprikt, mafkees.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef PC eend het volgende:
Jesus man had je dat niet even eerder kunnen zeggen![]()
![]()
Ik weet niet of ik dan al kan![]()
![]()
Wat ik hierboven lees ging het om het woord "aap" ??. Is dat ook al racistisch tegenwoordig ? Raar, ik lees in sommige FOK-topics wel andere benamingen, maar aap kom ik daar niet tegen, dat is iets van de 1e groep basisschool, krijg je daar hier een ban voor ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
LekkerSimpel, weer lang, lang weg. Racistisch, onbeschoft, mensen voor pedofiel uitmaken... FOK! is leuker zonder jou.
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:43 schreef Clik.Hier het volgende:
Waar staat FB voor ?
Ik dacht Feed Back, dat je opheldering kon vragen over bepaalde inhoudelijk zaken over DGK ? Of heb ik het mis?
Aan de merkwaardige berichten hierboven te zien ga ik nu twijfelen.
Ik zou maar op mijn woorden passen als ik jou was , ik laat me niet uitschelden voor kutloon.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Flikker op met die gespeelde naïviteit, kutkloon.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:51 schreef Clik.Hier het volgende:
Aap.
Goed punt, kutkl.. eh Clik.Hier.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:43 schreef Clik.Hier het volgende:
Waar staat FB voor ?
Ik dacht Feed Back, dat je opheldering kon vragen over bepaalde inhoudelijk zaken over DGK ? Of heb ik het mis?
Aan de merkwaardige berichten hierboven te zien ga ik nu twijfelen.
Sir yes SIR! Was HiDiHo je voor?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:35 schreef APK het volgende:
[DGK] Updates #2
Maak die eens sticky ipv een beetje dom in de COS rond te hangen met de rest van het gepeupel.![]()
quote:
wat is het nut van 2 topics met dezelfde inhoud?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
Een topic sluiten omdat je verder moet in de COS, terwijl er op dat moment geen fuck op de streams te zien is![]()
Een one-topic subforum![]()
Op zich lijkt mij een topic over dit incident niet verkeerd, zeker niet als je ziet hoeveel COS topics er nu doorheen draaien.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:35 schreef teamlead het volgende:
wat is het nut van 2 topics met dezelfde inhoud?
COS is een reeks, die niet alle mensen altijd maar volgen bvquote:Op zondag 4 februari 2007 03:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is het nut van 2 topics met dezelfde inhoud?
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
Op zich lijkt mij een topic over dit incident niet verkeerd, zeker niet als je ziet hoeveel COS topics er nu doorheen draaien.
Als je al die shit de volgende dag na gaat lezen ben je zwaar gestoord.
true, maar we hebben ook het update-topic nogquote:Op zondag 4 februari 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
COS is een reeks, die niet alle mensen altijd maar volgen bv
het ruimt zo lekker opquote:Wat is het nut een topic over een opzienbarende gebeurtenis te sluiten
quote:Ik maakte de titel alleen wat algemeen, omdat ik ook een reeks in zie
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
true, maar we hebben ook het update-topic nog
[..]
het ruimt zo lekker op
[..]mwah.... ik ken betere reeksen
niet de reactie waar je op hooptequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |