Huub is douchenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef CartWOman het volgende:
Huub toch ook even stuk nu? Ik hoor 'm al een tijdje niet.
daar heb je een punt. Ongelooflijk die mensen (en stammen)quote:Op zondag 4 februari 2007 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn hele volksstammen en ook zelfs geloofsovertuigingen waarin heel simpel geredeneerd wor: als je het ontkent, dan is het niet gebeurt!
Natasia en Brian zullen deze methodiek ws gaan uitbaten middels workshops en seminars!
Dit is ongekend iddquote:Op zondag 4 februari 2007 19:42 schreef Cungy het volgende:
Wat een programma is dit ook
om je vingers bij af te likken, wat een spektakel
Precies. wat een verademing vergelijken met BB4 en 5.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:42 schreef Cungy het volgende:
Wat een programma is dit ook
om je vingers bij af te likken, wat een spektakel
mmmmmmquote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef Elounda het volgende:
Moppie, poepie, schattie... is Stembanda Neurotica's nieuwe liefde ofzo![]()
Hoeveel zijn het er in totaal?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef 2live het volgende:
amanda is aan het oefenen voor huisvrouw....eerste doel heeft ze al gehaald.
Yep, ze heeft zin in vingerenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef Elounda het volgende:
Moppie, poepie, schattie... is Stembanda Neurotica's nieuwe liefde ofzo![]()
De weg naar de winst van de gouden kooi is idd zeer langquote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ff rukken voordat ie een lange reis moet gaan maken
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er in totaal?
Koken toch?
Laat Martin nog een keer komen en ze is klaar. Opgeruimd staat netjes.
Gaan we allemaal meequote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef bunnyma het volgende:
Ik moet toch even wat af gaan spreken voor vanavond want stel dat Huub gaat dan kan ik kiezen uit
1 naar dat huis rijden en keien door de ramen gooien.
2 naar de kroeg gaan en me bezatten.
Ik denk dat ik dan maar voor optie 2 ga.
Je vergeet BB6.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. wat een verademing vergelijken met BB4 en 5.![]()
quote:
Ik ga heel hard janken dan en daarna zielig in mijn bed liggen met een goed boek. (dat nog wel)quote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef bunnyma het volgende:
Ik moet toch even wat af gaan spreken voor vanavond want stel dat Huub gaat dan kan ik kiezen uit
1 naar dat huis rijden en keien door de ramen gooien.
2 naar de kroeg gaan en me bezatten.
Ik denk dat ik dan maar voor optie 2 ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |