Ze heeft aan Huub toch meer zekerheid dan aan Bart.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Fikkert het volgende:
[..]
al blijft ie, ze heeft al vaker aan huub laten weten dat ze zijn gedrag niet trekt als ie dronken is
Ik ga dan maar die honden in de tuin zetten, ze lopen nu over mijn toetsenbord. Misschien heb ik morgen veel goed te makenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef itsme het volgende:
Ook Ilona heeft hetr gevoel dat Huub er niet uitgaat.
shit ik ga maar even die kut katten eten geven. Dan kan ik misschien wele ven rustig (al de hele dag) naar de streams luisteren
![]()
Waarom?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:31 schreef Marrije het volgende:
Huub hou je kop!
oo.. kutkatten... niet je verslaving uitvreten op je huisdieren hè?????quote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef itsme het volgende:
Ook Ilona heeft het gevoel dat Huub er niet uitgaat.
shit ik ga maar even die kut katten eten geven. Dan kan ik misschien wele ven rustig (al de hele dag) naar de streams luisteren
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef 2live het volgende:
amanda noemt de werkster; rosa [van gtst] had huub haar wijsgemaakt...
De domme koe weet echt helemaal niets van het programma.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef 2live het volgende:
amanda noemt de werkster; rosa [van gtst] had huub haar wijsgemaakt...
Nee hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
oo.. kutkatten... niet je verslaving uitvreten op je huisdieren hè?????![]()
Ze heeft dus haar geweten voor vandaag weer gesustquote:
Ik lig hier nu dubbel.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:31 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik ga dan maar die honden in de tuin zetten, ze lopen nu over mijn toetsenbord. Misschien heb ik morgen veel goed te maken![]()
Gaan we tegen mij beginnen?!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze heeft dus haar geweten voor vandaag weer gesustKon iedereen maar zo makkelijk zijn ziel voor een kratje pils aan de duivel verkopen. Hulde!
![]()
Sylvia mag Huub heel graag en zal hem zeker missen als hij weg moet (niet alleen speltechnisch) maar volgens mij heeft ze gewoon moeite met de manier waarop hij het spel speelt en zich soms laat gaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Fikkert het volgende:
al blijft ie, ze heeft al vaker aan huub laten weten dat ze zijn gedrag niet trekt als ie dronken is
Als een formaat labador over je toetsen gaat baggeren moet er nodig iets gebeurenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik lig hier nu dubbel.![]()
Ik zie natuurlijk een normale hond voor me. maar ik leef met je mee.![]()
Maar denkt als de programma-makers Huub erin houden dat de pleuris in de villa uitbreekt zegmaarquote:Op zondag 4 februari 2007 19:35 schreef Elounda het volgende:
Syliva weet het zeker, Huub gaat er niet uit, die maakt kijkcijfers...
Sorry mevrouw, mijn commentaar ging over Natasia. Duizenden malen excuus enzo!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:35 schreef Day het volgende:
[..]
Gaan we tegen mij beginnen?!![]()
Ik gaf gewoon antwoord op een vraag, ja!![]()
Ik word toch wel zenuwachtigquote:Op zondag 4 februari 2007 19:34 schreef Ebinas het volgende:
De video " Vechten ! Ik sloop je!" op de Tien-site geeft wel een vertekend beeld.
Het begin is opgenomen met een camera waarbij je NL zijn nek niet ziet.
Terwijl ik vandaag elders toch duidelijk een film heb bekeken waarbij je ziet dat Huub hem tegen ze schouder duwt.
Jammerdat ze het zo in beeld zetten
![]()
Vlak vooral Brian en Natasia niet uit, die kunnen er ook wat vanquote:Op zondag 4 februari 2007 19:37 schreef tutjehola het volgende:
Die pleuris breekt toch wel los, en ik denk dat de stouteriken niet meer zoveel lef hebben zonder NL
Stel je niet zo aan, sukkel!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, mijn commentaar ging over Natasia. Duizenden malen excuus enzo!![]()
Ik lig in en deuk, wat een mazzel heb ik met 2 goudvissenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:36 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Als een formaat labador over je toetsen gaat baggeren moet er nodig iets gebeuren![]()
kijk zo begint het al, godverdegodverquote:Op zondag 4 februari 2007 19:34 schreef Ebinas het volgende:
De video " Vechten ! Ik sloop je!" op de Tien-site geeft wel een vertekend beeld.
Het begin is opgenomen met een camera waarbij je NL zijn nek niet ziet.
Terwijl ik vandaag elders toch duidelijk een film heb bekeken waarbij je ziet dat Huub hem tegen ze schouder duwt.
Jammerdat ze het zo in beeld zetten
![]()
Heee Bommie, lang niet gezien.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze heeft dus haar geweten voor vandaag weer gesustKon iedereen maar zo makkelijk zijn ziel voor een kratje pils aan de duivel verkopen. Hulde!
![]()
Ik wil brian en natasia wel eens een tijdje op een eiland zien. Alleen nl eruit is voldoende, Bart ziet langzaamaan wel in dat er niets te halen is bij bovenstaande twee.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:37 schreef tutjehola het volgende:
Die pleuris breekt toch wel los, en ik denk dat de stouteriken niet meer zoveel lef hebben zonder NL
Die vlak ik niet uit, maar die kunnen geen enkel gesprek aan. Nl kan doen alsof hij kan communiceren, die andere twee absoluut niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vlak vooral Brian en Natasia niet uit, die kunnen er ook wat van
Dat is hun manier om hun lage actie in te dekken!! Net zoals bij Nena stemming..van blablaaaablaaa we doen het voor jou neen!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is volkomen zinloos hoor. Brian en Natasia willen dat alleen omdat ze denken dat ze Bart daarmee een plezier doen. Zodra blijkt dat Bart wil blijven, stemmen ze hem er nooit meer uit.
Koop zalf huilie!quote:
Ik denk dat ze erin is gezet om Brian weer te voeren.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:32 schreef Black_king het volgende:
[..]
De domme koe weet echt helemaal niets van het programma.
Gemiste kans hoor. Het enige leuke is dat het een vriendin van Nena was, maar die verhaallijn is ook alweer om zeep geholpen....
Ze komen toch van een eiland?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil brian en natasia wel eens een tijdje op een eiland zien. Alleen nl eruit is voldoende, Bart ziet langzaamaan wel in dat er niets te halen is bij bovenstaande twee.
Wij niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef RTM1988 het volgende:
misschien heb ik iets gemist, maar ik mis LekkerSimpel, die had altijd heldere analyes!
heerlijk he?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:40 schreef Black_king het volgende:
Volgens mij gaan ze er gewoon beveiligingsmensen neerzetten om half negen.....
Mijn hemel wat een niveau is er bereikt....
Dat is slecht een hand op je schouders, looser!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Koop zalf huilie!![]()
En hou op met wurgen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |