Ze heeft aan Huub toch meer zekerheid dan aan Bart.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Fikkert het volgende:
[..]
al blijft ie, ze heeft al vaker aan huub laten weten dat ze zijn gedrag niet trekt als ie dronken is
Ik ga dan maar die honden in de tuin zetten, ze lopen nu over mijn toetsenbord. Misschien heb ik morgen veel goed te makenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef itsme het volgende:
Ook Ilona heeft hetr gevoel dat Huub er niet uitgaat.
shit ik ga maar even die kut katten eten geven. Dan kan ik misschien wele ven rustig (al de hele dag) naar de streams luisteren
![]()
Waarom?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:31 schreef Marrije het volgende:
Huub hou je kop!
oo.. kutkatten... niet je verslaving uitvreten op je huisdieren hè?????quote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef itsme het volgende:
Ook Ilona heeft het gevoel dat Huub er niet uitgaat.
shit ik ga maar even die kut katten eten geven. Dan kan ik misschien wele ven rustig (al de hele dag) naar de streams luisteren
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef 2live het volgende:
amanda noemt de werkster; rosa [van gtst] had huub haar wijsgemaakt...
De domme koe weet echt helemaal niets van het programma.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef 2live het volgende:
amanda noemt de werkster; rosa [van gtst] had huub haar wijsgemaakt...
Nee hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
oo.. kutkatten... niet je verslaving uitvreten op je huisdieren hè?????![]()
Ze heeft dus haar geweten voor vandaag weer gesustquote:
Ik lig hier nu dubbel.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:31 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik ga dan maar die honden in de tuin zetten, ze lopen nu over mijn toetsenbord. Misschien heb ik morgen veel goed te maken![]()
Gaan we tegen mij beginnen?!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze heeft dus haar geweten voor vandaag weer gesustKon iedereen maar zo makkelijk zijn ziel voor een kratje pils aan de duivel verkopen. Hulde!
![]()
Sylvia mag Huub heel graag en zal hem zeker missen als hij weg moet (niet alleen speltechnisch) maar volgens mij heeft ze gewoon moeite met de manier waarop hij het spel speelt en zich soms laat gaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Fikkert het volgende:
al blijft ie, ze heeft al vaker aan huub laten weten dat ze zijn gedrag niet trekt als ie dronken is
Als een formaat labador over je toetsen gaat baggeren moet er nodig iets gebeurenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik lig hier nu dubbel.![]()
Ik zie natuurlijk een normale hond voor me. maar ik leef met je mee.![]()
Maar denkt als de programma-makers Huub erin houden dat de pleuris in de villa uitbreekt zegmaarquote:Op zondag 4 februari 2007 19:35 schreef Elounda het volgende:
Syliva weet het zeker, Huub gaat er niet uit, die maakt kijkcijfers...
Sorry mevrouw, mijn commentaar ging over Natasia. Duizenden malen excuus enzo!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:35 schreef Day het volgende:
[..]
Gaan we tegen mij beginnen?!![]()
Ik gaf gewoon antwoord op een vraag, ja!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |