Is Sylvia niet wat voorbarig?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef avonne het volgende:
Syl "Als Huub en Ilona morgen weg zijn, ben ik de volgende die weg is"
Bart "Dat hoeft niet. Ik wil nog steeds terug naar de basis. Ik gun het toch het meest aan de mensen die er het eerst in zijn gekomen"
(nou zegt Bart wel vaker dingen waar hij op terugkomt, hoor)
lachennnnnnn wij zijn al net zo gek aan het worden als die mensen daarquote:Op zondag 4 februari 2007 19:12 schreef tutjehola het volgende:
Nou, ik ben gedouched, heb de kinderen Mc. Donalds gevoerd, en iets of wat vroeg op bed gelegd, ik ben er klaar voor! (jaaaaaaaaa, ik ben mamaaaaaaaaaaa)
Helaas is de zon zonder mij weer onder gegaan. Laat er iets gebeuren!
Brian heeft geen respect voor andermans spullen, daar moet je afblijven en zeker als je in zo'n huis zit waar je toch al weinig van jezelf hebt. Dat ga je dan veel meer koesteren.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:19 schreef vzzzzzbx het volgende:
ilona en haar dierbare beauty case.... give it up already!
Sylvia houdt rekening met worst case scenario (huub en ilona weg)quote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is Sylvia niet wat voorbarig?
Ze weet nog niet eens of Huub wel weg gaat.![]()
Nou, ik vind Ilona wel een ok-mens. Ze heeft alleen af en toe wel een paar sneaky trekjes.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik was ook nooit een fan van Ilona, ben dat nu ook nog niet echt maar ze heeft wel wat punten gewonnen toen ze zo kordaat optrad tijdens de nena probeer weg stem ronde.
Toch wélquote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
En, heeft Natasia al voorgelezen, zoals ze net zei?
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef lady1 het volgende:
[..]
lachennnnnnn wij zijn al net zo gek aan het worden als die mensen daar
al blijft ie, ze heeft al vaker aan huub laten weten dat ze zijn gedrag niet trekt als ie dronken isquote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is Sylvia niet wat voorbarig?
Ze weet nog niet eens of Huub wel weg gaat.![]()
Jawelquote:
was na de stemmingsronde in de private roomquote:Op zondag 4 februari 2007 19:15 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dit laatst ook gezegd (was volgens mij ook na een ruzie). En gewoon waar NL bij was.
Gisteren trok hij zelfs in de middag nog leuk met Huub op. Hij verandert dan zienderogen. De energie komt dan weer in hem terug....quote:Op zondag 4 februari 2007 19:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn mening over Bart is sowieso niet zo negatief.
Ja maar bart is ook niet achterlijk, zoals hij al aangaf, hij weet dat hij bij syl iedereen mee krijgt........dus die zit hem niet in de weg dan.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:20 schreef Mooske123 het volgende:
Ik denk ook dat dat nog eens een bittere pil voor Sylvia kan gaan worden als ze er van overtuigt raakt dat Bart aan haar zijde is. Bart blijft volgens mij volharden in "het niks vinden van sylvia".
Dit is wel een cliffhanger zeg. Je zult er maar eens een week op moeten wachtenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:22 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
Sylvia houdt rekening met worst case scenario (huub en ilona weg)
Maar hij flikkert hem er wel uit zodra hij de kans krijgt en blijft hem zeer arrogant benaderen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Black_king het volgende:
[..]
Gisteren trok hij zelfs in de middag nog leuk met Huub op. Hij verandert dan zienderogen. De energie komt dan weer in hem terug....
Of allebeiquote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef Darklight het volgende:
wat gaat er gebeuren om half negen?
Gaat nl dan weg
Thanks nog was echt topquote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
Hoi hallo goedeavond![]()
Ik was vandaag weg, maar zijn er nog stukjes die ik terug moet zien?
en zo ja, hoe laat was dat? (heb het opgenomen namelijk)
ik dacht dat wij de enige zijn die het kunnen opbrengen om naar natasia te luisteren...alles voor fok, he.quote:
Sylvia zou dan hetzelfde moeten doen als dat wat Huub met de Nena-stemming deed....quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Chickaffi het volgende:
Iemand moet ff aan Bart laten weten dat Brian en Natasia en Nathanael hem eruit willen stemmen...hij denkt dat hun achter hem staan...ze staan idd achter hem ja maar met een mes in handen en wachten om hem in zn rug te steken...
Als Bart dit weet kan hij mooi met syl een blok vormen!
Dus wie schrijft Bart?
Nathanael sowieso (nemen we aan). De vraag is wat ze met Huub doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef Darklight het volgende:
wat gaat er gebeuren om half negen?
Gaat nl dan weg
Ilona heeft dr 24 uru aangevraagd maar das het terugkijken niet waard denk ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
ja het moment dat Huub terug kwam. was na half 5 denk een uur of 5. ?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
En Brian ookquote:Op zondag 4 februari 2007 19:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht dat wij de enige zijn die het kunnen opbrengen om naar natasia te luisteren...alles voor fok, he.![]()
Met je eerste statement ben ik het eens, dat arrogante is toch wel aan het weg-ebben imho.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hij flikkert hem er wel uit zodra hij de kans krijgt en blijft hem zeer arrogant benaderen.
Ja das het terugkijken zeker waardquote:Op zondag 4 februari 2007 19:27 schreef itsme het volgende:
[..]
ja het moment dat Huub terug kwam. was na half 5 denk een uur of 5. ?
Zo zwart-wit is het niet. Bart loopt al zeker een maand als een zombie door het huis, heeft zelfs al aangegeven dat hij er zelf uitstapt als er volgende maand niemand uit wordt gestemd. Natasia opperde toen om hem eruit te stemmen als hij zo ongelukkig is, zodat hij zijn geld houdt. NL wilde het eerst nog even afwachten, omdat er in 3 weken nog heel veel kan gebeuren, Brian denkt er ook zo over.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Chickaffi het volgende:
Iemand moet ff aan Bart laten weten dat Brian en Natasia en Nathanael hem eruit willen stemmen...hij denkt dat hun achter hem staan...ze staan idd achter hem ja maar met een mes in handen en wachten om hem in zn rug te steken...
Dus wie schrijft Bart?
Is volkomen zinloos hoor. Brian en Natasia willen dat alleen omdat ze denken dat ze Bart daarmee een plezier doen. Zodra blijkt dat Bart wil blijven, stemmen ze hem er nooit meer uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Chickaffi het volgende:
Dus wie schrijft Bart?
ik geloof het nietquote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik de hele dag al nietquote:Op zondag 4 februari 2007 19:27 schreef lady1 het volgende:
nou sorry ik kan niet meer naar die twee stemmen luisteren
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:27 schreef itsme het volgende:
[..]
16:54 - "Nooit meer naar huis!"
Thx, ff checkequote:Op zondag 4 februari 2007 19:27 schreef itsme het volgende:
[..]
16:54 - "Nooit meer naar huis!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |