Maar hij flikkert hem er wel uit zodra hij de kans krijgt en blijft hem zeer arrogant benaderen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Black_king het volgende:
[..]
Gisteren trok hij zelfs in de middag nog leuk met Huub op. Hij verandert dan zienderogen. De energie komt dan weer in hem terug....
Of allebeiquote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef Darklight het volgende:
wat gaat er gebeuren om half negen?
Gaat nl dan weg
Thanks nog was echt topquote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
Hoi hallo goedeavond![]()
Ik was vandaag weg, maar zijn er nog stukjes die ik terug moet zien?
en zo ja, hoe laat was dat? (heb het opgenomen namelijk)
ik dacht dat wij de enige zijn die het kunnen opbrengen om naar natasia te luisteren...alles voor fok, he.quote:
Sylvia zou dan hetzelfde moeten doen als dat wat Huub met de Nena-stemming deed....quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Chickaffi het volgende:
Iemand moet ff aan Bart laten weten dat Brian en Natasia en Nathanael hem eruit willen stemmen...hij denkt dat hun achter hem staan...ze staan idd achter hem ja maar met een mes in handen en wachten om hem in zn rug te steken...
Als Bart dit weet kan hij mooi met syl een blok vormen!
Dus wie schrijft Bart?
Nathanael sowieso (nemen we aan). De vraag is wat ze met Huub doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef Darklight het volgende:
wat gaat er gebeuren om half negen?
Gaat nl dan weg
Ilona heeft dr 24 uru aangevraagd maar das het terugkijken niet waard denk ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
ja het moment dat Huub terug kwam. was na half 5 denk een uur of 5. ?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
En Brian ookquote:Op zondag 4 februari 2007 19:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht dat wij de enige zijn die het kunnen opbrengen om naar natasia te luisteren...alles voor fok, he.![]()
Met je eerste statement ben ik het eens, dat arrogante is toch wel aan het weg-ebben imho.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hij flikkert hem er wel uit zodra hij de kans krijgt en blijft hem zeer arrogant benaderen.
Ja das het terugkijken zeker waardquote:Op zondag 4 februari 2007 19:27 schreef itsme het volgende:
[..]
ja het moment dat Huub terug kwam. was na half 5 denk een uur of 5. ?
Zo zwart-wit is het niet. Bart loopt al zeker een maand als een zombie door het huis, heeft zelfs al aangegeven dat hij er zelf uitstapt als er volgende maand niemand uit wordt gestemd. Natasia opperde toen om hem eruit te stemmen als hij zo ongelukkig is, zodat hij zijn geld houdt. NL wilde het eerst nog even afwachten, omdat er in 3 weken nog heel veel kan gebeuren, Brian denkt er ook zo over.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Chickaffi het volgende:
Iemand moet ff aan Bart laten weten dat Brian en Natasia en Nathanael hem eruit willen stemmen...hij denkt dat hun achter hem staan...ze staan idd achter hem ja maar met een mes in handen en wachten om hem in zn rug te steken...
Dus wie schrijft Bart?
Is volkomen zinloos hoor. Brian en Natasia willen dat alleen omdat ze denken dat ze Bart daarmee een plezier doen. Zodra blijkt dat Bart wil blijven, stemmen ze hem er nooit meer uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Chickaffi het volgende:
Dus wie schrijft Bart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |