Wat erg ben jij heyquote:Op zondag 4 februari 2007 19:12 schreef tutjehola het volgende:
Nou, ik ben gedouched, heb de kinderen Mc. Donalds gevoerd, en iets of wat vroeg op bed gelegd, ik ben er klaar voor! (jaaaaaaaaa, ik ben mamaaaaaaaaaaa)
Helaas is de zon zonder mij weer onder gegaan. Laat er iets gebeuren!
Ja opeens met Syl de mogelijkheden zitten doornemen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:11 schreef Day het volgende:
Bart ziet nieuwe kansen.
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ja ik denk dat ze met een deal gaan komen!
je zag sylvia opbloeien tijdens het gesprek.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef Black_king het volgende:
Mooi detail is dat Bart Sylvia al als "basis"ziet. Dat heeft ze dus al gewonnen.
Nee, hij heeft dit laatst ook gezegd (was volgens mij ook na een ruzie). En gewoon waar NL bij was.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef avonne het volgende:
Syl "Als Huub en Ilona morgen weg zijn, ben ik de volgende die weg is"
Bart "Dat hoeft niet. Ik wil nog steeds terug naar de basis. Ik gun het toch het meest aan de mensen die er het eerst in zijn gekomen"
(nou zegt Bart wel vaker dingen waar hij op terugkomt, hoor)
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
ow, het is bij mij precies het zelfde..
Nog even en ik wordt aangeklaagd wegens verwaarlozing..Mijn oude kater ligt tegenwoordig bij me op de studeerkamer, die voelt zich echt heel alleen. Wederhelft heeft gelukkig zelf een aantal hobby's waar hij zich meebezig houdt. Hoef ik me daar niet schuldig over te voelen.
Ik heb gelukkig geen kinderen...Voer voor de kinderbescherming was dat geweest zeg..
Jawel maar hij heeft goed door hoe loco die zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef avonne het volgende:
[..]Bart heeft genoeg steun van Brian en Natasia
Sylvia is bang dat Huub eruit vliegt en is een beetje bezig met een wanhoopspoging erin te blijven. Zodra blijkt dat Huub mag blijven, kan Bart weer opdonderen (hoop ik)quote:
bart ziet in sylvia misschien een partner die meer te vertrouwen is dan zijn eigen clubje. syl was heel trouw aan huub. betrouwbaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
Silvia gooit een lijntje uit naar Bart. Maar dat heeft toch geen zin. Bart vind Silvia helemaal niks . Dat heeft hij meerdere keren gezegd. Verspilde moeite.
precies. of misschien op een heel laag pitje voor later, mocht huub er alsnog een keer uitvliegenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia is bang dat Huub eruit vliegt en is een beetje bezig met een wanhoopspoging erin te blijven. Zodra blijkt dat Huub mag blijven, kan Bart weer opdonderen (hoop ik)
en de maand daarvoor, en de maand daarvoorquote:Op zondag 4 februari 2007 19:15 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dit laatst ook gezegd (was volgens mij ook na een ruzie). En gewoon waar NL bij was.
dan weten we hoe hij erover denktquote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef kijhart het volgende:
zou bart het voor zich houden? Doet hij dat dan slaat mij mening over bart ineens om.
Die houdt zijn mond.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef kijhart het volgende:
zou bart het voor zich houden? Doet hij dat dan slaat mij mening over bart ineens om.
Ah ok, thx. Dat wist ik dus niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
van die punten bedoel je?
Tuurlijk weet ze dat...Huub rende toen ze met z'n 3e zaten vanuit de Gameroom naar de slaapkamer...en komt vervolgens met z'n zakken vol punten hard lachend (en met z'n volle zakken rammeld) de Gameroom weer in gelopen. Er werd volop gelachen door het drietal. Hij is ze later weg gaan leggen.
daar heb je een punt.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:17 schreef tutjehola het volgende:
Ach, als die kinderen van Nataaaaaaaaaaas mogen blijven, maken die van mij ook kans om hier te blijven wonen.
Helemaal mee eensch.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef Chickaffi het volgende:
Ik zeg: BRIAN ERUIT!!!
DGK moet gewoon zeggen tegen hem als motivatie: Sorry Brian, dit is een zwarte dag voor jou maar een stralende voor alle DGK kijkers! We zijn je kop, je stem, je gezeur, je snor, je gejank, je crybaby acties en je neppe straattaal zat! Pak je koffers en verlos ons!
Mijn mening over Bart is sowieso niet zo negatief.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef kijhart het volgende:
Brian eikel, jaaaaaaaaaaaaa , maar luister ff naar Stembandaquote:
Ik was ook nooit een fan van Ilona, ben dat nu ook nog niet echt maar ze heeft wel wat punten gewonnen toen ze zo kordaat optrad tijdens de nena probeer weg stem ronde.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, thx. Dat wist ik dus niet.
Dat is ook het schijnheilige van Ilona. Lachen als NL's punten worden gejat en zelf gaan janken om d'r beautycase.
Net zoals ze Huub een tijd terug als een blok liet vallen en helemaal naar NL en Bart toetrok, om na de laatste populariteitspoll weer als een gek naar Syl en Huub te rennen.
jawel, Ilona heeft het net in haar register gevonden.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:18 schreef Black_king het volgende:
Waarom heeft Brian het dan eigenlijk gedaan ? Vanwege wraak op Natasia ? Ilona weet het ook niet..
gefilosofeerd over de toekomst als huub en nl eruit zijn (mogelijk). hoe de kaarten dan geschud zijn (wink wink van syl naar bart)quote:Op zondag 4 februari 2007 19:20 schreef Copycat het volgende:
Wat is er gezegd tussen Bart en Sylvia? (ja, ik heb ook een douche time out gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |