Niet op reageren werkt beter, ik denk dat het een clone is oidquote:Op zondag 4 februari 2007 19:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Arrogantie?
Ik heb nu wat posts van jou gelezen, maar gaat het wel helemaal lekker met je?
Daar kan geen Monique tegenop inderdaad. Ook geen Rik met schurft.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mensen die in dit programma meedoen zijn ook nog nooit zo erg geweest.
Eindelijk iemand die er hetzelfde als mij over denktquote:Op zondag 4 februari 2007 18:59 schreef Flyduck het volgende:
Huub moet eruit!! NL bliift erin! Huub is een eikel
Deze snap ik niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:02 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Om vervolgens aan Bart te vragen of hij mee wil helpen om de marathon aan te houden. Wat een arrogantie....
ff tussen neus en lippen door opperen dat Bart misschien een blok moet maken met Syliva...quote:Op zondag 4 februari 2007 19:02 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Om vervolgens aan Bart te vragen of hij mee wil helpen om de marathon aan te houden. Wat een arrogantie....
Heel jammer. Het is niet eens een dreigement maar een voldongen feit...zwaaien naar Huub is ook zwaaien naar het programma..quote:Op zondag 4 februari 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We moeten in feite een statement maken dat we NIET meer gaan kijken als ze het flikken om Huub eruit te gooien. Wat met Huub eruit, is ook Sylvia volgende maand weg. En Ilona morgen dus. Dan is de favoriete groep compleet uit het programma. Dus de beslissing die ze vanavond nemen is uitermate belangrijk voor het voorbestaan van het programma. Hopelijk begrijpen ze dat. Ik hoop dat ze ons even een beetje gerust kunnen stellen ofzo, want dit is echt bijna ondraaglijk. DGK is een prima reality programma, maar voor veel mensen kan het na half 9 vanavond eindigen. Dat zou jammer zijn.
Weet ze het nou?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
ff tussen neus en lippen door opperen dat Bart misschien een blok moet maken met Syliva...![]()
En dan gewoon weer glashard ontkennen dat ze niks van de gestolen punten af weet.Ilona...oprotten!!
![]()
Nix arrogantie, dat heet emphatiequote:Op zondag 4 februari 2007 19:02 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef scanman01 het volgende:
Straks is het weer Huub en syl tegen de rest
Dat ze Natasia en haar (ook 2 tegenpolen) ook tegen elkaar probeerde op te zetten, maar dat is niet gelukt.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef avonne het volgende:
Wat zei Sylvia nou?
"..?... heeft het ook bij mij geprobeerd"
Hoop het niet, dan haten we iedereen in het huisquote:Op zondag 4 februari 2007 19:10 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ze Natasia en haar (ook 2 tegenpolen) ook tegen elkaar probeerde op te zetten, maar dat is niet gelukt.
ben ik het wel met Syl eensquote:Op zondag 4 februari 2007 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia heeft het idee dat hun de enige normale zijn (Syl en Bart dus)
Nee, Syl is er nooit echt op ingegaan. En Natasia heeft het écht geprobeerd.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:11 schreef Cungy het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan haten we iedereen in het huis
Huub en Ilona stonden altijd al op mijn lijst om te vertrekken dus ik vind het allemaal niet zo erg. Maar wie weet wat voor mensen je er voor terugkrijgt..... Ik denk dat ze dat bij de redactie niet eens zo heel erg vinden om wat nieuwe invloeden in huis te hebben. Maar voor de huidige bewoners vind ik het niet helemaal eerlijk! Ach, volgende week gaat waarschijnlijk alles zijn gangetje weer.....quote:Op zondag 4 februari 2007 19:04 schreef Leandra het volgende:
Zo.... eindelijk weer helemaal bijgelezen.
Eigenlijk mogen ze van mij Nathanael en Huub er allebei wel uitgooien, Ilona trekt het kleuterschool werk van Brian dan helemaal niet meer en vertrekt en Sylvia ligt er dan gegarandeerd aan t eind van de maand uit. Bart ziet het voor die tijd al helemaal niet meer zitten met de 3 paupers die dan overblijven en vertrekt op Valentijnsdag voor een echte kans met Lesley...
Eind februari zijn het dan dus nog Brian, Amanda en Natasia..... BAN dus.
Dat is ook precies wat ik dan met dit programma kan doen: BANnen!
Eindelijk, want deze verslaving begint me al aardig te irriteren.
ow, het is bij mij precies het zelfde..quote:Op zondag 4 februari 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
Ik was van plan om de stofzuiger door de huiskamer te halen. Die staat nu in het midden van de kamer onaangeroerd. de katten lopen al uren rondjes om me heen, willen eten.
Mijn huis is een zooitje![]()
Als mij, kijk dat is nou het verschil tussen domme en slimme Fokkersquote:Op zondag 4 februari 2007 19:05 schreef Galibier het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er hetzelfde als mij over denkt![]()
Tutje. Wow. Respect. Jij hebt meer doorzettings vermogen dan ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:12 schreef tutjehola het volgende:
Nou, ik ben gedouched, heb de kinderen Mc. Donalds gevoerd, en iets of wat vroeg op bed gelegd, ik ben er klaar voor! (jaaaaaaaaa, ik ben mamaaaaaaaaaaa)
Helaas is de zon zonder mij weer onder gegaan. Laat er iets gebeuren!
van die punten bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |