Huub is douchenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef CartWOman het volgende:
Huub toch ook even stuk nu? Ik hoor 'm al een tijdje niet.
daar heb je een punt. Ongelooflijk die mensen (en stammen)quote:Op zondag 4 februari 2007 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn hele volksstammen en ook zelfs geloofsovertuigingen waarin heel simpel geredeneerd wor: als je het ontkent, dan is het niet gebeurt!
Natasia en Brian zullen deze methodiek ws gaan uitbaten middels workshops en seminars!
Dit is ongekend iddquote:Op zondag 4 februari 2007 19:42 schreef Cungy het volgende:
Wat een programma is dit ook
om je vingers bij af te likken, wat een spektakel
Precies. wat een verademing vergelijken met BB4 en 5.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:42 schreef Cungy het volgende:
Wat een programma is dit ook
om je vingers bij af te likken, wat een spektakel
mmmmmmquote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef Elounda het volgende:
Moppie, poepie, schattie... is Stembanda Neurotica's nieuwe liefde ofzo![]()
Hoeveel zijn het er in totaal?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef 2live het volgende:
amanda is aan het oefenen voor huisvrouw....eerste doel heeft ze al gehaald.
Yep, ze heeft zin in vingerenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef Elounda het volgende:
Moppie, poepie, schattie... is Stembanda Neurotica's nieuwe liefde ofzo![]()
De weg naar de winst van de gouden kooi is idd zeer langquote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ff rukken voordat ie een lange reis moet gaan maken
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er in totaal?
Koken toch?
Laat Martin nog een keer komen en ze is klaar. Opgeruimd staat netjes.
Gaan we allemaal meequote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef bunnyma het volgende:
Ik moet toch even wat af gaan spreken voor vanavond want stel dat Huub gaat dan kan ik kiezen uit
1 naar dat huis rijden en keien door de ramen gooien.
2 naar de kroeg gaan en me bezatten.
Ik denk dat ik dan maar voor optie 2 ga.
Je vergeet BB6.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. wat een verademing vergelijken met BB4 en 5.![]()
quote:
Ik ga heel hard janken dan en daarna zielig in mijn bed liggen met een goed boek. (dat nog wel)quote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef bunnyma het volgende:
Ik moet toch even wat af gaan spreken voor vanavond want stel dat Huub gaat dan kan ik kiezen uit
1 naar dat huis rijden en keien door de ramen gooien.
2 naar de kroeg gaan en me bezatten.
Ik denk dat ik dan maar voor optie 2 ga.
jij ook niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef itsme het volgende:
WTF, Kan je hier ook pmen?
Ik ben hier lid vanaf het begin en heb nog nooit een pmetje ontvangen.![]()
Hier geen problemen, via welke link/site kijk je dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat de streams het slecht doen? Ik heb al meerdere geprobeerd, maar mijn beeld heeft allemaal rare kleuren. Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Ze is ook klein voor haar gewichtquote:Op zondag 4 februari 2007 19:46 schreef Elounda het volgende:
[..]![]()
Natasia vind zichzelf klein.. 1.70.
Is ze maar 10 cm groter dan ik...
Wat een dwaas...
Is Gertje er niet ofzo ?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
* mrSPLIFFY bubbles
t gaat steeds sneller die cossen... open ze alvast als er nog maar 40 reacties te gaan zijn ofzow
Misschien eerst activeren alvorens ik je een lading pr0n stuurquote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef itsme het volgende:
PM-box moet je eerst activeren.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef itsme het volgende:
OMG. Je hebt gelijk.quote:
Deze al geprobeerd?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat de streams het slecht doen? Ik heb al meerdere geprobeerd, maar mijn beeld heeft allemaal rare kleuren. Iemand enig idee waar dit aan ligt?
pcies...quote:Op zondag 4 februari 2007 19:46 schreef Copycat het volgende:
Modellenwerk met je 1.64m?
Daar hebben we de Chick en de Candy zeker weer?
peggy bundy.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:47 schreef jessie het volgende:
Ik vind die Amanda net zo'n Bundy met dat haar zo!
Heb het ook geprobeerd.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien eerst activeren alvorens ik je een lading pr0n stuur![]()
De inbox "itsme" is niet beschikbaar
Gadverdamme, dat ga ik dan ook meteen visualiseren.quote:
Nope, ik neem waar!quote:
Yes.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:47 schreef Day het volgende:
[..]
PM-box moet je eerst activeren.
Doe maar, dan stuur ik je je 1e PM
Je hebt hem waarschijnlijk niet geactiveerd.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef itsme het volgende:
Non stop F5en straks dat opzeker!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef Leandra het volgende:
En gewoon een COS per uur, en het is nog niet eens half 9 geweest![]()
Dat wordt flippen in de villa als Huub wel mag blijven, dan kom je gewoon achter te lopen met COS lezen terwijl je niet eens weg bent...
Is dat een hint?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef itsme het volgende:
Te vroeg ? Kijk eens goed !quote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, ik neem waar!![]()
En te vroeg geopende COs-topics gooi ik dicht, anders wordt het een puinzooi.
Te laatquote:Op zondag 4 februari 2007 19:47 schreef Day het volgende:
[..]
PM-box moet je eerst activeren.
Doe maar, dan stuur ik je je 1e 2e PM
Gelukkig hebben we Bart nog (die was portier vroeger)quote:Op zondag 4 februari 2007 19:51 schreef Mooske123 het volgende:
Dat word dadelijk misschien nog Mayhem daar op de bank, I Can't wait
Prioriteiten stellen heet dat!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:51 schreef noekje het volgende:
Ze kon niet werken want het kindje was zo ziek. Ze was zo devoted.
Ik ging wel vet stappen hoor!
Bah!
Dat PM'en bestaat nog niet zo lang hoor, en de optie omdat vanuit een post te doen al helemaal niet (vanuit een post volgens mij vanaf die maandag dat we allemaal op VOL zaten te posten omdat FOK! niet liep (23-01) via de enveloppe bovenin de de pagina al een maandje of 4)quote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef itsme het volgende:
bluf denk ikquote:Op zondag 4 februari 2007 19:52 schreef avonne het volgende:
Ik pieker er nog steeds over.
Als Nathanael de vraag had beantwoord "Zeg dan wat je hebt gezegd, dan sla ik je kop door die deur" met "Hedda is een hoer"...
... Zou Huub dan hebben geslagen en zichzelf hebben gediskwalificeerd?
Of was het bluf en zou hij niet hebben geslagen?
Heb het ook voor het eerst uitgeprobeerd, bij jouquote:Op zondag 4 februari 2007 19:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Yes.Gedaan. Day hoe lang hebben we al pm's
(please zeg niet al jaren)![]()
It wasn't me!quote:
Zou best weleens heftig kunnen worden en een streamlock opleverenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb het ook voor het eerst uitgeprobeerd, bij jou
Ben zo benieuwd wat er straks gaat gebeuren, geen idee eigenlijk.
Taxi bedrijf zoeken.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:52 schreef JetFreggel het volgende:
wat zit NL te doen achter die pc?
He's having a fucking wank.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:52 schreef JetFreggel het volgende:
wat zit NL te doen achter die pc?
Ik ben ook benieuwd wat er gebeurt als je een pm heb.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb het ook voor het eerst uitgeprobeerd, bij jou
Ben zo benieuwd wat er straks gaat gebeuren, geen idee eigenlijk.
Ik vermoed toch van wel.... Dáárvoor zei hij: Ik baal van mezelf dat ik mijn ex laat beledigen voor 10K. Ik wil dat eigenlijk niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:52 schreef avonne het volgende:
Ik pieker er nog steeds over.
Als Nathanael de vraag had beantwoord "Zeg dan wat je hebt gezegd, dan sla ik je kop door die deur" met "Hedda is een hoer"...
... Zou Huub dan hebben geslagen en zichzelf hebben gediskwalificeerd?
Of was het bluf en zou hij niet hebben geslagen?
Goj ik was even druk om op alle pmmetjes te reageren.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat PM'en bestaat nog niet zo lang hoor, en de optie omdat vanuit een post te doen al helemaal niet (vanuit een post volgens mij vanaf die maandag dat we allemaal op VOL zaten te posten omdat FOK! niet liep (23-01) via de enveloppe bovenin de de pagina al een maandje of 4)
Zou zo maar kunnen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:55 schreef blomst het volgende:
Volgens mij staan er straks 2 taxi's voor de deur, en gaan ze de heren onder begeleiding afvoeren,.
Ik denk aan blauwe busjes met veel ME erinquote:Op zondag 4 februari 2007 19:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
of zullen ze een taxi delen?????
Kunnen we er geen chat van maken? gaat zoveel snellerquote:
offtopic;quote:
Zou me niks verbazen sinds Amanda er in zit.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef Mooske123 het volgende:
Misschien krijgen ze net als in BB6 een chocolade vla worstel installatie om 20.30. Lekker irritaties botvieren daarin
Yooooohoooeeeeeeequote:Op zondag 4 februari 2007 19:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
day er is ook nog een cos310 die nergens op slaat...
Rustig, rustig, ik ga wel effe kijken.....jemig!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Yooooohoooeeeeeee
DAAAHAAAY wakker wordennn
Ook?? Het zal hier idd wel fout gaan.... dat dan wel weerquote:Op zondag 4 februari 2007 19:55 schreef PokerJoker het volgende:
Ajax heb gewonne, zal het hier ook wel weer fout gaan, heb ik weer
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
offtopic;
hey niet zo sjagerijnig omdat je topic gesloten is he
ontopic;
huub wil de nobel prijs wahahhaa
HiDiHo sjaggo, kan ik me niet voorstellen, is ons altijd van dienquote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
offtopic;
hey niet zo sjagerijnig omdat je topic gesloten is he
ontopic;
huub wil de nobel prijs wahahhaa
Goh hier stijgt de spanning ookquote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
HiDiHo sjaggo, kan ik me niet voorstellen, is ons altijd van dienst met mooie caps en YouTube filmpjes, dus dimmen
bemoei je er ff niet meequote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
HiDiHo sjaggo, kan ik me niet voorstellen, is ons altijd van dienst met mooie caps en YouTube filmpjes, dus dimmen
Is er een andere manier dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef tutjehola het volgende:
Wie kan me even de gouden tip geven. Hoe krijg ik automatisch nieuwe invoer, zonder steeds op vernieuwen te hoeven klikken?
Dit gaat wel errug snel allemaal.
Kut software, ben nog steeds aan het zoeken. Maar me tijdbalk is weg dus moet ik eerst herstellen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef itsme het volgende:
HIDiHo. heb je al gezien het moment toen Huub terug kwam?
En dat op een zondagquote:Op zondag 4 februari 2007 20:02 schreef ruby het volgende:
Effe gauw wat eten naar binnen werken en ik ga er weer klaar voor zitten.
Pfieuw, spannend zeg ik u.
Love you to, ben blij dat jij zo snel bent met het openen van een nieuwe topicquote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
bemoei je er ff niet mee
jij bent ook al sjaggo omdat je weer eens een topic 5 minuten te laat opende met de verkeerde TT![]()
Ja dat is balen want dan wordt het wel heel moeilijk..quote:Op zondag 4 februari 2007 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kut software, ben nog steeds aan het zoeken. Maar me tijdbalk is weg dus moet ik eerst herstellen.![]()
Ketel, POT.....quote:Op zondag 4 februari 2007 20:03 schreef Copycat het volgende:
Natasia oordeelt over het psychisch in orde zijn van Huub.
Splinter, balk anyone?
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:04 schreef Day het volgende:
Mensen, kunnen we even ophouden met dat gekat naar elkaar?
Ik begrijp dat het spannend is, maar jullie moet wel lief zijn, anders moet mama Day optreden.![]()
Amanda zou zeggen ""psychologisch niet in orde" hahahaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:03 schreef Copycat het volgende:
Natasia oordeelt over het psychisch in orde zijn van Huub.
Splinter, balk anyone?
Sorry, maar soms kan ik me echt niet inhoudenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:04 schreef Day het volgende:
Mensen, kunnen we even ophouden met dat gekat naar elkaar?
Ik begrijp dat het spannend is, maar jullie moet wel lief zijn, anders moet mama Day optreden.![]()
Gewoon naar bed sturen. Hier liggen ze er ook iets of wat (paar uurtjes) eerder in.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat is balen want dan wordt het wel heel moeilijk..![]()
Over wie hebben ze het Huub en Ilona, over Natasia?
Huub ziet allemaal lelijke kabels. Ja dit gaat wat worden jongens.
Hoop niet dat het weer later wordt want mijn dochter wil op de pc.![]()
tegen 16.45 uur ofzo.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie huub nu wel op de bank zitten, maar wanneer kwam ie terug dan?
Dat is omdat je echt een mama bent ^_^quote:Op zondag 4 februari 2007 20:06 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Gewoon naar bed sturen. Hier liggen ze er ook iets of wat (paar uurtjes) eerder in.
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:05 schreef Mooske123 het volgende:
[..]
Amanda zou zeggen ""psychologisch niet in orde" hahaha
ze is 16 dat lukt niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:06 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Gewoon naar bed sturen. Hier liggen ze er ook iets of wat (paar uurtjes) eerder in.
Was ik even vergetenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat nou eet eerst je mond leeg blablasia? Ze is toch bezeig met een van haar doelen: sofeel mogelijk freten.
Sure, een goede browser nemen bv Avant http://www.avantbrowser.com/quote:
Geef haar een scooter en zeg dat ze buiten moet spelen en pas thuiskomen als het licht wordt.quote:
Is toch gewoon een F5?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Sure, een goede browser nemen bv Avant http://www.avantbrowser.com/
Refresh kun je zelf instellen.
quote:
BB1 was een ongeevenaard succes. Vele malen groter dan DGK. En mocht er een DGK2 komen, dan wordt dat een enorme flop. Net als met BB, het is leuk omdat het nieuw is.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is ongekend iddDaar is BB helemaal niets bij (al moet ik wel zeggen dat het vooral komt door de briljante casting van een aantal bewoners)
dat kan niet want dan mag nena ook terug, er moet natuurlijk wel 1 lijn zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat de redactie het erop gooit dat drank de oorzaak van dit gedonder is en een drankverbod instelt. Beide heren mogen dan blijven.
Tuurlijk, maar met Avant gaat het automatisch.quote:
neeh daar is t al te vijandig voorquote:Op zondag 4 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat de redactie het erop gooit dat drank de oorzaak van dit gedonder is en een drankverbod instelt. Beide heren mogen dan blijven.
nee Scan, val niet van je geloof af!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Zo nieuw is het wat mij betreft niet omdat het heel erg op BB lijkt. Maar ze krijgen echt nooit meer een Natasia en een huub in het programma. Dat bestaat niet. En daarom gaan ze dit nooit meer evenaren.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:09 schreef Xenia het volgende:
[..]
BB1 was een ongeevenaard succes. Vele malen groter dan DGK. En mocht er een DGK2 komen, dan wordt dat een enorme flop. Net als met BB, het is leuk omdat het nieuw is.
('Leuk' tussen aanhalingstekens. Het is eigenlijk een grote 'verken-hier-je-irritatie-grens'-show)
Brian en Bart moeten er dan toch uit omdat ze al een keer 24 uur hebben aangevraagd?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef Eppie_NL het volgende:
zou lachen zijn als Brainnn, Bart, of natas 24 uur aanvragen omdat NL weg moet![]()
![]()
Alleen geen een van hun doet het denk ik
Rond half 5 geloof ikquote:Op zondag 4 februari 2007 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie huub nu wel op de bank zitten, maar wanneer kwam ie terug dan?
BB1 was ook idd een enorm suc6 en omdat het nieuw was, had het ook zoveel publiciteit maar in feite als je terug kijkt naar BB1 was het heel saai itt DGKquote:Op zondag 4 februari 2007 20:09 schreef Xenia het volgende:
[..]
BB1 was een ongeevenaard succes. Vele malen groter dan DGK. En mocht er een DGK2 komen, dan wordt dat een enorme flop. Net als met BB, het is leuk omdat het nieuw is.
('Leuk' tussen aanhalingstekens. Het is eigenlijk een grote 'verken-hier-je-irritatie-grens'-show)
ja dat snap ik ook al nietquote:Op zondag 4 februari 2007 20:09 schreef bunnyma het volgende:
Ze hebben wel een rotsvast vertrouwen in Bart.![]()
Ik doe met je mee!quote:
ja dat denk ik ook maar ja Huub moet blijven vd redactie want hij is erg populairquote:Op zondag 4 februari 2007 20:06 schreef BONG4002 het volgende:
Das ook een hele goeie van Ilona dat ze mss moeten stemmen wie mag blijven en wie niet
Wel grappig als je net tekst aan het typen bentquote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar met Avant gaat het automatisch.
Daar speelde alcohol geen rol.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
dat kan niet want dan mag nena ook terug, er moet natuurlijk wel 1 lijn zijn
en als je net een post aan het tikken bent? beetje lullig als je een heel verhaal zit te tikken en hij begint ineens te refreshen?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar met Avant gaat het automatisch.
dat is niet goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:12 schreef JetFreggel het volgende:
ik heb alleen nog maar geluid, voor de rest alleen groene vlakjes
Munttheequote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!
En pak ook een glas muntthee.
Hij is wel altijd verbazingwekkend snel weer hartstikke nuchter.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Day het volgende:
Oh tuurlijk Huub, jij hebt echt geen problemen met alcohol.
En toch hoorde ik Huub dat zeggen op het flimpje tegen iemand die in de deuropening stond...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Verstandig zou zijn om ze eerst het filmpje te laten zien van vannacht en ze dan een half uurtje de tijd te geven om erover te babbelen. Laten zien dat er helemaal niemand bij de keel gegrepen is en dat Huub z'n trap tegen de stoel was. Daarnaast zien ze dan ook dat NL de enige is die fysiek geworden is...
En dan na dat half uur laten weten dat beiden heren met een fikse waarschuwing mogen blijven...
EUh...en Nena dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Verstandig zou zijn om ze eerst het filmpje te laten zien van vannacht en ze dan een half uurtje de tijd te geven om erover te babbelen. Laten zien dat er helemaal niemand bij de keel gegrepen is en dat Huub z'n trap tegen de stoel was. Daarnaast zien ze dan ook dat NL de enige is die fysiek geworden is...
En dan na dat half uur laten weten dat beiden heren met een fikse waarschuwing mogen blijven...
klopt maar het ging over fysiek geweld en niet om de omstandigheden etc, dus ze kunnen NL niet laten blijven onmogelijk, anders gooien ze hun eigen ruiten in.quote:
En NL moet geopereerd worden en daarna op bed liggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:12 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook maar ja Huub moet blijven vd redactie want hij is erg populair
Dat geloof je toch niet echt he, na de karatetrap van Nathanael....quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen ze niet maken tegenover Nena. Nathanael moet zeker weg. Alleen Huub is afwachten.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Van mij mogen ze NL bij nekvel en kloten pakken en linea recta het huis uit sodemieteren...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
EUh...en Nena dan?
En trouwens hoe kom jij zo verdomde mild?
Nena is emotioneel door die %$%&*^&(**&(% ook heen en weer geslingerd dus dat zou ook een omstandigheidje kunnen wezen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:14 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
klopt maar het ging over fysiek geweld en niet om de omstandigheden etc, dus ze kunnen NL niet laten blijven onmogelijk, anders gooien ze hun eigen ruiten in.
de enige vraag in deze is of huub kan blijven (en ik zeg JA)
Zeg nooit nooit. Er lopen meer dan genoeg gekken rondquote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef scanman01 het volgende:
Zo nieuw is het wat mij betreft niet omdat het heel erg op BB lijkt. Maar ze krijgen echt nooit meer een Natasia en een huub in het programma. Dat bestaat niet. En daarom gaan ze dit nooit meer evenaren.
Preciesquote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet echt he, na de karatetrap van Nathanael....
Dan laat je de hel losbreken in het huis.
quote:
Ik ook! Ik verheug me zo op de gezichten van Natasia en Brian als NL weg moet en Huub mag blijven.quote:OT: Ben echt razendbenieuwd wat er straks gaat gebeuren
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
That's my girlquote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van mij mogen ze NL bij nekvel en kloten pakken en linea recta het huis uit sodemieteren...
Interessanter wordt het echter als beide heren blijven en de rest van de bewoners het werkelijke verhaal te zien krijgen. Niets milds aan, ik gok nog op een échte fight
Dat is waarquote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef BONG4002 het volgende:
BB1 was ook idd een enorm suc6 en omdat het nieuw was, had het ook zoveel publiciteit maar in feite als je terug kijkt naar BB1 was het heel saai itt DGK
Natasia doet niets, tis een grote muil op pootjes!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:16 schreef bunnyma het volgende:
Zou Natasja zich als een razende gek op Huub werpen, al krabbend en stomperd, als ze hoort dat NL eruit moet en Huub blijft?![]()
Ja hoor, meid.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:18 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor cirus Huub ervan gaat maken. Of zal hij de eer aan zichzelf houden...... weinig kans toch? 'Showtime'......
* flugeltje is een enorme ramptoerist...quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Mijn Held!!!! Vamos snel de bus uit!!! (ik heb t cd singeltje!!!!)
Nog meer?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje is een enorme ramptoerist...
Laat het maar een keertje écht escaleren
Als nl moet gaan werpt zij zich snikkend en hyperventilerend in zijn armen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Natasia doet niets, tis een grote muil op pootjes!
erger nog, ik was erbij en even wat te drinken pakken en heb het ook gemistquote:Op zondag 4 februari 2007 20:18 schreef pullup het volgende:
Godsamme.... Je kan ook geen 24 uur overslaan hier![]()
![]()
De hele sodemieterse boel vecht elkaar de tent uit. Alleen de survivor mag blijven.....quote:Op zondag 4 februari 2007 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje is een enorme ramptoerist...
Laat het maar een keertje écht escaleren
Ik hoop HiDiHoquote:
tuurlijk niet want dan kunnen ze net zo goed stoppen met DGKquote:Op zondag 4 februari 2007 20:21 schreef NS het volgende:
Het zou ook nog kunnen dat de streams op mute worden gezet om half 9![]()
lijkt me niet als ze op de site je aanmoedigen vanaf 20:30 te kijken.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:21 schreef NS het volgende:
Zal ws. alleen gebeuren als het escaleert en tot een handgemeen komt (maar dan gewoon lockdown en zwembadstreams)quote:Op zondag 4 februari 2007 20:21 schreef NS het volgende:
Ehhhquote:
water!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:22 schreef avonne het volgende:
OK dilemma
van koffie stijgt mijn bloeddruk teveel met deze spanning
van cola moet ik straks de hele tijd weglopen om te plassen
de wijn die ik heb is gewoon smerig.
Wat zet ik binnen handbereik?
Hier ook hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 20:22 schreef Black_king het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel spanning gehad bij een Real life show......
Pak jij even 1 en/of 2, dan pak ik 3 en 4quote:
roosvicee! krijg je je vitamientjes ook nog binnen! ^_^quote:Op zondag 4 februari 2007 20:22 schreef avonne het volgende:
OK dilemma
van koffie stijgt mijn bloeddruk teveel met deze spanning
van cola moet ik straks de hele tijd weglopen om te plassen
de wijn die ik heb is gewoon smerig.
Wat zet ik binnen handbereik?
Prima, doe ik 1 en 2quote:Op zondag 4 februari 2007 20:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Pak jij even 1 en/of 2, dan pak ik 3 en 4
Stream opnemen bedoel ik dan
and countingquote:Op zondag 4 februari 2007 20:24 schreef pluisje78 het volgende:
6 min
Weet het wel zekerquote:Op zondag 4 februari 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Ilona vindt dat Huub zich op moet geven voor dgk in amerika. Ze denkt dat hij meteen wordt aangenomen.
Jube Millionquote:Op zondag 4 februari 2007 20:24 schreef tutjehola het volgende:
Die zou leuk zijn, gewoon naar Amerika
quote:
Dat wordt flink knippen in het programma, die Amerikanen zijn erg preutsquote:Op zondag 4 februari 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Ilona vindt dat Huub zich op moet geven voor dgk in amerika. Ze denkt dat hij meteen wordt aangenomen.
Schrijf jij dit promotiepraatje nou zelf of heb je dat ergens vandaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:26 schreef AnTjUh het volgende:
oohhhhhhhhhhh toch geen streamlock jippie
Het gaat een spannende avond worden! Huub en Nathanael hebben het vannacht echt te bont gemaakt. Huub lijkt Nathanael naar zijn keel te hebben gegrepen en Nathanael heeft de Oldenzaler als reactie geschopt. Een paar minuten later kwamen de twee elkaar weer tegen en toen greep Nathanael Huub om zijn nek en sleurde hem mee naar buiten. Dit geweld kan niet ongestraft blijven, maar wat gaat er precies gebeuren?
Volg het allemaal vanaf 20.30 uur via de livestreams!
0 buffers hierquote:
Ik gebruik gewoon de garnierstreams en mn verbinding is gewoon normaalquote:
Huub: "Fuck you, you mother fucking shithead. I piss on your mother"quote:Op zondag 4 februari 2007 20:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat wordt flink knippen in het programma, die Amerikanen zijn erg preuts
Ik las dat ze wat ruimer van te voren geopend moesten worden omdat het zo hard gaat nu.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[COS#312 Ladies en gentlemen: SHOWTIME !!!
nu al??
volgens mij zuigt alles uiteindelijk uit dezelfe pijpquote:Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef Lady-night het volgende:
Vol streams doen het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |