Rustig, rustig, ik ga wel effe kijken.....jemig!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Yooooohoooeeeeeee
DAAAHAAAY wakker wordennn
Ook?? Het zal hier idd wel fout gaan.... dat dan wel weerquote:Op zondag 4 februari 2007 19:55 schreef PokerJoker het volgende:
Ajax heb gewonne, zal het hier ook wel weer fout gaan, heb ik weer
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
offtopic;
hey niet zo sjagerijnig omdat je topic gesloten is he
ontopic;
huub wil de nobel prijs wahahhaa
HiDiHo sjaggo, kan ik me niet voorstellen, is ons altijd van dienquote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
offtopic;
hey niet zo sjagerijnig omdat je topic gesloten is he
ontopic;
huub wil de nobel prijs wahahhaa
Goh hier stijgt de spanning ookquote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
HiDiHo sjaggo, kan ik me niet voorstellen, is ons altijd van dienst met mooie caps en YouTube filmpjes, dus dimmen
bemoei je er ff niet meequote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
HiDiHo sjaggo, kan ik me niet voorstellen, is ons altijd van dienst met mooie caps en YouTube filmpjes, dus dimmen
Is er een andere manier dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef tutjehola het volgende:
Wie kan me even de gouden tip geven. Hoe krijg ik automatisch nieuwe invoer, zonder steeds op vernieuwen te hoeven klikken?
Dit gaat wel errug snel allemaal.
Kut software, ben nog steeds aan het zoeken. Maar me tijdbalk is weg dus moet ik eerst herstellen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef itsme het volgende:
HIDiHo. heb je al gezien het moment toen Huub terug kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |