Zeg nooit nooit. Er lopen meer dan genoeg gekken rondquote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef scanman01 het volgende:
Zo nieuw is het wat mij betreft niet omdat het heel erg op BB lijkt. Maar ze krijgen echt nooit meer een Natasia en een huub in het programma. Dat bestaat niet. En daarom gaan ze dit nooit meer evenaren.
Preciesquote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet echt he, na de karatetrap van Nathanael....
Dan laat je de hel losbreken in het huis.
quote:
Ik ook! Ik verheug me zo op de gezichten van Natasia en Brian als NL weg moet en Huub mag blijven.quote:OT: Ben echt razendbenieuwd wat er straks gaat gebeuren
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat de redactie het erop gooit dat drank de oorzaak van dit gedonder is en een drankverbod instelt. Beide heren mogen dan blijven.
That's my girlquote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van mij mogen ze NL bij nekvel en kloten pakken en linea recta het huis uit sodemieteren...
Interessanter wordt het echter als beide heren blijven en de rest van de bewoners het werkelijke verhaal te zien krijgen. Niets milds aan, ik gok nog op een échte fight
Dat is waarquote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef BONG4002 het volgende:
BB1 was ook idd een enorm suc6 en omdat het nieuw was, had het ook zoveel publiciteit maar in feite als je terug kijkt naar BB1 was het heel saai itt DGK
Natasia doet niets, tis een grote muil op pootjes!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:16 schreef bunnyma het volgende:
Zou Natasja zich als een razende gek op Huub werpen, al krabbend en stomperd, als ze hoort dat NL eruit moet en Huub blijft?![]()
Ja hoor, meid.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:18 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor cirus Huub ervan gaat maken. Of zal hij de eer aan zichzelf houden...... weinig kans toch? 'Showtime'......
* flugeltje is een enorme ramptoerist...quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Mijn Held!!!! Vamos snel de bus uit!!! (ik heb t cd singeltje!!!!)
Nog meer?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje is een enorme ramptoerist...
Laat het maar een keertje écht escaleren
Als nl moet gaan werpt zij zich snikkend en hyperventilerend in zijn armen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Natasia doet niets, tis een grote muil op pootjes!
erger nog, ik was erbij en even wat te drinken pakken en heb het ook gemistquote:Op zondag 4 februari 2007 20:18 schreef pullup het volgende:
Godsamme.... Je kan ook geen 24 uur overslaan hier![]()
![]()
De hele sodemieterse boel vecht elkaar de tent uit. Alleen de survivor mag blijven.....quote:Op zondag 4 februari 2007 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje is een enorme ramptoerist...
Laat het maar een keertje écht escaleren
Ik hoop HiDiHoquote:
tuurlijk niet want dan kunnen ze net zo goed stoppen met DGKquote:Op zondag 4 februari 2007 20:21 schreef NS het volgende:
Het zou ook nog kunnen dat de streams op mute worden gezet om half 9![]()
lijkt me niet als ze op de site je aanmoedigen vanaf 20:30 te kijken.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:21 schreef NS het volgende:
Zal ws. alleen gebeuren als het escaleert en tot een handgemeen komt (maar dan gewoon lockdown en zwembadstreams)quote:Op zondag 4 februari 2007 20:21 schreef NS het volgende:
Ehhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |