quote:
Dat wordt flink knippen in het programma, die Amerikanen zijn erg preutsquote:Op zondag 4 februari 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Ilona vindt dat Huub zich op moet geven voor dgk in amerika. Ze denkt dat hij meteen wordt aangenomen.
Schrijf jij dit promotiepraatje nou zelf of heb je dat ergens vandaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:26 schreef AnTjUh het volgende:
oohhhhhhhhhhh toch geen streamlock jippie
Het gaat een spannende avond worden! Huub en Nathanael hebben het vannacht echt te bont gemaakt. Huub lijkt Nathanael naar zijn keel te hebben gegrepen en Nathanael heeft de Oldenzaler als reactie geschopt. Een paar minuten later kwamen de twee elkaar weer tegen en toen greep Nathanael Huub om zijn nek en sleurde hem mee naar buiten. Dit geweld kan niet ongestraft blijven, maar wat gaat er precies gebeuren?
Volg het allemaal vanaf 20.30 uur via de livestreams!
0 buffers hierquote:
Ik gebruik gewoon de garnierstreams en mn verbinding is gewoon normaalquote:
Huub: "Fuck you, you mother fucking shithead. I piss on your mother"quote:Op zondag 4 februari 2007 20:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat wordt flink knippen in het programma, die Amerikanen zijn erg preuts
Ik las dat ze wat ruimer van te voren geopend moesten worden omdat het zo hard gaat nu.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[COS#312 Ladies en gentlemen: SHOWTIME !!!
nu al??
volgens mij zuigt alles uiteindelijk uit dezelfe pijpquote:Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef Lady-night het volgende:
Vol streams doen het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |