Ik doe met je mee!quote:
ja dat denk ik ook maar ja Huub moet blijven vd redactie want hij is erg populairquote:Op zondag 4 februari 2007 20:06 schreef BONG4002 het volgende:
Das ook een hele goeie van Ilona dat ze mss moeten stemmen wie mag blijven en wie niet
Wel grappig als je net tekst aan het typen bentquote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar met Avant gaat het automatisch.
Daar speelde alcohol geen rol.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
dat kan niet want dan mag nena ook terug, er moet natuurlijk wel 1 lijn zijn
en als je net een post aan het tikken bent? beetje lullig als je een heel verhaal zit te tikken en hij begint ineens te refreshen?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar met Avant gaat het automatisch.
dat is niet goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:12 schreef JetFreggel het volgende:
ik heb alleen nog maar geluid, voor de rest alleen groene vlakjes
Munttheequote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!
En pak ook een glas muntthee.
Hij is wel altijd verbazingwekkend snel weer hartstikke nuchter.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Day het volgende:
Oh tuurlijk Huub, jij hebt echt geen problemen met alcohol.
En toch hoorde ik Huub dat zeggen op het flimpje tegen iemand die in de deuropening stond...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Verstandig zou zijn om ze eerst het filmpje te laten zien van vannacht en ze dan een half uurtje de tijd te geven om erover te babbelen. Laten zien dat er helemaal niemand bij de keel gegrepen is en dat Huub z'n trap tegen de stoel was. Daarnaast zien ze dan ook dat NL de enige is die fysiek geworden is...
En dan na dat half uur laten weten dat beiden heren met een fikse waarschuwing mogen blijven...
EUh...en Nena dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Verstandig zou zijn om ze eerst het filmpje te laten zien van vannacht en ze dan een half uurtje de tijd te geven om erover te babbelen. Laten zien dat er helemaal niemand bij de keel gegrepen is en dat Huub z'n trap tegen de stoel was. Daarnaast zien ze dan ook dat NL de enige is die fysiek geworden is...
En dan na dat half uur laten weten dat beiden heren met een fikse waarschuwing mogen blijven...
klopt maar het ging over fysiek geweld en niet om de omstandigheden etc, dus ze kunnen NL niet laten blijven onmogelijk, anders gooien ze hun eigen ruiten in.quote:
En NL moet geopereerd worden en daarna op bed liggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:12 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook maar ja Huub moet blijven vd redactie want hij is erg populair
Dat geloof je toch niet echt he, na de karatetrap van Nathanael....quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen ze niet maken tegenover Nena. Nathanael moet zeker weg. Alleen Huub is afwachten.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Van mij mogen ze NL bij nekvel en kloten pakken en linea recta het huis uit sodemieteren...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
EUh...en Nena dan?
En trouwens hoe kom jij zo verdomde mild?
Nena is emotioneel door die %$%&*^&(**&(% ook heen en weer geslingerd dus dat zou ook een omstandigheidje kunnen wezen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:14 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
klopt maar het ging over fysiek geweld en niet om de omstandigheden etc, dus ze kunnen NL niet laten blijven onmogelijk, anders gooien ze hun eigen ruiten in.
de enige vraag in deze is of huub kan blijven (en ik zeg JA)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |