quote:Op donderdag 21 december 2006 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Fipo!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Tvp's, ook wel terugvindposts
Het plaatsen van (verkapte) tvp's of fipo's is niet toegestaan. Deze zullen weggehaald worden.
Als je een topic graag makkelijk terug zou willen vinden kan je de bookmarkfunctie gebruiken.
Nou snel dan effe.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:42 schreef Marsepein het volgende:
* Marsepein meldt
Heb ik nog tijd om een biertje te pakken?
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Plassen Roken zeker ook nog even?
Maar nu je er bent:
Pino, ik vind dat je zo'n leuk subforumpje hebt zo samen met BE. Ja dat mag wel eens gezegd, niet?
Zeker.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat mag wel eens gezegd, niet?
Ik zou alleen niet weten of het waar is aangezien ik hier nooit komquote:
Je bent welkom met klus en woonvragen hoor!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten of het waar is aangezien ik hier nooit kom.
Naäpert!!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:54 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dank, maar ook ik vind het een leuk subforum!
Als ik ze heb, zal ik ze stellenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Je bent welkom met klus en woonvragen hoor!
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Zelfs Sven vindt het, en die is normaal alleen maar van Onderweg Naar morgen en zo![]()
Ik las woonwagenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Je bent welkom met klus en woonvragen hoor!
Nog een keer? Dan zou het een 14e zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:02 schreef Reese het volgende:
Psst, Marsepein, dit is hét moment om die dertiende maand nog eens ter sprake te brengen!
Jaha, dat effect heb ik op mensenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:59 schreef Marsepein het volgende:
Maar bedankt Dude! Ik sla helemaal dicht....
Ik ookquote:
Reese! Dank je!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:57 schreef Reese het volgende:
Jij ook een Zalig Kerstfeest, Duderengeltje![]()
Jij hebt wel vooroordelen zeg!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:02 schreef Marsepein het volgende:
Als er vragen zijn of kunststof schroten met bling-bling randjes wel of niet in een woonwagen gebruikt kunnen worden is het welkom hoor
Wil je mij de link Pino-->Marsepein eens uitleggen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus ik dacht: wat weet pino van Sven dat ik niet weet!
Dat het een en dezelfde persoon is snap ik dus wel he, voordat dat het anwoord isquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wil je mij de link Pino-->Marsepein eens uitleggen?
Een prettige nachtrust Onderweg Naar Morgen Svennetje Bauer! En hopelijk heb je morgen dan weer Even Voor Mij!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
Anyhow, ik ga pitten, geen idee of ik hier morgen nog terugkom
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een prettige nachtrust Onderweg Naar Morgen Svennetje Bauer! En hopelijk heb je morgen dan weer Even Voor Mij!
O.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij hebt wel vooroordelen zeg!
* dertiende maand doorstreept *
Ik heet irl Pepijn, wat ik als nick heb verbasterd naart marsepein, maar irl is het verbasterd naar Pino. Een aantal mensen van FOK! ken ik irl en noemen me derhalve Pino.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wil je mij de link Pino-->Marsepein eens uitleggen?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef Cybersijp het volgende:
Stelletje spammerts, topic half uur open al 35 39 replies.... , maar goed hier de 3539e:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaha, dat effect heb ik op mensen![]()
Droom lekker!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef Cybersijp het volgende:
Stelletje spammerts, topic half uur open al 35 39 replies.... , maar goed hier de 3539e: Ik ga pitten , morgen weer genoeg te doen me dunkt.....
![]()
Ah thnxquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:11 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heet irl Pepijn, wat ik als nick heb verbasterd naart marsepein, maar irl is het verbasterd naar Pino. Een aantal mensen van FOK! ken ik irl en noemen me derhalve Pino.
je kan beter deze slowchat blijven volgen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]. Ik vind ONM trouwens saai en kut geworden
![]()
.
Ja over me deur(tje)quote:
Ja en je komt er mee weg!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:11 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heet irl Pepijn, wat ik als nick heb verbasterd naart marsepein, maar irl is het verbasterd naar Pino. Een aantal mensen van FOK! ken ik irl en noemen me derhalve Pino.
Dromen over je deur is leuk, ik wens je lekkere dromen toequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:14 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ja over me deur(tje)![]()
tjeemig zeg ding weegt als lood zeg, was effe een beste "til"vanmorgen
Pas je op je rug Sijpert?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:14 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ja over me deur(tje)![]()
tjeemig zeg ding weegt als lood zeg, was effe een beste "til"vanmorgen
Verstandig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:21 schreef Marsepein het volgende:
Ik gooi de tent op slot en ga de binnenkant van mijn luiken bekijken. Denk ik.
Wanneer ga je nou over Sijp?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:33 schreef Cybersijp het volgende:
Stiekum ff nog een shaggie roken, enneh dat pepijn is geloof ik bull(im sure its bullocks
heb anders een heul andere naam in me mailadres staan
Als ik een goede cyferlijst heb geproduceerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou over Sijp?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:39 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Als ik een goede cyferlijst heb geproduceerd
Was al bezig u dudenessquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smartass![]()
Nu Dude gewoon vertellen wanneer je gaat verhuizen![]()
Span-nend! Mooi begin van het nieuwe jaar! Moet je veel meubels verhuizen? (het lijkt zo'n kleine afstand, maar je zou het maar moeten sjouwen..)quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:41 schreef Cybersijp het volgende:
Nee ffies zonder dollen, 3 of 4 januari 2007. Dan een paar dagen knutsellen in het oude huis(schoonmaken, dingetjes weghalen(audio ed) en dan weer alles inrichten in de casa
Ja waarom nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:44 schreef Cybersijp het volgende:
Denk btw dat ik steikum Zondagmorgen nog ff aan de knutsel raak.... kan ik na de kerst nog wat laatste schilderdingetjes doen , laminaat leggen, plintjes doen en klaar!!!
ff denken:quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Span-nend! Mooi begin van het nieuwe jaar! Moet je veel meubels verhuizen? (het lijkt zo'n kleine afstand, maar je zou het maar moeten sjouwen..)
Nou omdat Mrs Cybersijp het niet kan waarderen....quote:
Ja herkenbaar!quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:04 schreef Cybersijp het volgende:
Ik mag hopen van wel ja, anders zwaait er wat !!!!( DE mrs met de verfkwast want ik ga het no way allemaal overschilderen
)
Voordeel van alles (of heel veel) zelf doen is wel dat je enorm betrokken erbij bent bij alles. e ik ben al zo'n pietlut...Dus je moet het zelf ook nog eens extra goed doen, al was het alleen maar omdat je het anders nog een keer moet doen zeg maar
Ach als je wat doet, moet je het goed doen is me met de "paplepel"ingegoten vroegah door paps Cybersijpo. wel lachen hoor, als hij nu ff iets op de "easy"manier wil doen(zo is het ook wel goed sijbrand zegt ie) ik weer""ja maar Pa dat kan niet hé ? Dat heb ik zo niet van je meegekregen vroeger, als je wat doet doe je het goed of je doet het niet. Je bent nu hier dus ik neem aan dat je het goed wil doen..... " Altijd lachen vader en zoon aan het klussen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja herkenbaar!
Nou behalve dan dat jij een nog tien keer grotere pietlut bent dan menigeen![]()
Nou wel een lief beeld krijg ik er bijquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:09 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ach als je wat doet, moet je het goed doen is me met de "paplepel"ingegoten vroegah door paps Cybersijpo. wel lachen hoor, als hij nu ff iets op de "easy"manier wil doen(zo is het ook wel goed sijbrand zegt ie) ik weer""ja maar Pa dat kan niet hé ? Dat heb ik zo niet van je meegekregen vroeger, als je wat doet doe je het goed of je doet het niet. Je bent nu hier dus ik neem aan dat je het goed wil doen..... " Altijd lachen vader en zoon aan het klussen...![]()
Moet ook eerlijk zeggen, dat het leuke momenten zijn hoor, vader en zoon aan het klussen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou wel een lief beeld krijg ik er bij![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten of het waar is aangezien ik hier nooit kom.
Dankjewel, alhoewel ik wel eens betere morgens heb gehad. Gistermiddag en avond de traditionele kerstborrel van het werk gehad, en het was érg gezellig gisteravond.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:39 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen allen!
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:51 schreef kroegtijger het volgende:
Zojuist t nieuws gekregen dat ook de horeca-vergunning getekend en wel op ons ligt te wachten op het stadhuis
29 december is de opening, en 31 december oud en nieuw feest
en nu heeeeel hard aan t werk![]()
Ik verrijk mijn geest Jan, niet mijn portemonnee. Verder ben ik getrouwd en gelukkig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:40 schreef Solingjan het volgende:
Gok hier met wie Ellemieke Vermolen als volgende neukt
He Pino
Ellemiek Vermolen??????
en die daar na![]()
Ben jij zo vermogend???
Ik zoek niet maar kom die op FOK tegen. En vind misbruik van jouw naam dan ook niet gepastquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik verrijk mijn geest Jan, niet mijn portemonnee. Verder ben ik getrouwd en gelukkig.
Maar het is toch hopenlijk niet de bedoeling om zoveel mogelijk nieuwsberichten te zoeken die op mij kunnen slaan he?![]()
goh, daar hebben we niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Eindelijk vrij, twee weekjes tot en met 8 januari en dan moet ik weer beginnen
![]()
Maar voorlopig even genieten van de feestdagen en het vrij zijn van het werk(laatste paar dagen had ik er
echt de buik van vol)
Mihi, ja hequote:Op zaterdag 23 december 2006 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
MMach!
Dat hoort hier wél thuis!![]()
Wat is ze mooi en wat klink je gelukkig!
Schreeuwen! Van de daken! Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:39 schreef MMach het volgende:
Zo tussen het ......
[veul regels tekst]
...Een streling voor m'n oog:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Pff, thoort hier echt totaal niet thuis, maar kwil het zo graag vertellen *pruillip*![]()
Effe mentale ondersteuning.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:28 schreef Cybersijp het volgende:
Echt een "tam"dagje vandaag zeg in k&w !!!!Ben haast de eninge die activiteit heeft vertoond
![]()
Thx Benoitquote:Op zondag 24 december 2006 11:17 schreef MMach het volgende:
Go cyberwerken op de kerstdagen, dat zijn de hardcoreklussers.
Prettige kerstdagen en leuke eindejaarsperiode aan iedereen hier, en aan iedereen die hier niet is. Zo heb ik iedereen gehad geloof ik.
Deze rakker doet er vandaag een jaartje bij![]()
Lees maar Dudekequote:Op zondag 24 december 2006 13:45 schreef Duderinnetje het volgende:
O en wie me kan helpen, graag!
Lamp ophangen, help!
Met drinken doe ik meequote:Op zondag 24 december 2006 17:40 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Lees maar Dudeke
MmachFijn voor je en zeker met die Feestdagen. Geniet er maar lekker van.
En nog gevelisiteetrt met het behalen van die mijlpaal. We drinken er dadelijk eentje op jou/jullie![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4-PpU8MUbHE&mode=related&search=quote:
Jij staat al vroeg in de keuken, komt de koningin eten bij je?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:14 schreef klipper het volgende:
Goedemorgen iedereen trouwens deze tweede kerstdag
Nee kerstavond verzorg ik het eten, eerste en tweede kerstdag ben zijn we onder de pannen bij familie.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:27 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jij staat al vroeg in de keuken, komt de koningin eten bij je?
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:56 schreef AnneX het volgende:
...eens met Solingjan... des te eerder kun je je plannen uitvoeren !
In zwart/wit: dan voeg je inderdaad ruimtelijk toe door een dergelijke doorkijk te maken.
Alleen ben je dan toch ruimte kwijt voor (keuken) kasten?
Of bedoel je zo'n breedbeeld-doorkijk - leuk formaat ! - als veredeld doorgeefluik ?
Nog even verder en je breekt de hele muur door : makkelijke doorloop met borden en schalen en pannen voor opdienen en afruimen.
Zo'n H balk weet je nou wel te plaatsen en af te werken.
Of wil je afwassen voor dat "gat " ? en alleen visueel kontakt en zodat de keukenruimte minder benauwd is..
we horen/lezen/zien wel...
Hoe lang nog in je strakke studieschema en andere bijkomende - zwaai - zaken ?
Van studeren komt niet veel hequote:Op donderdag 28 december 2006 21:35 schreef MMach het volgende:
AnneX, ja, tis een soort doorgeefluik/conversatiegat als het ware. Het gat is er nog niet maar kijk es wat ik vandaag heb gekocht:
[afbeelding]
Voor 10¤ en 10¤ diesel, ideale maten en tis nog niet lelijk ook.
Jaja, ik ben ook nog aan het studeren
Taxibabe. Das een mooi kachelke. En doe hem eer aan en stook er lekker de hele winter mee.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:08 schreef AnneX het volgende:
@ Taxibabe en @ MMach : beiden gefeliciteerd met de aankoop !
Joh, dit lijkt op het schema wat we de afgelopen week hebben gehanteerd. Werkt prima.quote:Op zondag 31 december 2006 15:06 schreef Vonkenboer het volgende:
Voor de fokkers die straks nieuwjaarsdag wakker worden met een houten kop en een tong van leer, nog enige tips
Voor het stappen :
- Eet een stevige maaltijd. Met een gevulde maag wordt de alcohol minder snel door het lichaam opgenomen.
- Drink een glas melk
Tijdens het stappen :
- Drink niet te snel achterelkaar
- Drink niet alles door elkaar
- Wissel alcohol af met veel water of fris
Voor het slapen
- Drink veel water en/of sportdrankje
- Haal een frisse neus
En een stevig ontbijt![]()
Prettige jaarwisseling allemaal![]()
![]()
Ik vind jouw uiteinde zo al prachtigquote:Op zondag 31 december 2006 16:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Joh, dit lijkt op het schema wat we de afgelopen week hebben gehanteerd. Werkt prima.
Ook een prettig uiteinde gewenst.
Lekker! Hoewel ik niet zo veel met de Japanse keuken heb erg smaakvol soms. Niet te veul wasabi erbij gebruiken Dude, anders heb je geen vuurwerk meer nodig om het nieuwe jaar in te luidenquote:
Wasabiquote:Op maandag 1 januari 2007 01:39 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Lekker! Hoewel ik niet zo veel met de Japanse keuken heb erg smaakvol soms. Niet te veul wasabi erbij gebruiken Dude, anders heb je geen vuurwerk meer nodig om het nieuwe jaar in te luiden![]()
van deze kant richting Grön een dikke nieuwjaarsknuffel voor you en arty natuurlijk!![]()
En veel gezondheid enzo. Eigenlijk alles wat goed is.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:02 schreef Marsepein het volgende:
Allemaal een klusrijk 2007 toegewenst!
* tanden checkt *quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:44 schreef sanger het volgende:
Iedereen een goede wisseling gehad?
quote:
Verander je quote effequote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik had je al gequote whehehe![]()
Gelukkig nieuwjaar sanger![]()
Was hier eerder dan ik sportcrew werd Sven!quote:
Als het nog kan neem dan een kookplaat met VIJF pitten. Daar krijg je nooit geen spijt van.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:34 schreef MMach het volgende:
Woohoow, 2 neue aankopen voor de keuken:
nieuwe Vaillant Ven 10 (10liter boiler, electrisch, lage druk (=je kan er een gewone mengkraan op aansluiten?)
[afbeelding]
Ik heb hem nog niet, maar wss morgen wel, nu staat ie opzij.
En de kookplaat:
[afbeelding]
Nu nog een dampkap en dat is het zowat vermoed ik. (oven koop ik voorlopig niet, ik ga er wel plaats voor voorzien, we hebben nu een combi magnetron met grill, dus dat is ook een beetje een ovenen een vaatwasser moet ik niet hebben)
Volgens mij is het onderwerp wel eens voorbijgekomen in Werk, Geldzaken en Recht ? !quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
...Graag 'n suggestie of link, bedankt!
Samenwonen.com heb ik inderdaad bekeken. Zal snel eens in WGR kijken, bedanktquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volgens mij is het onderwerp wel eens voorbijgekomen in Werk, Geldzaken en Recht ? !
En heb je samenwonen.com al gezien ?
Veel plezier samen.
Enne ... van foto's van klussen en inrichten krijgen wij nooit genoeg. Smile
Letop op deze boiler kun je geen gewone mengkraan aansluiten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:34 schreef MMach het volgende:
Woohoow, 2 neue aankopen voor de keuken:
nieuwe Vaillant Ven 10 (10liter boiler, electrisch, lage druk (=je kan er een gewone mengkraan op aansluiten?)
[afbeelding]
Ik heb hem nog niet, maar wss morgen wel, nu staat ie opzij.
Ok, dat verdient een dikke pluim, Cybersijp, ff bukken, komt diequote:Op woensdag 3 januari 2007 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, cybersijp laat weten haske gaar te zijn, maar hij woont er
Over een dag of drie weer online! Groeten van hem aan alle K&W'ers
Rechtstreeks in de ster?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:19 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ok, dat verdient een dikke pluim, Cybersijp, ff bukken, komt die [afbeelding]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:31 schreef klipper het volgende:
[..]
Rechtstreeks in de ster?![]()
hakniedach van je Marsepein.![]()
Nou niet daar want met die bos bloemen van vanmiddag zit het vol.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:47 schreef Marsepein het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar waar steek jij de spreekwoordelijke pluim dan in
Hmm ja, dat vreesde ik ook al te lezen. Ik ben nu op zoek naar die kraan maar ik vind ze toch niet 1,2,3quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:18 schreef klipper het volgende:
[..]
Letop op deze boiler kun je geen gewone mengkraan aansluiten.
Op deze boiler moet een speciale kraan, om ervoor te zorgen dat het uitzettingswater ook weg kan lopen, dit gebeurd dan door middel van je kraan uitloop.
Dit omdat een drukloze boiler geen inlaatcombinatie heeft.
Zie tevens de tekst hieronder.
VEN 5 of 10, de elektrische drukloze boiler: om 5 of 10 liter water op temperatuur te houden. Dit toestel kan onder (U) of boven (O) de lavabo of gootsteen worden geplaatst, in combinatie met een kraan die Vaillant aanbiedt (verplicht). U kan kiezen voor een eengreeps- of tweegreepskraan.
Hier een uitleg van de lagedrukboiler:quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:58 schreef MMach het volgende:
[..]
Hmm ja, dat vreesde ik ook al te lezen. Ik ben nu op zoek naar die kraan maar ik vind ze toch niet 1,2,3
edit, toch gevonden, 107¤ minimum voor zo'n kraan, zijn er geen alternatieven oid. Een hogedrukboiler heeft dan weer een reduceergroep nodig of zo.
Sja, dat zijn idd risico's die je beter niet neemt. Niet onderuit te komen dus, en nog 100 lappen erbij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:23 schreef klipper het volgende:
[..]
Hier een uitleg van de lagedrukboiler:
http://www.aeg-homecomfort.be/Handleidingen/HxZ10nl.pdf
Bij een hogedrukboiler word het teveel aan watervia de inlaatcombinatie afgevoerd, dit ter voorkoming van een gevaarlijke situatie.
Bij een lagedrukboiler gebeurd dit door middel van de kraan, vandaar dat deze verplicht is.
Een gewone kraan kan en mag je niet aansluiten op een lagedrukboiler, als je dit toch doet dan stel je hiermee de veilige werking van het toestel buiten bedrijf met alle gevolgen van dien.
En een uit elkaar geklapte boiler wil je echt niet meemaken.
Dat durf ik je niet te zeggen, dat moet ik dan op een andere afdeling gaan navragen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:34 schreef MMach het volgende:
[..]
Sja, dat zijn idd risico's die je beter niet neemt. Niet onderuit te komen dus, en nog 100 lappen erbij.![]()
Is een lage druk mengkraan en een kraan met automatische uitloop hetzelfde?
quote:In elk warmwater voorraad (boiler) toestel dient een inlaatcombinatie te worden geplaatst in de koudwaterleiding bij de intrede van de boiler.
Deze heeft 3 functies,
1. Als water wordt verwarmd zet het uit, waardoor de druk oploopt, bij 8 bar zorgt de inlaatcombinatie ervoor dat de druk niet hoger kan worden door deze druk af te laten (druppelen in de afvoer).
2. In de inlaatcombinatie zit een terugslag klep die er voor zorgt dat water niet via de koudwaterleiding uit de boiler kan komen maar alleen via de warme kant.
3. Er zit er een afsluiter in de inlaatcombi welke je kan dichtdraaien bij werkzaamheden aan de boiler of als de boiler lek is.
Zoals Kees al zegt zijn er speciale kranen welke de functie van de inlaatcombinatie overnemen, deze kranen gaan de druk van de boiler boven de 8 bar aflaten dmv. druppelen in de wasbak.
De quote die je gebruikt is dus voor de toepassing van een hogedruk boiler en niet die van een lagedruk boiler.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:02 schreef MMach het volgende:
Hmm,
na aardig wat zoekwerk een (mogelijk foute) conclusie:
ofwel een lagedruk mengkraan:
mengkraan met 3 slangen, 1 warm van boiler, 1 koud van aanvoer, en 1 slang tussen boiler en kraan die voornamelijk koud water laat uitlopen bij gevaar.
ofwel:
een gewone mengkraan, maar een t stuk in de koudwateraanvoer die werkt alsveiligheidsklep en het overtollige koude water laat weglopen via de afvoer.
zoals ik hieruit meen af te leiden:
http://www.karwei.nl/index.jsp?page=klus.jsp&sh=klussen&sort=r&contentId=Boiler
*zoekt verder*
victory:
[..]
In veel chemische fabrieken worden deze toegepast om zoveel mogelijk gevaarlijke situaties te voorkomen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:21 schreef tnimble het volgende:
Waarom bestaan er lagedruk boilers?
Aha, maar dan koop ik gewoon een nieuwe kraan als ik toch geld teveel hebquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het probleem is MMach dat als je straks wel weer geld hebt je nog steeds tegen een lelijke kraan aan zit te kijken...
Dan neem je dit topic toch overquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:18 schreef MMach het volgende:
Wehehe, ik ben daarnet gaan kijken. De boiler was inderdaad nieuw, perfect, en om te monteren onder het aanrecht, perfect. Maar toen ik hem es goed bekeek wist ik het direct. Het logo van vaillant is een konijn!, hoe kan ik een boiler waar een konijn op staat niet kopen...
[afbeelding]
Hoe zwaar fout om een logo als beslissingsregel te laten gelden, maar tis vast een goede boiler![]()
Mss moet ik maar de keuken deel 5 openen, ik zit hier het slowchattopic zwaar te vervuilen
Je zou www.uithuis.nl ook es kunnen bekijken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Samenwonen.com heb ik inderdaad bekeken. Zal snel eens in WGR kijken, bedankt
Zodra er foto's zijn zal ik ze laten zien, gaat helemaal lukken
Met belangstelling heb ik een tijdlang het topic gevolg toendertijd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
AnneX, het gaat heel goed met de opleiding. Ik heb mijn eerste 2 toetsen glansrijk gehaald terwijl ik best wel twijfelde.
Ik vind het allemaal nog steeds superinteressant en kan eigenlijk niet wachten tot ik in de branche aan de slag kan.
Ik heb in December een sollicitatie achter de rug waarbij ik door mocht voor een 2e gesprek maar waarbij ik het helaas toch niet ben geworden.Heel erg balen.
Nu even wachten op een volgende vacature en ondertussen dan toch maar een stageplek gaan zoeken. Ik had gehoopt dat te combineren met gewoon een nieuwe baan.
Ik wil denk ik sowieso wel proberen of ik bij dat bedrijf van die sollicitatie kan doen.
En ja verder... heel erg interessant, ik blijf een spons voor alle informatie die er ook maar over te maken heeft.
Word het dan geen eens tijd om een andere baan te zoeken?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Goeiemiddag,
Nog 1 dag en dan zit mijn vakantie van twee weken er op
Nog 1 dag ...
Nog maar 1 dag...
Ik heb nu al geen zin om er maandag tot en met vrijdag om 6 uur weer in de auto te moeten zitten![]()
![]()
Ik heb een hekel aan vroeg opstaan; ik heb geen hekel aan het werk in tegendeelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef klipper het volgende:
[..]
Word het dan geen eens tijd om een andere baan te zoeken?
Een klein jaartje terug had ik ook dat gevoel, maar sinds ik een nieuwe baan heb ga ik weer fluitend naar het werk.
Anders probeer je hier van het weekend alvast een beetje mee te oefenenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Maar het vroeg opstaan heb ik de eerste twee dagen beetje last van![]()
Ik zou willen dat ik eens kon uitslapen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Maar het vroeg opstaan heb ik de eerste twee dagen beetje last van![]()
Zelf reken ik als leerling electromonteur een schamele ¤ 7,50 euro per uur (zwartquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:28 schreef MMach het volgende:
Woohoow *cheers*
Ik heb een nieuwe drukloze kraan van Vaillant zelf op de kop kunnen tikken, inclusief alle slangen, voor 23.7¤ inclusief verzendkosten(de waarde ervan is +120¤). Ok, het is niet het mooiste model, maar ze blinkt dan toch al, en voor die prijs kan ik het zelf niet maken.
Kapazaa![]()
Er was iemand die een nieuwe Vaillant boiler had, dezelfde als die van mij, maar dan maar 5L, inclusief kraan&slangen voor 60¤. Dus ik mailde even of ik de kraan voor 20¤ mocht hebben, en dat hij zeker 50¤ voor die boiler zou kunnen krijgen gezien de nieuwstaat en de reputatie van het merk (en dat is ook zo). Dus de beste man heeft wat winst, en ik ben een gelukkige kraaneigenaar binnenkort.
En morgen weer een leuke middag met Leonietjen. Mochten de examens niet zo gevaarlijk dicht naderen (10 januari), ik zou extreem blij zijn, nu ben ik erg blij
edit
De kans bestaat dat ik bij mn overbuur een grote zolder mag renoveren tot een soort studio. Dat is electriciteit leggen van beneden tot boven, dak isoleren (gelukkig is het wel al een nieuw dak), nieuwe vloer, nieuwe muren, de hele rimram. Nu is mijn vraag, hoeveel vraag je voor zoiets per uur. Het moet lager zijn dan een professional, ook is het een goede kennis, dus ik wil nu ook geen al te hoge prijs vragen, maar ik moet er zelf ook iets aan verdienen natuurlijk. Als ze het echte normale loon zou betalen zou ik mij er ook niet al te goed bij voelen. Tips, anyone?
Je ben wel erg goedkoop hoor vonkenboer, je mag je prijs wel eens wat gaan verhogen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zelf reken ik als leerling electromonteur een schamele ¤ 7,50 euro per uur (zwart).
Echter houd ik mij dan ook uitsluitend bezig met het electro gedeelte![]()
Mjah weet ik niet of dat goedkoop isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:31 schreef klipper het volgende:
[..]
Je ben wel erg goedkoop hoor vonkenboer, je mag je prijs wel eens wat gaan verhogen.
Is dat netto of bruto?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mjah weet ik niet of dat goedkoop is; ik vind het best schappelijk, normaal verdien ik maar ¤ 5,60 in het uur
![]()
(Ik weet het de Klein Metaal CAO zuigt hard; erg hard![]()
ms. is het regio-gebonden en dan nog...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zelf reken ik als leerling electromonteur een schamele ¤ 7,50 euro per uur (zwart).
Echter houd ik mij dan ook uitsluitend bezig met het electro gedeelte![]()
Het is een radiator wat in de volksmond 'design' wordt genoemd. Er was geen blank stuk metaal aan de radiator om een mooie klem op te zetten. Dat betekende voor mij dat ik verf eraf moest halen en een lelijke klem in het zicht zou krijgen. En dat wilde ik nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef klipper het volgende:
[..]
Die draad kun je toch aan de achterkant wegwerken, gewoon achter de radiator had je hem gelijk in de muur weg moeten werken naar het centraalpunt.
Ik ging eigenlijk uit van een gewone radiator, het woordje design doet het hem.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:10 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het is een radiator wat in de volksmond 'design' wordt genoemd. Er was geen blank stuk metaal aan de radiator om een mooie klem op te zetten. Dat betekende voor mij dat ik verf eraf moest halen en een lelijke klem in het zicht zou krijgen. En dat wilde ik niet
Er zijn mooie desing radiator klemmen verkrijgbaar die een hele mooie oplossing bieden voor dit probleemquote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:10 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het is een radiator wat in de volksmond 'design' wordt genoemd. Er was geen blank stuk metaal aan de radiator om een mooie klem op te zetten. Dat betekende voor mij dat ik verf eraf moest halen en een lelijke klem in het zicht zou krijgen. En dat wilde ik niet
Blijkbaar vond marsepein dat niet zo mooi, en de klem kan nog zo mooi zijn, het is en blijft toch wel zichtbaar bij een designradiator.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:21 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Er zijn mooie desing radiator klemmen verkrijgbaar die een hele mooie oplossing bieden voor dit probleem![]()
[url=http://www.elektroonline.nl/elektro/product_info.php?fld[productname]=radiator%20klem&searchbutton=Zoek&page=1&&manufacturers_id=&products_id=127488]Design Radiator klem 27 mm [/url]
[url=http://www.elektroonline.nl/elektro/product_info.php?fld[productname]=radiator%20klem&searchbutton=Zoek&page=1&&manufacturers_id=&products_id=127489]Design Radiator klem 30 mm[/url]
Iedere beetje sanitair handel heeft die klemmen zo liggen![]()
Hehe ik zie net dat mijn uurloon ¤ 6,21 bruto is; hoe ik dan aan ¤ 5,- zoveel komquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:25 schreef klipper het volgende:
[..]
Is dat netto of bruto?
Zit je wel boven het minimum, of zijn ze niet zo scheutig met verhogingen?
Want als ze niet scheutig zijn, dan wil overstappen weleens helpen.
Zelf zit ik ook in de Klein Metaal CAO, maar ik vind de verdiensten meer dan goed, dus er zit nog genoeg stijgingskans voor je in.
En dat ie harder zuigt dan andere CAO`s is inderdaad het geval, we betalen meer premies dan anderen.
O wat gaaf!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:44 schreef MMach het volgende:
Sneak preview van de eerste bedenksels voor het big-ass betaalde project.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoldertje van 54m² en een vloer tot nok hoogte van 3.9m, het heeft potentieel, en ik moet zo niet overdreven letten op budget![]()
zdit:
oh ja, de uurlonen zijn vastgelegd:
-15¤/u voor alle werken die te maken hebben met electriciteit
-12¤/u voor de rest
-geen tijdsdruk, het moet geen multijaren project worden, maar een jaar mag wel. (Ze waren er al 5 jaar over aan het denken)
-en een citroen berlingo vrij te gebruiken
-oh, en het belangrijkste bijna vergeten: het mag in MMach-style, dus gekleurde lichtjes enzo, pas de probleme.
Ik voel een leuk meelurk Mmach betaald klussen topic aankomen.... hatsjee !!!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:44 schreef MMach het volgende:
Sneak preview van de eerste bedenksels voor het big-ass betaalde project.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoldertje van 54m² en een vloer tot nok hoogte van 3.9m, het heeft potentieel, en ik moet zo niet overdreven letten op budget![]()
zdit:
oh ja, de uurlonen zijn vastgelegd:
-15¤/u voor alle werken die te maken hebben met electriciteit
-12¤/u voor de rest
-geen tijdsdruk, het moet geen multijaren project worden, maar een jaar mag wel. (Ze waren er al 5 jaar over aan het denken)
-en een citroen berlingo vrij te gebruiken
-oh, en het belangrijkste bijna vergeten: het mag in MMach-style, dus gekleurde lichtjes enzo, pas de probleme.
Das een opluchting en succes voor vrijdagquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef MMach het volgende:
Examen vandaag is goed gelukt, vrijdag het volgende.
Ik heb nog nooit - echt nog nóóit - iemand met zo'n stoere blik een kraan zien vasthouden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef MMach het volgende:
Examen vandaag is goed gelukt, vrijdag het volgende.
Minstens even interessant is dat de lagedrukkraan is toegekomen. De man heeft zn woord gehouden, ze is spiksplinternieuw. En het design valt me nog erg goed mee.
[afbeelding]
En de laminaat voor de zolder is gekocht, 88m². Ik heb ze wel nog niet gezien, maar ze zei dat het tussen donker en erg licht was. Quite a variety.
Nog moeten cirkelen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:43 schreef Marsepein het volgende:
Landen op Schiphol in de storm is best spannend![]()
En volgens mij was dat de vorige keer ook al.
Uit de Levis reeks nepal heb ik de kleurtinten soft en pure gebruikt. Op de pot staat er een nummer naast, geen idee of dat het kleurnummer is dat je zoekt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:47 schreef taxibabe het volgende:
Hey mmach, heb jij toevallig nog iets van kleurnummers van die muurverf die je in je zus haar kamer hebt gebruikt? Van Colores del mundo kenia?
Mijn buurman wil die kleuren ook gaan gebruiken maar hier kun je dat merk niet kopen. Misschien kan hij het wel op kleur laten maken als hij de kleurnummers heeft. Op de site konden we niks vinden aan nummers![]()
Niet dat ik heb meegekregen. In het vliegtuig heb ik 4 keer mijn ogen open gehad. Tijdens het instappen, tijdens de start, tijdens het koffie/bier rondje en tijdens de landing. Bijna 2 uur vertraging van het vertrek en de vlucht zelf was ook 30 minuten langer ivm volle tegenwind. Kort voor 00:00 uur geland, ik hoef dan gelukkig niet zo ver meer met de taxi. Maar je zal nog even met de auto naar Groningen moeten ofzo ....quote:
Tja, en toch weet je dat het kan gebeuren...helaas maar waar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:17 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Niet dat ik heb meegekregen. In het vliegtuig heb ik 4 keer mijn ogen open gehad. Tijdens het instappen, tijdens de start, tijdens het koffie/bier rondje en tijdens de landing. Bijna 2 uur vertraging van het vertrek en de vlucht zelf was ook 30 minuten langer ivm volle tegenwind. Kort voor 00:00 uur geland, ik hoef dan gelukkig niet zo ver meer met de taxi. Maar je zal nog even met de auto naar Groningen moeten ofzo ....
Die heb je zelfs na vluchten waarbij er geeneens turbulentie is geweestquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
En dan van die idioten die gaan klappen als het vliegtuig weer aan de grond staat.
Logisch ze hebben ook zo netjes gevlogenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Die heb je zelfs na vluchten waarbij er geeneens turbulentie is geweest
Dat gebeurt inderdaad ook maar eigenlijk alleen bij charters. Bij lijnvluchten heb ik het (gelukkig) nog niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
En dan van die idioten die gaan klappen als het vliegtuig weer aan de grond staat.
Zou dat met de leeftijd van de toestellen te maken hebbenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad ook maar eigenlijk alleen bij charters. Bij lijnvluchten heb ik het (gelukkig) nog niet meegemaakt.
Nou, ik heb het dus ook wel eens met een lijnvlucht mee gemaakt hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad ook maar eigenlijk alleen bij charters. Bij lijnvluchten heb ik het (gelukkig) nog niet meegemaakt.
Leuk! maar drie dagen Zuid Afrika, is dat wel genoeg, ik neem aan dat je met heen en terugreis al 2 dagen kwijt bent?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga trouwens volgende maand 3 dagen naar Durban (South Africa) en in maart 2 dagen naar Milan!
Wij K&W modjes komen nog eens ergens!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:03 schreef Cybersijp het volgende:
Reisje hier, reisje daar, reisje nooitgewaar.....( Op de maat van klompje hier, klompje daar hupvalderiere)
Hoe zit dat hier???? Klussen met die handel, zo komt t toch nooit af?![]()
Maar eh Mars? ->![]()
Wij houden de eer wel hoog hoor voor (volk en vaderland) Enmmh K&W natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:33 schreef MMach het volgende:
Houston, we have hot running water![]()
Voor het eerst in 93jaar is er een kraan waar warm water uit komt aanwezig in dit huis.
Jij vraagt wat ik al máánden niet durf te vragen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Mmach, hoe deden jullie daat eerder met warm water dan?
Kon je wel warm douchen trouwens?
O echt?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:59 schreef MMach het volgende:
iets met ketel en gasvuur. Laten we er niet verder op ingaan
![]()
Tis idd gewoon een kwestie van gewoonte. Mij kan dat echt niet schelen als ik 5 minuutjes moet wachten om wat water op te zetten. Voor andere mensen die alle comfort gewoon zijn is dat natuurlijk de pure horrorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O echt?![]()
Nou, nu wen je aan dat soort ongemakken (ook tijdens een verbouwing of zo - na een week weet je niet beter), maar dan weet je dat het weer wordt opgelost.
Douchen ook met een keteltje heet water?
Of... brrrr... koud?
Jij kan zo bij de landmacht![]()
Heerlijk dat je nu warm water uit de kraan hebt, wat een feestGoed gedaan MMach, je familieleden zullen je nú toch zo langzamerhand wel erg dankbaar zijn voor alles!
Totáál overheen gekeken op die plattegrondquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:23 schreef MMach het volgende:
[..]
Tis idd gewoon een kwestie van gewoonte. Mij kan dat echt niet schelen als ik 5 minuutjes moet wachten om wat water op te zetten. Voor andere mensen die alle comfort gewoon zijn is dat natuurlijk de pure horror. Zeker als andere feiten opduiken. Zoals de douche... die niet bestaat in huis. Er is wel een nieuwe douche, maar die zit nog in de verpakking, voor als ik ooit es begin aan de badkamer. Kijk maar op die plattegrond die ik ooit es heb getekend. Daar staat 'badkamer' in de kleur van 'nieuwe bestemming van de ruimte', maar er is nergens een 'badkamer' te zien in 'huidige bestemming van de ruimte'. Het stond daar dus al dat er hier echt geen badkamer is... en geen douche... en wat meer is, er was hier vóór dat de wc voorzien is van een lavabootje met kraan, ook maar 1 kraan, in de gang. Serieus
![]()
nu kan je je ogen wijd opensperren van ontzetting, of bedenken dat het mijn schuld niet is én dat de mensen voor de douche bestond ook proper waren. Je kan je op meer dan 1 manier wassen. Ik ben altijd proper en geen stinkerd, dus douche of niet, dat doet er niet toe. Maar dat er hier thuis geen badkamer is, dat vermeld ik dan ook nooit tegen willekeurige mensen, wegens de hoge genantiegraad.
Oh heer, dank u voor dit huis![]()
Mmach je hebt Mail, mede vanwege deze post bedacht ik ff watquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:33 schreef MMach het volgende:
Houston, we have hot running water![]()
Voor het eerst in 93jaar is er een kraan waar warm water uit komt aanwezig in dit huis. Welliswaar nog in een testopstelling (zoals het papiertje dat mn broer aan de muur heeft gehangen aantoont). Het is wel even wennen aan een druppelende kraan als de boiler opwarmt, oogt nogal onprofessioneel, maar ja, dat is de aard van een lage druk kraan natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jejeje, alles werkt naar behoren. En dat voor maar 73¤
En oh ja, ons busje heeft kapotte gloeikaarsen->start niet meer. Maar kga hem nog veel nodig hebben, dus toch maar even naar de garage. Tegen volgende week is ie gerepareerd, en ben ik 200¤ lichter.
Excl. reis. Ik denk dat ik zo'n 2 dagen daar ben. Enige dat ik hoef te doen is een vergadering en een congress centre bekijken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Leuk! maar drie dagen Zuid Afrika, is dat wel genoeg, ik neem aan dat je met heen en terugreis al 2 dagen kwijt bent?
Ik mag over 1,5 week weer een paar dagen DuitslandMet de auto..
Maar wie weet zit er binnenkort nog wel iets van Hong Kong of Shanghai in.... die kans bestaat iig.
Ja mop, mijn ouders waren uit '32, ik ken de verhalen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:09 schreef tnimble het volgende:
Zoet er goed uit MMach! Eindelijk ook in 1 handomraai heet water!
@Dude, Reese, ...: Zo gek is dat niet tot de jaren 50 / 60 had in Nederland ook bijna niemand een douch of heet water. Ik ken me ook nog goed, we hadden wel een douche maar die gebruikten we bijna nooit. Was zo'n gedoe omdat elke dag te doen. Douchen was voor Zaterdags. We hadden wel heet water uit een geiser. Maar mijn ouders zijn gewoon groot gebracht met een keteltje opzetten. Dat giet je over in een waskom, zeep en een handschoentje er bij en je bent proper. Waar dee je dat, gewoon in de slaapkamer natuurlijk. En af en toe vulde je een tobbe en kon je in bad maar dat deed je niet zo vaak omdat hetveel keteltjes koste en dus veel tijd. Je hoeft je ook niet elke dag te verwennen.
Zeg, ik ben dan nog wel een jonge blom (quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:09 schreef tnimble het volgende:
@Dude, Reese, ...: Zo gek is dat niet tot de jaren 50 / 60 had in Nederland ook bijna niemand een douch of heet water.
Nou!quote:Je hoeft je ook niet elke dag te verwennen.
Hoi ende welkom!quote:Op maandag 15 januari 2007 09:42 schreef Leonidas het volgende:
Ik kan het bevestigen, hij stinkt niet!
Wat een toffe username voor een Vlaams snoepje!quote:Op maandag 15 januari 2007 09:42 schreef Leonidas het volgende:
Nee joh, het is een vrouwtje, dat zijn haar koplampen!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:28 schreef tnimble het volgende:
Leuk MMah! Je auto heeft alleen 4 ogen
Ik gok op een setje kant en klare templtes(nou ja kant en klaar ..) die op t.net ergens rondhobbelen, je kon ze ergens downen geloof ik. Was een "soep deze/je eigen voiture" ergens in de HK geloof ikquote:Op maandag 15 januari 2007 23:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee joh, het is een vrouwtje, dat zijn haar koplampen!Alleen op een ietwat vreemde plek...
@MMach: Zelf gephotoshopt?
van harte!quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dude, gefeliciteerd met je verjaardag!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank je wel
Ik heb een roze gameboy gekregen
Of had ik dat al gezegd?
Roze
En twee spellen
Ik ga nu de trein halen, met mijn gameboy![]()
Is dat een nieuw spel?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank je wel
Gameboy? is dat nog steeds in dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank je wel
Ik heb een roze gameboy gekregen
De Wii is het toch helemaal tegenwoordig?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef klipper het volgende:
[..]
Gameboy? is dat nog steeds in dan?
Tegenwoordig is het toch allemaal de DS of minimaal de Gameboy Advance!!!
De psp weet de markt nog niet echt te veroveren.
Ja die heb ik ook, maar die neem je zo moeilijk mee in de trein om te gamen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:16 schreef sanger het volgende:
[..]
De Wii is het toch helemaal tegenwoordig?
Vier kilo afgevallen dankzij Nintendo's Wii
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'nis geslaag voor haar inburgeringsexamen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
excusses voor m'n enthousiasme..
Je mag dan enthousiast zijn hoor! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie vraag!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:29 schreef AnneX het volgende:
Weet iemand waar Aritha is ? Hangen de gordijnen , staat de keuken en is Phoebe nou niet/wel bevallen in d'r prachtige nestkistje ?
Al zolang geen update gezien !
Doetquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een DS is het inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef klipper het volgende:
[..]
Gameboy? is dat nog steeds in dan?
Tegenwoordig is het toch allemaal de DS of minimaal de Gameboy Advance!!!
De psp weet de markt nog niet echt te veroveren.
Weet ik wat het verschil isquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:19 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, maar die neem je zo moeilijk mee in de trein om te gamen.
Hier gaat het nu om een portable en niet om een console voor thuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |