quote:Op donderdag 21 december 2006 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Fipo!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Tvp's, ook wel terugvindposts
Het plaatsen van (verkapte) tvp's of fipo's is niet toegestaan. Deze zullen weggehaald worden.
Als je een topic graag makkelijk terug zou willen vinden kan je de bookmarkfunctie gebruiken.
Nou snel dan effe.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:42 schreef Marsepein het volgende:
* Marsepein meldt
Heb ik nog tijd om een biertje te pakken?
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Plassen Roken zeker ook nog even?
Maar nu je er bent:
Pino, ik vind dat je zo'n leuk subforumpje hebt zo samen met BE. Ja dat mag wel eens gezegd, niet?
Zeker.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat mag wel eens gezegd, niet?
Ik zou alleen niet weten of het waar is aangezien ik hier nooit komquote:
Je bent welkom met klus en woonvragen hoor!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten of het waar is aangezien ik hier nooit kom.
Naäpert!!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:54 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dank, maar ook ik vind het een leuk subforum!
Als ik ze heb, zal ik ze stellenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Je bent welkom met klus en woonvragen hoor!
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Zelfs Sven vindt het, en die is normaal alleen maar van Onderweg Naar morgen en zo![]()
Ik las woonwagenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Je bent welkom met klus en woonvragen hoor!
Nog een keer? Dan zou het een 14e zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:02 schreef Reese het volgende:
Psst, Marsepein, dit is hét moment om die dertiende maand nog eens ter sprake te brengen!
Jaha, dat effect heb ik op mensenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:59 schreef Marsepein het volgende:
Maar bedankt Dude! Ik sla helemaal dicht....
Ik ookquote:
Reese! Dank je!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:57 schreef Reese het volgende:
Jij ook een Zalig Kerstfeest, Duderengeltje![]()
Jij hebt wel vooroordelen zeg!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:02 schreef Marsepein het volgende:
Als er vragen zijn of kunststof schroten met bling-bling randjes wel of niet in een woonwagen gebruikt kunnen worden is het welkom hoor
Wil je mij de link Pino-->Marsepein eens uitleggen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus ik dacht: wat weet pino van Sven dat ik niet weet!
Dat het een en dezelfde persoon is snap ik dus wel he, voordat dat het anwoord isquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wil je mij de link Pino-->Marsepein eens uitleggen?
Een prettige nachtrust Onderweg Naar Morgen Svennetje Bauer! En hopelijk heb je morgen dan weer Even Voor Mij!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
Anyhow, ik ga pitten, geen idee of ik hier morgen nog terugkom
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een prettige nachtrust Onderweg Naar Morgen Svennetje Bauer! En hopelijk heb je morgen dan weer Even Voor Mij!
O.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij hebt wel vooroordelen zeg!
* dertiende maand doorstreept *
Ik heet irl Pepijn, wat ik als nick heb verbasterd naart marsepein, maar irl is het verbasterd naar Pino. Een aantal mensen van FOK! ken ik irl en noemen me derhalve Pino.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wil je mij de link Pino-->Marsepein eens uitleggen?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef Cybersijp het volgende:
Stelletje spammerts, topic half uur open al 35 39 replies.... , maar goed hier de 3539e:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaha, dat effect heb ik op mensen![]()
Droom lekker!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef Cybersijp het volgende:
Stelletje spammerts, topic half uur open al 35 39 replies.... , maar goed hier de 3539e: Ik ga pitten , morgen weer genoeg te doen me dunkt.....
![]()
Ah thnxquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:11 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heet irl Pepijn, wat ik als nick heb verbasterd naart marsepein, maar irl is het verbasterd naar Pino. Een aantal mensen van FOK! ken ik irl en noemen me derhalve Pino.
je kan beter deze slowchat blijven volgen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]. Ik vind ONM trouwens saai en kut geworden
![]()
.
Ja over me deur(tje)quote:
Ja en je komt er mee weg!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:11 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heet irl Pepijn, wat ik als nick heb verbasterd naart marsepein, maar irl is het verbasterd naar Pino. Een aantal mensen van FOK! ken ik irl en noemen me derhalve Pino.
Dromen over je deur is leuk, ik wens je lekkere dromen toequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:14 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ja over me deur(tje)![]()
tjeemig zeg ding weegt als lood zeg, was effe een beste "til"vanmorgen
Pas je op je rug Sijpert?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:14 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ja over me deur(tje)![]()
tjeemig zeg ding weegt als lood zeg, was effe een beste "til"vanmorgen
Verstandig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:21 schreef Marsepein het volgende:
Ik gooi de tent op slot en ga de binnenkant van mijn luiken bekijken. Denk ik.
Wanneer ga je nou over Sijp?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:33 schreef Cybersijp het volgende:
Stiekum ff nog een shaggie roken, enneh dat pepijn is geloof ik bull(im sure its bullocks
heb anders een heul andere naam in me mailadres staan
Als ik een goede cyferlijst heb geproduceerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou over Sijp?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:39 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Als ik een goede cyferlijst heb geproduceerd
Was al bezig u dudenessquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smartass![]()
Nu Dude gewoon vertellen wanneer je gaat verhuizen![]()
Span-nend! Mooi begin van het nieuwe jaar! Moet je veel meubels verhuizen? (het lijkt zo'n kleine afstand, maar je zou het maar moeten sjouwen..)quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:41 schreef Cybersijp het volgende:
Nee ffies zonder dollen, 3 of 4 januari 2007. Dan een paar dagen knutsellen in het oude huis(schoonmaken, dingetjes weghalen(audio ed) en dan weer alles inrichten in de casa
Ja waarom nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:44 schreef Cybersijp het volgende:
Denk btw dat ik steikum Zondagmorgen nog ff aan de knutsel raak.... kan ik na de kerst nog wat laatste schilderdingetjes doen , laminaat leggen, plintjes doen en klaar!!!
ff denken:quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Span-nend! Mooi begin van het nieuwe jaar! Moet je veel meubels verhuizen? (het lijkt zo'n kleine afstand, maar je zou het maar moeten sjouwen..)
Nou omdat Mrs Cybersijp het niet kan waarderen....quote:
Ja herkenbaar!quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:04 schreef Cybersijp het volgende:
Ik mag hopen van wel ja, anders zwaait er wat !!!!( DE mrs met de verfkwast want ik ga het no way allemaal overschilderen
)
Voordeel van alles (of heel veel) zelf doen is wel dat je enorm betrokken erbij bent bij alles. e ik ben al zo'n pietlut...Dus je moet het zelf ook nog eens extra goed doen, al was het alleen maar omdat je het anders nog een keer moet doen zeg maar
Ach als je wat doet, moet je het goed doen is me met de "paplepel"ingegoten vroegah door paps Cybersijpo. wel lachen hoor, als hij nu ff iets op de "easy"manier wil doen(zo is het ook wel goed sijbrand zegt ie) ik weer""ja maar Pa dat kan niet hé ? Dat heb ik zo niet van je meegekregen vroeger, als je wat doet doe je het goed of je doet het niet. Je bent nu hier dus ik neem aan dat je het goed wil doen..... " Altijd lachen vader en zoon aan het klussen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja herkenbaar!
Nou behalve dan dat jij een nog tien keer grotere pietlut bent dan menigeen![]()
Nou wel een lief beeld krijg ik er bijquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:09 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ach als je wat doet, moet je het goed doen is me met de "paplepel"ingegoten vroegah door paps Cybersijpo. wel lachen hoor, als hij nu ff iets op de "easy"manier wil doen(zo is het ook wel goed sijbrand zegt ie) ik weer""ja maar Pa dat kan niet hé ? Dat heb ik zo niet van je meegekregen vroeger, als je wat doet doe je het goed of je doet het niet. Je bent nu hier dus ik neem aan dat je het goed wil doen..... " Altijd lachen vader en zoon aan het klussen...![]()
Moet ook eerlijk zeggen, dat het leuke momenten zijn hoor, vader en zoon aan het klussen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou wel een lief beeld krijg ik er bij![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten of het waar is aangezien ik hier nooit kom.
Dankjewel, alhoewel ik wel eens betere morgens heb gehad. Gistermiddag en avond de traditionele kerstborrel van het werk gehad, en het was érg gezellig gisteravond.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:39 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen allen!
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:51 schreef kroegtijger het volgende:
Zojuist t nieuws gekregen dat ook de horeca-vergunning getekend en wel op ons ligt te wachten op het stadhuis
29 december is de opening, en 31 december oud en nieuw feest
en nu heeeeel hard aan t werk![]()
Ik verrijk mijn geest Jan, niet mijn portemonnee. Verder ben ik getrouwd en gelukkig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:40 schreef Solingjan het volgende:
Gok hier met wie Ellemieke Vermolen als volgende neukt
He Pino
Ellemiek Vermolen??????
en die daar na![]()
Ben jij zo vermogend???
Ik zoek niet maar kom die op FOK tegen. En vind misbruik van jouw naam dan ook niet gepastquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik verrijk mijn geest Jan, niet mijn portemonnee. Verder ben ik getrouwd en gelukkig.
Maar het is toch hopenlijk niet de bedoeling om zoveel mogelijk nieuwsberichten te zoeken die op mij kunnen slaan he?![]()
goh, daar hebben we niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Eindelijk vrij, twee weekjes tot en met 8 januari en dan moet ik weer beginnen
![]()
Maar voorlopig even genieten van de feestdagen en het vrij zijn van het werk(laatste paar dagen had ik er
echt de buik van vol)
Mihi, ja hequote:Op zaterdag 23 december 2006 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
MMach!
Dat hoort hier wél thuis!![]()
Wat is ze mooi en wat klink je gelukkig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |