Gaat eens douchen danquote:Op donderdag 16 november 2006 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Sticky bitch!
Ik zag het wel hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
't Is toch ook wat. Voor je het door hebt zit je in een nieuw topic.
Het is 'Nou en'quote:Op donderdag 16 november 2006 23:19 schreef klipper het volgende:
Ja wat is het nou?![]()
Is het nu klaar of niet.![]()
Tijd voor plafond![]()
Neem een voorbeeld aan Mmach Die doet hier en lurken en foto's maken en keukens en plamvonnetjes stuckenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:19 schreef klipper het volgende:
Ja wat is het nou?![]()
Is het nu klaar of niet.![]()
Tijd voor plafond![]()
Marsepein is doezenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is 'Nou en'![]()
En TVP's zijn verboden. Als marsepein dit ziet dan vraagt hij een ban voor je aan bij mij![]()
![]()
Ja en wanneer komt die er eens aan toe om zijn nagels te vijlen en zijn benen te scheren? Nou?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:24 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Mmach Die doet hier en lurken en foto's maken en keukens en plamvonnetjes stucken
en yutoep filmkes maken en en
Dat ...
Ik klap helmaal dicht. Zit metde mond vol tanden. Hier kan ik niet tegenin gaanquote:Op donderdag 16 november 2006 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en wanneer komt die er eens aan toe om zijn nagels te vijlen en zijn benen te scheren? Nou?![]()
En waar zijn jouw foto's films en lurken?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:24 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Mmach Die doet hier en lurken en foto's maken en keukens en plamvonnetjes stucken
en yutoep filmkes maken en en
Dat ...
Daar heb ik een hekel aan.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:38 schreef klipper het volgende:
[..]
En waar zijn jouw foto's films en lurken?
Alle keukens die ik gezet heb (12 in totaal) zijn allen gebeurd voordat ik hier op het forum kwam.
Alle badkamers (douches en baden) ( 8 in totaal) zijn ook allemaal gebeurd voordat ik hier kwam.
Alle cv ketels ( ontelbaar) die ik opgehangen heb zijn de meeste geplaats voordat ik hier kwam.
Alle vloeren, wanden, behangen, verfwerk en weet ik het allemaal zijn vaak gebeurd voordat ik hier kwam.
En van mijn laatste 2 volieres heb ik dus geen foto`s gemaakt tijdens het bouwen.
en wat foto`s betreft, ik ben me er eentje.![]()
Ja nu.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:44 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zeg jan, ben jij wel eens onbegrepen![]()
Ik heb een digitale camera en fototoestel en beide zijn nog zo goed als nieuw, ik heb ze wel maar gebruik ze eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:43 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Daar heb ik een hekel aan.
Ik heb geen camera![]()
Als ik alle foto's moet plaatsen dan slaat de server van FOK! op tilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |