Dialectquote:Op woensdag 13 december 2006 13:11 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
dit is trouwens wel de plek denk om uit het volgende dilemma te komen:
Stel je voor je bent ergens zonder fiets. Iemand vraagt: Heb je je fiets niet bij je?
Wat moet je dan antwoorden?? De meeste zeggen nee. Maar ik zeg voortaan ja.
Als je nee zegt ontken je het dus dan zeg je dat je fiets wel bij hebt. Of klopt dit niet?
Je antwoord.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:11 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
dit is trouwens wel de plek denk om uit het volgende dilemma te komen:
Stel je voor je bent ergens zonder fiets. Iemand vraagt: Heb je je fiets niet bij?
Wat moet je dan antwoorden?? De meeste zeggen nee. Maar ik zeg voortaan ja.
Als je nee zegt ontken je het dus dan zeg je dat je fiets wel bij hebt. Of klopt dit niet?
dat zou inderdaad duidelijker zijn, maar bijna niemand maakt meer die hele zinnen. Meestal is het gewoon ja of nee op een kleine vraag..quote:Op woensdag 13 december 2006 13:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dialect![]()
Als je nu gewoon zegt: "Nee, die heb ik niet bij me" dan is het toch voor iedereen duidelijk?
Ik zou zeggen "Waarbij?"quote:Op woensdag 13 december 2006 13:11 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
Stel je voor je bent ergens zonder fiets. Iemand vraagt: Heb je je fiets niet bij?
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:05 schreef PumpingsoaB het volgende:
[..]
Dat heet ambitite
Gefrustreerd dat het jou niet gelukt is?
triest figuur![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Krijg eens hersennen, en leer nederlands.
<rijgermodus>aardbij</rijgermodus>quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Eet er dan eigenlijk altij alla carte
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:41 schreef -Angelus- het volgende:
Tell them how you such them off. Ik zie veel potentie in dit topic ... een soort van ideeen uitwissel topic. Ja, ik zie het helemaal zitten. Misschien hebben de vele homo's van Fok! ook nog ideeen voor de vrouwen van Fok! of andersom dat kan natuurlijk ook.
Topictitel: Sfeervol mastruberenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:12 schreef Carentan het volgende:
Hallo...
Ik ben een vrijgezelle jongen man.
Ik mastrubeer ook regelmatig.![]()
Hebben jullie misschien tips om sfeervol te mastruberen.
Ik zat er zelf aan te denken om op de bank te mastruberen in mijn ochtendjas,wierrookstokje aan is toch al behoorlijk sfeervol.
Hebben jullie nog meer tips om sfeervol te mastruberen.![]()
Alvast bedankt
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:16 schreef Quester18 het volgende:
Oke, ik heb nu bijna mijn eerste stage periode achter de rug. En ik moet nu een verslag gaan schrijven over een hooftverdeler van dat bedrijf, de tekening van de verdeler krijg ik morge.
nu is het probleem, zelf heb ik geen idee wat een hooftverdeler is, en ik betwijfel of mijn begeilder dat ook kan binnen de tijd, en hij heeft het ook zeer druk op het bedrijf.
Nu zou het handig zijn als iemand hier mischien een site, of wat tekst heeft waarin een beetje erover word uit gelegt.
Hopelyk kan iemand helpen.
Bedankt alvast.
Als het niet blut is moet je het ook niet repareren!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
...
En de rest: If it ain't broke, don't fix it.
.....
Maar, if it ain't broke, don't fix it.
...
En als het niet fout is moet je het niet corrigeren?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:59 schreef DivineJester het volgende:
Als het niet blut is moet je het ook niet repareren!
Vind je "hand in hand" niet een beetje een dubbele woordkeuze wanneer je iemand quote die het over masturberen heeft?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Seks en kunnen spellen gaan niet echt hand in hand:
[..]
Topictitel: Sfeervol mastruberen
(ik moest bij 'sfeervol masturberen' denken aan masturbatie onder de kerstboom)
Het zou dan toch nog altijd "ontdacht" zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:15 schreef hieperdepiep het volgende:
Als de europeanen Amerika niet hadden ondenkt. Dan was de inheemse bevolking niet afgeslacht, en was er geen Bush--> dus geen oorlog in Irak enz enz.
Mod van CUL toch? Had je er nog wel bij mogen vermelden.quote:
Nu maar hopen dat God (U) instaat is tot het daad werkelijk lezen deze post (ik kwam er iig niet doorheen) .quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:24 schreef tinoz het volgende:
.......
Op de hoop dat een serieuze ziel deze boodschap zal lezen vraag ik U contact op te nemen via tinoz@tinoz.com voor envetueele aanvulling van het verhaal waar mogelijk .
gelieve enkel te reageren wanneer U daad werkelijk instaat bent werk van dit verhaal te maken .
met hoopvolle groet , Tinoz
Het is misschien flauw om deze user hier te plaatsen, want hij is of een hele goede kloon, of iemand die daadwerkelijk serieuze hulp nodig heeft (zie zijn geschiedenis), maar zijn versie van geassocieerd is toch op zijn minst origineel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:31 schreef tinoz het volgende:
[..]
nee ik heb een afdeling taal coreectie in mijn netwerkje , dat is eignelijk mijn tante maar zo klinkt het groter dacht ik maar ik zie alweer wat er met mij geaziosjeert wordt![]()
Dat is het probleem met eigenlijk alles wat tinoz schrijft.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:45 schreef lnino het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat God (U) instaat is tot het daad werkelijk lezen deze post (ik kwam er iig niet doorheen) .
Intrigrerenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Schande, zeg maar tegen die hakbars dat ze beter moeten intrigeren
Afhankelijk van de context hoeft het niet fout te zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:17 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Intrigreren![]()
![]()
Spreek niet overal je moers taal.
Gezien de context, bedoelde de user hoogstwaarschijnlijk integreren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Afhankelijk van de context hoeft het niet fout te zijn natuurlijk.
Gaan ze het zingend oplossen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 @ 21:21 schreef Diadem het volgende:
Slaat weer nergens op dat de overheid dit weigert. Een dorp mag toch zeker zelf bepalen hoe ze heet? Zou toch absurd zijn als anderen jouw naam voor jou gaan zitten bepalen.
Moet er natuurlijk wel een meerderheid in het dorp voor zijn, en niet een vocale minderheid.
Amenquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:07 schreef Mirage het volgende:
de link tussen zoenen en een prachtig gebid ligt denk ik bij de aanmaak van speeksel.
Speeksel houdt je tanden gezond.
En bij het zoenen breng je je speeksel productie op gang.
En als je nu niet kunt nelzen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:56 schreef whizzer2250 het volgende:
ja dat ia het...
een paar regeltjes kan je hier wel nelzen denk ik:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=woningstichting+%2Brecht&btnG=Zoeken&meta=
Schopje POL --> KPD.quote:Op zondag 19 november 2006 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik betaal voor al die facialiteiten.
Voor de plannen van stinkende SP'ers wil ik niet betalen
Waarom zou dat per sé met zingen te maken moeten hebben? Dit is gewoon een kleine groep die z'n stem laat horen, in tegenstelling tot de stille meerderheid.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je staat dus dagelijks al blood aan honderden risico's.. Waarom zou je dat getal dan nog even ophogen?
Gezien de aanhalingstekens was poster er zelf al niet helemaal zeker vanquote:Op zondag 17 december 2006 19:30 schreef Skorpija het volgende:
Misschien sluit je koelkast niet goed af en ontsnapt er 'kouwte' waardoor hij denkt dat hij weer aan moet slaan?
(of je vriezer gedeelte sluit niet goed af)
dici-watquote:Op zondag 25 juni 2006 15:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als je langere tijd van huis bent dan is de noodzaak toegang te hebben tot je vuurwapen in je woning dus absoluut niet aanwezig en dient het ding aan het bureau te zijn. Thuis achterlaten zal onherroepelijk worden gezien als onzorgvuldig gedrag. Dat komt je op zware dicipiplinaire maatregelen te staan.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:45 schreef lnino het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat God (U) instaat is tot het daad werkelijk lezen deze post (ik kwam er iig niet doorheen) .
quote:Op maandag 4 december 2006 06:49 schreef Isabeau het volgende:
Was deze al een keer langsgekomen?
[..]
Maak dan ook gebruik van de tips die je worden aangereikt, je schrijft nu eenmaal écht onleesbaar.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 12:27 schreef Megumi het volgende:
Wat ga je eigenlijk doen dan TS. Een bankluis neerzetten?
Hij heefd niet zo goed opgelet op de basisschool.quote:Op maandag 18 december 2006 02:17 schreef lesley het volgende:
[..]
ik weet dat die excuses niks waard zouden zijn als hij het zou doen,
maar dat is de enige manier waarop ik de officier kan verzoeken niet tot vervolging over te gaan.
en dat zou ik mischien nog wel doen dan om er van af te zijn.
ik zou normaal nooit aangifte van zoiets doen, maar ik heb door zijn toedoen een zware aanval van hyperentilatie gehad, compleet met in elkaar zakken, en pijn op de borst.
het hele conflict is ontstaan doordat hij zich niet aan afspraken hield die ik met de besturen had gemaakt om mijn gezondheid te beschermen, dus dat is ook lekker dubbel allemaal.
hij heefd gewoon heel vals misbruik van mijn handicaps gemaakt om mij als onbetrouwbaar en lastig te kunnen neerzetten, ookal wordt dat nu stellig door hem ontkend.
en dat heefd me allemaal nogal emotioneel geraakt, ook zou ik als ik geen aangifte had gedaan de gebeten hond zijn geweest aangezien dan iedereen had gedacht dat ik zat en lastig was, terwijl ik gewoon gelijk had.
niet dat het nog veel uitmaakt nu aangezien nu veel mensen erover vallen dat ik aangifte heb gedaan tegen de voorzitter van een bevriende vereniging.
Die voetbaltermen zijn ook zó lastig!quote:Op maandag 18 december 2006 15:44 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ja voorschot was duidelijk van jou, zonder twijfel!
Ja, das weer 's wat anders. Maar gaat het dan beter of slechter met het bedrijf?quote:Op maandag 18 december 2006 21:34 schreef SpecialK het volgende:
Je hoort tegenwoordig gewoon zo vaak van mensen in hoge posities die idd volledige jaarsalarissen bonus of gouden handdrukken krijgen, zelfs wanneer ze het bedrijf langzaam naar de achtergrond aan het duwen zijn.
quote:Op maandag 18 december 2006 22:17 schreef optifree het volgende:
[..]
Ontopic:
Mensen vergeten dat kennis een duur goed is, je betaald er voor in de vorm van een studie.
Tevens kunnen we inprenciepe elke baan koppelen aan bonussen, maar dan word het basisloon wel een stuk lager.
quote:Op woensdag 20 december 2006 01:03 schreef geevee het volgende:
Je bedoelt het Hennie Huisman effect,omdat heel veel mensen gaan bellen word het telefoonnet dat normaal de belasting veilloos aankan overbelast,ik zou zeggen als je er niet doorkomt probeer het over zo'n 3 kwartier nog eens dan zijn de meeste mensen wel uitgelult,p.s. als er steeds meer mensen overgaan op mobiele telefonie zal dit verschijnsel zich ook meer en meer voor gaan doen op het mobiele net!
Spaties waren op de bon, denk ik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:57 schreef anisubs het volgende:
Wij waren eens met groepsreis naar Italie(2005) gegaan.
Ik stoorde me vreselijk aan dat iedereen elkedag zowat aan dat we elkedag heel veel moesten lopen.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef Foo_niks het volgende:
Verloedering en verhartding van de maatschappij
quote:Op woensdag 20 december 2006 @ 21:41 schreef Ratt het volgende:
Ik heb tijdens sinterklaar een halve uitvaardcake gekregen, telt dat ook?(ja, ik werk bij een uitvaardorganisatie)
Hij werkt er en weet niet hoe je uitvaart schrijft!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
Deze doet gewoon pijn aan je talenknobbel:
[..]
Wat erg! En wedden dat een begrafenis bij hem een begravenis is?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij werkt er en weet niet hoe je uitvaart schrijft!![]()
![]()
Hij graavd de kuilen met een graavmachine en een sgep.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:04 schreef IBAZ het volgende:
het is wel zo dat zijn taak begraven is.
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:03 schreef The_S het volgende:
mijn buitenland verhaal is ten einde, kwam niet door de sollicitatie procedure, helaas pindakaas, dan maar ff wat zoeken in NL. Want het was niet dat ik percé naar het buitenland wilde/moest, ik ging meer voor het bedrijf
Het is tenhemelschreiend!quote:Op donderdag 21 december 2006 08:07 schreef Lienekien het volgende:
Kastantjebruinevlinders.
Kastanjebruinevlinders. In plaats van spaties waar ze niet horen, nu maar eens flink plakken waar het niet geoorloofd is.
Datiseenhelekleinekastanjequote:Op donderdag 21 december 2006 11:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Maarwatiseenkastantje?
Een soort terrarium, maar dan voor honden, vermoed ik. Best zielig, zo'n groot beest in een glazen bakje.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:04 schreef erodome het volgende:
In dit geval zou ik gewoon ruim baan maken als dat kan, als dat niet kan, je bent teveel binnen bereik, heel kalmpjes uit het terratorium bewegen, zeer zeker niet gaan rennen of panieken, heel rustig blijven, je rug niet toekeren, rustig praten, de hond niet in de ogen kijken(zeker niet strak), maar ook zeker niet nerveus doen.
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:20 schreef HMaster-II het volgende:
ik probeer geld te ontfutsellen
Dat ik jouw niet overtuich is nie aan mij
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[...]
Gaat die helemaal flippen.. gaat hij ruzzie zoeken![]()
[....]
-Weet je wie ik ben ? ik was die jongen die toen ruzzie had in die en die tent
Gewoon een spuitbusje anti-schimmel ertegenaan en het is weer in orde.quote:Op zondag 11 december 2005 21:46 schreef One_of_the_few het volgende: In de geschiedenis is vaker gebleken dat er schimmelingen in het klimaat waren en dat het wel weer herstelde.
Van de frontpagequote:Op vrijdag 22 december 2006 @ 18:09 schreef danko het volgende:
[..]
Dik struikgewas (moet natuurlijk wel een beetje hoog zijn), kan een val behoorlijk afremmen. Neemt niet weg dat de man ontsettend veel geluk heeft gehad!
nee, spuitbusje anti-schimmelingen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:16 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Gewoon een spuitbusje anti-schimmel ertegenaan en het is weer in orde.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:49 schreef Walrik het volgende:
heb het ook, goede tandhiegiene is onontbeerlijk, ga ieder jaar minstens 1 keer naar de tandards als dat kan! Voor de rest is t wel voor een deel erfelijk vrees ik
Soort van opperwezens, die rijken!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:10 schreef FuifDuif het volgende:
Het is een algemeen feit dat veel rijken kunnen worden getypeerd als niet-sociaal, oppertunistisch en egoïstisch. Het zou dus geen overbodige luxe zijn om onder de rijken enige mentaliteit te kweken in de vorm van solidariteit en medemenselijkheid. Op die manier zou het wellicht zelfs zo zijn, dat door de overheid opgelegde herverdeling niet meer nodig is, of in veel mindere mate, daar de rijken de armen uit zichzelf ondersteunen.
Nou, 1 voordeel, de kanker is dus niet toegenomen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:20 schreef sistah86 het volgende:
Dit jaar is er bij mijn pa kanker geconstanteerd
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat 'harde werken' is sws een cliché. Ik zie toch altijd heel wat lui vrolijk de kantjes er vanaf lopen. Harde werkers? Dat haal je de koekoek, ja.
......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |