serieus. ja de hele dag.quote:Op maandag 18 december 2006 15:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is goed, dan neem ik deze aan:
[..]![]()
Nee, even serieus, heb jij dat niet dat als je iets ziet staan dat je dan denkt....hè?
Ga jij eens heel snel van fok af..quote:
ahh toe mamsie, nog een uurtje?quote:Op maandag 18 december 2006 15:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel van fok af..![]()
Zou ze reageren?quote:Op maandag 18 december 2006 15:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ahh toe mamsie, nog een uurtje?
Haha geniaalquote:Op maandag 18 december 2006 15:36 schreef Linkmiegel het volgende:
"deze boekenkast is te vergelijken met een restaurant, niet met een afhaalchinees"
ik had patent aan moeten vragen op mijn "beter 10 boeken in de kast dan 1 in je tas"quote:Op maandag 18 december 2006 15:38 schreef Angst het volgende:
Beter alle boeken in de kast dan eentje in je tas!
Rond klokslag 12 in de nacht
veranderen de boeken van kracht
ze worden kwaadaardig
en erg lawaaiig
voor een goede nachtrust
is het terugzetten een must
erg goed gaat het nog (nare sinterklaas naweeen)
Lijkt me dat een winnaar hebben...maar eeuh voor de boekenlegger of voor de tas of voor op de muur of tja waar willen we hem dan op hebben he?quote:
ja idd. nu al plagiaat.quote:Op maandag 18 december 2006 15:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik had patent aan moeten vragen op mijn "beter 10 boeken in de kast dan 1 in je tas"
Ja voorschot was duidelijk van jou, zonder twijfel!quote:Op maandag 18 december 2006 15:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik had patent aan moeten vragen op mijn "beter 10 boeken in de kast dan 1 in je tas"
sorry niet hele topic gelezenquote:Op maandag 18 december 2006 15:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
!!!!! Maar vind die van Angst beter overkomen..quote:Op maandag 18 december 2006 13:08 schreef Linkmiegel het volgende:
liever 10 boeken in de kast dan 1 in de tas
En deze op de muur?quote:Op maandag 18 december 2006 11:30 schreef buzzer het volgende:
Ik ben bang in het donker
dus stop mij niet in je tas
quote:Op maandag 18 december 2006 15:38 schreef Angst het volgende:
Beter alle boeken in de kast dan eentje in je tas!
haha geeft niet.. je kan niks tegen geniale ingevingen doenquote:Op maandag 18 december 2006 15:48 schreef Angst het volgende:
[..]
sorry niet hele topic gelezen
quilty as sharged![]()
je hebt ze op een briefje geschreven en gaat ze nu voorleggen?quote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef DJ_Fritz het volgende:
Mmm ik moet zo weer aan de slag, bespreking
beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op maandag 18 december 2006 15:50 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
haha geeft niet.. je kan niks tegen geniale ingevingen doen
die is ook welquote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Uit deze boeken kun je een hoop leren
Maar ze houden absoluut niet van logeren
quote:Op maandag 18 december 2006 16:06 schreef Adfundum het volgende:
GOD ZIET ALLES!!!
( en de bibliothecaresse ook)
Ook heel pakkend!quote:Op maandag 18 december 2006 16:10 schreef koekjesmonstertje het volgende:
LEES EEN BOEK, MAAR MAAK 'M NIET ZOEK.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |