Erg leuk bedachtquote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef Oblivion het volgende:
Op de zijkant van het boek alle letters en dan zoiets als, als deze zin niet meer klopt dan staan niet alle boeken in deze boekenkast.![]()
Dit keer niets helaas...Of trouwens eeuwige roem want het wordt dan beschilderd op de muur!quote:Op maandag 18 december 2006 10:34 schreef Devlinsect het volgende:
Wat kun je ermee winnen?
Maak je gewoon de zin langer...quote:Op maandag 18 december 2006 10:33 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Erg leuk bedachtalleen moet er wel de mogelijkheid zijn om boeken toe te voegen en eventueel zelf weg te halen etc. Dus lastig realiseerbaar..
Pff.. Op de muur.. Ik wil op zijn minst mijn naam geschilderd zien worden op tieten van een mooi klasgenootje!quote:Op maandag 18 december 2006 10:35 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Dit keer niets helaas...Of trouwens eeuwige roem want het wordt dan beschilderd op de muur!
a la gadget? " This message will selfdestruct"quote:Op maandag 18 december 2006 11:32 schreef Linkmiegel het volgende:
"zelfvernietinging buiten een straal van 10 meter van de boekenkast"
quote:Op maandag 18 december 2006 13:19 schreef Oblivion het volgende:
Ziet u deze grote boekhouder? (pijl naar de kast)
Pak gerust een boek...
Zodat meer mensen ervan kunnen genieten... (pijl naar beneden)
Boeken zijn helaas nog niet bij de "hand" genoeg om de weg terug te vinden naar de kast. (Pijl naar de kast)
Zo jij hebt goed gelezenquote:Op maandag 18 december 2006 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
deze boeken zijn voorzien van een terugvindchip.
wat wil je bereiken? wil je dat er geen boeken worden gejat of wil je guitig overkomen?quote:
Deze vind ik wel heel erg goed!quote:Op maandag 18 december 2006 11:30 schreef buzzer het volgende:
Ik ben bang in het donker
dus stop mij niet in je tas
quote:Op maandag 18 december 2006 14:34 schreef zoalshetis het volgende:
Deze schrijvers zijn maanden bezig geweest met het schrijven van deze boeken.
De drukker een aantal dagen om er een mooi boek van te maken.
De uitgevers een aantal uren om het boek overal in het land te krijgen.
Lezers hebben er minuten plezier van.
Terugzetten na het lezen kost een paar seconde.
Zo hebben we jaren lang plezier van onze boeken.
Ik mag er helemaal alleen over nadenken... Tot zover kwam ik alleen op lange teksten, gedichtachtig. Maar denk toch dat het een van jullie teksten wordt!quote:Op maandag 18 december 2006 14:42 schreef Oblivion het volgende:
Wat hebben jullie zover zelf al bedacht?
thanks, maar dat is te langquote:
Dus je bent bang dat ze er met een muur vandoor gaan?quote:
1: Studenten moeten gestimuleerd worenquote:Op maandag 18 december 2006 14:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat wil je bereiken? wil je dat er geen boeken worden gejat of wil je guitig overkomen?
dan kan je wel naarstig op zoek gaan naar de leukste mededeling. ik zou gewoon net doen of de boeken gechipt zijn. maar goed het is jouw feestje.quote:Op maandag 18 december 2006 14:45 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
1: Studenten moeten gestimuleerd woren
2: Als er een paar boeken verdwijnen is dat geen ramp, maar er moet wel verteld worden dat het niet de bedoeling is.
Klopt, maar schilder er ff een boek naast en mensen snappen dat lijkt me, kunnen het moeilijk op elk boek gaan zettenquote:Op maandag 18 december 2006 14:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dus je bent bang dat ze er met een muur vandoor gaan?
Hou je daar rekening mee, jullie gaan het schilderen op de muur?
Ja dat zou je dus kunnen doen, maar dat komt niet uitnodigend over... Studenten dienen zich op hun gemak te voelen en de boeken in te kijken, dat willen we juist.quote:Op maandag 18 december 2006 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan kan je wel naarstig op zoek gaan naar de leukste mededeling. ik zou gewoon net doen of de boeken gechipt zijn. maar goed het is jouw feestje.
Is heul niet te lang...quote:Op maandag 18 december 2006 14:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
thanks, maar dat is te lang![]()
hey. ik zit in de buisiness.![]()
quote:Terugzetten na het lezen kost een paar seconde.
Zo hebben we jaren lang plezier van onze boeken.
Hoezo niet, het is een keigoede, en kan misschien als harde boekenlegger in elk boek gelegd worden?quote:Op maandag 18 december 2006 14:46 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Klopt, maar schilder er ff een boek naast en mensen snappen dat lijkt me, kunnen het moeilijk op elk boek gaan zetten![]()
Haalt iemand zo'n boekenlegger eruit, weten anderen niet meer dat het boek niet meegenomen mag wordenquote:Op maandag 18 december 2006 14:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoezo niet, het is een keigoede, en kan misschien als harde boekenlegger in elk boek gelegd worden?
Als extra?
Hmm, dan kan je op de andere kant zetten als ze er graag 1 meewillen nemen dat die te verkrijgen is...quote:Op maandag 18 december 2006 14:54 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Haalt iemand zo'n boekenlegger eruit, weten anderen niet meer dat het boek niet meegenomen mag worden![]()
Jij bent écht anti-muur-tekst he?!quote:Op maandag 18 december 2006 14:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmm, dan kan je op de andere kant zetten als ze er graag 1 meewillen nemen dat die te verkrijgen is...![]()
Of een bakje naast de boekenkast met vele van deze erin, geen rede om te jatten dan.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |