Wat deed jij er dan toen?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:33 schreef ABBAfan het volgende:
Ik ben er eens geweest met de kerst. Je ziet er van die stumpers in hun zondagse kleren die de rest van het jaar nooit buiten de deur eten.
Voor wel de tweede keer dat jaar buiten de deur eten, wat dacht je dan?quote:
Mijn vader van rond de 80 wou daar graag eten omdat ie daar veel beenruimte heeft om te zitten. De stoelen zijn inderdaad ok.quote:
Die is volgens mij afgeschaft. Ben hem tenminste niet tegen gekomen bij de Van der Valks waar ik wel eens eet als ik ergens in Nederland een nacht blijf slapen.quote:
ik ben er al heel lang niet geweestquote:Op woensdag 13 december 2006 22:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die is volgens mij afgeschaft. Ben hem tenminste niet tegen gekomen bij de Van der Valks waar ik wel eens eet als ik ergens in Nederland een nacht blijf slapen.
Ze hebben hem nog steeds hoor, je moet er alleen om vragen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die is volgens mij afgeschaft. Ben hem tenminste niet tegen gekomen bij de Van der Valks waar ik wel eens eet als ik ergens in Nederland een nacht blijf slapen.
Ze staan in de koeling bij de saladebar.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Eet er dan eigenlijk altij alla cartequote:Op woensdag 13 december 2006 22:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze staan in de koeling bij de saladebar.
Dan mag je gratis gebruik maken van de saladebar. Heb je nog als groot voordeel (naast de appelmoes met kers natuurlijk) dat je ook nog groenten op je bord hebt liggen die nog herkenbaar zijn en die niet tot snot zijn gekookt.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Eet er dan eigenlijk altij alla carte
zoiets ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:35 schreef Litpho het volgende:
Tja, voor mij echt een "we komen nu langs een Van der Valk en moeten NU wat eten". Niet slecht, maar ook op geen enkel punt verrassend.
ja ze zijn best slim daar in die familiequote:Op woensdag 13 december 2006 23:33 schreef Catch22- het volgende:
maar wel een vreetschuur waar een hele familie hemeltjerijk van is geworden
Yep, ik heb in zowel Sassenheim als Spier gegeten. Wereld van verschil zowel qua eten als qua service als qua entouragequote:Op donderdag 14 december 2006 03:03 schreef Libris het volgende:
Zit er eigenlijk veel verschil tussen de verschillende restaurants van VDV?
Wat moet je er dan doen?quote:Op donderdag 14 december 2006 08:51 schreef Nick-Name- het volgende:
van der Valk is een grappig, retro gebeuren. Maar je moet er niet gaan eten ofzo.
Sassenheim is goed, de witte bergen daar kom ik niet meer.quote:Op donderdag 14 december 2006 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, ik heb in zowel Sassenheim als Spier gegeten. Wereld van verschil zowel qua eten als qua service als qua entourage![]()
Ik kijk altijd waar het druk en gezellig is, eetcafe's e.d. want als het stil is is het of niet te vreten of veel te duur of allebei.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:19 schreef ABBAfan het volgende:
Van der Valk restaurants geven hun klanten het 'uit maar toch thuis' gevoel. Ze zijn niet te vergelijken met de jonge eigentijdse eetcafé's die je in de binnensteden vindt.
not dus, tegen woordig iig niet meer. ik kan zo 10 plekken noemen met betere bediening, meer ambience en echt eten (voor dezelfde prijs)quote:Veel voor weinig. Dat willen de Nederlanders wel
Ja, erg hè?quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:59 schreef golfer het volgende:
Docu bekeken.
Alle vooroordelen zijn weer bevestigd: Brabantse familiebedrijven deugen niet.
En ik heb ooit 1 keer in zo'n tent gegeten en nee: het is niet te vreten en heeft geen kwaliteit.
Ik heb een keer bij een Van der Valk ontbeten (Akersloot). Dat was best goed. Ruime keuze, alles vers, goede kwaliteit. Geen idee wat het kostte, het was een goedmakertje omdat de school tijdens de werkweek geen geld had uitgegeven aan eten (we kregen in Praag troep terwijl we voor enkele guldens meer een goede maaltijd hadden gehad).quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:59 schreef golfer het volgende:
En ik heb ooit 1 keer in zo'n tent gegeten en nee: het is niet te vreten en heeft geen kwaliteit.
Als je directeur bent van een bedrijf ofzo kan je er een kamertje huren om je secretaresse te doen (je weet wel, een afspraak buiten de deur)quote:
Ga dan maar eens een biefstuk eten bij Loetje (Johannes Vermeerstraat 52) in Amsterdam...!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:28 schreef longinus het volgende:
Tja, biefstuk is een verhaal apart. Als jij een goed adresje weet waar ze perfecte biefstuk serveren dan wil ik dat wel weten.
Ik heb ooit eens biestuk gegeten in Duitsland, sindsdien eet ik het niet meer in Nederland omdat de Nederlandse biefstuk geen smaak lijkt te hebben.
Ik zal er morgen eens kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:48 schreef KingMonkey het volgende:
[..]
Ga dan maar eens een biefstuk eten bij Loetje (Johannes Vermeerstraat 52) in Amsterdam...!
Dat is toch op de hoek van de straat waar ook Garage van Joop zit? Met zo'n serre?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:48 schreef KingMonkey het volgende:
[..]
Ga dan maar eens een biefstuk eten bij Loetje (Johannes Vermeerstraat 52) in Amsterdam...!
Helaas, niet langsgegaan maar wat niet is komt nog.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |