Ja, erg hè?quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:59 schreef golfer het volgende:
Docu bekeken.
Alle vooroordelen zijn weer bevestigd: Brabantse familiebedrijven deugen niet.
En ik heb ooit 1 keer in zo'n tent gegeten en nee: het is niet te vreten en heeft geen kwaliteit.
Ik heb een keer bij een Van der Valk ontbeten (Akersloot). Dat was best goed. Ruime keuze, alles vers, goede kwaliteit. Geen idee wat het kostte, het was een goedmakertje omdat de school tijdens de werkweek geen geld had uitgegeven aan eten (we kregen in Praag troep terwijl we voor enkele guldens meer een goede maaltijd hadden gehad).quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:59 schreef golfer het volgende:
En ik heb ooit 1 keer in zo'n tent gegeten en nee: het is niet te vreten en heeft geen kwaliteit.
Als je directeur bent van een bedrijf ofzo kan je er een kamertje huren om je secretaresse te doen (je weet wel, een afspraak buiten de deur)quote:
Ga dan maar eens een biefstuk eten bij Loetje (Johannes Vermeerstraat 52) in Amsterdam...!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:28 schreef longinus het volgende:
Tja, biefstuk is een verhaal apart. Als jij een goed adresje weet waar ze perfecte biefstuk serveren dan wil ik dat wel weten.
Ik heb ooit eens biestuk gegeten in Duitsland, sindsdien eet ik het niet meer in Nederland omdat de Nederlandse biefstuk geen smaak lijkt te hebben.
Ik zal er morgen eens kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:48 schreef KingMonkey het volgende:
[..]
Ga dan maar eens een biefstuk eten bij Loetje (Johannes Vermeerstraat 52) in Amsterdam...!
Dat is toch op de hoek van de straat waar ook Garage van Joop zit? Met zo'n serre?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:48 schreef KingMonkey het volgende:
[..]
Ga dan maar eens een biefstuk eten bij Loetje (Johannes Vermeerstraat 52) in Amsterdam...!
Helaas, niet langsgegaan maar wat niet is komt nog.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |