Wat deed jij er dan toen?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:33 schreef ABBAfan het volgende:
Ik ben er eens geweest met de kerst. Je ziet er van die stumpers in hun zondagse kleren die de rest van het jaar nooit buiten de deur eten.
Voor wel de tweede keer dat jaar buiten de deur eten, wat dacht je dan?quote:
Mijn vader van rond de 80 wou daar graag eten omdat ie daar veel beenruimte heeft om te zitten. De stoelen zijn inderdaad ok.quote:
Die is volgens mij afgeschaft. Ben hem tenminste niet tegen gekomen bij de Van der Valks waar ik wel eens eet als ik ergens in Nederland een nacht blijf slapen.quote:
ik ben er al heel lang niet geweestquote:Op woensdag 13 december 2006 22:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die is volgens mij afgeschaft. Ben hem tenminste niet tegen gekomen bij de Van der Valks waar ik wel eens eet als ik ergens in Nederland een nacht blijf slapen.
Ze hebben hem nog steeds hoor, je moet er alleen om vragen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die is volgens mij afgeschaft. Ben hem tenminste niet tegen gekomen bij de Van der Valks waar ik wel eens eet als ik ergens in Nederland een nacht blijf slapen.
Ze staan in de koeling bij de saladebar.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Eet er dan eigenlijk altij alla cartequote:Op woensdag 13 december 2006 22:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze staan in de koeling bij de saladebar.
Dan mag je gratis gebruik maken van de saladebar. Heb je nog als groot voordeel (naast de appelmoes met kers natuurlijk) dat je ook nog groenten op je bord hebt liggen die nog herkenbaar zijn en die niet tot snot zijn gekookt.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Eet er dan eigenlijk altij alla carte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |