Ik was naar Groningen geweestquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik zat in Leiden, bij het CHDR (www.proefpersoon.nl). Relaxt daar. Alleen vervelend dat nuchter blijven en alle bloedprikken (ik leek wel een heroïnehoer toen ik na 8 dagen naar buiten stapte). Hele dagen niks gedaan, veel boeken uitgelezen en een flimpje of 30 gekeken.
Dat is dus ook mijn argument om het niet te doenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:16 schreef SpecialK het volgende:
Zou het niet doen. Je weet nooit wat de consequenties zijn, je moet nog decennia verder met dit lichaam en je leeft maar 1 keer.
Waarom heb je dat eigenlijk gedaan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik zat in Leiden, bij het CHDR (www.proefpersoon.nl). Relaxt daar. Alleen vervelend dat nuchter blijven en alle bloedprikken (ik leek wel een heroïnehoer toen ik na 8 dagen naar buiten stapte). Hele dagen niks gedaan, veel boeken uitgelezen en een flimpje of 30 gekeken.
Dan is de conclusie dat seks gezond is en dat je controle verliest tijdens orgasmes.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef krishnamurta het volgende:
hm een onderzoek naar orgasmes lijkt me wel heel spannend
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die dagelijks hun gezondheid veel meer riskeren, en er nog voor betalen ook. Sigaretten, alcohol, koffie, in een rokerige kroeg staan, allemaal gezondheidsrisico's.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen die dit doen zijn wel heel erg wanhopig op zoek naar geld. Je gezondheid riskeren voor een paar duizend euro, dat is belachelijk.
Je staat dus dagelijks al blood aan honderden risico's.. Waarom zou je dat getal dan nog even ophogen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die dagelijks hun gezondheid veel meer riskeren, en er nog voor betalen ook. Sigaretten, alcohol, koffie, in een rokerige kroeg staan, allemaal gezondheidsrisico's.
Nu is het feit dat andere dingen ook schadelijk zijn nog geen reden om dit ook te doen, maar kom op zeg zo groot zijn de risico's niet vergeleken met de risico's waar je dag in dag uit aan blootstaat.
Als je het zo wilt vergelijken is naar buiten lopen al een risico. Binnenblijven ook (radon gas).quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die dagelijks hun gezondheid veel meer riskeren, en er nog voor betalen ook. Sigaretten, alcohol, koffie, in een rokerige kroeg staan, allemaal gezondheidsrisico's.
Nu is het feit dat andere dingen ook schadelijk zijn nog geen reden om dit ook te doen, maar kom op zeg zo groot zijn de risico's niet vergeleken met de risico's waar je dag in dag uit aan blootstaat.
Ja, tot ineens je lever uitvalt ofzo. Maar kassa, toch 2000 euro!quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:03 schreef LoggedIn het volgende:
Bij voltooiing van het onderzoek ontvangt u ¤ 2000,-.
Niet mis
Valt volgens mij wel mee hoor. Al die medicijnen zijn uitgebreid getest, op dieren uitgeprobeerd, geevalueerd, geanalyseerd door bedrijven en vervolgens getoetst door Medische commissies.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je het zo wilt vergelijken is naar buiten lopen al een risico. Binnenblijven ook (radon gas).
Experimentele medicijnen nemen is gewoon een nog veel groter risico.
Inderdaad, je krijgt vooraf uitgebreide gesprekken met de arts en begeleidende arts e.d. Je krijgt ook een totale medische keuring vantevoren, je huisarts wordt bijvoorbeeld ook ingelicht.quote:Op zondag 17 december 2006 21:16 schreef SKETSj het volgende:
Leuk onderwerp. Acceptatie is natuurlijk afhankelijk van je medische verleden/ de test en je hudiige gezondheid denk ik?
De hoeveelheid geld die men aanbied is afhankelijk van de vraag. Niet veel mensen zijn bereid voor een paar honderd euro meerdere dagen in een ziekenhuis te bivakeren om testjes te laten doen. Het is dus niet zozeer een geval van 'risico' als meer dat de werkzoekenden denken dat er risico is.quote:Op maandag 18 december 2006 14:33 schreef Repeat het volgende:
Het is heel simpel, je krijgt niet zomaar 2000 euro. Als het echt niets voorstelde kreeg je er gewoon niet zoveel geld voor. Er zit dus echt wel iets achter, een risico oid.
er zijn 400.000 werkelozen manquote:Op maandag 18 december 2006 20:18 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De hoeveelheid geld die men aanbied is afhankelijk van de vraag. Niet veel mensen zijn bereid voor een paar honderd euro meerdere dagen in een ziekenhuis te bivakeren om testjes te laten doen. Het is dus niet zozeer een geval van 'risico' als meer dat de werkzoekenden denken dat er risico is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |