abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44491724
http://www.kendle.nl/nl_any_risks.php

Ik zie regelmatig zo'n advertentie in de krant en het lijkt best aantrekkelijk, de vergoeding die je er voor krijgt, 3 x 3/4 dagen in zo'n kliniek en dan 2000 euro krijgen
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_44491785
Ik heb het gedaan, niks mis mee.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_44491851
Dat geld krijg je niet voor niets, je neemt echt wel een risico.
pi_44491904
Ik ben erheen geweest en vond de kliniek eng. (In een bos, met slecht Nederlands sprekende artsen)

Ik werd afgekeurd bij het intake gesprek vanwege mijn medische achtergrond. (Een lichte hersenschudding op mijn twaalfde was voldoende voor een afkeuring) Anders had ik er zelf vanaf gezien.

O ja, van mijn mede kandidaat-proefkonijnen, kreeg ik ook geen gunstige indruk. Navieve sloebers in ernstige geldnood.
pi_44491915
Valt op zich reuze mee hoor, alles wordt supergoed gecheckt, proefen op dieren zijn al uitgebreid gedaan. En ik had de placebo, helemaal mooi dus
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_44491955
Ik zat in Leiden, bij het CHDR (www.proefpersoon.nl). Relaxt daar. Alleen vervelend dat nuchter blijven en alle bloedprikken (ik leek wel een heroïnehoer toen ik na 8 dagen naar buiten stapte). Hele dagen niks gedaan, veel boeken uitgelezen en een flimpje of 30 gekeken .
pi_44492002
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 21:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik zat in Leiden, bij het CHDR (www.proefpersoon.nl). Relaxt daar. Alleen vervelend dat nuchter blijven en alle bloedprikken (ik leek wel een heroïnehoer toen ik na 8 dagen naar buiten stapte). Hele dagen niks gedaan, veel boeken uitgelezen en een flimpje of 30 gekeken .
Ik was naar Groningen geweest
  zaterdag 16 december 2006 @ 21:16:00 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44492067
Zou het niet doen. Je weet nooit wat de consequenties zijn, je moet nog decennia verder met dit lichaam en je leeft maar 1 keer.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_44492250
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 21:16 schreef SpecialK het volgende:
Zou het niet doen. Je weet nooit wat de consequenties zijn, je moet nog decennia verder met dit lichaam en je leeft maar 1 keer.
Dat is dus ook mijn argument om het niet te doen Ik zit niet in geldnood, tzou wel mooi meegenomen zijn Het zal best wel vermoeiend zijn denk ik, al die onderzoeken
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_44492318
Het is even overdonderend de eerste dag (veel mensen die met je bezig zijn, veel bloed afstaan e.d.) maar daar wen je in een dagje aan.

Over de risico's: tegenwoordig mag je maar eens in de 3 maanden meedoen, een vriend van me deed een paar jaar terug (toen die regeling er nog niet was) gewoon om de week mee aan een ander onderzoek ( ! ) en die heeft nooit ook maar een dingetje gehad.
pi_44493787
Aan de andere kant was er die knakker in Engeland die opeens wel wat had. Het komt bijna nooit voor zoiets, maar het is toch een risico dat je loopt.
  zaterdag 16 december 2006 @ 22:22:51 #12
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44493839
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 21:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom heb je dat eigenlijk gedaan?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44493878
hm een onderzoek naar orgasmes lijkt me wel heel spannend
Hartstocht is iets anders dan lust; wie niet weet wat hartstocht is, zal nooit de liefde kennen. Liefde kan alleen ontstaan bij totale zelfovergave
pi_44493907
Nee, zo wanhopig om geld ben ik nou ook weer niet.
  Donald Duck held zaterdag 16 december 2006 @ 22:26:54 #15
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44493950
Echt no way. Ze kunnen nog zo beweren dat het veilig is, dat weet je nooit zeker. Enige maanden geleden gebeurde ook zoiets, ergens in het buitenland. Zo'n test-medicijn veroorzaakte ineens uitval van allerlei organen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_44493956
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef krishnamurta het volgende:
hm een onderzoek naar orgasmes lijkt me wel heel spannend
Dan is de conclusie dat seks gezond is en dat je controle verliest tijdens orgasmes.
  Donald Duck held zaterdag 16 december 2006 @ 22:28:49 #17
46149 __Saviour__
pi_44494003
Mensen die dit doen zijn wel heel erg wanhopig op zoek naar geld. Je gezondheid riskeren voor een paar duizend euro, dat is belachelijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 16 december 2006 @ 22:41:26 #18
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_44494286
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen die dit doen zijn wel heel erg wanhopig op zoek naar geld. Je gezondheid riskeren voor een paar duizend euro, dat is belachelijk.
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die dagelijks hun gezondheid veel meer riskeren, en er nog voor betalen ook. Sigaretten, alcohol, koffie, in een rokerige kroeg staan, allemaal gezondheidsrisico's.

Nu is het feit dat andere dingen ook schadelijk zijn nog geen reden om dit ook te doen, maar kom op zeg zo groot zijn de risico's niet vergeleken met de risico's waar je dag in dag uit aan blootstaat.
  zaterdag 16 december 2006 @ 23:00:38 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44494688
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:41 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik denk dat er heel veel mensen zijn die dagelijks hun gezondheid veel meer riskeren, en er nog voor betalen ook. Sigaretten, alcohol, koffie, in een rokerige kroeg staan, allemaal gezondheidsrisico's.

Nu is het feit dat andere dingen ook schadelijk zijn nog geen reden om dit ook te doen, maar kom op zeg zo groot zijn de risico's niet vergeleken met de risico's waar je dag in dag uit aan blootstaat.
Je staat dus dagelijks al blood aan honderden risico's.. Waarom zou je dat getal dan nog even ophogen?

Ja voor geld. Maar zelfs er permanent maar een raar hoestje er van overhouden is nog niet die 2000 euro waard.

Kortetermijndenken
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 16 december 2006 @ 23:01:51 #20
97348 Matness
Matt about you
pi_44494717
nee.
  Donald Duck held zaterdag 16 december 2006 @ 23:02:07 #21
46149 __Saviour__
pi_44494722
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:41 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Als je het zo wilt vergelijken is naar buiten lopen al een risico. Binnenblijven ook (radon gas).
Experimentele medicijnen nemen is gewoon een nog veel groter risico.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44494751
Bij voltooiing van het onderzoek ontvangt u ¤ 2000,-.
Niet mis
  Donald Duck held zaterdag 16 december 2006 @ 23:04:35 #23
46149 __Saviour__
pi_44494772
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 23:03 schreef LoggedIn het volgende:
Bij voltooiing van het onderzoek ontvangt u ¤ 2000,-.
Niet mis
Ja, tot ineens je lever uitvalt ofzo. Maar kassa, toch 2000 euro!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 17 december 2006 @ 11:59:00 #24
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_44502432
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Als je het zo wilt vergelijken is naar buiten lopen al een risico. Binnenblijven ook (radon gas).
Experimentele medicijnen nemen is gewoon een nog veel groter risico.
Valt volgens mij wel mee hoor. Al die medicijnen zijn uitgebreid getest, op dieren uitgeprobeerd, geevalueerd, geanalyseerd door bedrijven en vervolgens getoetst door Medische commissies.
  zondag 17 december 2006 @ 12:11:25 #25
81237 releaze
best of both worlds
pi_44502655
een kennis van mn vriend heeft het ooit eens gedaan en die is er volledig arbeidsongeschikt uitgekomen. hoe het hele verhaal zit weet ik op dit moment niet meer, tis een tijdje terug verteld en alleen het belangrijke onthou ik: nooit doen
  zondag 17 december 2006 @ 12:14:33 #26
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_44502712
Ik heb ook een keer meegedaan, in mijn geval was het onderzoek naar welke astma-medicijn-inhalator het snelste werkt bij mensen met astma. Dat middel was al lang goedgekeurd, ging puur om welke inhalator het beste is. Dus check eerst wat voor onderzoek het is, in mijn geval was er dus echt nul % risico.
En het was erg gezellig
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_44512645
mijn broer heeft het regelmatig gedaan, maar ik vind het echt doodeng, ben echt bang dat er iets misgaat, dus ik zou het echt nooit doen
pi_44519599
Die ongevallen zijn in Engeland gebeurd. De regels daar zijn een heel stuk minder streng dan hier in Nederland. Ik heb het gedaan voor het geld en omdat ik het eens wilde meemaken. Mijn tante is al 30 jaar arts, ze doet ook al 30 jaar lang dit soort onderzoeken en nog nooit is er ook maar iets misgegaan met de proefpersonen. Dat stelde me voldoende gerust, ik heb niet meegedaan aan een medicijn tegen kanker, of iets met cocaïne o.i.d., maar met een test over slaapmiddelen.
  zondag 17 december 2006 @ 21:16:52 #29
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_44519867
Leuk onderwerp. Acceptatie is natuurlijk afhankelijk van je medische verleden/ de test en je hudiige gezondheid denk ik?
If I had a Hammer...
  zondag 17 december 2006 @ 21:23:56 #30
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_44520117
Ja idd.
Vaak mogen rokers niet mee doen.
Lijkt me wel tof om een keer te doen, voor veel geld.
Tja, risico loop je, maar je kan ook kijken voor wát je je inschrijft.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_44520880
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:16 schreef SKETSj het volgende:
Leuk onderwerp. Acceptatie is natuurlijk afhankelijk van je medische verleden/ de test en je hudiige gezondheid denk ik?
Inderdaad, je krijgt vooraf uitgebreide gesprekken met de arts en begeleidende arts e.d. Je krijgt ook een totale medische keuring vantevoren, je huisarts wordt bijvoorbeeld ook ingelicht.

Je moet wel tegen wat prikken kunnen. Ze zullen veel bloed afnemen, dat doen ze met een kraantje (omgekeerd infuus) en die ging bij mij 7 keer mis . Toen ik na 8 dagen naar buiten stapte was m'n arm die van een heroïnehoer (! ). Verder moet je heel veel tests doen, en het nuchter blijven (bij mij van 11 uur 's avonds tot 2/3 uur volgende dag) lag me totaal niet. Bij mijn onderzoek was het zo dat zelfs de hoeveelheden voor de lunch vastlagen 4 boterhammetjes is veel te weinig als je al 15/16 uur niks gegeten hebt, je wilt dan graag het dubbele. Verder moest ik de hele dag door testen doen, concentratie-, geheugentesten enzo. 's Avonds lekker eten en verder hele dag beetje gamen/tv kijken/boekje lezen/spelletje doen/filmpje kijken/kletsen .
pi_44522220
dat nuchter blijven zou ik niet kunnen ik krijg last van migraine aanvallen als ik niet (regelmatig) genoeg eet
  maandag 18 december 2006 @ 12:38:03 #33
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_44533681
Ik zou het nooit doen.
Als ik per se 2000 euro nodig heb leen ik dat wel bij de IBG.
Mijn gezondheid in de waagschaal stellen voor 2000 euro (terwijl de farmaceut daar een veelvoud van verdient)... echt niet.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_44537061
Het is heel simpel, je krijgt niet zomaar 2000 euro. Als het echt niets voorstelde kreeg je er gewoon niet zoveel geld voor. Er zit dus echt wel iets achter, een risico oid.
pi_44549427
Volgens mij is de beloning hoger naar mate je meer risico loopt. Ik doe het niet; lijkt me niet gezond voor mijn lichaam, ik gebruik in het normale leven ook zo min mogelijk medicijnen.
  maandag 18 december 2006 @ 20:18:54 #36
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44549556
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:33 schreef Repeat het volgende:
Het is heel simpel, je krijgt niet zomaar 2000 euro. Als het echt niets voorstelde kreeg je er gewoon niet zoveel geld voor. Er zit dus echt wel iets achter, een risico oid.
De hoeveelheid geld die men aanbied is afhankelijk van de vraag. Niet veel mensen zijn bereid voor een paar honderd euro meerdere dagen in een ziekenhuis te bivakeren om testjes te laten doen. Het is dus niet zozeer een geval van 'risico' als meer dat de werkzoekenden denken dat er risico is.
Zyggie.
pi_44549820
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:18 schreef Zyggie het volgende:

[..]

De hoeveelheid geld die men aanbied is afhankelijk van de vraag. Niet veel mensen zijn bereid voor een paar honderd euro meerdere dagen in een ziekenhuis te bivakeren om testjes te laten doen. Het is dus niet zozeer een geval van 'risico' als meer dat de werkzoekenden denken dat er risico is.
er zijn 400.000 werkelozen man Die zullen toch wel voor flink wat geld even wat testjes in een ziekenhuis willen doen ipv thuis op de bank zitten me dunkt.
pi_44612045
Ik zou nooit met mijn gezondheid stunten. Misschien is dat ook wel omdat ik weet hoe het is om ziek te zijn. Gezondheid is belangrijker dan geld..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')