Sowieso, wát een zinquote:Op zondag 3 december 2006 21:31 schreef douwe1978 het volgende:
Ik het begin van onze relatie was alles super totdat ze ongeveer een jaar later haar moeder weer vondt en ik zo blij voor haar was dat ik voor haar een ticket betaalde om haar moeder op tezoeken ook had ze nog 2 zusjes daar wonen die ze al 7 jaar niet had gezien.
quote:Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was vandaag op de verjaardag van mijn stiefoma. En ik ahd eht emt mijn zus en neven en nicht over de toekomst en kinderen krijgen enzo.
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:43 schreef tinoz het volgende:
vandaag zeker weer een leger inhoudloze dwazen op fok die me gaan afkraken en niemand die me wilt steunen (stieken hoopte ik op het omgedraaide)
Ja, in die tekst die onderin beeld voorbijkomt? Daar heb ik een keer in één tekst wel 5 spel- en typfouten ontdekt.quote:
Het geeft toch wel enige troost; als mijn opleiding nou helemaal mislukt en ik geen diploma heb, kan ik altijd nog bij een omroep gaan werken.quote:Op maandag 4 december 2006 11:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, in die tekst die onderin beeld voorbijkomt? Daar heb ik een keer in één tekst wel 5 spel- en typfouten ontdekt.
Bij Talpa werkt overigens ook iemand die er een potje van maakt. 'Hoe wordt ik een Gooische Vrouw' en dat soort ongein.![]()
En dat geldt zeker voor Piets Engelsquote:Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
If somethings sounds to good to be true, it useally is.
quote:Op maandag 4 december 2006 18:47 schreef GSMboy het volgende:
Mensen die zich aanstellen en over andermands schouder gaan meekijken op Fok!
Sow hey, hat je weer es niks te doen!quote:Op maandag 4 december 2006 19:30 schreef Biancavia het volgende:
Samenvatting #3.
Polidtieke partijen hebben tegenwoordig geen ruggengraad meer, hoewel je dat niet kan algemeniseren. De meeste boodschapen hoor je door mond op mond reclame, al gaat het soms om een niemadalletje zoals een plumppuddig. Dat zal zelfs de kassamejufvrouw nog tollereren, behalve bij een man met kaal haar die zonder abbonoment in zijn blote barst op de lopende band het vet van zijn dikke dijs eraf rent.
Een watersnootramp is soms niet te verkomen. Erg telleurstellend, behalve voor een filmresicent die zijn sofienummer verandert als hij zijn pas op het copieer aparaat legt, zodat hij geen allimutatie hoeft te betalen voor een kind dat niet meer bij hem woond.
Het is een hard gelach voor fatsoendelijke criminelers die geintegreerd staan te kijken en dan kijhard door de veiligigheiddsraad worden opgepakt. Nogal cruw! De oorzaak van het lid teken is medies, maar hun zijden dat zij zoon ding wouden hebben. In dit koningkrijk is het uberhaud chaufinisme ten top dat men zoiets praktijktiseert.
Ti’s meschien raar, maar ik zie alleen een lab text als ik op de nieuwsknop indruk. Een nieuwe opletding is nodig, want je komt nergens aan de bank. Iemand biedde 500 euro voor kruitnoodjes, maar ik heb liever als ontbijt botherhammer met kaas en mierzoete serials die pijn doen aan je gehemeltje. Of choq au vin, maar daar heb je een fornhuis voor nodig.
Er was een jonge die nog niet zinderlijk was, dus gebruikte hij geen toillet en urinour. Dat was niet heel inorde, gelukkig zag hij een vallen de ster, zodat hij niet de moet opgaf. De mens is natuurlijk geevalueerd, somigge zijn geevolutioneerd, maar eigenlijk zauden auders geen sexs moeten mogen! Want dan krijg je weer een voorgeval als met Jan Maat en de allochten. Hij krijgt het voordeel van de twijvel, maar in mijn herinering praatte hij beetwetend. Toch was Bin Laden de hoofddadiger. Ook Dokter anders P vindt dit een opstakel.
Mijn vriendin had bloembolletjes in de tuin gepland, maar de zon was sow ie sow te vel. Door het tijdrezien herinderde ze zich dat menig geen ontvruchtbaar is. Zo,n bol kun je beter het ruim uit gooien. Ook had ze last van muggenbulden die haar fitale lichaamdelen hadden geaccuenteerd. Ze ging giegelend na het tassen automaat, zulke dingen pickt ze snel op, ook al zit ze krab bij kas.
quote:Litvinenko is altijd een orthodoxe christen geweest, maar voelde wel een verbandschap met het islamitische volk van Tsjetsjenië.
Eindelijk een leuke spelfout om een tvp in dit topic te kunnen plaatsen.quote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef lachebekje het volgende:
Heb ik ook gezegd, nogmaals eerst lezen voor dat je regeert.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En zo onsportief over je medefinalist praten is ook niet al te intelliggent in zo'n finale.
Dat is vooruitzien, dat is inteligentie.
quote:Op maandag 4 december 2006 17:54 schreef releaze het volgende:
dat zij het buiten de deur zoekt is niet jouw probleem, zolang jij maar accepteert dat jij waarschijnlijk niets meer dan het speeltje bent en je dus gruwelijk misbruikt wordt zodat zij aan dr grieven komt.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:25 schreef Vivi het volgende:
psohologische zorg
Dat moet dan echt wel heel erg lelijk zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan nog de batterijtjes eh! Dat zijn van die platte, ook niet al te goedkoop.
En ik moet zeggen dat ik die waxine-led-lichtjes echt aarslelijk vind![]()
.
Kan ook gewoon als uitdrukking bedoeld zijn hequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat moet dan echt wel heel erg lelijk zijn
quote:Op woensdag 6 december 2006 @ 10:29 schreef crazyleiden het volgende:
[..]
ik geloof wel dat het door muren werkt ja, en op auto beurzen kosten deze dingen ongeveer 250 euro... dit is ingebout in een alarm-installatie meestal..
quote:Op woensdag 6 december 2006 @ 10:27 schreef PlarkPlark het volgende:
Handig systeem is dat! Werkt dat GPS dwars door de muren?
Mijn VW bus is al 2x bijna gestolen, hij start alleen als je groot licht doet terwijl je sleutel omdraaid. Eigenbouw beveiliging
'Tezamen' is goed.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:28 schreef Tokus het volgende:
"Schaapjes herenigd U! komt allen tezamen!
ATTENTIE! Doemee aan de Fok! voor FOK kerstactie! ATTENTIE!"
Drie verschillende fouten in 1 signature, van gateway
Herenigen hoeft toch niet per se verenigen te zijn?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:31 schreef Frollo het volgende:
[..]
'Tezamen' is goed.
Maar in 'herenigd' zitten twee fouten, dus het totaal is inderdaad drie.
edit: O nee, vier, want 'u' moet onderkast zijn.
Dat niet nee. Maar in deze context ging ik er eigenlijk wel van uit. Het lijkt me dat iemand zoveel mogelijk mensen wil bereiken voor zijn kerstactie, en niet alleen mensen die er al eerder bij betrokken waren.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Herenigen hoeft toch niet per se verenigen te zijn?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef SpecialK het volgende:
Hoeft niet. Als er maar brijnaalden in huis zijn kan alles.
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:38 schreef koen_pijl het volgende:
Gewoon een verijdelde kraal?
Toch niet zo goed opgelet op schoolquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:12 schreef DoorBell het volgende:
Rare vraag maar weet iemand waarom er in elk Nederlands nummerbord een stukje uit 1 letter is? Bij vrachtverkeer vaak een klein stukje uit de O, bij personenautos vaak uit klinkers als de R, P, etc.![]()
Het gaat om gratis Pampers, ter verduidelijkingquote:Op donderdag 7 december 2006 10:17 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon uberhaupt geen zinnelijkheid aanleren...... Tis toch gratis??
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:01 schreef Daklem het volgende:
In een opzwelling heb ik een broek van Armani gekocht in Italie. Echter 1x gedragen en voor de rest in de kast gelegen.
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef Aventura het volgende:
Hij zal die broek wel niet gepast hebben gok ik zo
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:01 schreef Daklem het volgende:
Nu pas de broek niet meer, en daarom verkoop ik hem.
Ik heb ook liever een dochter doorgerookte rochelstemquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 @ 09:18 schreef TheSpy het volgende:
Op het veld worden dingen naar elkaar geroepen waar de honden nog geen kaas van hebben gegeten.
Ik weet niet zeker of ik wel zo blij moet zijn met dit commentaar..quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Uitprinten, lijstje eromheen en tegen de muur met deze post.
Inderdaad een typisch geval van ontwetendheid.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:06 schreef Grimm het volgende:
Nou doe dat maar niet, ontwetendheid schaadt niet
Okay, kan gebeuren. Dat je gedachten vooruit lopen op je vingers en dat je dus abusievelijk alvast de klank typt die je pas in de tweede lettegreep nodig hebt. Zo werken hersenen soms. Maar de desbetreffende user gaat verder:quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef Ericjuh het volgende:
ff halfuurtje gewacht en daar kwam de dame aanzetten om de ruiluiken omhoog te doen.
Daar komt vast huilluik van!quote:de ruilluik was nog geeneen 1 cm van de grond af of iedereen (exclusief ik) ging bukken om d'r onder door te kunnen. de eerste paar wromelden onder de ruilluik door toen de rest van de groep achter me volgde. Ik sta nog steeds te wachten totdat de ruilluik open was. Toen het moment dat de achterste persoon zich ook onder de ruiluik door wrong had ik al het idee dat ik te laat was.
Doet ie dat niet met opzet? Zo heb ik het vaak over de 'burrul' om koningin Bea te imiteren. (Niet dat ik het zo opschrijf, maar ik zeg het wel vaak zo).quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef Frollo het volgende:
Okay, kan gebeuren. Dat je gedachten vooruit lopen op je vingers en dat je dus abusievelijk alvast de klank typt die je pas in de tweede lettegreep nodig hebt. Zo werken hersenen soms. Maar de desbetreffende user gaat verder:
Daar komt vast huilluik van!
Ja okay, maar jij weet waar je mee bezig bent als taalgebruiker.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:24 schreef Serendips het volgende:
[..]
Doet ie dat niet met opzet? Zo heb ik het vaak over de 'burrul' om koningin Bea te imiteren. (Niet dat ik het zo opschrijf, maar ik zeg het wel vaak zo).
En wat moeten we ons bij een burrul voorstellen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:24 schreef Serendips het volgende:
[..]
Doet ie dat niet met opzet? Zo heb ik het vaak over de 'burrul' om koningin Bea te imiteren. (Niet dat ik het zo opschrijf, maar ik zeg het wel vaak zo).
De vrijdagmiddagburrel!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En wat moeten we ons bij een burrul voorstellen?![]()
En de ene keer is het een rui-luik en de andere keer weer een ruil-luik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:31 schreef Aventura het volgende:
Die 'ruilluik'-fout fascineert me wel. Inderdaad ook omdat hij het verband tussen te oprolconstructie van zo'n ding niet in verband brengt met het logische woord voor zo'n luik.
Misschien woont hij wel in het Gooi waar iedereen 'rolluik' als 'ruilluik' uitspreekt
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef Ericjuh het volgende:
helaas kon ik natuurlijk mijn telefoon niet in camera stand zetten dus liep rustig naar beneden. Ik zag nog net de eerste paar personen die door de trap wrongen de verkeerde roltrap nemen (ze gingen met de roltrap naar beneden die naar boven ging omdat die roltrap het eerste was.) rustig liep ik verder en stelde mijn camera in om toch nog een filmpje te maken van de laatste WII die de media markt in zwolle had!!)
Het is en blijft een kwestie van ontwetendheid.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef Biancavia het volgende:
En de ene keer is het een rui-luik en de andere keer weer een ruil-luik.
Ook vreemd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |